S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
chcel by som sa podelit s fotkami a pokecom pri vlastnorucnom repase vychyreneho automatu v S80 T6, ked to moderatorom nebude vadit dam sem len link na nase SK forum, takze pozrite tu: http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=16&t=708
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9989
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
seš borec. díky za příspěvěk
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
dod píše:chcel by som sa podelit s fotkami a pokecom pri vlastnorucnom repase vychyreneho automatu v S80 T6, ked to moderatorom nebude vadit dam sem len link na nase SK forum, takze pozrite tu: http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=16&t=708
prečo by to malo moderatorom vadit ?

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
no zo slusnosti sa opytam.. 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Košice, Slovakia
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
dod, tak ty si iny Janosik!!!
drzim palce nech vydrzi co najviac

drzim palce nech vydrzi co najviac

_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
diky, verim tiez v co najvacsie najazdene km...uz len preto s akou laskou a preciznosotu to bolo robene...ziadna rychlovka ale pekne pomalicky 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
si borec Dodi!
Naucil si ju sa adaptovat
Nech Ti slape min. dalsich 200 



-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
Andy: naucil, naucil, bol som vo Volve vymazat adaptacne data nech sa prisposobi ako treba...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
vycvik a disciplina je zaklad!dod píše:Andy: naucil, naucil, bol som vo Volve vymazat adaptacne data nech sa prisposobi ako treba...



(PS: ked si zvladol geartronic tak v pripade nudze moju aisinku zmaknes aj cez obednajsiu pauzu

-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
jasne ze pomozem ked bude treba, asiny niesu take blato ako ta moja GM 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14483
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
Dobrá práce
já bych do toho asi nešel. Mám kousek od baráku specialistu na automaty a když jsem se s ním o těch repasích bavil (přesnost, absolutní čistota - bere si na to chirurgické rukavice -, atd...), tak bych to radši nechal jemu. 


_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
ano, ta cistota je najdolezitejsia, musis davat pozor i na ten najmensi vlas, hlavne pri skladani Valve body, vsetko bolo vycistene technicakom a telo ventilov brzdovym cisticom,...je to risk ale podarilo sa. zase mam istotu ze som vsetko skontroloval a vymenil, napr. niektori menia iba tie lamely ktore su uz pod normu...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
akože by ti vlas odfajčil prevodovku ? ? 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
ano ,vlas ti spadne medzi tesnenie a valve body, dostane sa ku gulicke(je ich tam 10), ta sa nedovrie a si v prdeli, stracas tlak, klzu ti lamely a zhoria 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], peter cz