S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#1 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
chcel by som sa podelit s fotkami a pokecom pri vlastnorucnom repase vychyreneho automatu v S80 T6, ked to moderatorom nebude vadit dam sem len link na nase SK forum, takze pozrite tu: http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=16&t=708
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
seš borec. díky za příspěvěk
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
dod píše:chcel by som sa podelit s fotkami a pokecom pri vlastnorucnom repase vychyreneho automatu v S80 T6, ked to moderatorom nebude vadit dam sem len link na nase SK forum, takze pozrite tu: http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=16&t=708
prečo by to malo moderatorom vadit ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#4 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
no zo slusnosti sa opytam..
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 102
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
#5 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
dod, tak ty si iny Janosik!!!
drzim palce nech vydrzi co najviac
drzim palce nech vydrzi co najviac
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#6 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
diky, verim tiez v co najvacsie najazdene km...uz len preto s akou laskou a preciznosotu to bolo robene...ziadna rychlovka ale pekne pomalicky
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#7 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
si borec Dodi! Naucil si ju sa adaptovat Nech Ti slape min. dalsich 200
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#8 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
Andy: naucil, naucil, bol som vo Volve vymazat adaptacne data nech sa prisposobi ako treba...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#9 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
vycvik a disciplina je zaklad!dod píše:Andy: naucil, naucil, bol som vo Volve vymazat adaptacne data nech sa prisposobi ako treba...
(PS: ked si zvladol geartronic tak v pripade nudze moju aisinku zmaknes aj cez obednajsiu pauzu )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#10 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
jasne ze pomozem ked bude treba, asiny niesu take blato ako ta moja GM
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
Dobrá práce já bych do toho asi nešel. Mám kousek od baráku specialistu na automaty a když jsem se s ním o těch repasích bavil (přesnost, absolutní čistota - bere si na to chirurgické rukavice -, atd...), tak bych to radši nechal jemu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#12 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
ano, ta cistota je najdolezitejsia, musis davat pozor i na ten najmensi vlas, hlavne pri skladani Valve body, vsetko bolo vycistene technicakom a telo ventilov brzdovym cisticom,...je to risk ale podarilo sa. zase mam istotu ze som vsetko skontroloval a vymenil, napr. niektori menia iba tie lamely ktore su uz pod normu...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#13 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
akože by ti vlas odfajčil prevodovku ? ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#14 S80 T6- uspesne zrepasovany automat 4T65EV-GT
ano ,vlas ti spadne medzi tesnenie a valve body, dostane sa ku gulicke(je ich tam 10), ta sa nedovrie a si v prdeli, stracas tlak, klzu ti lamely a zhoria
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od danki
-
- 5 Odpovědi
- 873 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 9 Odpovědi
- 1631 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yanchi
-
- 7 Odpovědi
- 1374 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 3 Odpovědi
- 298 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2