Koupit či nekoupit?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo V90 D4 AWD Inscription
#1 Koupit či nekoupit?
Mám veliké dilema: už dlouho toužím po dvojce, teď jsem v situaci, kdy je její nákup jako youngtimera s občasným pracovním využitím (nákup v IKEA ) obhajitelný. Našel jsem na prodej tady tuhle http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-240-2.4i-cz-16131308.html červenou 240 combi r.v. 1993. Není sice v perfektním stavu, ale pěkná celkem je a hlavně funguje (navíc koupená prvním majitelem z Prahy ve Švédsku - i s fakturou). A teď bych potřeboval radu: není 45 000 Kč moc? Nevíte o ní někdo něco víc? Nebo nevíte o nějaké jiné dvojce nejlépe kombi na prodej v tomhle +- cenovém pásmu?
_________________
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Koupit či nekoupit?
prej bylo bouchnutá, jak hodně nevím, cena je poměrně vysoká, optimálně bych viděl o 10 míň...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#3 Koupit či nekoupit?
Ahoj, je pěkná , ale už je na prodej dlouho.
Nevím zda kvůli ceně nebo kvůli stavu.
V německu či rakousku je jich docela hodně a taky vypadají obstojně.
Chce to trpělivost a hledat trochu déle.
Nevím zda kvůli ceně nebo kvůli stavu.
V německu či rakousku je jich docela hodně a taky vypadají obstojně.
Chce to trpělivost a hledat trochu déle.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo V90 D4 AWD Inscription
#4 Koupit či nekoupit?
Můj požadavek je benzín, combi, klima, slušný stav a takové auto se dost těžko shání. Bouchnutá byla z levého zadku, ale po bližším ohledání až na strašlivý opravný lak jsem nenašel žádné katastrofické následky. Mluvil jsem s Petrem Adamem z Petrovic, který ji zná, i s původním majitelem, a jsem asi ukecaný, že do toho půjdu. Aby to ekonomicky vyšlo, musela by být v lepším stavu z D či A za 1000€ a takovou jsem nenašel ... Nehledám super veterán (i když chci za rok či dva 262 Bertone) ani dělníka (na to máme V70), ale youngtimer pro radost a občasný užitek
_________________
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
#5 Koupit či nekoupit?
nevím jak hodně bylo bourané,ale všechny Volva co jsem viděl bourané měly dříve nebo později problémy.Dle mého názoru je Volvo dělané na max bezpečnost,s tím,že po nárazu je auto death.Yorkin píše:Můj požadavek je benzín, combi, klima, slušný stav a takové auto se dost těžko shání. Bouchnutá byla z levého zadku, ale po bližším ohledání až na strašlivý opravný lak jsem nenašel žádné katastrofické následky. Mluvil jsem s Petrem Adamem z Petrovic, který ji zná, i s původním majitelem, a jsem asi ukecaný, že do toho půjdu. Aby to ekonomicky vyšlo, musela by být v lepším stavu z D či A za 1000€ a takovou jsem nenašel ... Nehledám super veterán (i když chci za rok či dva 262 Bertone) ani dělníka (na to máme V70), ale youngtimer pro radost a občasný užitek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#6 Koupit či nekoupit?
http://www.nettiauto.com/volvo/245/2986689
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=126562854&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2
Tahle je dražší, ale s klimatizací
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=128243659&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=126562854&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2
Tahle je dražší, ale s klimatizací
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=128243659&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#7 Koupit či nekoupit?
Pokud by jsi moc chtěl, vím o něčem, co tady v ČR ještě nikdo nemá, ale cena je 3200,- eu.
v Rakousku.
v Rakousku.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo V90 D4 AWD Inscription
#8 Koupit či nekoupit?
No jo, jenže to jsem na 2x tolik, co ta 240 v nabídce... Vzhledem k rodinné situaci (rekonstrukce domu a škvrňák na cestě) se u koníčků (a auta prostě koníček jsou ) musím držet nějakého přiměřeného rozpočtu zhruba na úrovni měsíčního výdělku. Takže pokud byste věděli o něčem hezčím nebo vzácnějším cca do 60, rád se zajedu podívat, ale stovku prostě teď dát nemůžu . Já vím, že do toho ještě leccos vrazím, ale zase na druhou stranu, tahle červená má zaplacené bursíkovné a nainstalované tažné, což jsou zrovna dvě věci, které bych řešil u jakéhokoli auta (po 1980).
_________________
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
#9 Koupit či nekoupit?
Viděl jsem to auto před opravami. Majitele znám osobně, je to fajn chlapík. Nevím jak moc kvalitní ty opravy byly, ale opatrně. Ale jak už tu padlo opravovaná dvojka je vždycky tak trochu sázka do loterie. Může se stát, že vyhraješ...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo V90 D4 AWD Inscription
#10 Koupit či nekoupit?
Podle opravy (resp. strašlivě amatérského laku) to vypadá na menší ránu na levý zadní roh a ťuklé zadní dveře. Vzhledem k tomu, že se nelakovala střecha a vlastně ani celý zadní blatník, bych řekl, že to nebyla nehoda, co by pohnula s kastlí. Výborný pocit z majitele můžu potvrdit, i když jsme spolu jen telefonovali. Super je jasná historie, žádné přebouchané VIN atd. Asi si zkusím do té loterie vsadit a uvidíme, zas taková částka to není... Úplně přinejhorším bych za pár korun dovezl v létě pěkného kombíka v automatu z UK a nechal to přestavět, ale to bych dělal extrémně nerad, zajímavá auta (a všechny dvojky, sedmičky a devítky do zajímavých aut počítám ) raději zachraňuju ...
_________________
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#11 Koupit či nekoupit?
auta z UK tozhodně nepřestavovat! je to problém na problém. nejen doklady, ale torpédo, brzdový systém, řízení, ale třeba i zámky dveří.... Je to nesmysl.
Tvoje rozhodnutí pro 245 je chválihodné . Jak s oblibou říkáme, každý je dvojkař, ale někteří o tom ještě neví, nebo ještě nedospěli.
Osobně se mi líbí ta první nabídka od Vikinga (V245 / 1980) http://www.nettiauto.com/volvo/245/2986689. zajímavý vůz s čtvercovými světlomety. Tento červený bych viděl jako auto na denní ježdění. jako veterán to nikdy nebude ceněno. rok 1993, sériovka v hadře, s airbagem
ale třeba bude spolehlivá a užiješ si s ní dost legrace i km.
Tvoje rozhodnutí pro 245 je chválihodné . Jak s oblibou říkáme, každý je dvojkař, ale někteří o tom ještě neví, nebo ještě nedospěli.
Osobně se mi líbí ta první nabídka od Vikinga (V245 / 1980) http://www.nettiauto.com/volvo/245/2986689. zajímavý vůz s čtvercovými světlomety. Tento červený bych viděl jako auto na denní ježdění. jako veterán to nikdy nebude ceněno. rok 1993, sériovka v hadře, s airbagem
ale třeba bude spolehlivá a užiješ si s ní dost legrace i km.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#12 Koupit či nekoupit?
Ten instalater si tam zapoměl ještě bojlerpekelnik píše: rok 1993, sériovka v hadře, s airbagem
ale třeba bude spolehlivá a užiješ si s ní dost legrace i km.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#13 Koupit či nekoupit?
2Yorkin: máš pravdu nebylo to nijak drasticky trefený na zadek, jenom špatně nacouvaný.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo V90 D4 AWD Inscription
#14 Koupit či nekoupit?
Děkuji všem za rady, už je doma . Nakonec byl dost silný argument telefonát s Petrem Adamem, který auto zná a navíc má sídlo asi 8km od vesnice, kde kupujeme a budeme rekonstruovat barák. O skvělém pocitu z prodávajícího ani nemluvě
Přestavba z RHD byl jen nápad, cením si varování, u Land Roverů to tak funguje bez problémů, i když tam jsou pro to specifické důvody .
Že to není veterán je jasné, ale takové plány já s ní ani nemám. Spíš ji čeká něco málo cestování, něco málo vožení věcí v kufru i na vozíku a hlavně hodně odpočinku v garáži.
Jinak můj dlouhodobý sen je 262 , ten ale musí počkat až dostavíme...
Přestavba z RHD byl jen nápad, cením si varování, u Land Roverů to tak funguje bez problémů, i když tam jsou pro to specifické důvody .
Že to není veterán je jasné, ale takové plány já s ní ani nemám. Spíš ji čeká něco málo cestování, něco málo vožení věcí v kufru i na vozíku a hlavně hodně odpočinku v garáži.
Jinak můj dlouhodobý sen je 262 , ten ale musí počkat až dostavíme...
_________________
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#15 Koupit či nekoupit?
Tož gratulace
FOTO FOTO Detaily... prostě více info
FOTO FOTO Detaily... prostě více info
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#16 Koupit či nekoupit?
Každá Dvojka a sedma si zaslouží odpočinek....páč jich začíná bejt jako šafránu.....Yorkin píše: hlavně hodně odpočinku v garáži.
Tak ať dělá radost.
Nahoď více info a pocity z koupě
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#17 Koupit či nekoupit?
gratuluji. ať slouží. neznič si ji na tom baráku. pod cihly dej deku umouňaných, odsloužených kombíků už jsme viděli dost
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo V90 D4 AWD Inscription
#18 Koupit či nekoupit?
Vzal jsem přírůstek na výlet do Brna a po 500km můžu reportovat první dojmy: super . Jízdní vlastnosti parádní na kochačku po staré, výkon v zásadě dostačující, pohodlí na 1. Nepřestává fascinace vnitřním prostorem (4 kola obutá, dva plecháče, pár krabic a zadní sedačky z LR Discovery 1 v kufru naprosto bez problémů), ergonomickou palubkou (proč v nových autech je rádio až kdesi u řadičky?) i celkovým pocitem...
Fotky budou, ale až o víkendu, až budu mít čas na pořádné mytí, leštění a vysávání. Zatím dole jen jedna ochutnávka z mobilu. Buďte bez obav, rasování s cihlama ji nečeká, spíš dovézt pár krabic z IKEA, sporák, ledničku atd. Líbí se mi představa, že se sklopenýma zadníma sedačkama půjde vzadu spát, takže ji možná co nevidět vezmeme někam na výlet .
Další výhoda tohohle auta je naprosto jasná historie: koupená ve Švédsku a dovezena obratem do Prahy, kde jezdila pro autorizovaného dovozce (prý jako napůl soukromé auto šéfa servisu); v roce 1998 ji prodávali, přes dceru, která tam pracovala, se dostala do rukou pána, od kterého jsem ji teď koupil já. Minulý majitel ji zjevně využíval dosti sporadicky, ale prý s ním byla i v Itálii, Švýcarsku a na okružní cestě po Švédsku (to bych si dal taky říct ).
Fotky budou, ale až o víkendu, až budu mít čas na pořádné mytí, leštění a vysávání. Zatím dole jen jedna ochutnávka z mobilu. Buďte bez obav, rasování s cihlama ji nečeká, spíš dovézt pár krabic z IKEA, sporák, ledničku atd. Líbí se mi představa, že se sklopenýma zadníma sedačkama půjde vzadu spát, takže ji možná co nevidět vezmeme někam na výlet .
Další výhoda tohohle auta je naprosto jasná historie: koupená ve Švédsku a dovezena obratem do Prahy, kde jezdila pro autorizovaného dovozce (prý jako napůl soukromé auto šéfa servisu); v roce 1998 ji prodávali, přes dceru, která tam pracovala, se dostala do rukou pána, od kterého jsem ji teď koupil já. Minulý majitel ji zjevně využíval dosti sporadicky, ale prý s ním byla i v Itálii, Švýcarsku a na okružní cestě po Švédsku (to bych si dal taky říct ).
_________________
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#19 Koupit či nekoupit?
Ahoj.
Tvé reakce jsou krásné, ten kdo má dvojku doma, v podstatě chválu o dvojce očekává.
Po přečtení tvého článku jsem si vybavil první den s mojí dvojkou.
Po přemluvení od ostatních členů na volvosrazu jsem si ji tedy koupil.
Přes plno problému, které jsem s mojí dvojkou prožil, jí dnes zbožňuji.
Tohle auto má šíleně obrovské charisma, nechápu to, ale jsem moc rád, že ji mám.
Přát ti toho moc nemusím, dvojka to udělá za mne sama.
Takže, užívej si dokud to jde.
Tvé reakce jsou krásné, ten kdo má dvojku doma, v podstatě chválu o dvojce očekává.
Po přečtení tvého článku jsem si vybavil první den s mojí dvojkou.
Po přemluvení od ostatních členů na volvosrazu jsem si ji tedy koupil.
Přes plno problému, které jsem s mojí dvojkou prožil, jí dnes zbožňuji.
Tohle auto má šíleně obrovské charisma, nechápu to, ale jsem moc rád, že ji mám.
Přát ti toho moc nemusím, dvojka to udělá za mne sama.
Takže, užívej si dokud to jde.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#20 Koupit či nekoupit?
:Yorkin
Gratulace k autu i lokalizaci!!!
Občas lituju že nebydlím blíž u Davle
Něco podobného bych rád taky pořídil i když to nebude hned. Přeju ti aby se náklady oprav nevyšplhaly příliš vysoko, jinak myslím cena za slušnou dvojku pod 50 není vůbec špatná.
(otázka je jak moc slušná ta dvojka bude )
Šťastnou cestu!
Gratulace k autu i lokalizaci!!!
Občas lituju že nebydlím blíž u Davle
Něco podobného bych rád taky pořídil i když to nebude hned. Přeju ti aby se náklady oprav nevyšplhaly příliš vysoko, jinak myslím cena za slušnou dvojku pod 50 není vůbec špatná.
(otázka je jak moc slušná ta dvojka bude )
Šťastnou cestu!
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 20
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Petrov u Prahy
#21 Koupit či nekoupit?
Gratuluji.Myslim,ze jste si koupil dobre auto.Snad bych jen upresnil,ze se jmenuji Adam Petr,ne Petr Adam,ze bydlim v Petrove u Prahy,nikoli v Petrovicich a ze jsem Vas neukecaval abyste si auto koupil ale pouze jsem Vam jej doporucil.Urcite drobne vyhrady bych mel k tvrzeni,ze Volvo je po jedne rane na odpis(Martin) i k tomu,ze hezke auto ma cenu cca 35000Kc.(Ondra).Preji Vam,at si s nim uzijete hodne radosti.Nekdy se stavte.A.
_________________
Tlf.: 601 205 529
Tlf.: 601 205 529
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo V90 D4 AWD Inscription
#22 Koupit či nekoupit?
sakra, ja si asi zmenim nick na Radio Jerevan :-O. Omlouvam se za zmrseni jmena i nepresne vyjadreni: zadne ukecavani skutecne neprobehlo, spis jsem chtel naznacit, ze to doporuceni pro mne bylo vysoce relevantni .
Jinak co se cen tyce: v UK je doporucena cena za 240 v 1A stavu dle Practical Classics tabulky 1300 liber... Ve Svedsku urcite tez pujde neco najit za malo korun, ale kdyz si vycislim naklady na dovoz (i treba jen casove, ale i pak prihlaseni atd), tak by se tam ty auta musely rozdavat zadarmo, aby se to vyplatilo. I kdyz nejsou dvojky kdovijake veterany, prodava se jich celkem malo (nejspis vetsina lidi, kteri je maji uz jsou aspon trochu fanousci a pokud nemusi, neprodaji) a o stavu nemluve. Takze jsem (i po prolezani auta o vcera na chalupe) presvedceny, ze jsem koupil dobre (i kdyz je ve vyfuku dira a spojka ma uz tez nejlepsi za sebou ).
Jinak co se cen tyce: v UK je doporucena cena za 240 v 1A stavu dle Practical Classics tabulky 1300 liber... Ve Svedsku urcite tez pujde neco najit za malo korun, ale kdyz si vycislim naklady na dovoz (i treba jen casove, ale i pak prihlaseni atd), tak by se tam ty auta musely rozdavat zadarmo, aby se to vyplatilo. I kdyz nejsou dvojky kdovijake veterany, prodava se jich celkem malo (nejspis vetsina lidi, kteri je maji uz jsou aspon trochu fanousci a pokud nemusi, neprodaji) a o stavu nemluve. Takze jsem (i po prolezani auta o vcera na chalupe) presvedceny, ze jsem koupil dobre (i kdyz je ve vyfuku dira a spojka ma uz tez nejlepsi za sebou ).
_________________
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#23 Koupit či nekoupit?
Celkem často jezdim do Švédska (asi tak každý mesíc nebo dva na 10 dnů). Kdo by chtěl, abych se tam na něco kouknul (ve Stockholmu), tak stačí písnout, čas si udělám.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek