Nedávno jsem pořídil V70 2.5TDI, rok 99, loďku, kterou jsem vždycky chtěl a jsem s ní v zásadě velmi spokojenej. Jde o klasicky turbochrochták, chtěl jsem něco na náhradu starého 2.0 benzínu s úměrným zátahem odspodu a silou, což se mi splnilo..

Ještě na předkupní diagnostice, kterou mi provedli kluci v Kobylnicích, se objevil problém s diagnostikou - dost obtížně šla číst, mám takový dojem, že se dokonce přímo do řídicí jednotky ani nedostali a vyčetli pouze nějakou chybu na servu klapky v topení. Celkem by mi to nevadilo, ale při jednom prudším zrychlení na dálnici se mi rozsvítila kontrolka "check engine". Motor v oranžovým podsvícení. Na výkonu ani projevu motoru nic subjektivně neprojevilo. Když jsem ale vyzkoušel pár známých, kteří mají buď koupenou univerzální diagnostiku (nějaké power pc či co), anebo klasickou OBD čtečku + notebook, bohužel se ani v jednom případě nepovedlo komunikovat s ECU. Řídicí jednotka se prostě jeví, že se nehlasí. Nechápu, jestli je někde přerušený konektor nebo co, každopádně než pojedu do servisu, tak bych rád ověřil, že se takto diagnostika u Volva prostě chovat nemá.

Díky,
O.