rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
- Autor
- Zpráva
#1 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
Takže, narazil jsem na totonc:
https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/240/7908299
Neváhal jsem a kontaktoval inzerenta, dostal jsem několik základních informací a pár fotek.
Auto je plně pojizdné, stále se s ním jezdí. Není garážované a je hold rezavé jako 26ti leté auto. Pán je z Tupadel u Čáslavi, KH. Je k tomu ještě jedna dvojka, bez TP ve stavu pochybném, nicméně i to se počítá!Dle nápisu na pátých dveřích bych to viděl na dehet.
Moje otázka zní - má to cenu? Jaká by asi byla investice?
Pokud je to na nesprávném místě, předem se omlouvám. Možná to mohlo být v "co neprodávám já", proto prosím admina o odpuštění , nevím kam by to mělo patřit víc. Pokud by měl někdo zájem, mohu zaslat mailem fotky od prodávajícího v plné palbě.
Děkuji předem za Vaše odborné názory!
https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/240/7908299
Neváhal jsem a kontaktoval inzerenta, dostal jsem několik základních informací a pár fotek.
Auto je plně pojizdné, stále se s ním jezdí. Není garážované a je hold rezavé jako 26ti leté auto. Pán je z Tupadel u Čáslavi, KH. Je k tomu ještě jedna dvojka, bez TP ve stavu pochybném, nicméně i to se počítá!Dle nápisu na pátých dveřích bych to viděl na dehet.
Moje otázka zní - má to cenu? Jaká by asi byla investice?
Pokud je to na nesprávném místě, předem se omlouvám. Možná to mohlo být v "co neprodávám já", proto prosím admina o odpuštění , nevím kam by to mělo patřit víc. Pokud by měl někdo zájem, mohu zaslat mailem fotky od prodávajícího v plné palbě.
Děkuji předem za Vaše odborné názory!
- Přílohy
-
- volvo+004.jpg (79.24 KiB) Zobrazeno 3628 x
-
- volvo+005.jpg (71.05 KiB) Zobrazeno 3628 x
-
- volvo+006.jpg (73.03 KiB) Zobrazeno 3628 x
-
- volvo+007.jpg (65.71 KiB) Zobrazeno 3628 x
-
- volvo+011.jpg (80.2 KiB) Zobrazeno 3628 x
-
- volvo+016.jpg (83.01 KiB) Zobrazeno 3628 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#2 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
jestli nevíš co s prachama ,tak si posluž,jinak utíkej od toho,má skušenost je taková ,lak 30,čalounění 30,klempiřina 30,jiné opravičky 15,motor je u marry (to se s toho pose.u až budu platit) a to ještě nemám z daleka hotovo ,ještě přední náprava komlet a také zadek že,tak jestk¨li ti můžu radit, vypadni od toho ,ale na dojetí asi dobrý
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
#3 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
Nikterak se neomlouvej, tvůj dotaz je na správném místě.
Můj názor je ten, že tu zelenou bych bez provozoval jen s nejnezbytnějšími investicemi do doby než se rozsype na prach a popel.
Tu druhou snad jen na díly a těch použitelných tam asi taky moc nebude.
Můj názor je ten, že tu zelenou bych bez provozoval jen s nejnezbytnějšími investicemi do doby než se rozsype na prach a popel.
Tu druhou snad jen na díly a těch použitelných tam asi taky moc nebude.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#4 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
Počítám, že obě dvě hujdy odvozily všechen materiál na stavbu toho domu v pozadí - čili zcela jistě se vozům dostala luxusní péče, vozy nebyly přetěžovány, tažný nebylo nikdy použito a sedalo se do nich jen v obleku. Prostě mazlové, šperrrky
Pokud mi pán dá zmiňovaných pět litrů, tak ho jeho problému zbavím
Pokud mi pán dá zmiňovaných pět litrů, tak ho jeho problému zbavím
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#5 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
To sem asi tak nějak čekal. No, a myslíte, že by to mělo smysl vzít jen proto, abych poznal "co je to opravdový volvo"? Já dvojku nikdy neřídil ,
a vždy když ju vidím, tak mám takovej divnej pocit, jakoby mě chybělo něco na těle, nebo tak něco. Prostě něco mě říká, že bych ji měl dojezdit, abych nechcípl uplně blbej...
a vždy když ju vidím, tak mám takovej divnej pocit, jakoby mě chybělo něco na těle, nebo tak něco. Prostě něco mě říká, že bych ji měl dojezdit, abych nechcípl uplně blbej...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
No na naše klouzání by byla luxusní - na Macochu to máš takovej kousek, že se ani nemusíš obtěžovat s dokladama . Navíc jsou kliftoni v těch vánicích poschovávaní na benzinkách...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#7 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
Ještě si zapoměl připočíst jeden infarkt..neuman zdenek píše:jestli nevíš co s prachama ,tak si posluž,jinak utíkej od toho,má skušenost je taková ,lak 30,čalounění 30,klempiřina 30,jiné opravičky 15,motor je u marry (to se s toho pose.u až budu platit) a to ještě nemám z daleka hotovo ,ještě přední náprava komlet a také zadek že,tak jestk¨li ti můžu radit, vypadni od toho ,ale na dojetí asi dobrý
Tenkrát, jak si pro něj šel do ty lakovny...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
měl jsem o obě auta taky zájem ale šel jsem od toho pryč. Zachraňovat nemá smysl, dopleskat snad jo...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
a hlavně ceny použitých dílů letí hodně vysoko....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#10 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
podle mne by za "záchranu" stála snad jen ta bílá, pokud není na prach zrezlá. koukám, je to 1980. těch je málo. jinak utíkej od toho.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
#11 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
Pánové, tak tu zelenou už někdo koupil. Zůstala jen ta bílá. Předpokládám, že pokud by někdo něco potřeboval, dalo by se to asi rozebrat...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#12 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
S pánem jsem ve spojení, tzv. bílá má lavor ve střeše ( prý tam běhali děti ), almara automat a je bez motoru. Cena min. 3000,- Kč nebo kdo dá více.mr1 píše:Pánové, tak tu zelenou už někdo koupil. Zůstala jen ta bílá. Předpokládám, že pokud by někdo něco potřeboval, dalo by se to asi rozebrat...
Tož tak, asi bych ji viděl na orgány, pokud zrovna někdo potřebuje vysněný ND.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
#13 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
Děláme to blbě. I já jsem pána kontaktoval a ten z toho teď bezpochyby bude mít dojem, že o tu hyenu je vlastně obrovskej zájem. Spíš bychom měli vybrat jednoho z nás, kterej projeví zájem a ti ostatní pánovi sdělí, že to nemá cenu ani toho šrotu. A pak se o ni podělíme.
Já bych měl zájem o skla předních lamp a přední nárazník, případně servo, bude-li tam. Možná palubku s přístroji a odkládací vaničku.
Já bych měl zájem o skla předních lamp a přední nárazník, případně servo, bude-li tam. Možná palubku s přístroji a odkládací vaničku.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#14 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
obrázky
- Přílohy
-
- volvo+016.jpg (83 KiB) Zobrazeno 3471 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#15 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
další
- Přílohy
-
- volvo+017.jpg (82.41 KiB) Zobrazeno 3471 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#16 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
další
- Přílohy
-
- volvo+019.jpg (96.46 KiB) Zobrazeno 3471 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#17 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
další
- Přílohy
-
- volvo+020.jpg (89.36 KiB) Zobrazeno 3471 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#18 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
další
- Přílohy
-
- volvo+021.jpg (62.33 KiB) Zobrazeno 3471 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#19 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
další
- Přílohy
-
- volvo+022.jpg (63.75 KiB) Zobrazeno 3471 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#20 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
další
- Přílohy
-
- volvo+023.jpg (74.8 KiB) Zobrazeno 3471 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#21 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
další
- Přílohy
-
- volvo+024.jpg (98.6 KiB) Zobrazeno 3470 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#22 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
další
- Přílohy
-
- volvo+025.jpg (49.9 KiB) Zobrazeno 3470 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#23 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
další
- Přílohy
-
- volvo+026.jpg (70.6 KiB) Zobrazeno 3470 x
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#24 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
když nebude po smrti stropnice tak jí beru a panty 5. dveří
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 94
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hrušovany u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#25 rezevá dvojka na prodej-má to cenu zachránit?
Tý jo,já bych bral tých bílých tapeců
_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek