má zkušenost AGIP DIESELtech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 má zkušenost AGIP DIESELtech
ahoj. chci se podělit o moje dojmy. Od začátku provozování auta tankuju Verva Diesel. Tu jsem se dozvěděl, že Agip má nějakou naftu, která díky aditivu lépe vyhovuje systému common rail. Inu rozhodl jsem se to zkusit, protože na D8 z Prahy je poměrně lacino. Natankoval jsem plnou a druhý den se mi rozezvučel bufík, jako by o něco drhnul, nějaká mechanická záležitost, no šílené zvuky. Rozebral jsem ho, odzkoušel motorek, vyčistil (ale nebyl nějak výrazně zadělaný - moc krásné slovo). Zpátky smontoval a fungoval znovu perfektně bez zjevné příčiny poruchy. Jezdím vesele nějakých 14 dní, tankuju třetí nádrž na Agipu a bufík znovu problemy. Uplně stejné zvuky a tak přemýšlím, konzultuju s Hajcusem, který bufík rozebíral a napadá mě varianta, že ta nafta, co tankuju na Agipu, nebude asi žádná slává. Nalil jsem aditivum VIF, dotankoval 30 litrů Verva Diesel a bufík se uklidnil a maká jak má.
Z toho mi vyplývá, že Diesel tech nebo Agip na D8 bude pěknej shit. Uvidíme, jak bude bufík makat dál.
Z toho mi vyplývá, že Diesel tech nebo Agip na D8 bude pěknej shit. Uvidíme, jak bude bufík makat dál.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#2 má zkušenost AGIP DIESELtech
No jo no. To jsou ty kvalitnejsi paliva. Tankuju na ONO, krabici je to fuk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: okres Verona
- Kontaktovat uživatele:
#3 má zkušenost AGIP DIESELtech
Doporucuji precist: Pravda o PHM v CZ.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 má zkušenost AGIP DIESELtech
jj. o testu vím. už jsme ho tu pěkně propírali
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#5 má zkušenost AGIP DIESELtech
No trochu jsem se okolo toho motal takže bych byl opatrný s nějakými závěry. Ne všechny parametry byl hodnoceny a výběr lokalit kde se vzorky braly nebyl úplně košer.EcoPower píše:Doporucuji precist: Pravda o PHM v CZ.
Vždy když někdo tvrdí že je něco nejhorší nebo nejlepší tak zbystřím. Schválně jak vám zní - Byl změřen úhel otevírání zadních dveří u 5 aut a na základě toho je překvapivě nejlepším autem na světě Ford Fiesta. Já vím že přeháním ale asi takovou hodnotu má ten test.....
2hayney - Diesel Verva i Agip diseltech pocházejí z jednoho zdroje a to v Tvém případě na 99% z Litvínova. Liší se pouze aditivem a tam může být kámen úrazu. Je možné že aditivum použité u Agipu není vhodné pro přímé spalování a proto vznikají problémy které popisuješ.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: V70 II 125kW B5244S manuál 2004
#6 má zkušenost AGIP DIESELtech
Moje zkušenost je taková, že střídám naftu od Agipu (DieselTech) a od Globusu, ojediněle PapOil, dodávám VIF a nepozoruju rozdíl. V motoru. Ale bufík je jiná vymoženost a možná je přecitlivělej
_________________
Volvo V70 II B5244S 125kW 2004 manuál tmavě modrá metalíza
bylo Volvo V70 I 2.5 TDI '97 manuál modrá metal "Dejmal"
ještě bylo Škoda Felicia 1.6 MPI kombi '97 tmavá zelená, Škoda 120 '86
Volvo V70 II B5244S 125kW 2004 manuál tmavě modrá metalíza
bylo Volvo V70 I 2.5 TDI '97 manuál modrá metal "Dejmal"
ještě bylo Škoda Felicia 1.6 MPI kombi '97 tmavá zelená, Škoda 120 '86
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: okres Verona
- Kontaktovat uživatele:
#7 má zkušenost AGIP DIESELtech
Jaky vyber lokalit? Jaky koser-nekoser?
Kdyz napisu, ze jsem bral PH u techto znacek: XY; YX; YXY; a jsou to znacky s tradici a vsem zname, tak je snad jedno jestli jsem bral znacku XY v Praze, nebo v Mikulove, ne?
Tu ARAL-ku take brali hned za hranicemi, a nejeli pro ni do Mnichova.
Kdyz napisu, ze jsem bral PH u techto znacek: XY; YX; YXY; a jsou to znacky s tradici a vsem zname, tak je snad jedno jestli jsem bral znacku XY v Praze, nebo v Mikulove, ne?
Tu ARAL-ku take brali hned za hranicemi, a nejeli pro ni do Mnichova.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 má zkušenost AGIP DIESELtech
A to prave neniEcoPower píše:...je snad jedno jestli jsem bral znacku XY v Praze, nebo v Mikulove, ne?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#9 má zkušenost AGIP DIESELtech
Jo na moravě je slovenská a v praze česká a v rakousku rakouská. Jinak bufik nemá rád hlavně ty biosložky a aditiva. Hodně si teď na kamiony dávají extra nádrž na bufika a míchají to s petrolejemtomasss píše:A to prave neniEcoPower píše:...je snad jedno jestli jsem bral znacku XY v Praze, nebo v Mikulove, ne?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#10 má zkušenost AGIP DIESELtech
V Praze natankuješ nejspíš naftu z Kralup, v Mikulově pak buď ze Slovnaftu nebo ze Schwechatu. No a ten Aral u Drážďan byl nejspíš z Leuny.EcoPower píše:Jaky vyber lokalit? Jaky koser-nekoser?
Kdyz napisu, ze jsem bral PH u techto znacek: XY; YX; YXY; a jsou to znacky s tradici a vsem zname, tak je snad jedno jestli jsem bral znacku XY v Praze, nebo v Mikulove, ne?
Tu ARAL-ku take brali hned za hranicemi, a nejeli pro ni do Mnichova.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: okres Verona
- Kontaktovat uživatele:
#11 má zkušenost AGIP DIESELtech
Ale tohle vsechno me nezajimaaaa!!!
Ja tankuju u nejake znacky, protoze jsem s ni spokojen. Me je sumak, z ktere rafinerky vyjela cisterna, podstatne je, ze je to porad znacka XY. Jeji produkt MUSI byt stejny kdekoliv.
Jsem presvedcen, a pamatuju si to uz jako 15-ti letej kluk, ze ARAL byl vzdycky drazsi, cistsi, a jeho produkty byli nadstandartni. Takze nepochybuju o tom, ze to same natankuju v Nordenhamu, Frankfurtu, nebo Mnichove. Tak proc by to nemohlo platit pro Benzinu?
Take me napadlo, jestli ten clanek neni nejaka podprahova reklama na ceska paliva, nezbyva mi nez verit akreditovane zkusebne.
Ja tankuju u nejake znacky, protoze jsem s ni spokojen. Me je sumak, z ktere rafinerky vyjela cisterna, podstatne je, ze je to porad znacka XY. Jeji produkt MUSI byt stejny kdekoliv.
Jsem presvedcen, a pamatuju si to uz jako 15-ti letej kluk, ze ARAL byl vzdycky drazsi, cistsi, a jeho produkty byli nadstandartni. Takze nepochybuju o tom, ze to same natankuju v Nordenhamu, Frankfurtu, nebo Mnichove. Tak proc by to nemohlo platit pro Benzinu?
Take me napadlo, jestli ten clanek neni nejaka podprahova reklama na ceska paliva, nezbyva mi nez verit akreditovane zkusebne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#12 má zkušenost AGIP DIESELtech
ačkoliv tu zemi nemam rád, ale snad jedinej makro systém, kterej tak funguje je snad USA. Tady sice MUSÍ ale NENÍEcoPower píše: podstatne je, ze je to porad znacka XY. Jeji produkt MUSI byt stejny kdekoliv.
edit: nehledě na to že zrovna agip je myslím frančíza, takže bych si s tím dodržováním standardů zrovna nedělal iluze
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
#13 má zkušenost AGIP DIESELtech
pokud Tě to nezajímá tak to neřeš, stejně to nezměníš. Navíc zrovna Aral patří BP.EcoPower píše:Ale tohle vsechno me nezajimaaaa!!!
Ja tankuju u nejake znacky, protoze jsem s ni spokojen. Me je sumak, z ktere rafinerky vyjela cisterna, podstatne je, ze je to porad znacka XY. Jeji produkt MUSI byt stejny kdekoliv.
Jsem presvedcen, a pamatuju si to uz jako 15-ti letej kluk, ze ARAL byl vzdycky drazsi, cistsi, a jeho produkty byli nadstandartni. Takze nepochybuju o tom, ze to same natankuju v Nordenhamu, Frankfurtu, nebo Mnichove. Tak proc by to nemohlo platit pro Benzinu?
Take me napadlo, jestli ten clanek neni nejaka podprahova reklama na ceska paliva, nezbyva mi nez verit akreditovane zkusebne.
Doby kdy barevné firmy měly pod kontrolou celý svůj logistický řetězec od výroby přes primární a sekundární distribuci jsou dávno pryč. Jak globalizace postupuje tak je to o JV, společných dodavatelích atd. Nicméně spojovací článek zde je a to je norma - v případě nafty EN 590 - tu musí splňovat všichni. Taky jednotným druhem použitého aditiva u konkrétní firmy si můžeš být celkem jistý.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 má zkušenost AGIP DIESELtech
zajímavé. že bych zkusil klasiku omv?karelvolvo píše:Jinak bufik nemá rád hlavně ty biosložky a aditiva. Hodně si teď na kamiony dávají extra nádrž na bufika a míchají to s petrolejem
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 má zkušenost AGIP DIESELtech
asi budu muset vzít svůj ortel zpět. protože začínám pochybovat, že by bufík zlobil kvůli naftě. dělá furt děsný zvuky, jakoby ložisko zadřený nebo něco takovýho. takže tak
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#16 má zkušenost AGIP DIESELtech
mas pres 300tis km..to je bezny interval pro repasovani bufiku.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 má zkušenost AGIP DIESELtech
asi máš pravdu. nic jiného mi nezbude. ted přemýšlím, co myslíš repasí, koupit ten motorek, kterej se prej těžko shání a stojí kolem šestky nebo ho prostě rozebrat a zkusit poladit po česku.
měl jsem ho venku, rozbranej, zkusil jsem ten motorek na baterku a nevypadal, že by byl špatnej, pak prostě dva tejdny makal a ted zasejc
měl jsem ho venku, rozbranej, zkusil jsem ten motorek na baterku a nevypadal, že by byl špatnej, pak prostě dva tejdny makal a ted zasejc
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#18 má zkušenost AGIP DIESELtech
Dieseltech beru poměrně často a jsem nad míru spokojená (u Agipu na Evropské, Praha 6), ale naftu z Makra (Stodůlky) bych už nevzala nikdy. Auto jsem musela pomalu tlačit a spotřeba jako kráva.
_________________
Bylo: V70,1999,2,5 TDI, stříbrná - BUDE SE MI PO TOBĚ STÝSKAT! DĚKUJI ZA VŠECHNO!
Je: V70, 2,4 R AWD, Saffron
Bylo: V70,1999,2,5 TDI, stříbrná - BUDE SE MI PO TOBĚ STÝSKAT! DĚKUJI ZA VŠECHNO!
Je: V70, 2,4 R AWD, Saffron
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek