Světová premiéra S60 v Ženevě

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#1 Světová premiéra S60 v Ženevě

Příspěvek od tnemec »

A opět jsem měl tu radost účastnit se světové premiéry nového Volva :-) po V70 a XC60 nyní i S60...

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 593
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#2 Světová premiéra S60 v Ženevě

Příspěvek od L4W »

To ses asi prvni z fora, kdo ho videl nazivo. Dojmy? :)
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#3 Světová premiéra S60 v Ženevě

Příspěvek od tnemec »

L4W píše:To ses asi prvni z fora, kdo ho videl nazivo. Dojmy? :)
Jak už jsem psal jinde, dojem naživo je famózní... to auto je prostě absolutně dokonalý... A strašně nefotogenický... naživo všechny úhly pohledu "sedí", proporce jsou v pořádku, všechny křivky jsou tam, kde mají být, světla vůbec nevypadají zepředu jako Chrysler Neon a zezadu jako starej Civic... vypadají jako VOLVO... a jeho nová designová linie započatá vpodstatě XC60kou... Působí robustně, solidně a přitom dynamicky... a hodně moderně...

Interiér je jedním slovem skvělý... byli jsme tam s kamarádem a S60 byla jediný auto, ve kterým jsme najednou zjistili, že v něm sedíme už 15 minut a nechce se nám ven... A není to jen pohodlný... je to i krásný... solidní, robustní, a volví... logicky rozmístěný, funkční a přitom opravdu nádherný a originální. Dobrý je, že ten interiér je prostorný vepředu i vzadu, měl jsem pocit, že místa na nohy je vzadu jak v Superbu, což je velmi příjemné překvapení a dokonce je tam dost místa i nad hlavou, což je méně obvyklé, než byste řekli... Já si dozadu nesednu ani v Insignii (tam je ho extrémně málo) ani v 9-5, kde je to jen o málo lepší.

A to nejlepší je, že je S60 nejen skvělý auto jako takový, ale taky vybavený špičkovými technologiemi, jako je tempomat 0-200, detekce chodců, City Safety, kamery čumící za roh (když strčíte čumák do křižovatky, tak na kameře vidíte, co tam je)...

Na Saabech vůbec bylo poslední dobou jasně patrné váhání a bezradnost, Volvo má zjevně jasný směr - dělat dynamická, rozumnými technologiemi vybavená auta... prostě na mé straně nejen spokojenost, ale přímo nadšení... Myslím si zcela upřímně, i na základě přímého srovnání - šel jsem si sednout okamžitě potom do C a do 3er - že S60 má šanci být jednoznačným leaderem třídy. Technicky, designem a výbavou na to má všema deseti... C proti tomu vypadá jako chudý příbuzný - neútulný, studený, dozadu se blbě leze (malej prostor pro chodidlo mezi sloupkem a sedákem) a 3er je méně vybavený a vzadu o dost menší...

Osobně se nemůžu dočkat Paříže, kde bude představená V60...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#4 Světová premiéra S60 v Ženevě

Příspěvek od martines »

ceník pro Belgii.
Prijzen S60 (België)

S60 2.0 T 31.950 ?
S60 T6 AWD geartr 44.600 ? (standaard Summum)
S60 D3 29.500 ? !! Dit is een tijdelijke speciale
introductieprijs in afwachting van de komst van de DRIVe)
S60 D5 35.400 ?
S60 D5 AWD geartr. 38.200 ?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#5 Světová premiéra S60 v Ženevě

Příspěvek od Dural8 »

Pár info ( originál níže ) :

Volvo S60 (třída B)
Priorita
1
Série Sál 6
K uvedení na trh: Předčasné léto 2010
Motor (y): 2,0-litrový 4-válec benzín 149 kW (203 hp)
3.0 liter 6-válec benzín 224 kW (305 hp)
2,0-litrový 5-válec diesel 118 kW (160 hp)
2.4L 5-válec diesel 151 kW (205 hp)
později 1.6 liter 4-válec benzín 110 kW (150 hp)
později 1.6 liter 4-válec benzín 132 kW (180 hp)
později, 2,0-litrový 4-válec benzín 176 kW (239 koní),
později 1.6 liter 4-válec diesel 85 kW (116
PS)
Jízdní výkon: Vmax: h 235 km /, 0-100km/h = 7,7 sec (2,0 L)
Vmax: h = 250 km / h, 0-100 kmh = 6,5 s (3,0 l)
Vmax: h 220 km / 0-100kmh = 9,2 s (2.0 l D)
0-100km/h = 7,8 s (2.4 l D)
Comparatives (L / W / H)
Passat
: 4765 / 1820 / 1472 mm
Rozvor: 2710 mm
Track (vpředu / vzadu): 1552 / 1551 mm
Comparatives (L / W / H)
A4
: 4703 / 1826 / 1427 mm
Rozvor: 2808 mm
Track (vpředu / vzadu): 1564 / 1551 mm
Typ / Model
● Druhá generace-čtyři-door, pěti-sedadla sedan
Obecné technologie
● Start-Stop systém
Struktura
● 40/60 zadní lavice ve vztahu reverzibilní
Agregát
● Zpět na začátek výroby jsou k dispozici:
● 2,0-litrový benzín 4-válec 149 kW (203 koní) při 6000 ot / min, 300 Nm při 1750 ot / min --
Spotřeba: 7,9 l/100km
● 3.0 liter benzínový motor 6-válec 224 kW (305 koní), 440 Nm - Spotřeba: 10,2 l/100km
● 2,0-litrový diesel 5-válec 118 kW (160 k), 400 Nm - Spotřeba: 5,2 l/100km
● 2.4 l diesel 5-válec 151 kW (205 koní) při 4000 ot. / min, 420 Nm při 1500 ot / min - spotřeba:
5,9 l/100km
● Během prvního roku výroby a následně:
● 1.6 liter benzín 4-válec 110 kW (150 koní), 240 Nm
● 1.6 liter benzín 4-válec 132 kW (180 koní), 240 Nm
● 2,0-litrový benzín 4-válec 176 kW (239 koní), 320 Nm
● 1.6 liter diesel 4-válec 85 kW (116 koní) a 270 Nm
● Built-in turbo systém z ocelového plechu (výroba výfukového potrubí motoru a turbodmychadla
) Z ocelového plechu.
● double-spojka převodovka (možnost GTDI - Motory)
Str. 96
Více Volvo S60
Odpružení
● sedan může být vybaven dvěma různými verzemi šasi. Pro
Evropský trh je dynamický nově vyvinutý podvozek standard, zatímco
na většině trhů v Severní Americe a Asii suspenze pro větší komfort --
Mezi standardní prvky patří sport a variantu je nabízen jako volitelná výbava.
● Rozdíl mezi oběma variantami se odkazuje na šok a přední
Kromě toho a zadní rám. Tato varianta je navržen tak, aby komfort trochu měkčí, aby
Pro zvýšení tlumení ve špatným stavem vozovky.
● AWD systém pohonu kola (standard pro T6 volitelné D5)
● Volvo C Čtyři aktivní podvozek (volitelné)
● Pokročilá kontrola stability. (Pomocí nového naklonění-senzor, je možné, že
Rozpoznat nebezpečí propukl ve velmi raném stadiu. Tímto způsobem,
elektronický kontrolní systém, DSTC (Dynamic Stability Control), dříve a s větší přesností
zasáhnout).
● Rohová Traction Control (v zatáčkách, je vnitřní hnací kolo brzdil, zatímco
kruh-kolo hnací síla je nahrazena).
Elektrické / elektronika
● Head-Up Display
● zadní sedadla-zábavní systém (volitelně)
Bezpečnost
● Upozornění na nebezpečí kolize s automatickým systémem nouzového brzdění a ochranu chodců: může to
Detekci kolizí chodců a je až do rychlosti 25 km / h za plného
zabránit, i když řidič nereaguje včas.
Produkce
● výroba v belgickém závodu Volvo v Gentu.
● Volvo počítá s roční výrobou 90.000 vozidel, zhruba třetinu z nich
Evropě.
Výstava Představení
● koncept v Detroitu 2009
● Koncepce v Šanghaji 2009
● Koncepce ve Frankfurtu 2009
● Series v Ženeva 2010

Originál v Němčině :

Volvo S60 (B-Klasse)
Priorität
1
Serie Halle 6
Markteinführung : Frühsommer 2010
Motor(en) : 2,0l 4-Zylinder Otto 149 kW (203 PS)
3,0l 6-Zylinder Otto 224 kW (305 PS)
2,0l 5-Zylinder Diesel 118 kW (160 PS)
2,4l 5-Zylinder Diesel 151 kW (205 PS)
später 1,6l 4-Zylinder Otto 110 kW (150 PS)
später 1,6l 4-Zylinder Otto 132 kW (180 PS)
später 2,0l 4-Zylinder Otto 176 kW (239 PS)
später 1,6l 4-Zylinder Diesel 85 kW (116
PS)
Fahrleistungen : Vmax: 235 km/h, 0-100 km/h = 7,7s (2,0l)
Vmax: 250 km/h, 0-100 km/h = 6,5s (3,0l)
Vmax: 220 km/h, 0-100 km/h = 9,2s (2,0l D)
0-100 km/h = 7,8s (2,4l D)
Vergleichswerte (L/B/H)
Passat
: 4765 / 1820 / 1472 mm
Radstand: 2710 mm
Spur (v/h): 1552 / 1551 mm
Vergleichswerte (L/B/H)
A4
: 4703 / 1826 / 1427 mm
Radstand: 2808 mm
Spur (v/h): 1564 / 1551 mm
Typ/Modell
● Zweite Generation der viertürigen, fünfsitzigen Limousine
Technik allgemein
● Start-Stopp-System
Aufbau
● Rücksitzbank im Verhältnis 40/60 umlegbar
Aggregate
● Zum Produktionsstart sind verfügbar:
● 2,0l Benziner 4-Zylinder 149 kW (203 PS) bei 6000 U/min, 300 Nm bei 1750 U/min -
Verbrauch: 7,9 l/100km
● 3,0l Benziner 6-Zylinder 224 kW (305 PS), 440 Nm - Verbrauch: 10,2 l/100km
● 2,0l Diesel 5-Zylinder 118 kW (160 PS), 400 Nm - Verbrauch: 5,2 l/100km
● 2,4l Diesel 5-Zylinder 151 kW (205 PS) bei 4000 U/min, 420 Nm bei 1500 U/min - Verbrauch:
5,9 l/100km
● Während des ersten Produktionsjahres folgen:
● 1,6l Benziner 4-Zylinder 110 kW (150 PS), 240 Nm
● 1,6l Benziner 4-Zylinder 132 kW (180 PS), 240 Nm
● 2,0l Benziner 4-Zylinder 176 kW (239 PS), 320 Nm
● 1,6l Diesel 4-Zylinder 85 kW (116 PS), 270 Nm
● Integriertes Turbosystem aus Stahlblech (Fertigung des Abgaskrümmers und des Turboladers
aus Stahlblech).
● Doppelkupplungsgetriebe (Option für GTDI - Motoren)
Seite 96
Fortsetzung Volvo S60
Fahrwerk
● Die Limousine kann mit zwei verschiedenen Fahrwerk-Versionen ausgestattet werden. Für den
europäischen Markt ist das neu entwickelte dynamische Chassis Standard, während auf den
meisten Märkten Nordamerikas und Asiens ein mehr komfortbetontes Fahrwerk zur
Serienausstattung gehört und die sportliche Variante optional angeboten wird.
● Der Unterschied zwischen beiden Varianten bezieht sich auf die Dämpfer sowie die vorderen
und hinteren Zusatzrahmen. Dabei ist die Komfort-Variante etwas weicher ausgelegt, um die
Dämpfung bei schlechten Fahrbahnbedingungen zu erhöhen.
● Allradsystem AWD (Serie beim T6 optional beim D5)
● Aktives Volvo Four C-Fahrwerk (Option)
● Advanced Stability Control. (Mittels eines neuen Neigungswinkel-Sensors ist es möglich, die
Gefahr des Ausbrechens in einem sehr frühen Stadium zu erkennen. Auf diese Weise kann das
elektronische Regelsystem DSTC (Dynamic Stability Control) früher und mit größerer Präzision
eingreifen).
● Corner Traction Control (In Kurven wird das innere Antriebsrad abgebremst, während das
kurvenäußere Rad mehr Antriebskraft erhält).
Elektrik/Elektronik
● Head-Up Display
● Rearseat-Entertainmentsystem (Option)
Sicherheit
● Kollisions-Warnsystem mit automatischer Notbremsfunktion und Fußgängerschutz: es kann
Fußgänger erkennen und soll Kollisionen bis zu einer Geschwindigkeit von 25 km/h vollständig
verhindern, selbst wenn der Fahrer nicht rechtzeitig reagiert.
Produktion
● Produktion im belgischen Volvo-Werk in Gent.
● Volvo kalkuliert mit einer Jahresproduktion von 90.000 Fahrzeugen, rund ein Drittel davon für
Europa.
Messevorstellungen
● Concept in Detroit 2009
● Concept in Shanghai 2009
● Concept in Frankfurt 2009
● Serie in Genf 2010
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#6 Světová premiéra S60 v Ženevě

Příspěvek od Drak3n »

myslim si , ze ta dvojspojkova prevodovka pri silnejsich motoroch je to co volvo potrebovalo najviac , konecne :)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 593
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#7 Světová premiéra S60 v Ženevě

Příspěvek od L4W »

tnemec píše:
Na Saabech vůbec bylo poslední dobou jasně patrné váhání a bezradnost, Volvo má zjevně jasný směr - dělat dynamická, rozumnými technologiemi vybavená auta... prostě na mé straně nejen spokojenost, ale přímo nadšení... Myslím si zcela upřímně, i na základě přímého srovnání - šel jsem si sednout okamžitě potom do C a do 3er - že S60 má šanci být jednoznačným leaderem třídy. Technicky, designem a výbavou na to má všema deseti... C proti tomu vypadá jako chudý příbuzný - neútulný, studený, dozadu se blbě leze (malej prostor pro chodidlo mezi sloupkem a sedákem) a 3er je méně vybavený a vzadu o dost menší...

Osobně se nemůžu dočkat Paříže, kde bude představená V60...
No doufam ze nakone leadrem bude, rek bych ze Volvo na novou S60 vsadilo hodne a taky od ni hodne ceka. Skoda ze sem se do zenevy nedostal, puvodne sem to mel v planu ale nakonec z topho nejak seslo :(

Jinak nová 9-5 ma takvy vcelku pozitovni ohlasy co jsem slysel. I interier se libi, musim rict ze me take. I kdyz je stejne o uroven niz jak v nove S60.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 212
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Roudnice n/L

#8 Světová premiéra S60 v Ženevě

Příspěvek od Erik850 »

Můžu jen potvrdit dojmy naživo i zevnitř, to auto je krásný, vypadá kvalitně postavený, vzadu už se dá sedět i s nohama :D jediný co mi nesedí je ten výdech topní na tom středovým tunelu..to vypadá jak oko Leely z Futuramy..a sice nebude v eRku, ale T6 304HP/440Nm asi taky docela pojede :) za mně :Bravo:
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 471
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

#9 Světová premiéra S60 v Ženevě

Příspěvek od láďa »

● 1.6 liter benzín 4-válec 132 kW (180 koní), 240 Nm
To mě po.er :D :D To taky za chvilku budou dělat 1.0 Twinturbo :%)
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“