Ahoj, mám dotaz ohledně turba. Kdy a v jakých otáčkách spíná, jestli záleží na rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu, na zařazené rychlosti a celkové rychlosti auta. Bohužel nemám na přístrojovce budík turba. Případně kde bych se o tom mohl dočíst.
Dík David.
Turbo S70 2.0 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Turbo S70 2.0 T5
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Turbo S70 2.0 T5
Zrovna dnes jsem měl diskusi na toto téma s majitelem tohoto modelu.DavidJ píše:Ahoj, mám dotaz ohledně turba. Kdy a v jakých otáčkách spíná, jestli záleží na rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu, na zařazené rychlosti a celkové rychlosti auta. Bohužel nemám na přístrojovce budík turba. Případně kde bych se o tom mohl dočíst.
Dík David.
Záběr turba je okolo 3200 ot./min.
Model r. 1997
Jinak si myslím, že převodový stupeň či rychlost nemá vliv na záběr turba.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Turbo S70 2.0 T5
Skutečně Karlosi, záběr turba je až po 3 000ot. Ten dotyčný měl před tím 2 x 740 a turbo šlo cca o 500 - 700 ot. dřív.
Pocitově se tento motor musí více točit, ale spotřeba je přitom velice příznivá na dálnici při rychlosti okolo 130 - 170 km okol 10l na 100km a na okreskách při rychlosti 100 km cca 8l.
Pocitově se tento motor musí více točit, ale spotřeba je přitom velice příznivá na dálnici při rychlosti okolo 130 - 170 km okol 10l na 100km a na okreskách při rychlosti 100 km cca 8l.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
S těma otáčka kole 3200ot/min to tak bude podle pal. počítače, ale pocitově mi to připadá, že je to trochu později ve vyších otáčkách. Připadalo mě, že se to mění podle zařazené rychlosti a rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu. Jinak spotřeba se pohybuje kolem 10l na 100km a to jezdim přes týden dost po Praze.
Co psal Luboš ohledně spotřeby a rychlostí to tak je. Jinak mě celkově připadá, že je nízko otáčkové v porovnání s 850 GLT /B5254FS/bez turba co jsem měl.
Co psal Luboš ohledně spotřeby a rychlostí to tak je. Jinak mě celkově připadá, že je nízko otáčkové v porovnání s 850 GLT /B5254FS/bez turba co jsem měl.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
Turbo S70 2.0 T5
musím poopravit ůdaje o tvém motoru.jestli máš motor B5204T tak to není motor T5.protože motor T5 má obsah 2,3 B5234TDavidJ píše:Ahoj, mám dotaz ohledně turba. Kdy a v jakých otáčkách spíná, jestli záleží na rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu, na zařazené rychlosti a celkové rychlosti auta. Bohužel nemám na přístrojovce budík turba. Případně kde bych se o tom mohl dočíst.
Dík David.
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Podle dostupných informací, které mám - servisní knížka, italský tech. , když pominu označení na kastli tak všude je udáváno S70 2.0 T5
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 1451
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Turbo S70 2.0 T5
A protože mám T5R mohu prohlásit, že tady turbo jede od zmíněných cca 500 ot níž. Takže to asi bude oběť těm 3 dl objemu.pulpes píše:musím poopravit ůdaje o tvém motoru.jestli máš motor B5204T tak to není motor T5.protože motor T5 má obsah 2,3 B5234TDavidJ píše:Ahoj, mám dotaz ohledně turba. Kdy a v jakých otáčkách spíná, jestli záleží na rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu, na zařazené rychlosti a celkové rychlosti auta. Bohužel nemám na přístrojovce budík turba. Případně kde bych se o tom mohl dočíst.
Dík David.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Turbo S70 2.0 T5
I já jsem mluvil o autě z itálie 2L turbo
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé