Turbo S70 2.0 T5

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Turbo S70 2.0 T5

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj, mám dotaz ohledně turba. Kdy a v jakých otáčkách spíná, jestli záleží na rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu, na zařazené rychlosti a celkové rychlosti auta. Bohužel nemám na přístrojovce budík turba. Případně kde bych se o tom mohl dočíst.
Dík David.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1301
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Turbo S70 2.0 T5

Příspěvek od LUBOŠ »

DavidJ píše:Ahoj, mám dotaz ohledně turba. Kdy a v jakých otáčkách spíná, jestli záleží na rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu, na zařazené rychlosti a celkové rychlosti auta. Bohužel nemám na přístrojovce budík turba. Případně kde bych se o tom mohl dočíst.
Dík David.
Zrovna dnes jsem měl diskusi na toto téma s majitelem tohoto modelu.
Záběr turba je okolo 3200 ot./min.
Model r. 1997
Jinak si myslím, že převodový stupeň či rychlost nemá vliv na záběr turba.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1301
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Turbo S70 2.0 T5

Příspěvek od LUBOŠ »

Skutečně Karlosi, záběr turba je až po 3 000ot. Ten dotyčný měl před tím 2 x 740 a turbo šlo cca o 500 - 700 ot. dřív.

Pocitově se tento motor musí více točit, ale spotřeba je přitom velice příznivá na dálnici při rychlosti okolo 130 - 170 km okol 10l na 100km a na okreskách při rychlosti 100 km cca 8l.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Příspěvek od DavidJ »

S těma otáčka kole 3200ot/min to tak bude podle pal. počítače, ale pocitově mi to připadá, že je to trochu později ve vyších otáčkách. Připadalo mě, že se to mění podle zařazené rychlosti a rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu. Jinak spotřeba se pohybuje kolem 10l na 100km a to jezdim přes týden dost po Praze.
Co psal Luboš ohledně spotřeby a rychlostí to tak je. Jinak mě celkově připadá, že je nízko otáčkové v porovnání s 850 GLT /B5254FS/bez turba co jsem měl.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Turbo S70 2.0 T5

Příspěvek od black hawk »

DavidJ píše:Ahoj, mám dotaz ohledně turba. Kdy a v jakých otáčkách spíná, jestli záleží na rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu, na zařazené rychlosti a celkové rychlosti auta. Bohužel nemám na přístrojovce budík turba. Případně kde bych se o tom mohl dočíst.
Dík David.
musím poopravit ůdaje o tvém motoru.jestli máš motor B5204T tak to není motor T5.protože motor T5 má obsah 2,3 B5234T

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Příspěvek od DavidJ »

Podle dostupných informací, které mám - servisní knížka, italský tech. , když pominu označení na kastli tak všude je udáváno S70 2.0 T5
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1471
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

"OT" Není ten jiný obsah u aut pro Itálii kvůli nějakému rozdělení do daňových skupin. Vím, že snad ve Francii to bývalo zase podle výkonu. Proto se uváděl výkon třeba 54 koní a ne 55 jako jinde.

tomáš
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Turbo S70 2.0 T5

Příspěvek od tomáš »

pulpes píše:
DavidJ píše:Ahoj, mám dotaz ohledně turba. Kdy a v jakých otáčkách spíná, jestli záleží na rychlosti sešlápnutí plyn. pedálu, na zařazené rychlosti a celkové rychlosti auta. Bohužel nemám na přístrojovce budík turba. Případně kde bych se o tom mohl dočíst.
Dík David.
musím poopravit ůdaje o tvém motoru.jestli máš motor B5204T tak to není motor T5.protože motor T5 má obsah 2,3 B5234T
A protože mám T5R mohu prohlásit, že tady turbo jede od zmíněných cca 500 ot níž. Takže to asi bude oběť těm 3 dl objemu.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1301
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Turbo S70 2.0 T5

Příspěvek od LUBOŠ »

I já jsem mluvil o autě z itálie 2L turbo
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Monča