Cistenie EGR -D5
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#1 Cistenie EGR -D5
Rozhodol som sa trosku nazriet do hadic a posivetit si na EGR , na jednom anglickom fore som nasiel navod ako na to a tu je vysledok :
rozoberane :
[img]http://img294.imageshack.us/img294/1576/egrxl.jpg[/img]
pohlad na kovovu cast , ktora potom isla von :
[img]http://img196.imageshack.us/img196/8083/dsc00440fm.jpg[/img]
toto je obsah velkej gumenej hadice :
[img]http://img24.imageshack.us/img24/7966/dsc00443tf.jpg[/img]
[img]http://img532.imageshack.us/img532/1328/dsc00446q.jpg[/img]
toto je hmota , ktoru sa mi podarilo odtial dostat von :
[img]http://img26.imageshack.us/img26/2716/dsc00449vs.jpg[/img]
vrecusko bolo ku podivu celkom tazke , takze verim , ze sa autu ulavilo . na prvy start sa mi zdalo , ze je auto tichsie a kludnejsie. trosku som ho bol prehnat a pri tempomatovej 80km/h na rovnej ceste ukazoval PP spotrebu od 2.2 do 2.5 . no som zvedavy co ukaze cas .auto ma len 130 000km !! anglican to robil a mal tusim viac ako 120 000 mil , tak si predstavte kolko tohto svinstva tam je po takom najazde !!
rozoberane :
[img]http://img294.imageshack.us/img294/1576/egrxl.jpg[/img]
pohlad na kovovu cast , ktora potom isla von :
[img]http://img196.imageshack.us/img196/8083/dsc00440fm.jpg[/img]
toto je obsah velkej gumenej hadice :
[img]http://img24.imageshack.us/img24/7966/dsc00443tf.jpg[/img]
[img]http://img532.imageshack.us/img532/1328/dsc00446q.jpg[/img]
toto je hmota , ktoru sa mi podarilo odtial dostat von :
[img]http://img26.imageshack.us/img26/2716/dsc00449vs.jpg[/img]
vrecusko bolo ku podivu celkom tazke , takze verim , ze sa autu ulavilo . na prvy start sa mi zdalo , ze je auto tichsie a kludnejsie. trosku som ho bol prehnat a pri tempomatovej 80km/h na rovnej ceste ukazoval PP spotrebu od 2.2 do 2.5 . no som zvedavy co ukaze cas .auto ma len 130 000km !! anglican to robil a mal tusim viac ako 120 000 mil , tak si predstavte kolko tohto svinstva tam je po takom najazde !!
Naposledy upravil(a) Drak3n dne 15 kvě 2012 21:58, celkem upraveno 2 x.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#2 Cistenie EGR
Peknej humus jen co je pravda jsem zvedavej,jak to bude vypadat u me az se do toho na jara pustim
Naposledy upravil(a) Pavluňa dne 03 bře 2010 22:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#3 Cistenie EGR
ahojte , pocujte . na hornom obrazku , medzi cislom 2 a samotnym egr ventilom , ma tam byt tesnenie ? dnes som chytil hadicu veducu od turba do egr a bola odspoud od oleja , co nieje dobre , tak by ma zaujimalo , kde sa tam ten olej nabral . hadica je nova .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#4 Cistenie EGR
Cislo 2 je zmiesavac (hlinikovy diel kde sa zmiesava cisty vzduch z chladica vzduchu s vyfukovymi plynmi z vyfuku, ktore tam pusta samotne EGR). Samotne EGR je namontovane nad Turbom na vyfukovom potruby (zvodoch) a z neho ide hadica az k tomu zmiesavacu.Drak3n píše:ahojte , pocujte . na hornom obrazku , medzi cislom 2 a samotnym egr ventilom , ma tam byt tesnenie ? dnes som chytil hadicu veducu od turba do egr a bola odspoud od oleja , co nieje dobre , tak by ma zaujimalo , kde sa tam ten olej nabral . hadica je nova .
Neviem kde si mal ten olej na hadici??? Zvonku? Zvnutra??
_________________
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#5 Cistenie EGR -D5
http://forums.t5d5.org/topic/17141-d5-turbo-problem/page__st__40
takze , tu je link na egr , pri druhej generacii D5 , ktora sa montovala aj do tretej generacie V70 (treba scrollovat nadol , tam su obrazky)
takze , tu je link na egr , pri druhej generacii D5 , ktora sa montovala aj do tretej generacie V70 (treba scrollovat nadol , tam su obrazky)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Cistenie EGR -D5
ještě doplním pěkný návod pro 2,4D a D5 201-2004 http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=678805
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#7 Cistenie EGR -D5
myslim si , ze po 280tis km tam bude ten sajrajt tak zapeceny , ze ine ako rozobratie a nasledne drhnutie benzinom nepomoze .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#8 Cistenie EGR -D5
no tak sem to neska taky vyčisti ale janom tan zakracenej postup , ale i přesto je to znat auto jede o 50% líp když skusim tan delší není tam nekde hadice na vodu ?.. nemuže neco vytíct?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#9 Cistenie EGR -D5
Ahoj,
také jsem dnes nahlížel pod kapotu a také do krabice dílů, které mám po minulém majiteli. Když tak dumám nad tím, co se v této části sacího traktu děje, napadá mě otázka:
"Jaký má čištění i té druhé části (samotný EGR ventil + chladič) vliv na chod motoru? To jsou části, kudy proudí jen výfukové plyny, že ano? Kdežto ten hlíníkový směšovač + gumové hadice vpředu - tam chodí čístý vzduch."
a ještě jedna:
"Jak se chová auto, které má 'výfukovou' rouru částečně nebo úplně zacpanou? (úmyslně či neúmyslně)"
Někdo nějaké osobní zkušenosti?
Našel jsem dva typy odpovědí - jedna, že se zlepší spotřeba i chod motoru (a nic víc), druhá - že vyskakují hlášky emise, atp.?
Pavel
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=94139
http://forums.t5d5.org/topic/372-egrplenum-mixer-cleaning/page__hl__egr
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?t=17771
http://forums.t5d5.org/topic/12548-blanking-off-my-egr-valve/
také jsem dnes nahlížel pod kapotu a také do krabice dílů, které mám po minulém majiteli. Když tak dumám nad tím, co se v této části sacího traktu děje, napadá mě otázka:
"Jaký má čištění i té druhé části (samotný EGR ventil + chladič) vliv na chod motoru? To jsou části, kudy proudí jen výfukové plyny, že ano? Kdežto ten hlíníkový směšovač + gumové hadice vpředu - tam chodí čístý vzduch."
a ještě jedna:
"Jak se chová auto, které má 'výfukovou' rouru částečně nebo úplně zacpanou? (úmyslně či neúmyslně)"
Někdo nějaké osobní zkušenosti?
Našel jsem dva typy odpovědí - jedna, že se zlepší spotřeba i chod motoru (a nic víc), druhá - že vyskakují hlášky emise, atp.?
Pavel
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=94139
http://forums.t5d5.org/topic/372-egrplenum-mixer-cleaning/page__hl__egr
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?t=17771
http://forums.t5d5.org/topic/12548-blanking-off-my-egr-valve/
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#10 Cistenie EGR -D5
Já měl vytaženou i druhou část, samotný ventil a chladič. Při té příležitosti jsem taky zjistil, že předchozí majitel zaslepil EGR. Což vyhazovalu chybu na diagnostice, ale hláška na palubáku žádná a chod motoru se taky moc nezmenil. Takže u me to nemělo vliv na nic. Co ale mělo vliv, bylo sundání toho horního víka motoru. V levé části je totiž čidlo absolutního tlaku v sání a to bylo kompletně zalepené tím humusem. Po složení mám pocit vyššího výkonu. A taky dobrej pocitok2ucx píše:Ahoj,
také jsem dnes nahlížel pod kapotu a také do krabice dílů, které mám po minulém majiteli. Když tak dumám nad tím, co se v této části sacího traktu děje, napadá mě otázka:
"Jaký má čištění i té druhé části (samotný EGR ventil + chladič) vliv na chod motoru? To jsou části, kudy proudí jen výfukové plyny, že ano? Kdežto ten hlíníkový směšovač + gumové hadice vpředu - tam chodí čístý vzduch."
a ještě jedna:
"Jak se chová auto, které má 'výfukovou' rouru částečně nebo úplně zacpanou? (úmyslně či neúmyslně)"
Někdo nějaké osobní zkušenosti?
Našel jsem dva typy odpovědí - jedna, že se zlepší spotřeba i chod motoru (a nic víc), druhá - že vyskakují hlášky emise, atp.?
Pavel
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=94139
http://forums.t5d5.org/topic/372-egrplenum-mixer-cleaning/page__hl__egr
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?t=17771
http://forums.t5d5.org/topic/12548-blanking-off-my-egr-valve/
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#11 Cistenie EGR -D5
a vede tam teda najaka hadice s vodou nebo s olejem?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#12 Cistenie EGR -D5
to by chcelo aspon nejaku foto pre ilustraciu mam taky pocit , ze cidlo tlaku je od roku 2003 priamo v IC , lebo ten ma od roku 2003 ine cislo .sordo píše: V levé části je totiž čidlo absolutního tlaku v sání a to bylo kompletně zalepené tím humusem
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#13 Cistenie EGR -D5
voda tam je, musí se upustittrapiz píše:a vede tam teda najaka hadice s vodou nebo s olejem?..
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#14 Cistenie EGR -D5
děkuji to je dobrý vědět...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
#15 Cistenie EGR -D5
presně, od roku 2003 je čidlo vpravo dole, hned za vystupem z intercooleru. Takže se nazasírá bordelem z EGR.Drak3n píše:to by chcelo aspon nejaku foto pre ilustraciu mam taky pocit , ze cidlo tlaku je od roku 2003 priamo v IC , lebo ten ma od roku 2003 ine cislo .sordo píše: V levé části je totiž čidlo absolutního tlaku v sání a to bylo kompletně zalepené tím humusem
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#16 Cistenie EGR -D5
Ano, je to chlazeno chladici kapalinou. Vede tam hadice z topení. Takže je potřeba si nachystat trochu chladiva na doplnění.Harry píše:voda tam je, musí se upustittrapiz píše:a vede tam teda najaka hadice s vodou nebo s olejem?..
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#17 Cistenie EGR -D5
děkuji tak sem to všechno vyčistil jak hadice tak EGR ventil celi sem to vindal i dekl na motoru sem čistil a musim řict že to jede jak praštěný ale muj problem to neviřešilo do 2 tisic nic a pak to leti jak utržený asi bude muset ven turbo a na rapasi , když přidam na volnoběh tak otačky vylitnou ale dou pomalu dolu,.. ?.. řekl bych že asi lopatky na turbu nebo nevym?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#18 Cistenie EGR -D5
ked bol velmi znecisteny egr a tieto veci okolo , pravdepodobne bude znecistene aj variabilne naklapanie lopatiek v turbe a to sa moze tym padom zadrhavat , co moze byt pricina problemov . tak ci onak , bude to musiet pozriet odbornik .trapiz píše: děkuji tak sem to všechno vyčistil jak hadice tak EGR ventil celi sem to vindal i dekl na motoru sem čistil a musim řict že to jede jak praštěný ale muj problem to neviřešilo do 2 tisic nic a pak to leti jak utržený asi bude muset ven turbo a na rapasi , když přidam na volnoběh tak otačky vylitnou ale dou pomalu dolu,.. ?.. řekl bych že asi lopatky na turbu nebo nevym?..
tu je nejaky pokec o moznych problemoch s D5 http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?t=30857
btw , nemas nahodou nejake fotky z toho cistenia ? konkretne ten dekel by ma zaujimal , lebo ja si neviem presne predstavit o com je rec
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#19 Cistenie EGR -D5
Drak3n píše:ked bol velmi znecisteny egr a tieto veci okolo , pravdepodobne bude znecistene aj variabilne naklapanie lopatiek v turbe a to sa moze tym padom zadrhavat , co moze byt pricina problemov . tak ci onak , bude to musiet pozriet odbornik .trapiz píše: děkuji tak sem to všechno vyčistil jak hadice tak EGR ventil celi sem to vindal i dekl na motoru sem čistil a musim řict že to jede jak praštěný ale muj problem to neviřešilo do 2 tisic nic a pak to leti jak utržený asi bude muset ven turbo a na rapasi , když přidam na volnoběh tak otačky vylitnou ale dou pomalu dolu,.. ?.. řekl bych že asi lopatky na turbu nebo nevym?..
tu je nejaky pokec o moznych problemoch s D5 http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?t=30857
btw , nemas nahodou nejake fotky z toho cistenia ? konkretne ten dekel by ma zaujimal , lebo ja si neviem presne predstavit o com je rec
Tady je návod na vyčičtění toho náklápění:
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=132550&page=9
Jsou tam i videa.
Bohužel tam už není návod na vytažení turba. Dělal jsem to sám asi před 2 měsíci. Je potřeba sundat ten horní držák motoru. Odpojit hadice sání od turba. Odpojit přivod oleje do turba. A odmontovat turbo ze svodu a z výfuku. (některé věci je bohužel nutné dělat zespodu). Pak už můžeš turbo vytáhnout. Je to trochu ježek v kleci ale jde to vrchem. Rozdělání samotného turba jde celkem dobře. ale chce to trochu poklepat gumovým kladivem (nebo přes dřevo). Vyčistit, složit, vyměnit všechna těsnění a doufat, že to byl právě tvůj problém.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#20 Cistenie EGR
omega-HC píše:DarkLight píše:ještě by bylo značka ideál vyčistit ten horní hliníkovej díl-sací potrubí.ale jak koukám na fotky tak budou asi potřeba oddělat vstřiky?
pamatuju se když jsem tohle dělal u okty která měla od novýho nalítanejch 110 tis km-no napřed jsem to odrýpal šroubovákem a hliník odlitek máchal a štětečkoval v áčku dokud nebyl jako znovuodlitej...výsledek auto jelo jak po čipu,měla teda směšných 66Kw
vyčistil som zmiešavač sj tu hadicu .... ale to nema vyznam až kým sa nevyčistí celé hlinikove veko. je to strašne zanesené tým bordelom....
Nemá niekto postup ako na to ?
.....určite treba vybrať vstrekovače a taktiež aj horný silentblok motora uvolniť ... bez návodu sa do toho nechcem púšťať...
Oživuji téma, včera jsem čistil EGR po 180tis a v hadicích a směšovači cca 0,5 cm humusu.... čištěno šroubovákem a petrolejem.... otázka je jak čistit víko... kde je naklápění
viz strana 12
http://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Theory.pdf
děkuji za postup
_________________
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)
#21 Cistenie EGR
Oživuji téma, včera jsem čistil EGR po 180tis a v hadicích a směšovači cca 0,5 cm humusu.... čištěno šroubovákem a petrolejem.... otázka je jak čistit víko... kde je naklápění
viz strana 12
http://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Theory.pdf
děkuji za postup[/quote]
auto mi stejně cvaká jako na videu
https://www.youtube.com/watch?v=VBe6xsjOORA
viz strana 12
http://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Theory.pdf
děkuji za postup[/quote]
auto mi stejně cvaká jako na videu
https://www.youtube.com/watch?v=VBe6xsjOORA
_________________
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#22 Cistenie EGR -D5
cez vikend som menil tuto hadicu , po velkom najazde a par rokoch to mala za sebou , bola cela od oleja , zmaknuta a popraskana . po vymene som zaznamenal znizenu dymivost , co potesi a hlavne mam dobry pocit , ze pred turbom nieje kus gumy , ktory je na rozpadnutie
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#23 Cistenie EGR -D5
Já ji taky nedávno měnil. Měl jsem cca 3cm díru v místě kde se napojuje na turbo.Drak3n píše:cez vikend som menil tuto hadicu , po velkom najazde a par rokoch to mala za sebou , bola cela od oleja , zmaknuta a popraskana . po vymene som zaznamenal znizenu dymivost , co potesi a hlavne mam dobry pocit , ze pred turbom nieje kus gumy , ktory je na rozpadnutie
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#24 Cistenie EGR -D5
Takze, po case bola na odpis dalsia hadicka, veduca od turba do plastovej trubky pod olejovou vanou. Na prvy pohlad nebolo vidno ziadne poskodenie, ale po case tam bolo vsetko od oleja, tak som to vycistil a hadicu dal novu(je to neoriginal zo skandixu). Predosla bola po rokoch celkom zmaknuta a od oleja, bolo otazkou casu, kedy praskne. Nabuduce to vidim tak, ze budem menit intercooler, pretoze sa zacina trosku nafukovat a vsetky hadice uz mam nove, takze najslabsim clankom je teraz on !
[img]http://imgupload.sk/images/a/l/aljttietawq2mrc37oy6_thumb.jpg[/img]
[img]http://imgupload.sk/images/a/l/aljttietawq2mrc37oy6_thumb.jpg[/img]
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#25 Cistenie EGR -D5
ja se chystám na čištění lopatek na turbu a mechanizmu regulace u tátovy na D5 , dělal to někdo ??
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek