info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#851 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
ale nee...když jedeš krátkou vzdálenost a bufík nestačí provést celý cyklus a dohřát motor na požadovanou teplotu, vypneš ho dříve a on musí ještě vyfouknout spaliny a dochladit se. O baterku se neboj. Jestli ale jezdíš hrkačky, tak bych pojistku klidně vytáhnul protože bufík jenom zanášíš sazema.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#852 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mam navod jenom v nemcine, ale i tak si myslim ze o automatickem zapinani bufika tam nic nepisou... Takze kdyz je venku min nez 6 stupnu jak psal Karel, bufik se pousti automaticky pri startu dokud teplota vody nedosahne tech 50 stupnu ciste jenom proto aby se auto rychlejs ohralo? Je to tak?
Dik
Dik
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#853 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
přesně tak, jakmile máš studený motor, bufík se zapnutím motoru taky sepnedanillo píše:Mam navod jenom v nemcine, ale i tak si myslim ze o automatickem zapinani bufika tam nic nepisou... Takze kdyz je venku min nez 6 stupnu jak psal Karel, bufik se pousti automaticky pri startu dokud teplota vody nedosahne tech 50 stupnu ciste jenom proto aby se auto rychlejs ohralo? Je to tak?
Dik
dá se přehrát soft a můžeš si ho časovat, abys nastupoval do vyhřáteho auto s teplým motorem
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#854 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Další možnost je nakonfigurovat časovač naftového bufíka do režimu "benzín", což není nic jiného než, že se nezapíná automatický příhřev při nižších teplotách, ale pouze a jen tehdy, kdy si to uživatel přeje (ruční start, časovač nebo dálkový start).
Pavel
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#855 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
to je asi nejrozumnější konfiguraceok2ucx píše:Další možnost je nakonfigurovat časovač naftového bufíka do režimu "benzín", což není nic jiného než, že se nezapíná automatický příhřev při nižších teplotách, ale pouze a jen tehdy, kdy si to uživatel přeje (ruční start, časovač nebo dálkový start).
Pavel
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#856 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A jak to nakonfigurovat? Bude to chtit asi napichnout u nekoho kdo se v tom vyzna....je tu nekdo takovy?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#857 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nakonfigurovat = "nahrát software".
Ve D5T5.com tyhle kousky děláme. Je to vždy na domluvě.
Samozřejmě lze nahrát i ten oficiální v autorizáku či v neautorizáku, přesněji tam, kde mají předplatné VIDA: SW má číslo 9438241 a cenovka je zde.
Pavel
Ve D5T5.com tyhle kousky děláme. Je to vždy na domluvě.
Samozřejmě lze nahrát i ten oficiální v autorizáku či v neautorizáku, přesněji tam, kde mají předplatné VIDA: SW má číslo 9438241 a cenovka je zde.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#858 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dik za info, ta Volvo cenovka mě nepřekvapila....
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#859 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
před rokem to bylo za desítkudanillo píše:Dik za info, ta Volvo cenovka mě nepřekvapila....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#860 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
za desítku tak před pěti lety já to mám za 4,2 už čtyři rokyhajnej píše:před rokem to bylo za desítkudanillo píše:Dik za info, ta Volvo cenovka mě nepřekvapila....
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#861 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
tak to mi ten čas pěkně letí...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#862 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jo nezdá se to ale pěkně to letí ! vím že když mně to v Brně programovali tak jsem jim říkal že už nemám luxusní baterku ať to dají při tom programování na nabíječku co kdyby ! a pak jsem na jaře kupoval novou a to už je víc jak tři roky ! A jak ten čas letí to nejvíc poznáš na dětech jak začnou odmlouvat je to deset let plus !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#863 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Našel jsem zajímavej blog od Olafa z Finska. Docela tomu rozumí. Doporučuje minimálně jednou za dva roky bufík rozebrat a vyčistit. Kdo jezdí krátký trasy, tak každej rok.
Taky zmiňuje, že se dá přes diag z napětí flame sensoru poznat, jestli je zanesenej. To bývá častý problém, proč bufík odmítá spolupracovat. Je to až na konci.
http://hackingvolvo.blogspot.cz/2012/12/anatomy-of-ardic.html
p.s. Koukám, že letos tohle téma moc nefrčí. Všem vám to asi pěkně maká...
Taky zmiňuje, že se dá přes diag z napětí flame sensoru poznat, jestli je zanesenej. To bývá častý problém, proč bufík odmítá spolupracovat. Je to až na konci.
http://hackingvolvo.blogspot.cz/2012/12/anatomy-of-ardic.html
p.s. Koukám, že letos tohle téma moc nefrčí. Všem vám to asi pěkně maká...
Naposledy upravil(a) hajnej dne 17 pro 2014 01:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#864 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mě to nefrčí.... díky vodní pumpě a navíc to není ani aktivní,jen jako příhřev
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#865 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
o pumpě jsme si už psaliEkky píše:Mě to nefrčí.... díky vodní pumpě a navíc to není ani aktivní,jen jako příhřev
i příhřev dobrej, nebo tam nalejt ten soft. Taky to mám zatím jen jako příhřev...teda kdyby to makalo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 119
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: XC60 T8 Recharge Inscription MY21
- Bydliště: Praha 6
#866 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nemaká, nechal jsem si tam nahrát soft časovače a 2x mě to běželo skvěle a pak začalo hulit. Zatím bohužel nemám čas to řešit.hajnej píše:
p.s. Koukám, že letos tohle téma moc nefrčí. Všem vám to asi pěkně maká...
_________________
bylo: Honda Civic 93' D15B2;Volvo S60 D5 03', Saab 9-3 1.9TiD 04', Mondeo MK4 Titanium S, 2.2 TdCi;XC70 III D5, 2016;Toyota GR Yaris
XC60 T8 Recharge, 2021
galerie: http://bit.ly/PhxTnW
bylo: Honda Civic 93' D15B2;Volvo S60 D5 03', Saab 9-3 1.9TiD 04', Mondeo MK4 Titanium S, 2.2 TdCi;XC70 III D5, 2016;Toyota GR Yaris
XC60 T8 Recharge, 2021
galerie: http://bit.ly/PhxTnW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#867 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mam otazku kdyz sem mel malo nafty a pc napsalo topeni vypnuto malo paliva
Natankoval jsem uz se to nerozsvutulo ale od te doby kdyz nastartuji a venku je pod 6stupnu tak zadny kour z vyfuku bufiku vubec nic??
mohl jse zablokovat?
Ale kdyz na nej sahnu zespoda je teplej
Diky za radu
Natankoval jsem uz se to nerozsvutulo ale od te doby kdyz nastartuji a venku je pod 6stupnu tak zadny kour z vyfuku bufiku vubec nic??
mohl jse zablokovat?
Ale kdyz na nej sahnu zespoda je teplej
Diky za radu
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#868 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Bufik teply bude, kdyz se ti ohreje voda - porad pres nej prochazi. Pokud bufik nevrci a nefouka citelne z bufikoveho vyfuku teply vzduch, tak ti nejede, ze bylo malo nafty a bufik to zastavilo neni duvod k jeho blokaci. Asi se ti podelalo neco uvnitr. Me taky najednou prestal jet po vymene autobaterie. Po rozdelani je duvodem spaleny motorek foukajici vzduch na trysku s naftou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#869 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ale kdyz dam topeni na plno tak cca behem 5min uz to fouka vlaznej vzduch
Tak nevim
A vite nekdo v CB a okoli nejakyho bufikare? Pripadne i jiocesky kraj??
Protoze se obavam pokud se zeptam v autorizaku reknou novej bufik koplet
Tak nevim
A vite nekdo v CB a okoli nejakyho bufikare? Pripadne i jiocesky kraj??
Protoze se obavam pokud se zeptam v autorizaku reknou novej bufik koplet
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#870 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak zkus, jestli ti z bufikoveho vyfuku jde teply vzduch. Pokud ano, tak jede. Pokud ne, tak jet nemuze.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#871 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Prosim vas, jak funguje casovac? Nastavuju cas kdy se topeni spusti, nebo cas kdy chci mit auto vyhrate? Ze skusenosti je to spis druha moznost, jen se nemam cas k tomu dostat abych to sledoval ...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#872 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano, druha moznost. Na nastaveny cas se NT snazi "vyhrat" auto
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#873 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Čas nastavený časovačem je cílový údaj, kdy má být auto připraveno k luxusnímu odjezdu. Ze zkušenosti je v tuto dobu už v autě úplná sauna = dalo by se jet v tričku, už také z oken odtál a opadal veškerý sníh i led.63miro píše:Prosim vas, jak funguje casovac? Nastavuju cas kdy se topeni spusti, nebo cas kdy chci mit auto vyhrate? Ze skusenosti je to spis druha moznost, jen se nemam cas k tomu dostat abych to sledoval ...
Tak jsem dával cca. o 10 minut pozdější čas, ať to netopí tak dlouho.
Čas startu si samo auto určí hlavně podle venkovní teploty, také podle teploty vody a možná ještě nějakých dalších faktorů. Rovněž se topení ale nezapne, když je nízké napětí akumulátoru nebo málo paliva v nádrži, t.j. auto se ujistí, aby ještě mohlo odjet.
P.
P.S. Má někdo v autě nakonfigurováno "topení zbytkovým teplem"? Pokud ne, máte někdo od nás bufíka, že bychom to zapnuli a zjistili, co to vlastně dělá? Snad teoreticky by to mělo regulovat topení z vyhřáté vody, cirkulaci zajistí snad vodní pumpa v bufíku. Vhodné asi pro taxi, kteří stojí s vypnutým motorem?
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 12 led 2015 10:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#874 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak uvidim v patek jde volvik do servisu bna bufik
Asi odeslo palivovy cerpadlo bufiku nabo vstrikovaci tryska
Uvidim co mi povi
Prinejhorsim je pozadam at mi udelaji bypass a bufa poslu Martopolovi pry ho zkoukne a zkusi repasovat
Ach jo proc v JC kraji neni taky servis jako je Marra a podobne sevisy
Asi odeslo palivovy cerpadlo bufiku nabo vstrikovaci tryska
Uvidim co mi povi
Prinejhorsim je pozadam at mi udelaji bypass a bufa poslu Martopolovi pry ho zkoukne a zkusi repasovat
Ach jo proc v JC kraji neni taky servis jako je Marra a podobne sevisy
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Otěvěk
- Vůz: V70 II 2.4i 103kw 2002 (MY 2003)
- Kontaktovat uživatele:
#875 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Joemilionare: kam to davas? Hledám servis kde by mi udelali par oprav a vaham kam to frknout
_________________
Volvo V70 II 2002 (MY 2003) 2.4i 103kw
Vozy minulé:
Ford Probe 2.5 V6 120kw - Batmobil - jednou se snad opět setkáme!
Mazda 121, 323, 2x323f, 626, Rover 416, Filcka obecná
Volvo V70 II 2002 (MY 2003) 2.4i 103kw
Vozy minulé:
Ford Probe 2.5 V6 120kw - Batmobil - jednou se snad opět setkáme!
Mazda 121, 323, 2x323f, 626, Rover 416, Filcka obecná
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek