Nejsem si moc jistý, pokud softwarově nepovolíš, že se bufík může na pokyn přes nějaké tlačítko zapnout, tak ho ŘJ dle mě nepovolí spustit. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak nepotřebuješ AEM modul, nepotřebuješ měnit konfigurace auta atd... ale třeba se pletu a neznám nějaké nové možnosti.matejzeman píše:Pánové,
ještě se chci zeptat, jak moc velký by byl zájem o dongle, který by měl tlačítko a stiskem by se zapínalo NT pro ty, co nemají možnost přímého startu? Vozidlo by nemuselo mít ani AEM.
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jsem vývojář programátor, takže jen o hardwaru by to nebylo. Zkouknul bych, jak probíha komunikace, resp. jaká data vida posílá při aktivaci NT a jaká data sleduje. To vše by jelo přes CEM, které by posílalo data nějaké jednoduché udělátko s AVR jednočipem a CAN-BUS převodníkem. Zatím by byla verze taková, že by šlo pouze stiskem pustit a stiskem zastavit. Až se dostanu do tohoto bodu, bude pak možné přemýšlet nad DO, ato.
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak jen zap/vyp v autě moc zajímavé není, dálkově už je to o něčem jiném.
I když třeba pět stupňů nad nulou je nejhorší teplota, takže i tady by to k něčemu bylo.
I když třeba pět stupňů nad nulou je nejhorší teplota, takže i tady by to k něčemu bylo.
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak pokud se povede aktivace NT pomocí dongle, tak dodělání nějakeho GSM modulu bude ten nejmenší problém 

_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jakého dongle? Kde ho vezmu? Kolik to všechno bude stát? Pořád moc nejasností. 

-
Offline
- Příspěvky: 1777
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No, a keď tam už bude treba dať ten GSM modul, tak prečo to komplikovať nejakým donglom a nedať tam rovno AEM modul, čo je overené riešenie? Bude to umožňovať viac než AEM s GSM?
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jak říkám, příští týden na tom začnu makat. Když už nic, chtěl bych si to dodělat pro sebe. Cena? AVR ATmega 8 stojí cca 80KČ, CAN BUS převodník cca. 60KČ, pár drobností okolo 150KČ, což si myslím, že je oproti AEM modulu slušná cena - ovšem počítejte, že to bude bez homologace
. Ten GSM modul by byl přímo v tom donglu. Na ebayi stojí spolehlivé moduly, které používám já pár šupů
Btw, pro tchána,?který AEM modul má jsem dodělával nedávno dálkové ovládání a funguje skvěle 



_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
pokud vymyslíš něco funkčního za rozumný peníz, bez nutnosti dohrátí softu na časovače a bez AEM modulu, tak samozřejmě zájem bude... 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jestli to dopadne tak, jak říkáš, bude to velice velice zajímavé.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvky: 4412
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
SE poseru, když to člověk řeší, tak nic a najednou se s možností dálkově spustit bufíka roztrhl pytel.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tabor
- Vůz: S80 3,2 2007, S80 D5 2004, V70XC 2,4t
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ahoj, je prosím někdo v Brně,kdo by mi odbloknul Bufik?
Diky za tipy a nabídky
Diky za tipy a nabídky
_________________
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Chase, pokud neni na vikend na Vysocine
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tabor
- Vůz: S80 3,2 2007, S80 D5 2004, V70XC 2,4t
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Svina zase zlobi. Rano sem ho nastartoval,po chvilu nastartoval auto a bufik se vypnul a vymazali hodiny. A bufik uz nejde zapnout
_________________
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tabor
- Vůz: S80 3,2 2007, S80 D5 2004, V70XC 2,4t
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Napisu Chasemu. Dekuji
_________________
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Holt tam bude neco spatneho. Bude treba pres leto rozebrat. Ted uz bych to netahal ven. Max zkusil odblokovat
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tabor
- Vůz: S80 3,2 2007, S80 D5 2004, V70XC 2,4t
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Je mozne, ze mam slabou baterku a ta nedala bufik i start auta najednou? A tim se blokl ze nemel dost proudu? To ze se mi pri startu auta v mrazu vymazali hodiny se mi stalo uz po druhe, vzdy kdyz auto dele stalo. Pri startu jakoby skytne,zhasne palubka a a auto pak normalne naskoci
_________________
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
To by byt mohlo slabou baterii. Kolik let ji tam mas? Jake ma napeti?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tabor
- Vůz: S80 3,2 2007, S80 D5 2004, V70XC 2,4t
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Je tam patym nebo setym rokem. Jake ma ted napeti netusim. Ale jednou,tak dva roky zpatky sem ju malem vybil a nabil akorat jizdou. Ale dycky chytla. I loni v minus 17. Ale tuhle zimu,jak auto moc nepouzivam ja,tak jezdi spis cochtacky po meste. Takze holka trpi
_________________
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hmm. Tak bych rekl, ze se louci. Nechej ji pres noc na nabijecce. Jinak co slysim, tak origo baterie vydrzi cca 10 let a cokoli koupis jako nahradu, tak kolem 3-4 let, stastnejsim vydrzi o nejaky rok dele
Naposledy upravil(a) Haben dne 23 úno 2019 08:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tabor
- Vůz: S80 3,2 2007, S80 D5 2004, V70XC 2,4t
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Origos vydrzela deset let. Ted je tam ta nejlepsi Varta. Zvladne jeste leto a na zimu uz ji vymenim
_________________
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
S80 3.2 175kw 2007
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
-
Offline
- Příspěvky: 1777
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Až tak nejde o originalitu baterky ako o jej technológiu a jej dobíjanie. Po 10 rokoch sa zmenila technológia dnešných batérií a zhoršilo ich dobíjanie v autách.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Příště si skoč do večerky pro mraženej hrášek a přilož na čidlo na zrcátku.matejzeman píše:ale ke všemu bylo 7°C, tudíž se bufík nerozjel
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvky: 4412
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Co máš furt s těmi luštěninami???
Ale nedávno bylo 16°C a to jsem bufa fakt už nepustil. P3 má hranici 15°C



Ale nedávno bylo 16°C a to jsem bufa fakt už nepustil. P3 má hranici 15°C
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Až se z toho p****e, tak bude vědět po čem to bylo. (hrášek) 

_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Přátelé, užijeme si následující poslední chladná rána s vyhřátými vozy.
Nezapomeňte i mimo zimní sezonu pravidelně pouštět bufík, aby se zvlhčila membrába v regulátoru (trysce) nebo v čerpadlu a do palivové hadice se napumpovalo zase čerstvé palivo.
Tak zase čau na podzim v tomto tématu.
Nezapomeňte i mimo zimní sezonu pravidelně pouštět bufík, aby se zvlhčila membrába v regulátoru (trysce) nebo v čerpadlu a do palivové hadice se napumpovalo zase čerstvé palivo.
Tak zase čau na podzim v tomto tématu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD