info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1126 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ja bufa vydelaval snad 5x, ale na V70 II. Predpokladam vsak stejne umisteni a uchyceni. Takze buf bude pred prednim levym podbehem. Dej auto na hever, jako by jsi chtel sundat LP kolo. Sundej naraznik. Postupne podpojuj privid nafty, elektriku a dve hadice s chladici kapalinou. Chladici kapalina ti trochu vytece. Cca pul litru. Hadice zadelej napr korkovymi spunty od vina. Buf pak drzi na 2 sroubech. Jeden zepredu druhy nad bufem.
Aby jsi mohl jezdit, spoj dve jadice s vidnim chlazenim a dolij kapalinu. Nekde navod jsem delal. Pohledam
Aby jsi mohl jezdit, spoj dve jadice s vidnim chlazenim a dolij kapalinu. Nekde navod jsem delal. Pohledam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1127 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tu je navod, snad bude pouzitelny i pro xc90
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=48853
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=48853
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#1128 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky moc, supr návod, a mám ho také nad levim předním kole, jdu nastudovat
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#1129 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak nastudování to proběhlo ( čtení návodu) abych byl upřímný zkratka bych nechal na odborníka, nebo kdy bych mel aspoň garáž ale na parkoviště odmontovat nárazník a vše kolem toho by byl nehezkej pohled na takovou karu, a krom toho nedej bože to chytne a mám po autě. Dneska půjdu na diagnostiku a uvidíme jakou chybu mi tam ukáže. Na ceně opravy se ani nebudu ptát p-že až po rozdělání se teprve ví kde je problem.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1130 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Uplne slozite to neni. Alespon sam si muzes bufa vymontovat, zanest do opravny a sam namontovat. Ale prvne origo diagnostiku nech udelat. Jinak cena opravy se bude pohybovat od 3000 kc za trysku po cca 9000 kc za cely vnitrek.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1131 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A třeba může i někdy pomoci jen samotné vyčištění bufíka a flame senzoru. Ideální je trysku také vyzkoušet přes diagnostiku a koukat, jak z ní tryská palivo. Pak se pozná, jestli má porušenou membránu.
Úplně nejlepší je nejprve napíchnout na diag, zjistit a pak s diagnostikou rozebrat bufík ještě na autě a zkoušet jednotlivé komponenty. Je to ale časově dost náročné.
Úplně nejlepší je nejprve napíchnout na diag, zjistit a pak s diagnostikou rozebrat bufík ještě na autě a zkoušet jednotlivé komponenty. Je to ale časově dost náročné.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#1132 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Takže pánové diagnostika hlásila problém na flame senzor
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1133 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Rozdelat bufik a vycistit cocku flame senzoru. To das i sam. Pak slozit a zkusit nakopnout
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1134 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Začuzený flame senzor má obvykle nějakou příčinu. Často je to protékající membrána regulátoru tlaku, do spalovacího prostoru se dostává neúměrně moc nafty, to pak šíleně kouří, případně vzplane i více, než je zdrávo. Problém také může být v spadnuté rozprašovací vrtulce, pak se sice palivo dostává do spalovací komory, ale už není tak skvěle rozprášené, blbě hoří a opět to není ono.
V kostce: vždy to chce zjistit pravou příčinu toho, proč se něco stalo. Jinak se odstraní následky, příčina zůstává a pravděpodobně se zopakuje znovu. Celé to prohlédnout, zkontrolovat všechny akční členy, jak zde bylo uvedeno dříve. Hlavně ten regulátor = nafta musí šplíchat pouze se špičky, ostrým a spolehlivým proudem. Po vypnutí pumpy proud upadá takřka ihned.
Opomenutí může mít poměrně brutální následky. Beze srandy - při těchto pokusech mějte při ruce dobrý hasičák!
Když např. našplouchá do komory nadbytek nafty, pak to zapálíte, hoří to, ale flame sensor to nevidí, topení vypne. Nahromaděná nafta však hoří dál, větrák do toho ještě více fouká (odvětrávání komory), pak umí šlehat plameny i z výfuku bufíka. Jednou jsem to zažil a takhle mi cvakaly ()|() půlky.
P.
V kostce: vždy to chce zjistit pravou příčinu toho, proč se něco stalo. Jinak se odstraní následky, příčina zůstává a pravděpodobně se zopakuje znovu. Celé to prohlédnout, zkontrolovat všechny akční členy, jak zde bylo uvedeno dříve. Hlavně ten regulátor = nafta musí šplíchat pouze se špičky, ostrým a spolehlivým proudem. Po vypnutí pumpy proud upadá takřka ihned.
Opomenutí může mít poměrně brutální následky. Beze srandy - při těchto pokusech mějte při ruce dobrý hasičák!
Když např. našplouchá do komory nadbytek nafty, pak to zapálíte, hoří to, ale flame sensor to nevidí, topení vypne. Nahromaděná nafta však hoří dál, větrák do toho ještě více fouká (odvětrávání komory), pak umí šlehat plameny i z výfuku bufíka. Jednou jsem to zažil a takhle mi cvakaly ()|() půlky.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1135 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Přátelé, zapněte si cvičně bufíka a nechte ho dokončit celý cyklus. Prospěje mu to a navíc zjistíte, jak na tom jste, at se pak nemusíte válet pod autem v zimě. Kdo má přímý start, ví jak na to (jen si vypněte vnitřní ventilátor). Kdo nemá přímý start ani diagnostiku, kupte si mražený hrášek, připevněte sáček na pravé zrcátko dolu na čidlo, zaizolujte nějakou dekou nebo hadrem a čekejte až teplota spadne pod 7°C. Pak nastartuje motor a s vypnutým větrákem kabiny opět nechte ohřát motor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#1136 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
pokud zapneš přímí start tak si to stejně ventilátor na první rychlost zapne samo a v těchto vedrech bych ho ještě netrápilhajnej píše:Přátelé, zapněte si cvičně bufíka a nechte ho dokončit celý cyklus. Prospěje mu to a navíc zjistíte, jak na tom jste, at se pak nemusíte válet pod autem v zimě. Kdo má přímý start, ví jak na to (jen si vypněte vnitřní ventilátor). Kdo nemá přímý start ani diagnostiku, kupte si mražený hrášek, připevněte sáček na pravé zrcátko dolu na čidlo, zaizolujte nějakou dekou nebo hadrem a čekejte až teplota spadne pod 7°C. Pak nastartuje motor a s vypnutým větrákem kabiny opět nechte ohřát motor.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#1137 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Letos bufík funguje všem?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#1138 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mně ne, příští pátek mi budou v Průhonicích měnit trysku.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#1139 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mě taky ne, ale teď mi nefungujou podstatnější věci
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#1140 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mně hej.
Nejvíc spokojená ale bude nakonec malá.
Nejvíc spokojená ale bude nakonec malá.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1141 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mě maká. Jen musím vyměnit výfukovou hadici, která je kaput a při té přiležitosti ho vyčistím.marekl píše:Letos bufík funguje všem?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#1142 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Taky funguje. Jak je to s tim casovacem na určitý cas? Kdyz si nastavim treba 16:00, dojdu k autu tak bufik jeste jede. Nastartuju a cca az po 15km se bufik vypne. Myslel jsem, ze to bude v 16h nachystane a bufik uz nepojede...
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#1143 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak to docela jde. Mně funguje taky, akorát příští tejden jsem domluvenej na výměnu vodního čerpadla, aby spolehlivě fungoval i s časovačem.
Borys: To bude normální, chová se mi stejně. Ten čas by možná zkrátilo nastavit na ovládání klimatizace nižší teplotu.
Borys: To bude normální, chová se mi stejně. Ten čas by možná zkrátilo nastavit na ovládání klimatizace nižší teplotu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#1144 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Teplotu mam na 22°C. Kdyz dojdu do auta je tam horko. Nastartuju a zacne to chladit, protoze je to vevnitř prehrate.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 176
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC60 D5244T12 Polestar
#1145 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mám to stejně, takže už nastavuju čas ještě o 5 minut dřív, než jdu do auta, aby zase vychladloBorys píše:Teplotu mam na 22°C. Kdyz dojdu do auta je tam horko. Nastartuju a zacne to chladit, protoze je to vevnitř prehrate.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#1146 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kdyz dojdes do auta tak bufik uz nejede?Caesar22 píše:Mám to stejně, takže už nastavuju čas ještě o 5 minut dřív, než jdu do auta, aby zase vychladloBorys píše:Teplotu mam na 22°C. Kdyz dojdu do auta je tam horko. Nastartuju a zacne to chladit, protoze je to vevnitř prehrate.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 176
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC60 D5244T12 Polestar
#1147 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hoj, myslím, že už ne... mám auto pod oknem, takže slyším, jak už půlhoďku předem funí, ale po stanoveném čase je ticho.... Ale příště to zkusím nastavit ještě na dřív a písnu...Borys píše:...... Kdyz dojdes do auta tak bufik uz nejede?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#1148 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Klucí máte někdo v autě benzínové webasto na dálkový start? Já jo a cvičně jsem zkusil jeden cyklus a chování mě trošku překvapilo. Moje představa byla, že bufík naskočí, chvíli si bude vrčet a pak začne do interiéru funět teplý vzduch. Realita trošku jiná. Bufík si spokojeně vrčí, po zhruba 5 minutách začli cvakat klapky někde v palubce a z průduchů šlo sálavé teplo. Po 10 minutách se roztočil ventilátor v interiéru, jen si to odfouklo trochu teplého vzduchu takovým "Puuuf", zase zacvakali klapky a bylo po srandě, už nebylo ani sálavé teplo ale bufík vrčel dál. Po nějakých 18 minutách jsem to vypl, cvaknul jsem klíček a ejhle! Teploměr na palubce vyskočil ke středu... takže bufík topí! No jo, ale do interiéru nefouká. Na klima panelu mám nastavený větrák na polovinu, obě zóny na červený puntík vpravo, tlačítko AUTO vyplé a namačkaný výhřev na sklo a na trup. Předpokládám, že chyba bude někde jinde, když bufík vyhřeje motor, ale ne interér... emá někdo tip, kde hledat? Možná špatná konfigurace tlačítek? Díky za tipy.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1149 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Doporučuji hodit do plné automatiky.Bizon píše:Klucí máte někdo v autě benzínové webasto na dálkový start? Já jo a cvičně jsem zkusil jeden cyklus a chování mě trošku překvapilo. Moje představa byla, že bufík naskočí, chvíli si bude vrčet a pak začne do interiéru funět teplý vzduch. Realita trošku jiná. Bufík si spokojeně vrčí, po zhruba 5 minutách začli cvakat klapky někde v palubce a z průduchů šlo sálavé teplo. Po 10 minutách se roztočil ventilátor v interiéru, jen si to odfouklo trochu teplého vzduchu takovým "Puuuf", zase zacvakali klapky a bylo po srandě, už nebylo ani sálavé teplo ale bufík vrčel dál. Po nějakých 18 minutách jsem to vypl, cvaknul jsem klíček a ejhle! Teploměr na palubce vyskočil ke středu... takže bufík topí! No jo, ale do interiéru nefouká. Na klima panelu mám nastavený větrák na polovinu, obě zóny na červený puntík vpravo, tlačítko AUTO vyplé a namačkaný výhřev na sklo a na trup. Předpokládám, že chyba bude někde jinde, když bufík vyhřeje motor, ale ne interér... emá někdo tip, kde hledat? Možná špatná konfigurace tlačítek? Díky za tipy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#1150 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky, tak to zkusím. Já měl za to, že CCM nereguluje klapky, když "spí" (nemá klíček). A je je tedy potřeba si nastavit oběh vzduchu manuálně. Ale je fakt, že mě docela překvapilo cvakání klapek v palubce. To webasto není originál z fabriky a podle instalačních instrukcí jsem pochopil, že je nadrátovaný někam k relátkům a s autem v podstatě nekomunikuje. Vím, že webasto se montovali i ve výrobě... že by tam přeci jen byl sofistikovanější způsob komunikace mezi bufíkem a autem?
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek