Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#1 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od martines »

Tak vážení volvisté, rád bych seznámil všechny návštěvníky volvofóra s mým výletem pro autí do Francie a s radostí kterou z autí mám.
Trasa byla pro mě neskutečně dlouhá. Skýtala délku jedné trasy přesně 1749 km. Musím říct,že to bylo fakt moc moc moc dlouhý. Při překračování našich hranic s Německem a při pohledu na navigaci ukazujících "ještě" 1630 km do cíle mi přišla na mysl otázka "proč tak daleko" když jedna dvojka z roku 1981 byla 70km od mého bydliště. Odpověď byla rychlá.Nemá světlý interiér a má tu novější masku která se mi moc nelíbí. Když jsem takovouto délku absolvoval, asi jsem jí hodně chtěl. :)
Může za to jeden výlet do Prahy kdy jsem zase na vlastní oči viděl, jak je ta "dvojka" osobitá. Nevnímal jsem okolí a stále pokukoval po té dvojce když stála v dopravní zácpě přede mnou. Byla bílá, nějaký ten šrám měla a přesto mě dokázala upoutat. Takže jsem po příjezdu domů jsem začal žhavit internet. Nechtěl jsem žádnou tuctovou dvojku ale (dvojkaři,neberte to ve zlém) nějakou kterých moc není a hned jsem věděl že to bude 264. Objevil jsem jich pár ve Švédsku a s pomocí Ravena hodil na prodávající dotazy jestli by poslali fotky. Celé to skončilo dříve než to začalo, takže mě ti Švédi jaksi vyléčili z nákupu autí ze Švédska. Pak jsem si začal dopisovat s jedním němcem který měl velice dobrý přístup.Všechno bylo moc fajn a i tu černou kůži bych bral ale nepřešlo mi přes oči ta zadní světla. Už bych dělal moc kompromisů a to jsem nechtěl. Jinak byla moc pěkná a hlavně ta barva jí slušela ale ty zadní světla (modelově 77-78) jsem ne a ne překousnout. Takže jsem se rozloučil i s touto dvojkou a začal hledat v jiných zemích.
Objevil jsem na francouzské inzerci auto podle mých představ a hned majiteli napsal. Bohužel 14 dní bez odezvy a bral jsem to jako další autí který mi nebude říkat pane. Hledal jsme tedy dál,objevil pěknou po částečné renovaci ve Švýcarsku a docela jsem se pro ní nadchl ale to záhy opadlo neboť jsem si uvědomil že to není EU a takže by bylo třeba zaplatit clo a DPH. Se Švýcarem jsem byl v kontaktu. Psal odpovídal na mé dotazy atd. Když už jsem u těch mých dotazů na prodejce, tak by se to neobešlo bez pomoci Bobeše kterému tímto moc děkuji za jeho překlady do angličtiny protože moje "engliš je terybl" Takže Bobeši tímto ti děkuji za tvé překlady a na nějakém srazu se trochu zmutujeme :) A abych se vrátil ke Švýcarovi, tak než jsem se rozhoupal auto bylo fuč.
V záloze jsem objevil na Ebay v Belgii jednu pěknou 264 ve zlaté metalíze. Majitel sice uváděl výbavu GLE ale bylo jen GL. Tím GLE asi mínil jeho samodomo které na autě spáchal. To jsem se ale dozvěděl až po informaci od Pekelníka na kterého jsem také často chrlil otázky a chudák odpovídal a odpovídal. Takže další dík patří i jemu. Když jsem zmínil to děkování tak ještě nemůžu opomenout Danilla za jeho překlad do francouzštiny.
Ten belgickej kousek mě zajímal a už, už připravoval detaily pro jízdu pro něj. Na štěstí pro mě mi odpověděl inzerent z Francie a korespondence s ním byla přímo ukázková. Poslal mi asi 18 fotek a po jejich shlédnutí jsem měl v hlavě jasno. Odrazovalo mě pouze to,že je to u španělských hranic ale protože jsem ho opravdu chtěl, bylo rozhodnuto. Domluvil jsem se s dopravcem na ceně a vyrazil pro něj. Vzal jsem si dovolenou a 5.2.2010 v 9:00 se vyrazilo směr Bordeaux. Cesta byla super, bez kolon, bez zbytečného zdržování i místa jsem měl hafo (jelo se Sharanem) ale 21 hodin na cestě bylo skutku dlouhých. No ale nakonec jsme dojeli a v autě si ještě na chvíli zdřímli. Hledat barák nebylo nutné protože před domem stála dvě Volva 265!!! Takže bylo jasný že jsem na správné adrese a v 7:30 jsem zazvonil u vrat. Otevřít mi přišel chlapík asi mého věku. Podle vozového parku jsem tipoval staršího pána ale opak byl pravdou. Představte si mě a mojí „engliš“ jak jsem si s ním náramně „pokecal“. Na druhou stranu Jerome (tak se jmenoval) byl velice vstřícný a úplně v pohodě. Říkal jsem si, když má někdo 6 Volv, musí bejt v pohodě. :) V životě jsem neviděl 265 a najednou jsem viděl tři. Dvě u baráku a třetí uvnitř. Zbytek 245 a jedna (ta moje) 264. Jeho manželka byla taky fajn, uměla anglicky asi jako já takže jsem si s ní popovídal jedna báseň. Ale i přesto jsem se dozvěděl že má 4 kluky a jednu holčičku a hrozně se mi divila že jsem přijel z takové dálky a jestli se mi to vyplatí. Ale pochopení měla. Bylo mi nabídnuto jídlo, pití, sprcha…, všechno jsme odmítl kromě jednoho, WC. Tak pak jsme začali řešit to, kvůli čemu jsem tam vlastně přijel. Všechno probíhalo hladce. Měl jsem strach z koroze což se nakonec ukázalo jako zbytečná obava. Říkám to ale jako laik. Rez sice poznám ale už je pro mě horší poznat zda to bylo opravované či nikoli. Interiér na fotkách vypadal lépe než ve skutečnosti ale zase bych řekl že lépe než v Bertonce (i když Bertonka měla zachovalejší zadní sedadla).
Něco k autu: vyrobeno 1979, okna v elektrice a zrcátka taky, klima (údajně bez nápně, prý stačí jen naplnit-uvidíme)střešní okno, automat, kůže a tím jsem vyčerpal asi celou výbavu. Najeto podle tachometru 155000km a byl bych rád kdyby tomu tak bylo ale nějak to neřeším protože to není auto které budu prodávat tak si nemusím honit triko malým nájezdem. Stav kastle se mi zdá fakt víc než dobrý na ty roky, akorát ta barva je už taková vyšisovaná a povadlá stejně jako ten interiér, ten se oživit dá ale u toho laku už takový optimismus nemám. Na rozloučenou každý z nás dostal flašku vína, potřásli si pravicí a popřáli si vše nej nej a vyrazilo se zpátky domů a další 1749km před námi. Bylo to fakt dlouhý ale krátil jsem si chvíle tak, že jsem se otočil a přes zadní sklo koukal na ten důvod pro který jsem se na tak dlouhou cestu vydal. A věřte mi, stálo mi to za to. :Yahoo!:
Celkový čas na cestě činil rovných 47 hodin.
P.S. Ukázal mi jeho sklad ND a plno dvojkařů by asi padlo na zadek tím jeho "zázemím". Já takový sběratel nejsem ale viděl jsem toho dost,např.virga,chr.masky,zrcátka,lišty a víc už ani nevím.
Přílohy
28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg
32.jpg
32.jpg (96.21 KiB) Zobrazeno 1673 x
33.jpg
33.jpg (100.14 KiB) Zobrazeno 1672 x
34.jpg
34.jpg (121.5 KiB) Zobrazeno 1673 x
Naposledy upravil(a) martines dne 07 úno 2010 16:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#2 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od martines »

no a teď už vám představím tu mojí krasavici.
Přílohy
18.jpg
18.jpg (122.32 KiB) Zobrazeno 1671 x
19.jpg
19.jpg (47.51 KiB) Zobrazeno 1671 x
20.jpg
20.jpg (47.69 KiB) Zobrazeno 1671 x
21.jpg
21.jpg (60.23 KiB) Zobrazeno 1670 x
22.jpg
22.jpg (101.64 KiB) Zobrazeno 1671 x
23.jpg
23.jpg (77.23 KiB) Zobrazeno 1671 x
24.jpg
24.jpg (79.6 KiB) Zobrazeno 1671 x
25.jpg
25.jpg (75.55 KiB) Zobrazeno 1671 x
26.jpg
26.jpg (96.05 KiB) Zobrazeno 1671 x
27.jpg
27.jpg (114.07 KiB) Zobrazeno 1671 x
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#3 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od martines »

aby toho nebylo málo... :) tak ještě další.
Přílohy
8.jpg
8.jpg (93.72 KiB) Zobrazeno 1670 x
9.jpg
9.jpg (82.88 KiB) Zobrazeno 1671 x
10.jpg
10.jpg (97.51 KiB) Zobrazeno 1671 x
11.jpg
11.jpg (94.75 KiB) Zobrazeno 1671 x
12.jpg
12.jpg (68.26 KiB) Zobrazeno 1671 x
13.jpg
13.jpg (62.72 KiB) Zobrazeno 1671 x
14.jpg
14.jpg (48.4 KiB) Zobrazeno 1671 x
15.jpg
15.jpg (67.41 KiB) Zobrazeno 1671 x
16.jpg
16.jpg (111.24 KiB) Zobrazeno 1671 x
17.jpg
17.jpg (42.29 KiB) Zobrazeno 1670 x
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#4 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od martines »

poslední várka fotek,jo a já jsem ten plešatej :)
Přílohy
1.jpg
1.jpg (45.16 KiB) Zobrazeno 1670 x
2.jpg
2.jpg (103.56 KiB) Zobrazeno 1670 x
3.jpg
3.jpg (98.85 KiB) Zobrazeno 1670 x
4.jpg
4.jpg (51.98 KiB) Zobrazeno 1670 x
5.jpg
5.jpg (87.61 KiB) Zobrazeno 1670 x
6.jpg
6.jpg (94.18 KiB) Zobrazeno 1669 x
7.jpg
7.jpg (100.51 KiB) Zobrazeno 1670 x
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#5 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od st_Andy »

very najs bjutyfl, je to fešák :good: ...na tu navigaci by se Ti hodil piktogram dvou aut v tesnem zavesu :D

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#6 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od Švéd »

Pěkná, koukám, že z ní máš radost, dle toho vyprávění, takže ať slouží :good: . D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#7 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od kV8ba »

Pěkný vyprávění, nádherný kousek.... :Bravo: co dodat, ať ti dělá jen samou radost!
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od hajnej »

mooooc pěkný...pamatuji si od Tebe na nedávný odkaz na Volva ve francii....seš rychlej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 300
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: C 70

#9 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od LADA11 »

hezká hračka.... :D
_________________
Volv

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 242
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dobříš / Brno
Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
Bydliště: Dobříš / Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od Bobes »

jo ty 265 jsou pěkný stroje. Stejně je škoda, že se Ti ta z německa nelíbila skrze ty světla... ty barva je prostě skvostná.
Každopádně gratuluji k úspěšnému lovu :) moc pěkný kousek!
A jsem rád, že jsem mohl pomoci :)
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#11 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od gusto »

Hezký výlet, krásné autí. Gratulace veliká, ať slouží! :good:
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#12 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od Sarkasmic »

Pěkný auto! Na kolik vyjde takovýhle výlet? Cesta s platakem a tak...? Samo bez ceny auta... Jestli to netajíš???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#13 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od martines »

Bobes píše: Stejně je škoda, že se Ti ta z německa nelíbila skrze ty světla... ty barva je prostě skvostná.
To jo,ta barva z toho DE je nepřekonatelná.Kdyby někoho zajímalo o jakou barvu se jedná,je to tato.Vážně, ty světla bych nepozřel.
Přílohy
IMG_2048p800.jpg
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#14 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od jarek.krizan »

Krásný kousek, věřím, že cesta se vyplatila. Gratuluji. :good:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#15 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od eLzyx »

pěknej úlovek :good:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#16 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od Thorsten »

:good: :good: :good: :wink:
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#17 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od pekelnik »

je skvostná už teď. moc gratuluji :Bravo:
ta tvoje je barva Nougat Metallic
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#18 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od sejra »

Další postižený. Krásný kousek! Gratulace veliká.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#19 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od Honza »

martines píše:To jo,ta barva z toho DE je nepřekonatelná.Kdyby někoho zajímalo o jakou barvu se jedná,je to tato.Vážně, ty světla bych nepozřel.
Co bylo se světlama?
Jinak gratuluju, pěkná fešanda.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Lachtan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#20 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od Lachtan »

Moc pěkné - gratuluji :good:

(ty jsi ale pacient :lol: )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#21 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od mr1 »

:cry: jéééžiši, to je nááádhera!

Moc veliká gratulace, k takovéto nádheře. :good:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#22 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od standa »

Krása veliká. Mám rád stará auta, která se musí po nákupu jen opláchnout a vysát, příp. ještě zaměnit levý a pravý motorek stěračů světel :twisted:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#23 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od jojo »

2Martines: mám z tebe radost chlapče, jen tak dál!!!
Je to jak už tvrdím léta: Každej Volvař je v podstatě dvojkař. Jen někteří už si to přiznali a jiné to ještě čeká. :good:
Ty Scorpiusy z toho shoď a dej tam nějaký liťáky co tam patří. Ideálně Corony s velkejma pokličkama.
Pokud to nejni tajemství, fakt by mě zajímalo zač ten tvůj dopravce dělá kilometr. Občas bych někoho taky potřeboval.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků
Vůz: Golf III
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#24 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od jaffar »

jojo píše:Je to jak už tvrdím léta: Každej Volvař je v podstatě dvojkař. Jen někteří už si to přiznali a jiné to ještě čeká. :good:
Na tom niečo bude. Ukázal som včera večer slečne fotky a povedala, že ten gauč čo tam je miesto sedačiek musí mať... To bude rodina, jeden s 480 a 960 a ženská s dvojkou... :green:
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění

Příspěvek od pekelnik »

lak bych nechal rozleštit a sedadla oživit kůži. Obojí jistě zvládne třeba Doktor1
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“