Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#1 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Tak vážení volvisté, rád bych seznámil všechny návštěvníky volvofóra s mým výletem pro autí do Francie a s radostí kterou z autí mám.
Trasa byla pro mě neskutečně dlouhá. Skýtala délku jedné trasy přesně 1749 km. Musím říct,že to bylo fakt moc moc moc dlouhý. Při překračování našich hranic s Německem a při pohledu na navigaci ukazujících "ještě" 1630 km do cíle mi přišla na mysl otázka "proč tak daleko" když jedna dvojka z roku 1981 byla 70km od mého bydliště. Odpověď byla rychlá.Nemá světlý interiér a má tu novější masku která se mi moc nelíbí. Když jsem takovouto délku absolvoval, asi jsem jí hodně chtěl.
Může za to jeden výlet do Prahy kdy jsem zase na vlastní oči viděl, jak je ta "dvojka" osobitá. Nevnímal jsem okolí a stále pokukoval po té dvojce když stála v dopravní zácpě přede mnou. Byla bílá, nějaký ten šrám měla a přesto mě dokázala upoutat. Takže jsem po příjezdu domů jsem začal žhavit internet. Nechtěl jsem žádnou tuctovou dvojku ale (dvojkaři,neberte to ve zlém) nějakou kterých moc není a hned jsem věděl že to bude 264. Objevil jsem jich pár ve Švédsku a s pomocí Ravena hodil na prodávající dotazy jestli by poslali fotky. Celé to skončilo dříve než to začalo, takže mě ti Švédi jaksi vyléčili z nákupu autí ze Švédska. Pak jsem si začal dopisovat s jedním němcem který měl velice dobrý přístup.Všechno bylo moc fajn a i tu černou kůži bych bral ale nepřešlo mi přes oči ta zadní světla. Už bych dělal moc kompromisů a to jsem nechtěl. Jinak byla moc pěkná a hlavně ta barva jí slušela ale ty zadní světla (modelově 77-78) jsem ne a ne překousnout. Takže jsem se rozloučil i s touto dvojkou a začal hledat v jiných zemích.
Objevil jsem na francouzské inzerci auto podle mých představ a hned majiteli napsal. Bohužel 14 dní bez odezvy a bral jsem to jako další autí který mi nebude říkat pane. Hledal jsme tedy dál,objevil pěknou po částečné renovaci ve Švýcarsku a docela jsem se pro ní nadchl ale to záhy opadlo neboť jsem si uvědomil že to není EU a takže by bylo třeba zaplatit clo a DPH. Se Švýcarem jsem byl v kontaktu. Psal odpovídal na mé dotazy atd. Když už jsem u těch mých dotazů na prodejce, tak by se to neobešlo bez pomoci Bobeše kterému tímto moc děkuji za jeho překlady do angličtiny protože moje "engliš je terybl" Takže Bobeši tímto ti děkuji za tvé překlady a na nějakém srazu se trochu zmutujeme A abych se vrátil ke Švýcarovi, tak než jsem se rozhoupal auto bylo fuč.
V záloze jsem objevil na Ebay v Belgii jednu pěknou 264 ve zlaté metalíze. Majitel sice uváděl výbavu GLE ale bylo jen GL. Tím GLE asi mínil jeho samodomo které na autě spáchal. To jsem se ale dozvěděl až po informaci od Pekelníka na kterého jsem také často chrlil otázky a chudák odpovídal a odpovídal. Takže další dík patří i jemu. Když jsem zmínil to děkování tak ještě nemůžu opomenout Danilla za jeho překlad do francouzštiny.
Ten belgickej kousek mě zajímal a už, už připravoval detaily pro jízdu pro něj. Na štěstí pro mě mi odpověděl inzerent z Francie a korespondence s ním byla přímo ukázková. Poslal mi asi 18 fotek a po jejich shlédnutí jsem měl v hlavě jasno. Odrazovalo mě pouze to,že je to u španělských hranic ale protože jsem ho opravdu chtěl, bylo rozhodnuto. Domluvil jsem se s dopravcem na ceně a vyrazil pro něj. Vzal jsem si dovolenou a 5.2.2010 v 9:00 se vyrazilo směr Bordeaux. Cesta byla super, bez kolon, bez zbytečného zdržování i místa jsem měl hafo (jelo se Sharanem) ale 21 hodin na cestě bylo skutku dlouhých. No ale nakonec jsme dojeli a v autě si ještě na chvíli zdřímli. Hledat barák nebylo nutné protože před domem stála dvě Volva 265!!! Takže bylo jasný že jsem na správné adrese a v 7:30 jsem zazvonil u vrat. Otevřít mi přišel chlapík asi mého věku. Podle vozového parku jsem tipoval staršího pána ale opak byl pravdou. Představte si mě a mojí „engliš“ jak jsem si s ním náramně „pokecal“. Na druhou stranu Jerome (tak se jmenoval) byl velice vstřícný a úplně v pohodě. Říkal jsem si, když má někdo 6 Volv, musí bejt v pohodě. V životě jsem neviděl 265 a najednou jsem viděl tři. Dvě u baráku a třetí uvnitř. Zbytek 245 a jedna (ta moje) 264. Jeho manželka byla taky fajn, uměla anglicky asi jako já takže jsem si s ní popovídal jedna báseň. Ale i přesto jsem se dozvěděl že má 4 kluky a jednu holčičku a hrozně se mi divila že jsem přijel z takové dálky a jestli se mi to vyplatí. Ale pochopení měla. Bylo mi nabídnuto jídlo, pití, sprcha…, všechno jsme odmítl kromě jednoho, WC. Tak pak jsme začali řešit to, kvůli čemu jsem tam vlastně přijel. Všechno probíhalo hladce. Měl jsem strach z koroze což se nakonec ukázalo jako zbytečná obava. Říkám to ale jako laik. Rez sice poznám ale už je pro mě horší poznat zda to bylo opravované či nikoli. Interiér na fotkách vypadal lépe než ve skutečnosti ale zase bych řekl že lépe než v Bertonce (i když Bertonka měla zachovalejší zadní sedadla).
Něco k autu: vyrobeno 1979, okna v elektrice a zrcátka taky, klima (údajně bez nápně, prý stačí jen naplnit-uvidíme)střešní okno, automat, kůže a tím jsem vyčerpal asi celou výbavu. Najeto podle tachometru 155000km a byl bych rád kdyby tomu tak bylo ale nějak to neřeším protože to není auto které budu prodávat tak si nemusím honit triko malým nájezdem. Stav kastle se mi zdá fakt víc než dobrý na ty roky, akorát ta barva je už taková vyšisovaná a povadlá stejně jako ten interiér, ten se oživit dá ale u toho laku už takový optimismus nemám. Na rozloučenou každý z nás dostal flašku vína, potřásli si pravicí a popřáli si vše nej nej a vyrazilo se zpátky domů a další 1749km před námi. Bylo to fakt dlouhý ale krátil jsem si chvíle tak, že jsem se otočil a přes zadní sklo koukal na ten důvod pro který jsem se na tak dlouhou cestu vydal. A věřte mi, stálo mi to za to.
Celkový čas na cestě činil rovných 47 hodin.
P.S. Ukázal mi jeho sklad ND a plno dvojkařů by asi padlo na zadek tím jeho "zázemím". Já takový sběratel nejsem ale viděl jsem toho dost,např.virga,chr.masky,zrcátka,lišty a víc už ani nevím.
Trasa byla pro mě neskutečně dlouhá. Skýtala délku jedné trasy přesně 1749 km. Musím říct,že to bylo fakt moc moc moc dlouhý. Při překračování našich hranic s Německem a při pohledu na navigaci ukazujících "ještě" 1630 km do cíle mi přišla na mysl otázka "proč tak daleko" když jedna dvojka z roku 1981 byla 70km od mého bydliště. Odpověď byla rychlá.Nemá světlý interiér a má tu novější masku která se mi moc nelíbí. Když jsem takovouto délku absolvoval, asi jsem jí hodně chtěl.
Může za to jeden výlet do Prahy kdy jsem zase na vlastní oči viděl, jak je ta "dvojka" osobitá. Nevnímal jsem okolí a stále pokukoval po té dvojce když stála v dopravní zácpě přede mnou. Byla bílá, nějaký ten šrám měla a přesto mě dokázala upoutat. Takže jsem po příjezdu domů jsem začal žhavit internet. Nechtěl jsem žádnou tuctovou dvojku ale (dvojkaři,neberte to ve zlém) nějakou kterých moc není a hned jsem věděl že to bude 264. Objevil jsem jich pár ve Švédsku a s pomocí Ravena hodil na prodávající dotazy jestli by poslali fotky. Celé to skončilo dříve než to začalo, takže mě ti Švédi jaksi vyléčili z nákupu autí ze Švédska. Pak jsem si začal dopisovat s jedním němcem který měl velice dobrý přístup.Všechno bylo moc fajn a i tu černou kůži bych bral ale nepřešlo mi přes oči ta zadní světla. Už bych dělal moc kompromisů a to jsem nechtěl. Jinak byla moc pěkná a hlavně ta barva jí slušela ale ty zadní světla (modelově 77-78) jsem ne a ne překousnout. Takže jsem se rozloučil i s touto dvojkou a začal hledat v jiných zemích.
Objevil jsem na francouzské inzerci auto podle mých představ a hned majiteli napsal. Bohužel 14 dní bez odezvy a bral jsem to jako další autí který mi nebude říkat pane. Hledal jsme tedy dál,objevil pěknou po částečné renovaci ve Švýcarsku a docela jsem se pro ní nadchl ale to záhy opadlo neboť jsem si uvědomil že to není EU a takže by bylo třeba zaplatit clo a DPH. Se Švýcarem jsem byl v kontaktu. Psal odpovídal na mé dotazy atd. Když už jsem u těch mých dotazů na prodejce, tak by se to neobešlo bez pomoci Bobeše kterému tímto moc děkuji za jeho překlady do angličtiny protože moje "engliš je terybl" Takže Bobeši tímto ti děkuji za tvé překlady a na nějakém srazu se trochu zmutujeme A abych se vrátil ke Švýcarovi, tak než jsem se rozhoupal auto bylo fuč.
V záloze jsem objevil na Ebay v Belgii jednu pěknou 264 ve zlaté metalíze. Majitel sice uváděl výbavu GLE ale bylo jen GL. Tím GLE asi mínil jeho samodomo které na autě spáchal. To jsem se ale dozvěděl až po informaci od Pekelníka na kterého jsem také často chrlil otázky a chudák odpovídal a odpovídal. Takže další dík patří i jemu. Když jsem zmínil to děkování tak ještě nemůžu opomenout Danilla za jeho překlad do francouzštiny.
Ten belgickej kousek mě zajímal a už, už připravoval detaily pro jízdu pro něj. Na štěstí pro mě mi odpověděl inzerent z Francie a korespondence s ním byla přímo ukázková. Poslal mi asi 18 fotek a po jejich shlédnutí jsem měl v hlavě jasno. Odrazovalo mě pouze to,že je to u španělských hranic ale protože jsem ho opravdu chtěl, bylo rozhodnuto. Domluvil jsem se s dopravcem na ceně a vyrazil pro něj. Vzal jsem si dovolenou a 5.2.2010 v 9:00 se vyrazilo směr Bordeaux. Cesta byla super, bez kolon, bez zbytečného zdržování i místa jsem měl hafo (jelo se Sharanem) ale 21 hodin na cestě bylo skutku dlouhých. No ale nakonec jsme dojeli a v autě si ještě na chvíli zdřímli. Hledat barák nebylo nutné protože před domem stála dvě Volva 265!!! Takže bylo jasný že jsem na správné adrese a v 7:30 jsem zazvonil u vrat. Otevřít mi přišel chlapík asi mého věku. Podle vozového parku jsem tipoval staršího pána ale opak byl pravdou. Představte si mě a mojí „engliš“ jak jsem si s ním náramně „pokecal“. Na druhou stranu Jerome (tak se jmenoval) byl velice vstřícný a úplně v pohodě. Říkal jsem si, když má někdo 6 Volv, musí bejt v pohodě. V životě jsem neviděl 265 a najednou jsem viděl tři. Dvě u baráku a třetí uvnitř. Zbytek 245 a jedna (ta moje) 264. Jeho manželka byla taky fajn, uměla anglicky asi jako já takže jsem si s ní popovídal jedna báseň. Ale i přesto jsem se dozvěděl že má 4 kluky a jednu holčičku a hrozně se mi divila že jsem přijel z takové dálky a jestli se mi to vyplatí. Ale pochopení měla. Bylo mi nabídnuto jídlo, pití, sprcha…, všechno jsme odmítl kromě jednoho, WC. Tak pak jsme začali řešit to, kvůli čemu jsem tam vlastně přijel. Všechno probíhalo hladce. Měl jsem strach z koroze což se nakonec ukázalo jako zbytečná obava. Říkám to ale jako laik. Rez sice poznám ale už je pro mě horší poznat zda to bylo opravované či nikoli. Interiér na fotkách vypadal lépe než ve skutečnosti ale zase bych řekl že lépe než v Bertonce (i když Bertonka měla zachovalejší zadní sedadla).
Něco k autu: vyrobeno 1979, okna v elektrice a zrcátka taky, klima (údajně bez nápně, prý stačí jen naplnit-uvidíme)střešní okno, automat, kůže a tím jsem vyčerpal asi celou výbavu. Najeto podle tachometru 155000km a byl bych rád kdyby tomu tak bylo ale nějak to neřeším protože to není auto které budu prodávat tak si nemusím honit triko malým nájezdem. Stav kastle se mi zdá fakt víc než dobrý na ty roky, akorát ta barva je už taková vyšisovaná a povadlá stejně jako ten interiér, ten se oživit dá ale u toho laku už takový optimismus nemám. Na rozloučenou každý z nás dostal flašku vína, potřásli si pravicí a popřáli si vše nej nej a vyrazilo se zpátky domů a další 1749km před námi. Bylo to fakt dlouhý ale krátil jsem si chvíle tak, že jsem se otočil a přes zadní sklo koukal na ten důvod pro který jsem se na tak dlouhou cestu vydal. A věřte mi, stálo mi to za to.
Celkový čas na cestě činil rovných 47 hodin.
P.S. Ukázal mi jeho sklad ND a plno dvojkařů by asi padlo na zadek tím jeho "zázemím". Já takový sběratel nejsem ale viděl jsem toho dost,např.virga,chr.masky,zrcátka,lišty a víc už ani nevím.
- Přílohy
-
- 32.jpg (96.21 KiB) Zobrazeno 1673 x
-
- 33.jpg (100.14 KiB) Zobrazeno 1672 x
-
- 34.jpg (121.5 KiB) Zobrazeno 1673 x
Naposledy upravil(a) martines dne 07 úno 2010 16:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#2 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
no a teď už vám představím tu mojí krasavici.
- Přílohy
-
- 18.jpg (122.32 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 19.jpg (47.51 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 20.jpg (47.69 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 21.jpg (60.23 KiB) Zobrazeno 1670 x
-
- 22.jpg (101.64 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 23.jpg (77.23 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 24.jpg (79.6 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 25.jpg (75.55 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 26.jpg (96.05 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 27.jpg (114.07 KiB) Zobrazeno 1671 x
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#3 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
aby toho nebylo málo... tak ještě další.
- Přílohy
-
- 8.jpg (93.72 KiB) Zobrazeno 1670 x
-
- 9.jpg (82.88 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 10.jpg (97.51 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 11.jpg (94.75 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 12.jpg (68.26 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 13.jpg (62.72 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 14.jpg (48.4 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 15.jpg (67.41 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 16.jpg (111.24 KiB) Zobrazeno 1671 x
-
- 17.jpg (42.29 KiB) Zobrazeno 1670 x
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#4 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
poslední várka fotek,jo a já jsem ten plešatej
- Přílohy
-
- 1.jpg (45.16 KiB) Zobrazeno 1670 x
-
- 2.jpg (103.56 KiB) Zobrazeno 1670 x
-
- 3.jpg (98.85 KiB) Zobrazeno 1670 x
-
- 4.jpg (51.98 KiB) Zobrazeno 1670 x
-
- 5.jpg (87.61 KiB) Zobrazeno 1670 x
-
- 6.jpg (94.18 KiB) Zobrazeno 1669 x
-
- 7.jpg (100.51 KiB) Zobrazeno 1670 x
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#5 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
very najs bjutyfl, je to fešák ...na tu navigaci by se Ti hodil piktogram dvou aut v tesnem zavesu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#6 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Pěkná, koukám, že z ní máš radost, dle toho vyprávění, takže ať slouží . D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#7 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Pěkný vyprávění, nádherný kousek.... co dodat, ať ti dělá jen samou radost!
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
mooooc pěkný...pamatuji si od Tebe na nedávný odkaz na Volva ve francii....seš rychlej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 242
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#10 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
jo ty 265 jsou pěkný stroje. Stejně je škoda, že se Ti ta z německa nelíbila skrze ty světla... ty barva je prostě skvostná.
Každopádně gratuluji k úspěšnému lovu moc pěkný kousek!
A jsem rád, že jsem mohl pomoci
Každopádně gratuluji k úspěšnému lovu moc pěkný kousek!
A jsem rád, že jsem mohl pomoci
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#11 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Hezký výlet, krásné autí. Gratulace veliká, ať slouží!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#12 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Pěkný auto! Na kolik vyjde takovýhle výlet? Cesta s platakem a tak...? Samo bez ceny auta... Jestli to netajíš???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#13 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
To jo,ta barva z toho DE je nepřekonatelná.Kdyby někoho zajímalo o jakou barvu se jedná,je to tato.Vážně, ty světla bych nepozřel.Bobes píše: Stejně je škoda, že se Ti ta z německa nelíbila skrze ty světla... ty barva je prostě skvostná.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#14 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Krásný kousek, věřím, že cesta se vyplatila. Gratuluji.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#15 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
pěknej úlovek
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#16 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1489
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#17 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
je skvostná už teď. moc gratuluji
ta tvoje je barva Nougat Metallic
ta tvoje je barva Nougat Metallic
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#18 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Další postižený. Krásný kousek! Gratulace veliká.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#19 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Co bylo se světlama?martines píše:To jo,ta barva z toho DE je nepřekonatelná.Kdyby někoho zajímalo o jakou barvu se jedná,je to tato.Vážně, ty světla bych nepozřel.
Jinak gratuluju, pěkná fešanda.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#20 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Moc pěkné - gratuluji
(ty jsi ale pacient )
(ty jsi ale pacient )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#21 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
jéééžiši, to je nááádhera!
Moc veliká gratulace, k takovéto nádheře.
Moc veliká gratulace, k takovéto nádheře.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#22 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Krása veliká. Mám rád stará auta, která se musí po nákupu jen opláchnout a vysát, příp. ještě zaměnit levý a pravý motorek stěračů světel
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#23 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
2Martines: mám z tebe radost chlapče, jen tak dál!!!
Je to jak už tvrdím léta: Každej Volvař je v podstatě dvojkař. Jen někteří už si to přiznali a jiné to ještě čeká.
Ty Scorpiusy z toho shoď a dej tam nějaký liťáky co tam patří. Ideálně Corony s velkejma pokličkama.
Pokud to nejni tajemství, fakt by mě zajímalo zač ten tvůj dopravce dělá kilometr. Občas bych někoho taky potřeboval.
Je to jak už tvrdím léta: Každej Volvař je v podstatě dvojkař. Jen někteří už si to přiznali a jiné to ještě čeká.
Ty Scorpiusy z toho shoď a dej tam nějaký liťáky co tam patří. Ideálně Corony s velkejma pokličkama.
Pokud to nejni tajemství, fakt by mě zajímalo zač ten tvůj dopravce dělá kilometr. Občas bych někoho taky potřeboval.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#24 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
Na tom niečo bude. Ukázal som včera večer slečne fotky a povedala, že ten gauč čo tam je miesto sedačiek musí mať... To bude rodina, jeden s 480 a 960 a ženská s dvojkou...jojo píše:Je to jak už tvrdím léta: Každej Volvař je v podstatě dvojkař. Jen někteří už si to přiznali a jiné to ještě čeká.
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1489
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#25 Jak jsem se vypravil pro Volvo do Francie - vyprávění
lak bych nechal rozleštit a sedadla oživit kůži. Obojí jistě zvládne třeba Doktor1
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek