Petr.L - Volvo 850 2.5 20V a V70 2.5 TDi

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V a V70 2.5 TDi

Příspěvek od Petr.L »

Zdravím Vás.

Jmenuji se Petr a tento týden jsem si pořídil Volvo 850. K tomuto automobilu jsem se dopracoval následujícím způsobem. Narodil se mi syn a nutnost cestování s autosedačkou, kočárem, někdy psem a samozřejmě ženou a jejími zavazadly zavelela ke koupi vhodnějšího automobilu než je malý třídvéřový offroad. Dalším kritériem byla cena a to něco kolem sta tisíc. Tak jsem přemýšlel, hledal a pročítal desítky recenzí ojetých aut, navštěvoval bazary a stále jsem nemohl najít to pravé. Výběr ze zúžil na Subaru Legacy, Mercedes Benz 124, Volvo V70, Mazda 626 a Nissan Primera. Nejvíce jsem byl přikloněn k Subaru, okouzlil mě boxer motor, prostornost byla dobrá a za příjemnou cenu nabízelo dobré jízdní vlastnosti, vynikající spolehlivost a pohon 4x4. Bohužel, za jakýmkoliv jsem se vydal, každé vypadalo v reálu mnohem hůř než slibovaly fotografie. Při pátrání po hezké V70tce jsem narazil na nenápadnou osmsetpadesátku. Z prvu jsem jí nevěnoval větší pozornost, protože postrádala jakoukoliv výbavu kromě základní, což mi přijde u těchto aut celkem nezvyklé. Nicméně byla za příjemný peníz a kousek do místa bydliště. Vyrazil jsem tedy na obhlídku, následovalo svezení a fascinace, nadšení a naprosté uspokojení. Velikost, zachovalost, tichost, rychlost... S prodejcem jsme si plácli a švéd (jak jsme se ženou začali Volvu říkat ) už je doma. Takže pár slov k Volvu o kterém píši. Je to tedy 850tka kombi, motor 2.5 20V 170Hp/220Nm, kombi, tmavě zelená metalíza, 16ti palcová litá kola, výbava....takzvaná socka...4 x Airbag, ABS, imobilizér a pravé zrcátko v elektrice. Není klima, nejsou el.okna, nejsou mlhovky... Ale, motor se zdá být i po 280ti tisících v naprosté pohodě, podvozek až na drobnou povrchvou korozi také, nikde nic neklepe, nevrže. Co má svítit tak svítí, všechny čtyři stěrače stírají. Svezení naprosto parádní. 170 koní na takto těžké auto je řekl bych minimum. Dneska jsem auto kompletně vyčistil, předchozí majitel byl naštěstí čistotný a proto je interiér opravdu velice zachovalý. Design exteriéru se velice líbí nejen mě, ale i ženě...(kladně hodnotila i při stání vedle nové A6 slovy...ten hranatej čumák je stejně hezčí :-) ) Závěrem si dovolím malé shrnutí.

KLADY :

Každopádně motor.. 2.5 20V.. dynamika naprosto dostačující pro moje poklidné rodinné cestování :-) Zvuk pětiválce mi dělá úsměv na tváři při každém přišlápnutí plynu. Další kladem je tichost jak motoru, tak podvozku při přejíždění nerovností. Velikost snad ani nemá smysl psát, prostor v kufru a na zadních sedadlech je příkladný. Pohodlné sedačky a dvouzónové topení je už jen třešnička na dortu. A co beru jako největší klad je atosféra "na palubě"...tohle auto v sobě má ducha poctivosti a solidnosti.

ZÁPORY :

spotřeba ve městě...koho to zajímá, je to někde mezi deseti až patnácti litry na sto kilometrů...Dále jsou to drobné závady o krerých jsem ale při koupi věděl. Ani Volvo není nesmrtelné a tak se plánuje nový výfuk a pár drobností. Při plném rejdu lehce křupe přední levá poloosa nebo homokinetický kloub, musím zjistit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Petr.L dne 17 dub 2011 14:39, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od karelvolvo »

Ty elektricky okna, mlhovky to by mně nevadilo ale že to nemá klimu to bych do toho nešel a to nejsem z těch co tam mají nastaveno 18 stupňů. Ale cenu nepíšeš ale musela být hodně zajimavá. Ale hlavně spoustu kiláků bez poruch!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Thorsten
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Thorsten »

Ahoj, neboj, až zažiješ na některém volvosraze další modely a nahážeš si do hlavy spoustu informací, budeš Volvem pohlcen.

No, a to jsi ještě neviděl Volvo 850 T-5R :shock:

Přeji ti úspěšný start do světa Volvo, je fascinující :wink:
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, gratulace k pěknému autu. Ať jsi s ním spokojen i po ujetí mnoha kilometrů. Bez klimy si na léto zacloň něčím okna, buď origo záclonky a nebo fólie. V létě jsme jezdili asi 14 dnů bez funční klimy a pro děti v sedačkách to bylo strašný. V autě s kvalitními fóliem se to dá.

Ještě jednou přeji spokojenost. Dan
_________________
S90 B5

flaksy
Offline
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od flaksy »

Krasna osumpadinka! Hlavne at dela radost majiteli. Myslim, ze se tohoto ukolu zhosti velmi dobre. Co se tyce motoru, tak tento petival je kouzelny :good:
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Petr.L »

Zdravím pánové a všem děkuji za reakce. Jenom doplním, že kupní cena byla 49 tisíc, což mi přijde jako férová cena. To, že auto nemá klimu snad částečně vykompenzuje manuální šíbr, který jsem zapoměl zmínit. S foliema počítám, měl jsem je i na Astře G Caravanu, který byl také bez klimy a s foliema jsme přežili i chorvatsko ve slušnejch vedrech. Samozřejmě s klimou to je někde jinde, ale já zatím neměl jediné auto s ní, tak jsem asi zvyklý.
Tak a teď se vrhnu na fórum, musím pořádně zapátrat a najít údaje např o servisních intervalech, doporučených olejích, štelování světel (svítí nízko) a pár drobností.

Přeji hezký den.
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od karelvolvo »

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1609
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Kein »

Auto vypadá pěkně, ale čoveče 50 000,- za 850 bez klimy?? To mi nepříjde jako zrovná dobrej kauf. Za ty peníze můžeš mít vymazlenou v plné polní. Jinak 125kw 2.5GLT je snad nejspolehlivější motor co se do těchle 850 montoval a až si na motor zvykneš tak si myslím, že ti klesne i spotřeba já poprvé jezdil za 13, teď za 10L. Věřím, že si byl unešen z první jízdy, přesně ty samé pocity jsem měl já, když jsem se poprvé svezl v bráchově 850... do roka jsem měl doma taky jednu :) Ikdyž to pro některé lidi je lednice na kolech tak oni vůbec netuší co to auto je zač, dokud se nesvezou. Já osobně mám turbobenzín v sedanu a je to moje láska.

Jinak doporučuji nenechat nic náhodě a vyměnit rozvody.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Petr.L »

Já vím, že se dá sehnat i v lepší výbavě. Ale všechna co jsem v době koupi našel byla s tím slabším 10V benzínem. Uvažoval jsem jen 2.5 benzín. Obětoval jsem výbavu ve prospěch silnějšího motoru, servisky a doloženým servisem po celou dobu provozu auta. Ve spolehlivost motoru doufám, ve snížení spotřeby věřím také, jen co se nabažím tím krásným zvukem. Ha lednice na kolech, to sedne, ale ta atmosféra uvnitř se nedá s novýma autama srovnat. Ani ve služebním E 220 CDI se necítím tak dobře...(vlastní auto je vlastní auto :-) )
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Petr.L »

Tak auto včera při noční jízdě vypovědělo službu. Zatím nevím co se stalo, ale doufám jen, že selhal ukazatel paliva, po třech kilometrech od rozsvícení rezervy auto začlo pod plynem škubat, poté zdechlo úplně. Nenastartoval jsem, následoval odtah. Víko motoru bylo silně pokryto olejem, nevím odkud se tam vzal, ale den před tím tam nebyl. Dnes zkusím dolejt kanistr benzínu a natočit to.
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9876
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od hajnej »

s tim natáčením bych počkal. vyřeš nejdřív ten olej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od LukášM »

Tak to je smůla :(
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9876
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od hajnej »

hod sem info, co se ti stalo s tim olejem. ať ti pomůžem
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Petr.L »

Tak olej se na víko dostal díky netěsnosti horního víčka. To jsem si oddychnul. Auto ale nejede kvůli špatnému rozdělovači. Přes těsnění u palce se do něj dostal olej. Navíc je víčko rozpraskané. Takže objednáno nové za 650,- a palec za 800,- ten je prý také špatnej. Takže kdo máte starší auto s rozdělovačem, doporučuji kontrolu. Já bych na tom svém z venku vůbec nepoznal, že je něco špatně. Zítra by měli přijít díly, tak snad budu brzy jezdit.
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Petr.L »

Tak auto je doma a už si zase spokojeně vrní. Olej na víku motoru však nebyl ze špatně nasazeného víčka, ale nastříkal tam z rozdělovače. Tam se olej dostal špatným simerinkem hřídele palce. Co mě ale zaráží, je to, že bylo za potřebí dolít cca 3l oleje, což mi přijde docela hodně, to víko bylo sice zahnojený, ale určitě toho nebylo 3l a ani na místě, kde jsem stál nebyla louže. Musím to teď kontrolovat, snad to nebude žrát 3l oleje na 500km....
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13016
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od raolsa »

Petr.L píše:Tak auto je doma a už si zase spokojeně vrní. Olej na víku motoru však nebyl ze špatně nasazeného víčka, ale nastříkal tam z rozdělovače. Tam se olej dostal špatným simerinkem hřídele palce. Co mě ale zaráží, je to, že bylo za potřebí dolít cca 3l oleje, což mi přijde docela hodně, to víko bylo sice zahnojený, ale určitě toho nebylo 3l a ani na místě, kde jsem stál nebyla louže. Musím to teď kontrolovat, snad to nebude žrát 3l oleje na 500km....
No jestli to byl špatný simering u rozdělovače, tak by musel být rozdělovač plný oleje, aby se tudy ztrácelo tolik oleje. Neměl by jsi foto motoru - detaily? 3 litry je opravdu dost. Koukal jsi na měrku oleje když jsi to kupoval? Co motor zespoda, neteče to ještě jinudy? Možná to auto dlouho stálo (hodně dlouho) a simerinky ztvrdly a popraskaly, když to začalo zase jezdit. Zažil jsem to. Pak se ztrácí opravdu hodně oleje. Co olejové víčko není na něm emulze? Voda se neztrácí?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Petr.L »

Olej v rozdělovači byl, ale dost toho právě vyteklo ven. Simerink byl tvrdej jako beton. Auto stálo od podzimu a cca 5 dní před zjištěním závady jsem měrku kontroloval a bylo tam oleje po horní měrku. Jinak motor je všude jinde suchej, i ze spoda. Víčko ze spoda je bez emulze, ani v oleji nic není. Přes měrku neprdí. Jak říkám, jediné další místo, kde by se mohl olej ztrácet je přímo motor...
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13016
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od raolsa »

Jestli jde olej pryč přes motor je poznat, že motor modře kouří. Hlavně když jedeš a přeřazuješ. Jedině, že by jel někdo za tebou a zkoumal to. Pak to můžou být zapečené nebo popraskané kroužky, nebo proražené těsnění pod hlavou. Vyměň ten simering a pak uvidíš jestli to bude něco dalšího.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1620
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od lucki »

pekne auti. je smola co sa ti s nim stalo. ale nesmut, zohnat motor nie je az taky problem (ale zrejme bude zavada niekde inde). drzim palce s opravou.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3742
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od wickey »

kdyby to zralo 3 litry na 500 km, to bys na kouri poznal... Kdy jsi meril kolik treba dolit? Aby to nebylo nekde z kopce za behu. Nejlepsi je to skouknout rano pred odjezdem..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1609
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Kein »

Jen bych dodal ať zas tak zbytečně neplašíš. 850 je známá tím, že olej opravdu dlouho stéká po jízdě. Takže jestli jsi kontroloval olej hodinu, klidně i dvě po jizdě, tak bych si pohlídal i to a olej změřil až na druhý den.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Petr.L »

Tak jsem to vyzkoušel. Auto jsem v sobotu odvážel ze servisu, ještě před odjezdem jsem kontroloval měrku. Motor byl studenej, auto stálo na rovném povrchu, a oleje bylo po horní rysku. Pak následovala cesta přes Ještěd domů...cca 20km. Auto nekouří, jen za studena trošku, ale není to modrej kouř, ale bílej. Takhle mi kouří i Feroza než se ohřeje, ale také každé auto, co přede mnou stojí v koloně, když jedu ráno do práce. V neděli auto stálo a dnes dopoledne jsem byl opět kontrolovat rysku. Auto na rovném povrchu a motor studenej, ale olej jen do poloviny mezi ryskama...což je cca 0,5L. V oleji žádná stopa po po vodě ani ničem jiném a ani ve vodě žádná emulze. Kde ještě bych mohl hledat únik ?
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13016
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od raolsa »

Jak jsi kontroloval, že auto nekouří? Většinou na to sám nepřijdeš. Na místě se to moc nepozná a v zrcátkách to není vidět. Zkus ještě párkrát zkontrolovat ten olej jestli klesá hladina. :unknown: Jestli to neteče nikde po motoru tak bych to viděl, že se to ztrácí přes spalovací prostor. Taky jsem zažil auto kde musel být olej po spodní rysku jinak se ztrácel. Dodnes nevím jak je to možné, ale když tam bylo oleje víc tak mizel dokud zas neměl tu svoji hladinu. Pak mizení ustalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 92
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od Petr.L »

Jela za mnou žena a měla instrukce, tak koukala...Nějak se mi to nezdá, aby to takhle moc bralo a nebylo to nikde vidět.
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13016
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Petr.L - Volvo 850 2.5 20V

Příspěvek od raolsa »

Ještě by se to taky mohlo ztrácet přes gufera ventilů. Ale 3 litry jsou stejně dost.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé