taky jedna hadanka (UKONČENO DĚKUJI)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 taky jedna hadanka (UKONČENO DĚKUJI)
tak se ukažte... popíšu problem
volvo XC90 D5 r.v. 04 automat
NEJDE NASTARTOVAT
ani se neroztočí starter, ani necvakne
kontrolky svití nepohasinaji
kabelovy svazek je v pořádku
diagnostika bez chyby...
baterie OK
palivo OK plna nadrž
starter OK otestovano
VRAŽDIL BYCH ZA TO
volvo XC90 D5 r.v. 04 automat
NEJDE NASTARTOVAT
ani se neroztočí starter, ani necvakne
kontrolky svití nepohasinaji
kabelovy svazek je v pořádku
diagnostika bez chyby...
baterie OK
palivo OK plna nadrž
starter OK otestovano
VRAŽDIL BYCH ZA TO
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#2 taky jedna hadanka
Pokud je starter ok, tak je chyba v kabelu "30", "50" nebo kostření. Víc možností jaksi není...
Tipuju, že "50" vede přes nějakej zdechlej imobilizátor
Tipuju, že "50" vede přes nějakej zdechlej imobilizátor
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#3 taky jedna hadanka
Je potřeba strčit klíček do zapalování (vpravo pod volantem) a otočit s ním po směru hodinových ručiček...
Sorry, nemohl jsem si pomoct
Sorry, nemohl jsem si pomoct
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 taky jedna hadanka
immo se tvaří funkčně i přes diagnostiku v parametrech, navic system umi vyhodit na displeji chybu immo. tudiž touto cestou ne e.
ještě upřesnim zavadu na takovou drobnost jsem zapoměl.
rano příjdu nastartuju odjedu, jakmile vypnu motor po zahřátí tak už nenastartuju, musím počkat cca 15-20 min. pak opět startuju.
ještě upřesnim zavadu na takovou drobnost jsem zapoměl.
rano příjdu nastartuju odjedu, jakmile vypnu motor po zahřátí tak už nenastartuju, musím počkat cca 15-20 min. pak opět startuju.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 taky jedna hadanka
ma na to vliv teplo v kabině ne teplota motoru
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#6 taky jedna hadanka
Nech otevřený okna - pojedeš dřív!marra píše:ma na to vliv teplo v kabině ne teplota motoru
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#7 taky jedna hadanka
A nemůže si to auto z nakyho duvodu jako myslet že je nastartovaný? Protože u nastartovanýho auta starter taky nepremava....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 taky jedna hadanka
Co spínačka? Jde z ní signál, že má motor startovat?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 taky jedna hadanka
Zapojit mezi konektory čidla vnitřní teploty spínač, a majiteli říct, žes mu namontoval druhej imobilizér.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#10 taky jedna hadanka
avtomat? Nestartuje se u něj přes sešlápnutou brzdu? Kolega měl u jednoho nevolvopekáče podobný problém (ale o teplotní závislosti nic neříkal) a dělalo to nějaké čidlo na brzdovém pedálu (divný na tom bylo, že brzdový světla se rozsvicely)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 taky jedna hadanka
raolsa
jedinej kterej jde spravnym směrem, ale proč je to zavisly na teplotě...
jedinej kterej jde spravnym směrem, ale proč je to zavisly na teplotě...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 taky jedna hadanka
Těžko říct, špatnej kontakt? Teplotou se něco roztáhne a už to nemá dotek? Topení fouká teplo někam kam nemá? Přepálená izolace kabelu? Roztavená spínačka?marra píše:raolsa
jedinej kterej jde spravnym směrem, ale proč je to zavisly na teplotě...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 taky jedna hadanka
Darebná přepěťová pojistka (taková jako je třeba od el. sedaček) nebo relátko? Že tudy teče proud jenom dokud se to neohřeje?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 taky jedna hadanka
tak jo je večer pravdu ven...
AŽ POTKAM TOHO DEB.LA CO NA TAK NEPŘÍSTUPNEM MISTĚ ROZPOJIL OVLADACÍ KABEL KE STARTERU A NAPOJIL NA NĚJ STUPIDNÍ RELÉ, KTERÉ I S JEŠTĚ STUPIDNĚJŠÍM VYPÍNAČEM SCHOVAL DO VYDECHU TOPENÍ NA NOHY OSOBNĚ HO PŘEJEDU SVÝM VLASTNÍM HUSTO KCHÁREM, ABY SI TO UŽIL STEJNĚ TAK JAKO JA.....
AŽ POTKAM TOHO DEB.LA CO NA TAK NEPŘÍSTUPNEM MISTĚ ROZPOJIL OVLADACÍ KABEL KE STARTERU A NAPOJIL NA NĚJ STUPIDNÍ RELÉ, KTERÉ I S JEŠTĚ STUPIDNĚJŠÍM VYPÍNAČEM SCHOVAL DO VYDECHU TOPENÍ NA NOHY OSOBNĚ HO PŘEJEDU SVÝM VLASTNÍM HUSTO KCHÁREM, ABY SI TO UŽIL STEJNĚ TAK JAKO JA.....
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#15 taky jedna hadanka
Děkuji vam za příspěvky, alespon jste se nenudili....
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#16 taky jedna hadanka
a až bude dobře přejetej, tak ho přejedu ještě já, protože kvůli němu furt nemám vyměněněj chladič....marra píše:tak jo je večer pravdu ven...
AŽ POTKAM TOHO DEB.LA CO ROZPOJIL OVLADACÍ KABEL KE STARTERU A NAPOJIL NA NĚJ STUPIDNÍ RELÉ, KTERÉ I S JEŠTĚ STUPIDNĚJŠÍM VYPÍNAČEM SCHOVAL DO VYDECHU TOPENÍ NA NOHY OSOBNĚ HO PŘEJEDU SVÝM VLASTNÍM HUSTO KCHÁREM, ABY SI TO UŽIL STEJNĚ TAK JAKO JA.....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#17 taky jedna hadanka
som na Teba dneska myslel lebo som niekde v Metre videl plastelinu na chladicedoktor píše:a až bude dobře přejetej, tak ho přejedu ještě já, protože kvůli němu furt nemám vyměněněj chladič....marra píše:tak jo je večer pravdu ven...
AŽ POTKAM TOHO DEB.LA CO ROZPOJIL OVLADACÍ KABEL KE STARTERU A NAPOJIL NA NĚJ STUPIDNÍ RELÉ, KTERÉ I S JEŠTĚ STUPIDNĚJŠÍM VYPÍNAČEM SCHOVAL DO VYDECHU TOPENÍ NA NOHY OSOBNĚ HO PŘEJEDU SVÝM VLASTNÍM HUSTO KCHÁREM, ABY SI TO UŽIL STEJNĚ TAK JAKO JA.....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 69 Odpovědi
- 6100 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lukinl
-
- 7 Odpovědi
- 639 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Stalin
-
- 12 Odpovědi
- 551 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 3 Odpovědi
- 247 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od slaviko