Automatická převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2997
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#76 Automatická převodovka
Dávalo se to do všech P2, takže i do XC90
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4959
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#77 Automatická převodovka
Dík,
tak to bude brzy spousta jinak zdravejch devadesátek na díly, co?
Zlatej manuál, já vím, že David mi napíše, že se taky serou a nejsou, ale určitě když se o něj starám, tak vydrží dýl než ten automat
tak to bude brzy spousta jinak zdravejch devadesátek na díly, co?
Zlatej manuál, já vím, že David mi napíše, že se taky serou a nejsou, ale určitě když se o něj starám, tak vydrží dýl než ten automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#78 Automatická převodovka
Díky za vysvětlení
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#79 Automatická převodovka
Proste kdyz vis, tak vis kam. Kdyz ne, tak se to v dnesni dobe nerika. Domysli si asi proc sam.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#80 Automatická převodovka
Nejsem blbý a také neříkám, že to měl psát veřejně.
Více to rozebírat nebudu, ať si to každý dělá jak chce.
Více to rozebírat nebudu, ať si to každý dělá jak chce.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#81 Automatická převodovka
Jenom k tomu nápadu zaměnit AW55 za TF 80.......nelze, a zatím to nikdo nevyřešil.
Jednotka TCM u TF80 neumí komunikovat se starou ECM motoru, zkráceně řečeno. Úkol pro zdatné vývojáře, kteří se nudí.
Nemluvě o hromadě mechanických dílů které jsou odlišné, počínaje věncem startéru, řadící táhlo, kulisa řazení, poloosy, startér, elektrika motorového prostoru, atd. atd.
U AWD navíc jiná úhlovka, jiný kardan......
Dále co se týká identifikačních znaků motoru a následné STK, tak to je každého věc.
Motor má nejen štítek, ale také vyražený kód motoru, a to se na většině STK řeší.
Zbytek nekomentuji.
Jednotka TCM u TF80 neumí komunikovat se starou ECM motoru, zkráceně řečeno. Úkol pro zdatné vývojáře, kteří se nudí.
Nemluvě o hromadě mechanických dílů které jsou odlišné, počínaje věncem startéru, řadící táhlo, kulisa řazení, poloosy, startér, elektrika motorového prostoru, atd. atd.
U AWD navíc jiná úhlovka, jiný kardan......
Dále co se týká identifikačních znaků motoru a následné STK, tak to je každého věc.
Motor má nejen štítek, ale také vyražený kód motoru, a to se na většině STK řeší.
Zbytek nekomentuji.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#82 Automatická převodovka
Motor je náhradní díl.
Za posledních 10 let se mi nikdy nestalo, že by technik na STK hledal číslo motoru.
Na STK jezdím několikrát do roka. Volva zná opravdu málokdo. Obzvlášť ty starý.
Já bych se tedy výměny motoru nebál.
U přestavby z automatu na manuál, už je to horší.
I když to není zapsaný v techničáku, tak si aktivní technik může dohledat 1. STK při dovozu (pokud to je dovoz).
Možná by šla přestavba udělat ještě před přihlášením. Tam by se to snad dalo okecat.
Jinak přestavba z AW55 za TF 80 mě už taky napadla. Věřím tomu, že vyřešit by to nějak šlo, ale bylo by to hodně náročný a drahý.
Za posledních 10 let se mi nikdy nestalo, že by technik na STK hledal číslo motoru.
Na STK jezdím několikrát do roka. Volva zná opravdu málokdo. Obzvlášť ty starý.
Já bych se tedy výměny motoru nebál.
U přestavby z automatu na manuál, už je to horší.
I když to není zapsaný v techničáku, tak si aktivní technik může dohledat 1. STK při dovozu (pokud to je dovoz).
Možná by šla přestavba udělat ještě před přihlášením. Tam by se to snad dalo okecat.
Jinak přestavba z AW55 za TF 80 mě už taky napadla. Věřím tomu, že vyřešit by to nějak šlo, ale bylo by to hodně náročný a drahý.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5203
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#83 Automatická převodovka
Takže nejenom problem v komunikaci, ale i vyměna pulky věci v motoru. No nic zatim auto jezdi, kdyby to nastalo byla by ho škoda. Hlavně vubec nevim co bych misto něj pořidil
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2997
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#84 Automatická převodovka
zatím by bylo asi nejjednodušší tam plácnout něco z vraku a čekat, jak dlouho to vydrží, zvlášť pokud je člověk schopný si ji vyměnit sám...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#85 Automatická převodovka
Jednu 55-50 po GO v Itálii tady mám . Motorizace 2.0t
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 65
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Vůz: XC70 r.v. 2004
- Bydliště: Město Albrechtice
#86 Automatická převodovka
Doplňuji svůj příspěvek z 3.11. Olej tam prý doléván byl, za běžícího motoru, bez úspěchu. Dále mechanik příteli od dcery řekl, že aby mohl zjistit typ převodovky, musel by sundat motor. Mohl by někdo, prosím, nafotit nebo popsat, kde přesněji se štítek nadchází? Gigy psal, že přímo na převodovce v motorovém prostoru je štítek, tak nevím, zda jde zvenčí na něj vidět, nebo si chce mechanik přivydělat za sundání motoru.
_________________
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#87 Automatická převodovka
Je pravda, že už jsem se dozvěděl různé věci, které mi celá léta unikaly, ale toto je novinka.
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělala spojka......
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělaly rozvody.....
Ale, aby se musela vyndat převodovka, ze které se přečte štítek, tak to jsem ještě neslyšel
Takže stoupnu si čelem k autu, které má otevřenou kapotu. Posunu se více doprava před takovou tu věc, které se říká převodovka.
Ohnu se dolu a začnu od předu ručkovat mezi hadicemi a kabely po převodovce pomalu dozadu okolo egr ventilu, směrem dál po řadícím bowdenu, a hledám hliníkový štítek velikosti 6*4 cm.
Pokud je auto vybaveno ztrátovým mazáním, a je převodovka celá zeblitá olejem, tak si vezmu na pomoc hadr, kterým otírám stále dozadu pouze horní
část převodovky a hledám, až najdu. Tam je napsán typ od výrobce, resp. zajímá tě kombinace čísel a písmen AW 55-50, AW 55-51, TF 80 a tak různě.
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělala spojka......
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělaly rozvody.....
Ale, aby se musela vyndat převodovka, ze které se přečte štítek, tak to jsem ještě neslyšel
Takže stoupnu si čelem k autu, které má otevřenou kapotu. Posunu se více doprava před takovou tu věc, které se říká převodovka.
Ohnu se dolu a začnu od předu ručkovat mezi hadicemi a kabely po převodovce pomalu dozadu okolo egr ventilu, směrem dál po řadícím bowdenu, a hledám hliníkový štítek velikosti 6*4 cm.
Pokud je auto vybaveno ztrátovým mazáním, a je převodovka celá zeblitá olejem, tak si vezmu na pomoc hadr, kterým otírám stále dozadu pouze horní
část převodovky a hledám, až najdu. Tam je napsán typ od výrobce, resp. zajímá tě kombinace čísel a písmen AW 55-50, AW 55-51, TF 80 a tak různě.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: Volvo V70
#88 Automatická převodovka
Zdravím, ráda bych požádala o radu. Dopoledne jsem s autem Volvo v70 automat normálně jela.
Odpoledne jsem potřebovala odjet, akorát jsem nastartovala, ale zařadit z "P" nešlo.
Dík za radu.
Odpoledne jsem potřebovala odjet, akorát jsem nastartovala, ale zařadit z "P" nešlo.
Dík za radu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#89 Automatická převodovka
Co to je za rok výroby? Ať ti poradíme jak odblokovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: Volvo V70
#90 Automatická převodovka
Rok 2002
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#91 Automatická převodovka
Pravděpodobně je rozbitá aretace řadící páky, to je ta věc která se mačká pro změnu z "P" na cokoliv jiného.
Jinak je potřeba splnit podmínky pro vyřazení "P", což je zapnutý klíček zapalování a je nutno stát na brzdě.
V krajním případě by mohl odejít spínač signálu brzdového pedálu, nebo také ještě elektromagnet blokace řadící páky v samotné kulise.
Pokud to prostě nejde, tak se musí sundat boční plasty tunelu, najít co konkrétně blokuje řadící páku, a to mechanicky odmáčknout pro vyřazení "P".
Jinak je potřeba splnit podmínky pro vyřazení "P", což je zapnutý klíček zapalování a je nutno stát na brzdě.
V krajním případě by mohl odejít spínač signálu brzdového pedálu, nebo také ještě elektromagnet blokace řadící páky v samotné kulise.
Pokud to prostě nejde, tak se musí sundat boční plasty tunelu, najít co konkrétně blokuje řadící páku, a to mechanicky odmáčknout pro vyřazení "P".
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: Volvo V70
#92 Automatická převodovka
Měla jsem nastartováno a stala jsem na brzdě..a bohužel nic.
Nedalo mi a ještě jsem se byla podívat pod auto a vespod mokro a něco tam visí..
Jsem zoufalá
Nedalo mi a ještě jsem se byla podívat pod auto a vespod mokro a něco tam visí..
Jsem zoufalá
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1200 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 24 Odpovědi
- 1036 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 12 Odpovědi
- 932 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 7 Odpovědi
- 4094 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od much44
-
- 35 Odpovědi
- 3706 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko