Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#1 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
Vím, že mě asi ukamenujete, ale kdo si proboha může koupit takovéhle auto s automatem Nepřijde mi logické takové převodovky do podobných aut vůbec dávat (kromě těch co jsou pro USA), tam to chápu, řadit tam nikdo neumí.
Ale pokud budu chtít využít potenciál auta, užít si zábavu, projet si pěkně zatáčky, tak s automatem mi bude stále něco chybět. Moderní aut. převodovky dokáží řadit rychleji než manuály, ale kromě přiblblých poloautomatických F1 jsou zatím ve všech závodních autech sekvenční manuály různých konstrukcí, naštěstí.
Automat si dokážu představit ve velkém americkém autě a 1300 km dlouhé rovné silnici nebo v malých mestských autech.
Jezdil jsem Mecedesem E s automatem a zvyknout se na to dalo, ale mít AMG, tak rozhodně manuál......
Třeba 850 R je na prodej hromada s automatem....vysvětlení, každý chce manuál
Ale pokud budu chtít využít potenciál auta, užít si zábavu, projet si pěkně zatáčky, tak s automatem mi bude stále něco chybět. Moderní aut. převodovky dokáží řadit rychleji než manuály, ale kromě přiblblých poloautomatických F1 jsou zatím ve všech závodních autech sekvenční manuály různých konstrukcí, naštěstí.
Automat si dokážu představit ve velkém americkém autě a 1300 km dlouhé rovné silnici nebo v malých mestských autech.
Jezdil jsem Mecedesem E s automatem a zvyknout se na to dalo, ale mít AMG, tak rozhodně manuál......
Třeba 850 R je na prodej hromada s automatem....vysvětlení, každý chce manuál
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#2 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
a co tim chtel basnik rici?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#3 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
avtomat ve sportovně zaměřeném autě
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#4 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
Myslím to vážně, proč máš například ty automatiku? A to nemluvím (nevím jak u Volva) o častějších poruchách těchto převodovekst_Andy píše:a co tim chtel basnik rici?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#5 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
Já bych si s dovolením dovolil polemizovat o tom, zda je možné považovat 850T5-R, 850R a V70R za sportovně zaměřená auta a zmiňovat je v jedné větě se závodními vozy...
Třeba já jsem šel do phase III právě kvůli pětistupňovému automatu. Neříkám, že bych se bránil konverzi za M66 v případě, že (až) moje převodovka odejde, ale vzhledem k případným komplikacím tam stejně radši dám opět automat. V70R jsou totiž především rychlá dálniční přibližovadla, která ve své době měla konkurovat modelům AMG a Alpina, kterých se IMHO prodává také nejvíce s automatickými převodovkami.
Nejsou to hot-hatche. Prosím, nezaměňovat Volvo R za Type R
Třeba já jsem šel do phase III právě kvůli pětistupňovému automatu. Neříkám, že bych se bránil konverzi za M66 v případě, že (až) moje převodovka odejde, ale vzhledem k případným komplikacím tam stejně radši dám opět automat. V70R jsou totiž především rychlá dálniční přibližovadla, která ve své době měla konkurovat modelům AMG a Alpina, kterých se IMHO prodává také nejvíce s automatickými převodovkami.
Nejsou to hot-hatche. Prosím, nezaměňovat Volvo R za Type R
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#6 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
ja bych rekl, ze automat je pro skupinu zajemcu o silne vozy skvela volba, jelikoz se lip pronasi amaterem vetsi vykon na silnici - viz jaguar, bentley, aston atd - vetsinou automaty.. takze manual dokaze ocenit opravdu az u zavodnich aut, ale ty si zas nekoupi uz uplny amater a jestli ano, vetsinou skonci stejne na wreckedexotics.com
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#7 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
Nebyla to jedna věta, ale dvě zcela samostatné Mezi Volvy jsou to ale rychlejší modely s vylepšenými jízdními vlastnostmi Samozřejmě, většina nových převodovek je minimálně 5 stupňových a mají možnost sekvenčního řazení, nebo řazení pádly pod volantem, to je ale záležitost několika posledních let (kromě pár vyjímek).element5 píše:Já bych si s dovolením dovolil polemizovat o tom, zda je možné považovat 850T5-R, 850R a V70R za sportovně zaměřená auta a zmiňovat je v jedné větě se závodními vozy...
Třeba já jsem šel do phase III právě kvůli pětistupňovému automatu. Neříkám, že bych se bránil konverzi za M66 v případě, že (až) moje převodovka odejde, ale vzhledem k případným komplikacím tam stejně radši dám opět automat. V70R jsou totiž především rychlá dálniční přibližovadla, která ve své době měla konkurovat modelům AMG a Alpina, kterých se IMHO prodává také nejvíce s automatickými převodovkami.
Nejsou to hot-hatche. Prosím, nezaměňovat Volvo R za Type R
To že jsou chlápci v pokročilých letech líní řadit jsem si všiml již dávno, vždy se dozvím, jde o to pohodlí. Ale pak nemá smysl si kupovat R, S, RS, T verzi čehokoli, když stačí 3.0 TDI s automatem a na dálnici pojedeš také velmi rychle.
btw: R nebo Type R, všechno je to jedno Já znám jen E Type
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#8 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
mnoo, takové xkRLukášM píše:btw: R nebo Type R, všechno je to jedno Já znám jen E Type
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#9 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
Tak teď se ti v jednom příspěvku podařilo zkombinovat 3.0 TDI a E-type, to už je skoro na odstřel Ale vážně, vlastně jsi mi nahrál. V současné relativně dostupné automobilové produkci je mým favoritem XFR, ale pokud bych hodně jezdil, ani XF s tím 3.0 dieselem a 202kW by nebylo vůbec marné... Obojí samozřejmě v automatuLukášM píše:Nebyla to jedna věta, ale dvě zcela samostatné Mezi Volvy jsou to ale rychlejší modely s vylepšenými jízdními vlastnostmi Samozřejmě, většina nových převodovek je minimálně 5 stupňových a mají možnost sekvenčního řazení, nebo řazení pádly pod volantem, to je ale záležitost několika posledních let (kromě pár vyjímek).
To že jsou chlápci v pokročilých letech líní řadit jsem si všiml již dávno, vždy se dozvím, jde o to pohodlí. Ale pak nemá smysl si kupovat R, S, RS, T verzi čehokoli, když stačí 3.0 TDI s automatem a na dálnici pojedeš také velmi rychle.
btw: R nebo Type R, všechno je to jedno Já znám jen E Type
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
#10 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
Mě už Geartronik od Volva začíná pěkně chybět...Kdybych měl v T5tce automat tak bych se vyblbnul daleko víc.nebaví mě řadit a co si budem povídat tak 850R A V70R mají převody tak dlouhý, že než člověk podřadí tak to je věčnost...Vždyť stačí si vzít metr a změřit polohu fofrklacku u 3jky a pak u 4řky je to skoro22cm ...
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#11 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
teď řeknu možná něco subjektivního...
pokud pominu sekvenci, která řeší vše...a taky pominu prodlevu při podřazení např. při výjezdu ze zatáčky, nedělal bych si iluze že běžný člověk zvládne řadit rychleji...
pokud pominu sekvenci, která řeší vše...a taky pominu prodlevu při podřazení např. při výjezdu ze zatáčky, nedělal bych si iluze že běžný člověk zvládne řadit rychleji...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#12 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
ja bych osobne uprednostnil taky manual ale vim stopro jiste ze by tim motor a prevodovka dostavala vic zabrat, vsechny zlozitejsi manevry s razenim z D do R a opacne (napr. pri parkovani) bych delaj sviznej a drastictej, s automatem je to hodne plynule akorat tam cloveka zdrzi to dupnuti na brzdu pri kazdem prerazeni, je to max. sekundove opozdeni.. taky s tim nikdy hned nevyjizdim a cekam az se motor ohreje i kvuli prevodovce, co bych teda s manualem tak dusledne urco nedelal..
Taky pri predbihani v S-portovnim modu mam obe ruce na volante nebo jednu kde chci co je dost uzitecny, a kdyz se vyskytne potreba na to slapnout, kickdown podradi dle potreby o dva stupne a sepne forsaz.. do otacek to pousti podle intezity seslapnuti a vyuziva tak maximalni potencial vykonu. Dovolim si tvrdit ze zrychlenim s automatem skodi nejvic pevny start s uvodni sekundovou prodlevou, za letu je automat hoodne rychly..
krom toho ma automatka dalsi dva mody Economy a Winter, a pri kazdem se uci a prizbusobuje razeni stylu jizdy. A to mluvim o mem prapuvodnim 4-stupnovem automatu, vezl me Element na 5-stupnovem eRku a byla to fakt parada, lip ostupnovana, nemluve pak uz o novsich prevodovkach...
Tak nebo tak, kdyby bylo tehdy vedle stejne eRko s AWD v saffron metle za stejnou cenu, tak bych ho jiste uprednostnil v manualu, ale taky uz nikdy neobjevil pozitiva automatu
Taky pri predbihani v S-portovnim modu mam obe ruce na volante nebo jednu kde chci co je dost uzitecny, a kdyz se vyskytne potreba na to slapnout, kickdown podradi dle potreby o dva stupne a sepne forsaz.. do otacek to pousti podle intezity seslapnuti a vyuziva tak maximalni potencial vykonu. Dovolim si tvrdit ze zrychlenim s automatem skodi nejvic pevny start s uvodni sekundovou prodlevou, za letu je automat hoodne rychly..
krom toho ma automatka dalsi dva mody Economy a Winter, a pri kazdem se uci a prizbusobuje razeni stylu jizdy. A to mluvim o mem prapuvodnim 4-stupnovem automatu, vezl me Element na 5-stupnovem eRku a byla to fakt parada, lip ostupnovana, nemluve pak uz o novsich prevodovkach...
Tak nebo tak, kdyby bylo tehdy vedle stejne eRko s AWD v saffron metle za stejnou cenu, tak bych ho jiste uprednostnil v manualu, ale taky uz nikdy neobjevil pozitiva automatu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#13 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
asi takhle - na normalni denni jezdeni bych si dnes uz klidne nechal libit Rko v automatu, protoze hladit po meste neustale fofrklacek zacina byt dost neprijemny a predpokladam, ze kickdown a -10k neni tak markantni rozdil pro mestske potreby...no a jinak samozrejme manual
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#14 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
zapomel bych, ale jednu negativni stranku bych automatu vytknul - brzdeni motorem.. na snehu i vseobecne to dost chybi, ale zit se s tim da.. no nekdy bych si uz nejradsi podradil sam podle potreby
Kdyz si o brzdeni motorem nechame zdat automatka v sport modu radi asik nejak takhle
Kdyz si o brzdeni motorem nechame zdat automatka v sport modu radi asik nejak takhle
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#15 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
a preco si na automate nemozes podradit podla potreby?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#16 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
ale vies ze som to myslel okrem zaradenia stupna "3" pred kazdou zakrutou.. alebo si uzit jazdu na "L"emra stupni?wickey píše:a preco si na automate nemozes podradit podla potreby?
ak vynechame sekvencnu tak neviem ako si podradis?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#17 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
njn ale problem napriklad ist na 3 z kopca a tym si pribrzdovat nevidim,
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#18 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
to sice ano, ale když chceš/potřebuješ, dvojku tam neloupneš, dokud si to automat nerozmyslí
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#19 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
Tak když je geartronic tak si můžeš podřazovat jak chceš.....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#20 Automatické převodovky 850 T5R, R, V70R atd.
pry to ale nemusi byt stastna volbaláďa píše:Tak když je geartronic tak si můžeš podřazovat jak chceš.....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek