ja bych osobne uprednostnil taky manual ale vim stopro jiste ze by tim motor a prevodovka dostavala vic zabrat, vsechny zlozitejsi manevry s razenim z D do R a opacne (napr. pri parkovani) bych delaj sviznej a drastictej, s automatem je to hodne plynule akorat tam cloveka zdrzi to dupnuti na brzdu pri kazdem prerazeni, je to max. sekundove opozdeni.. taky s tim nikdy hned nevyjizdim a cekam az se motor ohreje i kvuli prevodovce, co bych teda s manualem tak dusledne urco nedelal..
Taky pri predbihani v S-portovnim modu mam obe ruce na volante nebo jednu kde chci co je dost uzitecny, a kdyz se vyskytne potreba na to slapnout, kickdown podradi dle potreby o dva stupne a sepne forsaz.. do otacek to pousti podle intezity seslapnuti a vyuziva tak maximalni potencial vykonu. Dovolim si tvrdit ze zrychlenim s automatem skodi nejvic pevny start s uvodni sekundovou prodlevou, za letu je automat hoodne rychly..
krom toho ma automatka dalsi dva mody Economy a Winter, a pri kazdem se uci a prizbusobuje razeni stylu jizdy. A to mluvim o mem prapuvodnim 4-stupnovem automatu, vezl me Element na 5-stupnovem eRku a byla to fakt parada, lip ostupnovana, nemluve pak uz o novsich prevodovkach...
Tak nebo tak, kdyby bylo tehdy vedle stejne eRko s AWD v saffron metle za stejnou cenu, tak bych ho jiste uprednostnil v manualu, ale taky uz nikdy neobjevil pozitiva automatu
