Volva ve Francii
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#1 Volva ve Francii
Vážení,začal jsem brouzdat na francouzských serverech a nestačil jsem se divit jaký tam maj auta.Namátkou 244 turbo ve slušném stavu 2500 eur,amazonka 123GT za 4000eur slušný stav,265 za 1200 eur,renovace nutná ale auto je pohromadě,780 za 1200 eur opravy jsou ale né zásadní.Tolik jen takovej nástin toho co se dá sehnat.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
#2 Volva ve Francii
Tak nahoď odkaz.....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#3 Volva ve Francii
http://www.leboncoin.fr/vi/62290074.htmláďa píše:Tak nahoď odkaz.....
http://www.leboncoin.fr/vi/90245404.htm
třeba
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 Volva ve Francii
A to ta 780 je 4valec turbo
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#5 Volva ve Francii
jasně,je pojízdná a sleva možná.Čekám na lepší fotky od majitele.tomasss píše:A to ta 780 je 4valec turbo
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#6 Volva ve Francii
A úplná lahůdka jako poslední http://www.leboncoin.fr/vi/84698082.htm?ca=2_s
Nemá na tuto raritku zálusk?Klucí no ták.To tady ještě není a cena je spíš srandovní.
Nemá na tuto raritku zálusk?Klucí no ták.To tady ještě není a cena je spíš srandovní.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
#7 Volva ve Francii
Na je, ale jak to z toho Frankrajchu dostat lacino sem?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#8 Volva ve Francii
na vleku kdyz jedes jen sam:)
nejaky amazon by me bral
nejaky amazon by me bral
Naposledy upravil(a) ..::Philip::.. dne 26 led 2010 20:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#9 Volva ve Francii
úplná klasika jako z DE,jen je to dál.Pokud to má platný STK tak po vlastní ose,pojištěný na VIN a hotovo.jojo píše:Na je, ale jak to z toho Frankrajchu dostat lacino sem?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 Volva ve Francii
Nevím co je lacino, ale odrážel bych se tak od 10-15 tisíc Kč pokud si pro to pojedeš vlastním autem s vlastním plaťákem. Otázka je jestli něco ušetříš, pokud s novým přírůstkem pojedeš zpátky po ose (trochu to záleží na tom jestli ti majitel půjčí původní značky, nebo jestli si musíš koupit převozky), podle mě to vyjde +-na stejno. S komerční odtahovkou se dostáváš do jinýho levelu....jojo píše:Na je, ale jak to z toho Frankrajchu dostat lacino sem?
#11 Volva ve Francii
Ta 780 je opravdu nádherná. Pro mě je to asi nejkrásnější auto všech dob. Ten interiér... No, když bych se podíval do dnešních japonců, s budíkama někde nad středovým panelem, tak je mě opravdu smutno.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#12 Volva ve Francii
Dal jsem to tu proto, že to jsou trochu více specifický kusy za přijatelnou cenu. Jestli je někomu škoda doplatit plácnu 4000kč za dopravu oproti Německu,tak to auto vysloveně nechce. Proč se tu řeší převozky,když uvedené typy aut jsou už letitý. Já bych si nelajznul přijet s autem po vlastní ose 1000km, když to auto neznám. Možná by dalo s tím dojet ale představte si situaci že vás auto vyšplouchne.Kde budete hledat pomoc? Plaťák je jistota. Ano je to dražší ale né řádově v desetitisících.
Edit:byla zmínka o Paříži. 1000km x2 x 9kč = 18000.-
Edit:byla zmínka o Paříži. 1000km x2 x 9kč = 18000.-
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#13 Volva ve Francii
Za tu cenu je vážně dobrá, ale myslím, že zrovna 780 se renovací pěkně prodraží Ale je to krásné auto, které za to stojímartines píše:jasně,je pojízdná a sleva možná.Čekám na lepší fotky od majitele.tomasss píše:A to ta 780 je 4valec turbo
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 Volva ve Francii
Přesně na tohle jsem reagoval, když jsem psal o těch převozkách a cestě po ose, můj nápad to nebyl Jet s 30 let starým autem 1000km po ose je pro dobrodruhy, já bych taky volil plaťák. Náklady za kolik nejmíň se to nechá zvládnout jsem napsal ne proto, že bych je považoval za vysoký, ale proto že ne každý si uvědomuje že v základu cena z hubičku + bum 20tisíc za dopravu + bum 15 tisíc za přihlášení na klasický značky (třeba ta 780) a hned je cena někde jinde, zvlášť když v inzerci vidím jak tu každej chce kupovat top stav nejlíp zadarmo.martines píše:úplná klasika jako z DE,jen je to dál.Pokud to má platný STK tak po vlastní ose,pojištěný na VIN a hotovo.
#15 Volva ve Francii
tak moc nesmutni...bo když se Ti tam něco pohnojí, nebo by tam chyběla nějaká součástka, tak na to nic neseženeš.....mr1 píše:Ta 780 je opravdu nádherná. Pro mě je to asi nejkrásnější auto všech dob. Ten interiér... No, když bych se podíval do dnešních japonců, s budíkama někde nad středovým panelem, tak je mě opravdu smutno.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#16 Volva ve Francii
[quote="dali můj nápad to nebyl [/quote]
Uvedl jsem to jako možnou eventualitu ale u těchto aut je to hazard.Sám bych si vzal plaťák a tradá do Belgie.
Uvedl jsem to jako možnou eventualitu ale u těchto aut je to hazard.Sám bych si vzal plaťák a tradá do Belgie.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#17 Volva ve Francii
tak fotky 780 ještě nemám.Uvidíme.Má někdo zájem o to auto?Abych zbytečně neuháněj jednoho co žije ve Francii.Osobně o ní zájem nemám.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#18 Volva ve Francii
Zrovna jsem četl, jak nějaký francouz koupil 780 asi za 1900€ a opravy stály dalších 3500€. A pokud vše seženeš je to opravdu zázrak.láďa píše:
tak moc nesmutni...bo když se Ti tam něco pohnojí, nebo by tam chyběla nějaká součástka, tak na to nic neseženeš.....
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#19 Volva ve Francii
a to čekal, že 780 za 1900E bude v top stavu po renovaci?
takové jsou za 11000Eur, takže za nějakých 5500E he to pořád dobrá cena
takové jsou za 11000Eur, takže za nějakých 5500E he to pořád dobrá cena
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#20 Volva ve Francii
No jasně, že nečekal Hlavně má diesela, což se mi u 780 dost líbípekelnik píše:a to čekal, že 780 za 1900E bude v top stavu po renovaci?
takové jsou za 11000Eur, takže za nějakých 5500E he to pořád dobrá cena
Napsal jsem to proto, aby si tu někdo nekoupil 780 s tím, že ho ve finále vyjde na 60 tis. kč.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#21 Volva ve Francii
Neporovnával bych hodnotu dieselové 780 a 780 s benzínovým turbem.....
Už jsem to sem někdy dávno dával, ale auto je pořád na prodej a troufám si tvrdit, že je to také vzácnost: http://voiture-occasion.vivastreet.fr/annonces-voiture-occasion+arles-13200/volvo-760-turbo/18065717 Je to jedna z prvních sedmiček s turbem, tehdy ještě s motorem B23ET....
Už jsem to sem někdy dávno dával, ale auto je pořád na prodej a troufám si tvrdit, že je to také vzácnost: http://voiture-occasion.vivastreet.fr/annonces-voiture-occasion+arles-13200/volvo-760-turbo/18065717 Je to jedna z prvních sedmiček s turbem, tehdy ještě s motorem B23ET....
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#22 Volva ve Francii
O hodnotě jsem nic nepsal, jen to, že 780 diesel je větší zajímavost z mého pohleduHonzaA píše:Neporovnával bych hodnotu dieselové 780 a 780 s benzínovým turbem.....
Už jsem to sem někdy dávno dával, ale auto je pořád na prodej a troufám si tvrdit, že je to také vzácnost: http://voiture-occasion.vivastreet.fr/annonces-voiture-occasion+arles-13200/volvo-760-turbo/18065717 Je to jedna z prvních sedmiček s turbem, tehdy ještě s motorem B23ET....
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#23 Volva ve Francii
Tak to máš ten pohled hodně zdeformovanej
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#24 Volva ve Francii
Tak to nevím proč jako. Byl to nejrychlejší sériový diesel své dobyHonzaA píše:Tak to máš ten pohled hodně zdeformovanej
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#25 Volva ve Francii
u 780 je opravdu vzácný model s benzínovým turbem (2,3 +turbo plus kit - 140kw). vyrobených bylo asi jen kolem 300ks. jestli je to pravda, nevím, ale jsou vzácné a na údržbu nenáročné - redblock
Diesel je v takovémhle modelu auta spíše nečekaným překvapením, protože málokdo by v italském sporťáku čekal naftu. a nejběžnější je samozřejmě benzínový šestiválec. Jakákoli kombinace je podle mne zajímavá, a každá má své přednosti i problémy.
Diesel je v takovémhle modelu auta spíše nečekaným překvapením, protože málokdo by v italském sporťáku čekal naftu. a nejběžnější je samozřejmě benzínový šestiválec. Jakákoli kombinace je podle mne zajímavá, a každá má své přednosti i problémy.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek