tenhle problem me vyvstal pred par dny na 850R - pri plnem plynu kolem 4000 otacek se zacne jemne cukat. zaroven se mi zda byt svist turba hlasitejsi + mam pocit, ze rucicka ukazovani tlaku co nikdy nesla az nakonec jiz na konec jde...pekelnik píše:nechci strašit, ale u benzínového turba mám s plně sešlápnutým plynem podobné problémy. pravidelně se střídá lehký úbytek síly motoru s plnou silou. Mám taktéž velké podezření na turbo. zatím mi to nekouří, takže olej neprotéká skrz, tak to řeším zatím tak, že na plný plyn nejezdím.
850R cukání při plném plynu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
850R cukání při plném plynu
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
850R cukání při plném plynu
a kdyby jsi odpojil hadici od turba a tím pádem bys ho vyřadil ? Sice by to moc netáhlo, ale zkontroloval bys, jestli to cuká či ne. Pak by to třeba mohl být rozdělovač, svíčky, kabely.... nebo něco s palivem -filtr, čerpadlo atd.wickey píše:tenhle problem me vyvstal pred par dny na 850R - pri plnem plynu kolem 4000 otacek se zacne jemne cukat. zaroven se mi zda byt svist turba hlasitejsi + mam pocit, ze rucicka ukazovani tlaku co nikdy nesla az nakonec jiz na konec jde...pekelnik píše:nechci strašit, ale u benzínového turba mám s plně sešlápnutým plynem podobné problémy. pravidelně se střídá lehký úbytek síly motoru s plnou silou. Mám taktéž velké podezření na turbo. zatím mi to nekouří, takže olej neprotéká skrz, tak to řeším zatím tak, že na plný plyn nejezdím.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 T-5 R-Design MY2020
- Bydliště: Praha
850R cukání při plném plynu
mno jo ale jestli jsem to dobře pochopil, tak by ale turbo pořád tlačilo ( sic ne do motoru ) takže by váha spočítala vzduch který tam nejde, tím by i přidala palivo, které se prostě spálit nemůže...nevím jak moc by to přispělo k hladkosti chodu...stejně jako vedle jen úvaha 

_________________
S60 T-5 R-Design MY2020
S60 T-5 R-Design MY2020
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
850R cukání při plném plynu
Máš pocit, nebo si jí na konci fakt viděl? Jestli teď na konec doleze, a v nějakých otáčkách to cuká, hledal bych asi nějakou botu v regulaci turba. Podle toho popisu mi to připadá jako že buď wastegate nebo CBV nefunguje správně. Bug může bejt buď v tom, že jedna z těhle fíčur zůstává viset, nebo se vyskytla netěsnost někde na podtlakovým vedení, který je ovládá. Jednodušší bude zkontrolovat to ovládání. Zkus jít po podtlakových hadičkách, jestli nějaká z nich neni děravá, nebo spíš porézní.wickey píše:tenhle problem me vyvstal pred par dny na 850R - pri plnem plynu kolem 4000 otacek se zacne jemne cukat. zaroven se mi zda byt svist turba hlasitejsi + mam pocit, ze rucicka ukazovani tlaku co nikdy nesla az nakonec jiz na konec jde...
Jestli se ti to s tou ručičkou turba jen zdálo, tak bych šel po elektrice. U mě se opotřebovaný víčko a palec rozdělovače projevovalo hodně výrazným škubáním okolo 3500 otáček, stupňovalo se to s přibývající vzdušnou vlhkostí, za deště jsem měl kolikrát strach jestli dojedu.
Hadici turba si pro zajímavost zkus sundat, a dej vědět jestli vůbec nastartuješ

-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
850R cukání při plném plynu
rozdelovac zkontrolovan, to me napadlo jako prvni, jelikoz kabely mam 1000 km a svicky asi jen 20tkm (pujdou ale do pryc a volvo).
na to, ze tlak nekam uchazi a proto jsem VIDEL - na vlastni zraky rucicku na konci bileho pole jsem uz taky myslel..
wastegate by mohl byt pridrety, jelikoz auto 1,5 mesice stalo, ale zas od tech dob uz jsem co to najezdil a objevilo se to az ted.. tak budu patrat no..
kdyz bude nejhur, 16T v policce to jisti
na to, ze tlak nekam uchazi a proto jsem VIDEL - na vlastni zraky rucicku na konci bileho pole jsem uz taky myslel..
wastegate by mohl byt pridrety, jelikoz auto 1,5 mesice stalo, ale zas od tech dob uz jsem co to najezdil a objevilo se to az ted.. tak budu patrat no..
kdyz bude nejhur, 16T v policce to jisti

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850R cukání při plném plynu
maš to přetlakovany a v tom tlaku už jednotka nedokaže domíchavat palivo, bud je děrava hadička na podtlaku nebo regulačni ventil (na filtrboxu)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé