850R cukání při plném plynu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3742
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

850R cukání při plném plynu

Příspěvek od wickey »

pekelnik píše:nechci strašit, ale u benzínového turba mám s plně sešlápnutým plynem podobné problémy. pravidelně se střídá lehký úbytek síly motoru s plnou silou. Mám taktéž velké podezření na turbo. zatím mi to nekouří, takže olej neprotéká skrz, tak to řeším zatím tak, že na plný plyn nejezdím. :pardon:
tenhle problem me vyvstal pred par dny na 850R - pri plnem plynu kolem 4000 otacek se zacne jemne cukat. zaroven se mi zda byt svist turba hlasitejsi + mam pocit, ze rucicka ukazovani tlaku co nikdy nesla az nakonec jiz na konec jde...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

850R cukání při plném plynu

Příspěvek od doktor »

wickey píše:
pekelnik píše:nechci strašit, ale u benzínového turba mám s plně sešlápnutým plynem podobné problémy. pravidelně se střídá lehký úbytek síly motoru s plnou silou. Mám taktéž velké podezření na turbo. zatím mi to nekouří, takže olej neprotéká skrz, tak to řeším zatím tak, že na plný plyn nejezdím. :pardon:
tenhle problem me vyvstal pred par dny na 850R - pri plnem plynu kolem 4000 otacek se zacne jemne cukat. zaroven se mi zda byt svist turba hlasitejsi + mam pocit, ze rucicka ukazovani tlaku co nikdy nesla az nakonec jiz na konec jde...
a kdyby jsi odpojil hadici od turba a tím pádem bys ho vyřadil ? Sice by to moc netáhlo, ale zkontroloval bys, jestli to cuká či ne. Pak by to třeba mohl být rozdělovač, svíčky, kabely.... nebo něco s palivem -filtr, čerpadlo atd.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1662
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

850R cukání při plném plynu

Příspěvek od Lukaso »

mno jo ale jestli jsem to dobře pochopil, tak by ale turbo pořád tlačilo ( sic ne do motoru ) takže by váha spočítala vzduch který tam nejde, tím by i přidala palivo, které se prostě spálit nemůže...nevím jak moc by to přispělo k hladkosti chodu...stejně jako vedle jen úvaha :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4152
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

850R cukání při plném plynu

Příspěvek od dali »

wickey píše:tenhle problem me vyvstal pred par dny na 850R - pri plnem plynu kolem 4000 otacek se zacne jemne cukat. zaroven se mi zda byt svist turba hlasitejsi + mam pocit, ze rucicka ukazovani tlaku co nikdy nesla az nakonec jiz na konec jde...
Máš pocit, nebo si jí na konci fakt viděl? Jestli teď na konec doleze, a v nějakých otáčkách to cuká, hledal bych asi nějakou botu v regulaci turba. Podle toho popisu mi to připadá jako že buď wastegate nebo CBV nefunguje správně. Bug může bejt buď v tom, že jedna z těhle fíčur zůstává viset, nebo se vyskytla netěsnost někde na podtlakovým vedení, který je ovládá. Jednodušší bude zkontrolovat to ovládání. Zkus jít po podtlakových hadičkách, jestli nějaká z nich neni děravá, nebo spíš porézní.
Jestli se ti to s tou ručičkou turba jen zdálo, tak bych šel po elektrice. U mě se opotřebovaný víčko a palec rozdělovače projevovalo hodně výrazným škubáním okolo 3500 otáček, stupňovalo se to s přibývající vzdušnou vlhkostí, za deště jsem měl kolikrát strach jestli dojedu.

Hadici turba si pro zajímavost zkus sundat, a dej vědět jestli vůbec nastartuješ :angel:

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3742
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

850R cukání při plném plynu

Příspěvek od wickey »

rozdelovac zkontrolovan, to me napadlo jako prvni, jelikoz kabely mam 1000 km a svicky asi jen 20tkm (pujdou ale do pryc a volvo).
na to, ze tlak nekam uchazi a proto jsem VIDEL - na vlastni zraky rucicku na konci bileho pole jsem uz taky myslel..

wastegate by mohl byt pridrety, jelikoz auto 1,5 mesice stalo, ale zas od tech dob uz jsem co to najezdil a objevilo se to az ted.. tak budu patrat no..

kdyz bude nejhur, 16T v policce to jisti :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 910
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

850R cukání při plném plynu

Příspěvek od marra »

maš to přetlakovany a v tom tlaku už jednotka nedokaže domíchavat palivo, bud je děrava hadička na podtlaku nebo regulačni ventil (na filtrboxu)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé