multilink vs. tuhá náprava

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#1 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od Sarkasmic »

Kucí,nevíte,zda jde vyndat z auta multilink a misto nej prdnout tuhou nápravu? Bo se to liší v úchytech na kastlia tak?
Zatím Ď!
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 179
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#2 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od OndraH »

No za sebe bych řekl že to nepůjde, protože ty nápravy jsou diametrálně odlišné.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

GDPR_user

#3 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od GDPR_user »

Sarkasmic píše:Kucí,nevíte,zda jde vyndat z auta multilink a misto nej prdnout tuhou nápravu? Bo se to liší v úchytech na kastlia tak?
Zatím Ď!
Myslím že by to mělo jít.

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#4 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od Tom85 »

martinopel píše:
Sarkasmic píše:Kucí,nevíte,zda jde vyndat z auta multilink a misto nej prdnout tuhou nápravu? Bo se to liší v úchytech na kastlia tak?
Zatím Ď!
Myslím že by to mělo jít.
Taky si myslím, že by to mělo jít.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#5 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od yoby »

Jde všechno, otázka s jakou pracností a za jakou cenu :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#6 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od standa »

Pouze drobná poznámka: multilink má jinou nádrž, možná bude potřebné vyměnit i ji.
A co vejfuk? A čidlo rychloměru/ABS? Nemá multilink úplně jiný brzdy (že by neštymovaly tlaky/plochy obložení)?
A co na to Jan Tleskač? :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#7 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od Tom85 »

Nádrž je určitě jiná, mám pocit, že i ručka je tam řešená trochu jinak, ale furt si myslím, že se to dá.

Spíš přemýšlím, proč by člověk něco takového dělal.

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#8 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od kV8ba »

Tom85 píše:Spíš přemýšlím, proč by člověk něco takového dělal.
Kuli samosvoru 8)
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#9 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od Tom85 »

Neni nahodou rozdilnej diferak pro multilink a tuhou napravu?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od Sergej »

Tom85 píše:Neni nahodou rozdilnej diferak pro multilink a tuhou napravu?
Je, a preto tam chce nahodit komplet multilink aj s diferakom. Este pozor na prevodovy pomer diferaku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#11 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od Fery »

Ale ne. Do 760 kastle, kde byl původně multilink, chce usadit pevnou nápravu. Veškeré komponenty má ze 740. Jde vlastně o to, jestli na 760 kastli jsou úchytné body pro pevnou nápravu ...

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#12 multilink vs. tuhá náprava

Příspěvek od Sarkasmic »

Vyřešeno,nejde to! Chybí uchyty. Marro,dík.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“