Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#901 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

Ale zase ta cena je prostě dobrá. On počítá s tím,že do toho bude muset něco vrazit, ale teď je to klidné i na nerovnostech.
Chtěl jsem jenom slyšet názor jestli by do toho někdo šel nebo ne. Já osobně bych tomu auto věřil.
Kůže na sedle řidiče je jen popraskaná. Majitel se o to auto staral dobře. Servis dělal v Praze u nějakých mechaniku co dělali dřív ve Volvu.
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#902 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

Přesně ! O motor bych se nebál, ale za 3 roky 100,000 km, převážně Praha?

Takže bych se juknul, a to tak že hodně, na: brzdy, tlumiče, čepy, ramena, prostě komplet podvozek. To může sakra vlézt do peněz tak, že auto bude jenom stát v servisu a kluk pořád na brigádě.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#903 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

doktor píše:Přesně ! O motor bych se nebál, ale za 3 roky 100,000 km, převážně Praha?

Takže bych se juknul, a to tak že hodně, na: brzdy, tlumiče, čepy, ramena, prostě komplet podvozek. To může sakra vlézt do peněz tak, že auto bude jenom stát v servisu a kluk pořád na brigádě.
Bydlí v Praze,ale jezdí i po ČR a sem tam do Německa. Takže hlavně delší trasy.
Brzdy dělal, a teď byl v servise a nic co by tam bylo potřeba hned udělat. Jen střední díl výfuku . Před rokem a půl mu řekli,že je horší škrtící klapka,ale pak mu to vyčistili a zase funguje to jak má. Počítá s tím,že něco bude třeba ,ale asi tak pul roku klid(v 7/2013 končí technická). Byli jsme se na to dívat s mechanikem(nedělá ve Volvu :D ) a ten říkal,že za tu cenu je to prostě dobry.
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#904 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

tak to vypadá, že asi jo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#905 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

A co dvouhmotový setrvačník? Má to tady ten model? Jak dlouho je životnost? A jak omezit opotřebení?
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#906 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Punkexploited píše:A co dvouhmotový setrvačník? Má to tady ten model? Jak dlouho je životnost? A jak omezit opotřebení?
jestli je to manual, setrvák to má. Opotřebení dle stylu jízdy, výměna je kolem 200-300 tis km. takže jestli ho ještě nedělal, je možný, že tě to brzo čeká no a rovnou se to dělá komplet se spojkou a ložiskem, když už to je rozebraný (práce na celej den).

Hlavní je nepodtáčet, to mu škodí nejvíc, jakože rozjezdy na dvojku, trojku a kochat se, jak to ten dýzl pěkně pobírá...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#907 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

akorát, že to je benzín :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#908 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

doktor píše:akorát, že to je benzín :D
ajooo :)
ale tam je taky dvouhmota, jen se tolik nekazí jako u dieslu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 44
Příspěvky: 49
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Bydliště: Zlín

#909 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ondik007 »

ono toho je daleko vic co nesmis delat a podtaceni je az posledni mam osobni zkusenost testoval sem svuj setrvak hodne extremne a kdyz vynecham extremni pretizeni vysokym krouticim momentem,tak dulezity je opatrne podrazovat nedelat prudke rozjezdy s hrabanim kol kdyz a skladani kvaltu jak u nejake zavodnicky to je naprosto nejhorsi. podtaceni motoru zvlada vpohode. muzu vam rict,ze ja tocim 1900 otacek i v kopci a narovince kdyz chci jet na spotrebu jezdim mezi 1100 a 1500 otackama. a to je 4 valec. u nejakyho 5 a 6 valce bych se vubec nebal
nesmi se jen z tech nizkych otacek prudce pridavat( i kdyz mas variabilni turbo) rozjezd na dvojku samozrejme. jako ja to delam:D ale tim trpi to je znat na jeho stavu. pro info jak zjistit jestli je ok: zaradit 4 nebo 5 pripadne 6:D
a pri 1500 otackach dupnout na podlahu a nechat vytocit turbo az na vrchol krivky krouticiho momentu. nesmi se rozvibrovat nebo nejak klepat. dale pri vypnuti motoru poslechnout jestli pri dobehu motoru neslysis vyrazne cvak cvak jak setrvak dorazi na doraz.

GDPR_user

#910 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

ondik007 píše:ono toho je daleko vic co nesmis delat a podtaceni je az posledni mam osobni zkusenost testoval sem svuj setrvak hodne extremne a kdyz vynecham extremni pretizeni vysokym krouticim momentem,tak dulezity je opatrne podrazovat nedelat prudke rozjezdy s hrabanim kol kdyz a skladani kvaltu jak u nejake zavodnicky to je naprosto nejhorsi. podtaceni motoru zvlada vpohode. muzu vam rict,ze ja tocim 1900 otacek i v kopci a narovince kdyz chci jet na spotrebu jezdim mezi 1100 a 1500 otackama. a to je 4 valec. u nejakyho 5 a 6 valce bych se vubec nebal
nesmi se jen z tech nizkych otacek prudce pridavat( i kdyz mas variabilni turbo) rozjezd na dvojku samozrejme. jako ja to delam:D ale tim trpi to je znat na jeho stavu. pro info jak zjistit jestli je ok: zaradit 4 nebo 5 pripadne 6:D
a pri 1500 otackach dupnout na podlahu a nechat vytocit turbo az na vrchol krivky krouticiho momentu. nesmi se rozvibrovat nebo nejak klepat. dale pri vypnuti motoru poslechnout jestli pri dobehu motoru neslysis vyrazne cvak cvak jak setrvak dorazi na doraz.
Ty vole drž už raději hubu a přestaň tady radit ***********
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 04 led 2020 12:15, celkem upraveno 5 x.
Důvod: Slovník !!!

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13060
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#911 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od raolsa »

martinopel píše:Ty vole drž už raději hubu a přestaň tady radit ***********
:D Bereš mi to z pusy. :D :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#912 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od karelvolvo »

Asi tak nějak auto mám na ježdění a né abych sloužil setrváku (nějakej ten rok už klepe na volnoběh ale ještě musí vydržet)
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#913 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Roger »

uz je to na zumpu... :%)
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#914 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od wolf »

Roger - asi tak nějak, od té doby se zapojil OOOOOOndik bych tu cast presunul do zumpy, pac to nejsou uz ani rady spis spekulace a tekoucí nervy...
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 443
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#915 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od quaero »

Plánuju koupit V70 III gen diesel. Četl jsem něco o problémech filtrem/močovinou. Co je na tom pravdy? Platí to i pro novější modely?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 44
Příspěvky: 49
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Bydliště: Zlín

#916 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ondik007 »

***************. borec se zepta presna na otazku na kterou odpovi jinej spatne! a ja nreknu sve zkusenosti a vy se hned poserete. nezapomente mi bloknout ucet odbornici
Naposledy upravil(a) ondik007 dne 04 led 2020 12:15, celkem upraveno 5 x.
Důvod: Slovník !!!

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#917 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Klíd, stačí držet fantazii v mezích a bude to cajk :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#918 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

ondik007 píše:***************. borec se zepta presna na otazku na kterou odpovi jinej spatne! a ja nreknu sve zkusenosti a vy se hned poserete. nezapomente mi bloknout ucet odbornici
Asi bude lépe,když budeš navštěvovat škoda forum,kde svým chováním zapadneš a ještě Tě budou všichni považovat za Kinga.Tady je to samý úzkoprsý podnikatel s obrovskými příjmy a pohybujících se v jiných sférách, s kontakty na spoustu lidí z východních bloků.A třebas by si to i někdo mohl vzít osobně a s radiátorem na zádech by se ti blbě plavalo.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#919 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

tvl dobře to tady jede :good: :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#920 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

poprosím o klid emocí, zmírnění slovníku a přesun sporu mimo tento topik - t.j. přes SZ
Jestli mi zažumpíte tohle téma, tak se dost naštvu !!!! :evil: :evil: =@ =@ =@

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

GDPR_user

#921 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

doktor píše:poprosím o klid emocí, zmírnění slovníku a přesun zporu mimo tento topik - t.j. přes SZ
Jestli mi zažumpíte tohle téma, tak se dost naštvu !!!! :evil: :evil: =@ =@ =@

Jak se budeš nudit tak to promaž. :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 12 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#922 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Teflon_490 »

quaero píše:Plánuju koupit V70 III gen diesel. Četl jsem něco o problémech filtrem/močovinou. Co je na tom pravdy? Platí to i pro novější modely?
Problemy s DPF jsou vzdycky a vsude :) Mocovinu musis dolivat a DPF musis vypalovat a v horsim pripade menit, ale neni to podle mne zas tak horky, neni to tak ze bys s tim musel kazdej mesic do servisu na doliti :) A jestli si myslel nejaky konkretni problemy na tomhle modelu, tak nevim, ale u DPF bych to nepredpokladal, tam se krome zaneseni nema co podelat.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#923 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od michal_0077 »

kluci co to tady melete... ujasnete si prosim nejdriv pojmy... DPF a SCR jsou dva odlisne katalyzatory... Vetsina aut ma DPF regeneraci spoustenou teplotou ca. 600°C a staci nastartovat a filtr zacne prohorivat. Par aut hlavne francouzi, ford pouzivaj aditiva ktera teplotu horeni sazi srazi nekam kolem 400°C, toto aditivum se musi dolejvat... Dalsi docela vzacny zpusob je HC-Dosing (dalsi vstrikovac ve vyfuku). Pro kompletni informace LKW maji CRT regeneraci tam jsou pomoci NO2 snizene teploty horeni sazi na zhruba 300°C

SCR zase slouzi k odbourani NOx pomoci mocoviny (NH3)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#924 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od majtinek »

orange píše:Drobná komplikace je, že stojí v Holandsku a zatím k ní nejsou žádné fotky.
To je drobná komplikace? :shock:
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#925 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

orange píše:Ahojte. Mám v plánu jet se podívat na tuhle S60 D5. Drobná komplikace je, že stojí v Holandsku a zatím k ní nejsou žádné fotky. Nicméně do NL letím služebně příští týden, tak pokud bude stát za to, tak bych se teoreticky vrátil s Volvem po vlastní ose. Větší problém je, že s Volvem jsem zatím neměl tu čest, pouze jsem se po zvážení všech faktů a nemalé dávky emocí :wink: rozhodnul (těsné vítězství nad Saabem 9-5 brejlovec a S80 je stále ve hře). Zkuste mi prosím poradit, na co se při prohlídce zaměřit. Nerad bych zůstal stát s vysypaným turbem uprostřed německa... p.s. toto téma jsem si už celkem pročetl, takže základní povědomí snad mám :roll: Dík.
tady je každá rada drahá, navíc když to auto ani neznáš, jak se má chovat, jakej má mít zvuk, jak se má klepat atd...nic se vyloženě nesype, turbo, když umírá, tak to slyšíš, dvouhomotu taky. Doporučil bych udělat si fakt dlouhou testovací projíždku, třeba hodinu nebo dvě. Z prvních pár minut nezjistíš vůbec nic.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“