martinopel píše:Ty vole drž už raději hubu a přestaň tady radit ***********
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Asi tak nějak auto mám na ježdění a né abych sloužil setrváku (nějakej ten rok už klepe na volnoběh ale ještě musí vydržet)
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
uz je to na zumpu... 
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 857
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Roger - asi tak nějak, od té doby se zapojil OOOOOOndik bych tu cast presunul do zumpy, pac to nejsou uz ani rady spis spekulace a tekoucí nervy...
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 488
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Plánuju koupit V70 III gen diesel. Četl jsem něco o problémech filtrem/močovinou. Co je na tom pravdy? Platí to i pro novější modely?
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
***************. borec se zepta presna na otazku na kterou odpovi jinej spatne! a ja nreknu sve zkusenosti a vy se hned poserete. nezapomente mi bloknout ucet odbornici
Naposledy upravil(a) ondik007 dne 04 led 2020 12:15, celkem upraveno 5 x.
Důvod: Slovník !!!
Důvod: Slovník !!!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Klíd, stačí držet fantazii v mezích a bude to cajk 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Asi bude lépe,když budeš navštěvovat škoda forum,kde svým chováním zapadneš a ještě Tě budou všichni považovat za Kinga.Tady je to samý úzkoprsý podnikatel s obrovskými příjmy a pohybujících se v jiných sférách, s kontakty na spoustu lidí z východních bloků.A třebas by si to i někdo mohl vzít osobně a s radiátorem na zádech by se ti blbě plavalo.ondik007 píše:***************. borec se zepta presna na otazku na kterou odpovi jinej spatne! a ja nreknu sve zkusenosti a vy se hned poserete. nezapomente mi bloknout ucet odbornici
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tvl dobře to tady jede

-
Offline
- Příspěvky: 3184
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
poprosím o klid emocí, zmírnění slovníku a přesun sporu mimo tento topik - t.j. přes SZ
Jestli mi zažumpíte tohle téma, tak se dost naštvu !!!!
Jestli mi zažumpíte tohle téma, tak se dost naštvu !!!!
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Jak se budeš nudit tak to promaž.doktor píše:poprosím o klid emocí, zmírnění slovníku a přesun zporu mimo tento topik - t.j. přes SZ
Jestli mi zažumpíte tohle téma, tak se dost naštvu !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Problemy s DPF jsou vzdycky a vsudequaero píše:Plánuju koupit V70 III gen diesel. Četl jsem něco o problémech filtrem/močovinou. Co je na tom pravdy? Platí to i pro novější modely?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 635
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
kluci co to tady melete... ujasnete si prosim nejdriv pojmy... DPF a SCR jsou dva odlisne katalyzatory... Vetsina aut ma DPF regeneraci spoustenou teplotou ca. 600°C a staci nastartovat a filtr zacne prohorivat. Par aut hlavne francouzi, ford pouzivaj aditiva ktera teplotu horeni sazi srazi nekam kolem 400°C, toto aditivum se musi dolejvat... Dalsi docela vzacny zpusob je HC-Dosing (dalsi vstrikovac ve vyfuku). Pro kompletni informace LKW maji CRT regeneraci tam jsou pomoci NO2 snizene teploty horeni sazi na zhruba 300°C
SCR zase slouzi k odbourani NOx pomoci mocoviny (NH3)
SCR zase slouzi k odbourani NOx pomoci mocoviny (NH3)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 415
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
To je drobná komplikace?orange píše:Drobná komplikace je, že stojí v Holandsku a zatím k ní nejsou žádné fotky.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10048
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tady je každá rada drahá, navíc když to auto ani neznáš, jak se má chovat, jakej má mít zvuk, jak se má klepat atd...nic se vyloženě nesype, turbo, když umírá, tak to slyšíš, dvouhomotu taky. Doporučil bych udělat si fakt dlouhou testovací projíždku, třeba hodinu nebo dvě. Z prvních pár minut nezjistíš vůbec nic.orange píše:Ahojte. Mám v plánu jet se podívat na tuhle S60 D5. Drobná komplikace je, že stojí v Holandsku a zatím k ní nejsou žádné fotky. Nicméně do NL letím služebně příští týden, tak pokud bude stát za to, tak bych se teoreticky vrátil s Volvem po vlastní ose. Větší problém je, že s Volvem jsem zatím neměl tu čest, pouze jsem se po zvážení všech faktů a nemalé dávky emocírozhodnul (těsné vítězství nad Saabem 9-5 brejlovec a S80 je stále ve hře). Zkuste mi prosím poradit, na co se při prohlídce zaměřit. Nerad bych zůstal stát s vysypaným turbem uprostřed německa... p.s. toto téma jsem si už celkem pročetl, takže základní povědomí snad mám
Dík.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3631
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
s clovekem, ktery ti neni schopen poslat par kloudnych fotek auta bych vubec nejednal.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ked je vehre aj S80... vyrazil by sem po tej...
Ked tak S60 tuším 2007 bola alebo ešte je na predaj u nas na autobazer.eu za smiešnych 5500€...
na fotkach vyzerala ozaj pekne...
A ako som poradil.. ak chceš otestovat auto.. chod do ESA alebo AAA... tam sa s nim prevez.. vyzkušaj aj druhe take auto..porovnaš si ich.. ale hl. tam nekupuj! .. len otestuj... na to su tam ty profi-prodajci
Ked tak S60 tuším 2007 bola alebo ešte je na predaj u nas na autobazer.eu za smiešnych 5500€...
na fotkach vyzerala ozaj pekne...
A ako som poradil.. ak chceš otestovat auto.. chod do ESA alebo AAA... tam sa s nim prevez.. vyzkušaj aj druhe take auto..porovnaš si ich.. ale hl. tam nekupuj! .. len otestuj... na to su tam ty profi-prodajci
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Orange:
Já tady teda řeknu jednu kacířskou myšlenku. Ale před Volvem jsem měl taky Galanta 2.5V6 - ročník 98. A bylo to teda skvělé auto
myslím že po šelestu japonského šestiválce jen tak nepřekousneš dunění D5tky
Pokud by měl volit, tak raději S80. To už je pořádný kus auta.
Já tady teda řeknu jednu kacířskou myšlenku. Ale před Volvem jsem měl taky Galanta 2.5V6 - ročník 98. A bylo to teda skvělé auto
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
JJ... S60 je utulnejšia...
Ak sa bavime o FL S80 I. generacie tak ok.. ale porovnaval som to s cenou tej S60... a za tu cenu sa myslím da začať aj u S80.. ale tam si s takou nizkou cenovkou nenavyberaš..
Ak sa bavime o FL S80 I. generacie tak ok.. ale porovnaval som to s cenou tej S60... a za tu cenu sa myslím da začať aj u S80.. ale tam si s takou nizkou cenovkou nenavyberaš..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Mám teda V70. Takže uplně přímé srovnání nemůžu nabídnout. Ale je to asi takto.orange píše:sordo: neděs mě. Potřebuji auto, které je komfortnější než Galant a hlavně tiší. Když "nechtěně" překročím dálniční rychlostní limity, řekněme tak o 50km/h, tak bych chtěl tomu kdo sedí vzadu rozumět co říká... Od Volva střední třídy o 7let novějším než Galant bych to považoval za samozřejmost. Jak to zní z venku už je věc druhá, ale na tom mi až tak nezáležíAle ty máš tu unikátní zkušenost, že jsi měl stejné auto jako já, dokážeš to srovnat? Jízdní vlastnosti, komfort, výkon S60 vs Galant?
Hluk
D5tka je oproti V6 samozřejměn hlučnější, vibruje (pořád je ale lepší než většina dieslů té doby ) . Takže do cca 100km/h jsem citil lépe v Galantu.. na dálnici je pak lepší V70, protože má lepší odhlučnění. Galant přece jen nemá tak dobré odhlučnění. U něj mě hlavně vadil hluk pneumatik (na obou autech jsem používal 225/45/17). Zatímto ve Volvu je 170km/h na dálnici příjemná cestovní rychlost.
Shrnuto, na galanta budeš vzpomínat na každé kdyžovatce a při malých rychlostech - tam se prostě samotovému šestiválci nemůže nafta rovnat. Volvo budeš milovat na dálnici, tam je mu nejlíp.
Komfort
Měl jsme Galanta verzi Avance, takže 17ky kola. Nízky profil. Bylo citít, že tenhle rozměr je na to auto hraniční. Zatímco 17ky na Volvu jsou perfektní rozměr (kolikrát mám pocit většího pohodlní než na zimních 16). Takže tady volvo vede.
Jízdní vlastnosti
Ošemetná věc. Než jsem zrepasoval nápravy na Galantovi tak jsem moc spokojený nebyl, ale jakmile všechno fungovalo jak má. To byla hned jiná jízda. řekl bych to asi takto. Volvo rozhodně není závodní náčiní. Vlastnosti jsou horší než u Galanta. Galant působil lehčím dojmem.
Výkon
Tady to nemůžu uplně dobře srovnat. Protože galant jsem měl manuál, volvo mám v automatu. Ale pocitově mi přijde že volvo jede stejně jako galant. S manuálem ještě určitě o trochu líp.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak dobre, ve 180km/h v benzinove S60 sice uslysis co rika ten vzadu, ale krom toho je tam uz nejaky ten sum obtekajiciho vzduchu, pokud je bezvetri, ale za vetru to zesiluje...ale stale nic hrozneho, v S80 I je ve 200km/h ticho, sum vetru je nejakym zpusobem pohlcen a utlumen. Nesmi to ale byt ta sparova D1 a pravy pruh samozrejme, tam k tomu pripocti rany do podvozku podobne rozjetemu rychliku...volva nemaji rada pricne nerovnosti, motor ale bude slyset jen jemne, pokud teda jedes na 5,6. Nevim ale, jak v nafte...orange píše:sordo: neděs mě. Potřebuji auto, které je komfortnější než Galant a hlavně tiší. Když "nechtěně" překročím dálniční rychlostní limity, řekněme tak o 50km/h, tak bych chtěl tomu kdo sedí vzadu rozumět co říká... Od Volva střední třídy o 7let novějším než Galant bych to považoval za samozřejmost. Jak to zní z venku už je věc druhá, ale na tom mi až tak nezáležíAle ty máš tu unikátní zkušenost, že jsi měl stejné auto jako já, dokážeš to srovnat? Jízdní vlastnosti, komfort, výkon S60 vs Galant?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Vůz: Ford Transit
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím ve spolek, potřeboval bych poradit!
Chci si koupit S60tku, nejlépe s výbavou jako jsou xenony, mlhovky, vyhřívání, palubní pc, tempomat a podobně. Benzín nechci, leda bych narazil rovnou na přestavěnou do LPG nebo e85. Takže v úvahu připadá diesel, pro komfort s automatem. Ale dost vymýšlení, je tohle možný sehnat za cenu 110 tis? +- nějaká ta koruna navíc... Díky za odpověď!
//Líbila by se mi kombinace těchto strojů
http://auto.bazos.cz/inzerat/22808003/Volvo-S60-D5.php
a
http://auto.bazos.cz/inzerat/22048375/Volvo-S60.php
Chci si koupit S60tku, nejlépe s výbavou jako jsou xenony, mlhovky, vyhřívání, palubní pc, tempomat a podobně. Benzín nechci, leda bych narazil rovnou na přestavěnou do LPG nebo e85. Takže v úvahu připadá diesel, pro komfort s automatem. Ale dost vymýšlení, je tohle možný sehnat za cenu 110 tis? +- nějaká ta koruna navíc... Díky za odpověď!
//Líbila by se mi kombinace těchto strojů
http://auto.bazos.cz/inzerat/22808003/Volvo-S60-D5.php
a
http://auto.bazos.cz/inzerat/22048375/Volvo-S60.php
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10048
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ahoj. jeden je benzínovej automat a druhej manuální diesel. to bys jako chtěl naroubovat?zflek píše:Zdravím ve spolek, potřeboval bych poradit!![]()
Chci si koupit S60tku, nejlépe s výbavou jako jsou xenony, mlhovky, vyhřívání, palubní pc, tempomat a podobně. Benzín nechci, leda bych narazil rovnou na přestavěnou do LPG nebo e85. Takže v úvahu připadá diesel, pro komfort s automatem. Ale dost vymýšlení, je tohle možný sehnat za cenu 110 tis? +- nějaká ta koruna navíc... Díky za odpověď!
//Líbila by se mi kombinace těchto strojů
http://auto.bazos.cz/inzerat/22808003/Volvo-S60-D5.php
a
http://auto.bazos.cz/inzerat/22048375/Volvo-S60.php
bacha na automat, jestli nikdo neměnil olej, může býti problém.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Vůz: Ford Transit
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Nemyslel jsem až tak naroubovat, jako že se mi z každýho auta líbí něco jinýho, například tmavá barva a automat, z druhýho výbava, diesel a snad pravá serviska a km.. 
-
Offline
- Příspěvky: 857
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
A ta z Trutnova ma dokonce 6x ASR hm 
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé