Auto vyberám s tým, že nejaký drobák na servis mám zaručene. Aspoň výmena náplni, filtrov a rozvodov (to je otázne) určite po kúpe a podobné serepetičky. Práve kvôli tomu automatu, že ak nikto nemenil celú dobu nič, tak z auta nič potom.hajnej píše:Takhle na první pohled vypadá dobře. Dal bych mu šanci. Ale i tak je potřeba mít nějakej "drobák" na servis. Na druhou stranu jestli třeba nikdo neměnil olej v automatu ani AWD a má to nahrkáno 350tkm tak pak to bude chtít větší drobák na servis.
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 391
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 391
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za tvoje informácie. Od teba je to super.ok2ucx píše:Mě trošku "děsí" ty fotky - jsou nějak superpodivně vyfiltrované, vytažené barvy a na té trávě, jako by to tam ani nestálo. Proč tohle někdo dělá? Za mě drobné - možná nepodstatné - mínus, resp. takové fotky neříkají vůbec nic.
Technicky: u XC se připrav (kromě zmíněného automatu) i na větší drobáky na to, dát čtyřkolu (AWD, Haldex) do pořádku - najdeš tady toho tuny.
U benzínů - 2.5T je v pohodě, drobné mohou být znavené cívky (jakmile na ně sáhneš, třeba po doporučené výměně svíček, začnou (civky) praskat, kus 1000Kč, jo drobné, ale máš na dalších 10 let klid). Taky nechej vyčistit odvětrání klikové skřině, do budoucna si tím ušetříš hromadu trablů.
Dvojková XC70 se ti pak odvděčí pěkným svezení, pohledem na okolní auta z o chlup větší výšky, vyššího prostupu a pohodě při jízdě do kopce na sněhu.
XCčka jsou obecně dražší než jejich V70 bratříčci - pokud si vyhlídneš taky kombík V70, ale třeba v předokolce a atmosférou 2.4i a v manuálu, budeš mít provozní náklady (i ty počáteční ponákupní) potenciálně nižší - tedy pokud obracíš každé € v kapse. Při nakupu auta za 2500€ se můžeš ve zmíněném ponákupním servisu vysypat hodně přes 50% nákupu.
XC - je vyšší -> má vyšší spotřebu
AWD - žere taky více
Automat - žere více
Rozumem bych volil kombík, ale jiný, než sis vyhlídnul.
Peníze ušetřené za cenu nákupu auta raději investuj do toho ponákupního servisu a budeš mít spolehlivého dělníka. Jo, nebude to sexy-XC kráska, ale nebudeš ani litovat.
Pokud "musíš" mít XCčko, tak si na to vyhraď více €.
P.
Každopádne, aby som uviedol na mieru trochu informácií. Neobraciam každé €, ale momentálnej situácií nedisponujem "horibilnou" čiastkou k nákupu auta.
Prečítal som toho (hlavne tu a za to Vám veľké DÍKY) veľa ohľadom každého. Sú mi, v teoretickej úrovni, známe problémy/chyby/možnosti ako XC70, tak V70.
Taktiež beriem v úvahu, že XC má navyše niekoľko vecí, ktoré V nemá. A práve tieto veci robia veľké rozdiely, ako v spotrebe, tak v servisoch. XC mám v hľadáčku aj z dôvodu chalupy v horách. Tiež rodičovský dom nestojí na rovine. Proste drobnosti, kde by sa využilo XC sa za roky nazbierali. Je pravda, že najradšej by som sa videl v XC90, ale hold. Človek nemá na opičku, tak si bude musieť počkať
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Hlavne kvôli automatu, haldexu a podobne, hľadám človeka, ktorý by to obhliadol, aby som mal istotu, že to auto vydrží 2-3 roky pokým sa situácia neustáli.
PS: Ešte jeden dotaz. Vždy som mal v tom trochu bordel. Dvojková XC70. Teda počítam, že tým myslíš P2. To auto čo som uviedol vyššie je P2? P1 je V70 s označením XC?
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No - s těmi dvojkami je v tom lehce chaos - takže pořadě:
- "jedničkové" XCčko se značilo snad jen výhradně V70XC - je to ta předchozí - lehce hranatější - roky tuším MY98-00 (platforma P80 https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P80_platform)
Volvo to jako XC70 ale nikdy nepojmenovávalo, ale někdy je to vidět jako XC70I. Ovšem někdo takto značí až P2-kové XCčko, bo je to fakticky skutečně první takto nazývaná XC70
- "dvojkové" XCčko - shodou okolností platforma P2 (taky dvojka, ale jiná) - jenže první ročníky P2 XC byly marketingem označovány oním V70XC - ale už ta "nové" P2 technika, stejná platforma (MY01-MY07) https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P2_platform a snad až od MY02 nebo MY03 (podle trhu) je na zadní kapotě XC70
- od MY08 do MY16 (?) pak na trhu byla XC70III, platforma P3 - EuCD https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform - to jsou poslední 70ky (ve stejném kontextu se tohle někdy nazývá XC70II)
A pak se v tom vyznej.
Přeji úspěšný lov. XCčkům zdar.
P.
- "jedničkové" XCčko se značilo snad jen výhradně V70XC - je to ta předchozí - lehce hranatější - roky tuším MY98-00 (platforma P80 https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P80_platform)
Volvo to jako XC70 ale nikdy nepojmenovávalo, ale někdy je to vidět jako XC70I. Ovšem někdo takto značí až P2-kové XCčko, bo je to fakticky skutečně první takto nazývaná XC70
- "dvojkové" XCčko - shodou okolností platforma P2 (taky dvojka, ale jiná) - jenže první ročníky P2 XC byly marketingem označovány oním V70XC - ale už ta "nové" P2 technika, stejná platforma (MY01-MY07) https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P2_platform a snad až od MY02 nebo MY03 (podle trhu) je na zadní kapotě XC70
- od MY08 do MY16 (?) pak na trhu byla XC70III, platforma P3 - EuCD https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform - to jsou poslední 70ky (ve stejném kontextu se tohle někdy nazývá XC70II)
A pak se v tom vyznej.
Přeji úspěšný lov. XCčkům zdar.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Obávám se, že tohle si jen tak někdo na triko nevezme. Maximálně ti někdo může poreferovat o stavu vozu na základě krátké projíždky a prohlídky. Víc bych od toho nečekal a spíš se domluvil s nějakým servisem na prohlídce, až se na auto pojedeš podívat ty. S tím ovšem musí souhlasit také prodejce.Weight píše: Hlavne kvôli automatu, haldexu a podobne, hľadám človeka, ktorý by to obhliadol, aby som mal istotu, že to auto vydrží 2-3 roky pokým sa situácia neustáli.
Hodně štěstí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 391
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To máš pravdu. To som trochu prehnal. Bolo tým myslené, niekto kto to auto prejde. Pozrie cez diagnostiku a podobne. Nejaký dobrý tip na servis v Prahe? Zavolám majiteľovi a do servisu a uvidíme.hajnej píše:Obávám se, že tohle si jen tak někdo na triko nevezme. Maximálně ti někdo může poreferovat o stavu vozu na základě krátké projíždky a prohlídky. Víc bych od toho nečekal a spíš se domluvil s nějakým servisem na prohlídce, až se na auto pojedeš podívat ty. S tím ovšem musí souhlasit také prodejce.Weight píše: Hlavne kvôli automatu, haldexu a podobne, hľadám človeka, ktorý by to obhliadol, aby som mal istotu, že to auto vydrží 2-3 roky pokým sa situácia neustáli.
Hodně štěstí.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ok2ucx píše:No - s těmi dvojkami je v tom lehce chaos - takže pořadě:
- "jedničkové" XCčko se značilo snad jen výhradně V70XC - je to ta předchozí - lehce hranatější - roky tuším MY98-00 (platforma P80 https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P80_platform)
Volvo to jako XC70 ale nikdy nepojmenovávalo, ale někdy je to vidět jako XC70I. Ovšem někdo takto značí až P2-kové XCčko, bo je to fakticky skutečně první takto nazývaná XC70
- "dvojkové" XCčko - shodou okolností platforma P2 (taky dvojka, ale jiná) - jenže první ročníky P2 XC byly marketingem označovány oním V70XC - ale už ta "nové" P2 technika, stejná platforma (MY01-MY07) https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P2_platform a snad až od MY02 nebo MY03 (podle trhu) je na zadní kapotě XC70
- od MY08 do MY16 (?) pak na trhu byla XC70III, platforma P3 - EuCD https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform - to jsou poslední 70ky (ve stejném kontextu se tohle někdy nazývá XC70II)
A pak se v tom vyznej.
Přeji úspěšný lov. XCčkům zdar.
P.
Rozumím tomu tedy správně, že zakulacené 70ky měli ze začátku jen rozdílný název oproti pozdějším ročníkům V70XC vs XC70 a technika shodná?
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13291
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ne, to je rozdíl generací.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 391
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je rozmerovo rozdiel medzi vstupnými otvormi do kufra S60 (2002) a S80 (2004)?
Ak áno aký? Asi ma najviac zaujíma výška.
Ak áno aký? Asi ma najviac zaujíma výška.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdar, prosím co si o tom myslíte.?
Kromě toho že to je Ital bez výbavy.
Kamarád hledá náhradu za V50.
Díky moc
https://auto.bazos.cz/inzerat/85804788/VOLVO-S60-BI-FUEL-24-benzinLPGrok-vyroby-2005.php
Kromě toho že to je Ital bez výbavy.
Kamarád hledá náhradu za V50.
Díky moc
https://auto.bazos.cz/inzerat/85804788/VOLVO-S60-BI-FUEL-24-benzinLPGrok-vyroby-2005.php
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevypadá to moc lákavě. Špinavý, hnusný když teda opomenu tu výbavu.Trialista píše:Zdar, prosím co si o tom myslíte.?
Kromě toho že to je Ital bez výbavy.
Kamarád hledá náhradu za V50.
Díky moc
https://auto.bazos.cz/inzerat/85804788/VOLVO-S60-BI-FUEL-24-benzinLPGrok-vyroby-2005.php
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Něco mi říká, že o perfektním stavu bych měl oproti prodejci úplně jiný představy
Šel bych touhle cestou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=63495
Šel bych touhle cestou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=63495
-
Offline
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak vidím tu řadičkuTrialista píše:Zdar, prosím co si o tom myslíte.?
Kromě toho že to je Ital bez výbavy.
Kamarád hledá náhradu za V50.
Díky moc
https://auto.bazos.cz/inzerat/85804788/VOLVO-S60-BI-FUEL-24-benzinLPGrok-vyroby-2005.php
![Bad :bad:](./images/smilies/bad.gif)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To auto na bazoši už nějakou dobu je, nevím jak dlouho, ale je tam průběžně znova a znova inzerované....
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 391
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, niekto z Prahy, kto by bol ochotný so mnou omrknúť auto? Keď tak bližšie info SZ.
Prípadne Brno, ak by Praha neklapla? Deň obhliadky by som videl nejak tento týždeň.
Díky moc.
Prípadne Brno, ak by Praha neklapla? Deň obhliadky by som videl nejak tento týždeň.
Díky moc.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Peugeot 307 SW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám nabídku od místního člena dakarcz na V70xc. Poslal mi do mailu i víc fotek. Auto vypadá dle fotek udržovaně. Trochu mám strach akorát z AWD s tím nájezdem co auto má. Ale zvýšená světlost auta oproti V70 je pro mě výhodou a využiji toho. Je někde popsán typ awd a rozdíli mezi V70XC a XC70? V angličtině zde na fóru to moc nedávám...
https://auto.bazos.cz/inzerat/86274010/rv-2000-MY-2001-24T-benzin-s-LPG.php
Názory?
Díky
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
https://auto.bazos.cz/inzerat/86274010/rv-2000-MY-2001-24T-benzin-s-LPG.php
Názory?
Díky
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim,
shanim auto pro kazdodenni jezdeni do prace 20+20 km? Se druhym, rodinnym autem jezdi zena, takze nezalezi na velikosti kufru, mista na zadnich sedackach apod.
Jednim z favoritu je S60 D5 120kw bez DPF. Jezdil jsem s nim par tydnu cca pred deseti lety a byl jsem z nej nadseny.
Otazka je, jestli za muj limit 100tis Kc jsem schopny koupit auto, ktere nebude tesne pred smrti.
V nabidce jsem nasel dva kousky, bohuzel jde v obou pripadech o dovoz. Nemate zkusenosti z dovozenym volvem? Je u nich stejne jako u ostatnich znacek velka pravdepodobnost stoceni nebo jsou na tom Volva lepe?
https://auto.bazos.cz/inzerat/84384660/volvo-s60-120kw-super-stav-i-cena.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/86223028/volvo-s60-d5.php
Diky za nazory
shanim auto pro kazdodenni jezdeni do prace 20+20 km? Se druhym, rodinnym autem jezdi zena, takze nezalezi na velikosti kufru, mista na zadnich sedackach apod.
Jednim z favoritu je S60 D5 120kw bez DPF. Jezdil jsem s nim par tydnu cca pred deseti lety a byl jsem z nej nadseny.
Otazka je, jestli za muj limit 100tis Kc jsem schopny koupit auto, ktere nebude tesne pred smrti.
V nabidce jsem nasel dva kousky, bohuzel jde v obou pripadech o dovoz. Nemate zkusenosti z dovozenym volvem? Je u nich stejne jako u ostatnich znacek velka pravdepodobnost stoceni nebo jsou na tom Volva lepe?
https://auto.bazos.cz/inzerat/84384660/volvo-s60-120kw-super-stav-i-cena.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/86223028/volvo-s60-d5.php
Diky za nazory
-
Offline
- Příspěvky: 3028
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
oba italové, tzn. bez bufíku, bez vyhřívání sedaček, v zimě v tom zmrzneš
ostatní věci těžko říct
ostatní věci těžko říct
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ty sedacky mi vubec nedosly...diky
Bufik (nezavisle topeni?), to v autech neni uplne bezny, ne? Nebo se do Volva S60 u nas davaly?
Jinak teda myslite, ze ma za tuhle castku sance najit slusnejsi kousek?
Bufik (nezavisle topeni?), to v autech neni uplne bezny, ne? Nebo se do Volva S60 u nas davaly?
Jinak teda myslite, ze ma za tuhle castku sance najit slusnejsi kousek?
-
Offline
- Příspěvky: 3028
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vyhřívání sedaček a bufík se u těchto ročníků v naftě dávalo všude krom italů (tam je teplo
)
něco by se asi najít dalo, ale ne za konečnou cenu, vždycky do toho nasypeš další prachy, protože bude potřeba to a to, ideálně mít navíc tak 30k ke každé koupi...
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
něco by se asi najít dalo, ale ne za konečnou cenu, vždycky do toho nasypeš další prachy, protože bude potřeba to a to, ideálně mít navíc tak 30k ke každé koupi...
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mno tak na 20km do prace si kup radsi za 70k benzin, 30k vraz do oprav a budes mit klid...Mara83 píše:Zdravim,
shanim auto pro kazdodenni jezdeni do prace 20+20 km? Se druhym, rodinnym autem jezdi zena, takze nezalezi na velikosti kufru, mista na zadnich sedackach apod.
Jednim z favoritu je S60 D5 120kw bez DPF. Jezdil jsem s nim par tydnu cca pred deseti lety a byl jsem z nej nadseny.
Otazka je, jestli za muj limit 100tis Kc jsem schopny koupit auto, ktere nebude tesne pred smrti.
V nabidce jsem nasel dva kousky, bohuzel jde v obou pripadech o dovoz. Nemate zkusenosti z dovozenym volvem? Je u nich stejne jako u ostatnich znacek velka pravdepodobnost stoceni nebo jsou na tom Volva lepe?
https://auto.bazos.cz/inzerat/84384660/volvo-s60-120kw-super-stav-i-cena.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/86223028/volvo-s60-d5.php
Diky za nazory
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 528
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mara83 píše:Zdravim, shanim auto ................Diky za nazory
Vyhřívání a bufík nemusí být zase až taková tragedie. Záleží na okolnostech. S výjimkou posledních dvou roků jsem tyto radovánky 40 let na autě postrádal a přežil jsem to. Je fakt, že teď je to lepší, ale šlo s tím žít. Možná taky proto, že auto mám v garáži, v zimě nelezu do auta v kraťasech a triku a Jižní Morava je skoro jako severní Itálie.Tod2 píše:oba italové, tzn. bez bufíku, bez vyhřívání sedaček, v zimě v tom zmrzneš
Jiná věc jsou investice do budoucího auta. To se tu probírá stále. Stačí trochu polistovat. Asi neexistuje patnáctiletý auto: Bez investic. Jenom sednout a jezdit. Vždycky je dobrý mít alespoň "dvacítku" v rezervě. Záleží (jako u toho vyhřívání) na nátuře, ale koupit auto a nenechat ho řádně proklepat a nevyměnit všechny náplně, hraničí s hazardérstvím. I když se žádná závada nenajde, tak se blížíš té "dvacítce". Další investice jsou o "pocitu". To bych chtěl, to bych radějii zrepasoval, to by se mi líbilo, to taky a rázem seš na sto tisících.
Narazit v bazaru na "stočenku" není nic mimořádného, spíš je to pravidlo. Auta se kterýma jezdila starší paní jednou týdně po dálnici 200 km na návštěvu vnoučat jsou už prodaná jinde. Je potřeba dívat se na celkové viditelné opotřebení. Na to neviditelné někoho, kdo pozná, když něco "vrže", klepe, neřadí a pod.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jako dá se bez toho docela přežít. Na zimu se třeba nechá osadit kryt na spodní otvor v nárazníku a tím se dost tepla ušetří. Na druhou stranu proč se o tuhle vymoženost dobrovolně připravit, když se navíc nechá přehrát software a příhřev (o kterém dost lidí ani neví, protože se zablokuje a nic na palubce nehlásí) může fungovat jako nezávislé topení s časováním?Tod2 píše:vyhřívání sedaček a bufík se u těchto ročníků v naftě dávalo všude krom italů (tam je teplo)
Takže závěr: s italem bez příhřevu se dá žít, ale lepší život je s výhřevem sedaček a bufíkem resp. nez. topením. A takhle staré vozy budou pořád chtít nějaké investice.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3028
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
bez bufíku se nedá žít.... ne a ne a ne....
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak samozřejmě, kdo jednou zkusí, je chycenej.Tod2 píše:bez bufíku se nedá žít.... ne a ne a ne....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jedna S60 D5 136kw je tady v inzerci za 120, je to sice taky ital ale aspoň nemá kožený sedačky
A vypisuje tam, že je to po rozvodech a výměně všech olejů včetně automatu, servis T6R a autorizak takže by se mělo dát vše nějak dohledat a mohlo by to ještě dlouho posloužit
Jen to už má dpf, ale pokud by to nejezdilo nic kratšího jak 20+20 a občas by se to protáhlo někam dál, tak by podle mojí zkušenosti neměl být problém
A vypisuje tam, že je to po rozvodech a výměně všech olejů včetně automatu, servis T6R a autorizak takže by se mělo dát vše nějak dohledat a mohlo by to ještě dlouho posloužit
Jen to už má dpf, ale pokud by to nejezdilo nic kratšího jak 20+20 a občas by se to protáhlo někam dál, tak by podle mojí zkušenosti neměl být problém
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé