Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taky je možný, že si někdo hrál s číslama a to auto je úplně jiný než má být.
Byl bych hodně opatrný.
Byl bych hodně opatrný.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak ste mi nasadili brouka do hlavy a dal sem telefon z inzerátu do googlu a vyhodilo mi to že prodává různý náhradní díly. Tvrdil mi že to auto prodává za strejdu co jde do důchodu, tak je to fakt divný, i když ověřit majitele je hrozně jednoduchý mi přijde, tak proč v tom lhát. Navíc tvrdil že má servisku.
Sem fakt asi naivní člověk, vůbec nevi podle čeho ty inzeráty třídit, tak jasný jsou požadavky jako motor atd, ale přebrat co je solidní a co ne v tom se ztrácim.
Sem fakt asi naivní člověk, vůbec nevi podle čeho ty inzeráty třídit, tak jasný jsou požadavky jako motor atd, ale přebrat co je solidní a co ne v tom se ztrácim.
-
Offline
- Příspěvky: 637
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Auto ESA? Nedoporucuji nikdy samotny bazar a tim padem se vyhnout jakemukoli autu,byt muze vypadat sebe lepe...A prosim bez reakci na moji osobni zkusenost s timto bazarem ve smyslu:Znamy si tam koupil Fabii a je moc spokojeny...Verte, ze neni...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=489373&telefon=608279190&jmeno=tomasNodi píše:Tak ste mi nasadili brouka do hlavy a dal sem telefon z inzerátu do googlu a vyhodilo mi to že prodává různý náhradní díly. Tvrdil mi že to auto prodává za strejdu co jde do důchodu, tak je to fakt divný, i když ověřit majitele je hrozně jednoduchý mi přijde, tak proč v tom lhát. Navíc tvrdil že má servisku.
Sem fakt asi naivní člověk, vůbec nevi podle čeho ty inzeráty třídit, tak jasný jsou požadavky jako motor atd, ale přebrat co je solidní a co ne v tom se ztrácim.
Dělá hlavně Superby, tak třeba s tím strejdou nekecá. Normálně mu zavolej a řekni mu, že ten facelift ti nějak nesedí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
hajnej píše: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=489373&telefon=608279190&jmeno=tomas
Dělá hlavně Superby, tak třeba s tím strejdou nekecá. Normálně mu zavolej a řekni mu, že ten facelift ti nějak nesedí.
Na to sem koukal, právě čekám na VIN a kilowatáž od pátku, tak nevim.
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pročet jsem si komentáře uživatele, prohlídnul si jeho další inzeráty a nevzbudilo to ve mně zrovna pozitivní dojem. 1. majitel to předpokládám nebude, poznámka TOP stav je pro mě taky spíš k pousmáníNodi píše:O VIN sem si samozřejmě řekl už v pátek a tak nějak to z něj tahám, tak nevim, už mě napadlo že to je divný když to ještě neposlal, ale na druhou stranu znám sebe jak se občas k věcem nemůžu dostat.
V čem ti to nesedí? Na tyhle věci sem hroznej, sem hroznej dobrák a kdybych to prodával já tak všechno vybliju a ještě mu dám 100k od cesty že si to koupil.
Auto špatný bejt nemusí, ale jestli mu dělá problém jenom poslat VIN... Musel bych s ním mluvit, pak bych si udělal obrázek

-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
marekl píše: Pročet jsem si komentáře uživatele, prohlídnul si jeho další inzeráty a nevzbudilo to ve mně zrovna pozitivní dojem. 1. majitel to předpokládám nebude, poznámka TOP stav je pro mě taky spíš k pousmání
Auto špatný bejt nemusí, ale jestli mu dělá problém jenom poslat VIN... Musel bych s ním mluvit, pak bych si udělal obrázek
Jestli to je nebo není první majitel zjistíš naprosto jednoduše, tak proč by v tom někdo lhal, top stav a bez investic a pod sou takový fráze co nic neřikaj.
Ty hovory probíhali vcelku věrohodně, zkusím ho ještě jednou na VIN a pokud to zas odloží tak to vzdám, ale i tak budu skeptickej. Stejně bych si proto vzal dva lidi který by mě dokázali přehlasovat, takový hlasy rozumu co tě vytrhnou z toho chci nový auto.
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo, zjistíš to až na místě, TP ti předem asi nepošleNodi píše:Jestli to je nebo není první majitel zjistíš naprosto jednoduše, tak proč by v tom někdo lhal, top stav a bez investic a pod sou takový fráze co nic neřikaj.

K těm prázdnejm frázím - u mě to akorát znamená zvýšenou obezřetnost

-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
marekl píše:Jo, zjistíš to až na místě, TP ti předem asi nepošleNodi píše:Jestli to je nebo není první majitel zjistíš naprosto jednoduše, tak proč by v tom někdo lhal, top stav a bez investic a pod sou takový fráze co nic neřikaj.A na místě nad tím kde kdo mávne rukou
K těm prázdnejm frázím - u mě to akorát znamená zvýšenou obezřetnostJestli tam pojedeš, dej vědět, co to bylo zač
Tak VIN poslal, je to 136kw (on píše 135) a rok napsal teď 2006 bez vyzvání, tak nevím, pokud by to byla pravda co píše tak by to bylo pěkné, auto má jihočeskou značku. Sem do toho tak zamotanej že nevím už co si myslet a snad bych radši nic nekupoval


-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, tak to by měnilo trochu situaci. Hoď sem to vinko.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
YV1CM7144713665056
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No tak je to 2007 a to už by sedělo (asi prodává něco o čem má málo informací, nebo není dost zainteresován) a ty hustý písmena na pátých dveřích byly ještě asi dva roky, takže si taky OK.
Když odhlédnu od toho, že je to "jenom" nafta (136kW) tak to působí na ty km zachovale.
Chtělo by to diagnostiku a načíst, jestli není něco s pohonem a vším, co s tím souvisí. Dále zaměřit se na převodovku v otáčkách nad 4 tisíce na 3. stupeň v plném tahu.
Když odhlédnu od toho, že je to "jenom" nafta (136kW) tak to působí na ty km zachovale.
Chtělo by to diagnostiku a načíst, jestli není něco s pohonem a vším, co s tím souvisí. Dále zaměřit se na převodovku v otáčkách nad 4 tisíce na 3. stupeň v plném tahu.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak na diagnostiku asi můžu zapomenout, to fakt nevim na koho se obráti, jak sem psal je to volvo a ne VW kde má kabel a diagnostiku skoro každá dílna v čr.Romulusw píše:No tak je to 2007 a to už by sedělo (asi prodává něco o čem má málo informací, nebo není dost zainteresován) a ty hustý písmena na pátých dveřích byly ještě asi dva roky, takže si taky OK.
Když odhlédnu od toho, že je to "jenom" nafta (136kW) tak to působí na ty km zachovale.
Chtělo by to diagnostiku a načíst, jestli není něco s pohonem a vším, co s tím souvisí. Dále zaměřit se na převodovku v otáčkách nad 4 tisíce na 3. stupeň v plném tahu.
Diferáku by měl být každých 90k měněný olej podle toho inzerenta. Bylo mi razeno že diferák se dá otestovat na mokré trávě/sněhu a tam sledovat prokluz.
Almara je tady manuální a měla by mít novou spojku. Má to mít i servisku do nějaký doby.
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pak už zbývá jedině odpolední výlet: https://www.google.cz/maps/dir/264+01+Sedl%C4%8Dany/T%C5%99eb%C3%AD%C4%8D/@49.640577,14.9065904,9z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x470b7a57c79140e1:0x400af0f6615d2f0!2m2!1d14.4266438!2d49.6605765!1m5!1m1!1s0x470d423a08e99433:0x400af0f661600c0!2m2!1d15.8795516!2d49.2147869?hl=cs
Máš to tam blíž než já z Moravy
V Třebíči jsem nedávno kupoval T6...
Ale pozvat si někoho s diagem by to fakt chtělo.
Pavel
P.S. YV1CM714471366505 je MY07 = druhý malý facelift - zadní světla (žárovky) tomu odpovídají. Nevidím ale panel ICM (měl by být už LCD = bez stříbrného rámečku okolo, jen linka). Tohle auto ale nemůže být r.v. 2005 ani omylem, klidně však druhá půlka roku 2006. Naklápěcí lampy sedí, barva taky. 146110km v 5/2010, to všechno by mohlo sedět.
Máš to tam blíž než já z Moravy

Ale pozvat si někoho s diagem by to fakt chtělo.
Pavel
P.S. YV1CM714471366505 je MY07 = druhý malý facelift - zadní světla (žárovky) tomu odpovídají. Nevidím ale panel ICM (měl by být už LCD = bez stříbrného rámečku okolo, jen linka). Tohle auto ale nemůže být r.v. 2005 ani omylem, klidně však druhá půlka roku 2006. Naklápěcí lampy sedí, barva taky. 146110km v 5/2010, to všechno by mohlo sedět.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Online
- Příspěvky: 3257
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím to auto prodávám já.kooky píše:Ahoj,
mohli byste mi prosím poradit.
Vybírám V70 v benzínu. Narazil jsem na tenhle inzerát: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17505502?goFrom=list
Je v něm výpis z diagnostiky a na palubce zjevně svítí kontrolka motoru. Jsou ty chyby na diag. jen prkotiny nebo můžou značit něco vážnějšího?
Díky.
VIN je YV1SW65P212067324. Rovnou Vám k tomu můžu napsat detailní informace a místní Volvisti Vás mohou kdykoli upozornit na přípanou lež.
Ta V70 byla v červenci na rozsáhlym servise - chtěl jsem jí dát pořádně dokupy (4 x tlumiče TRW, 2x uložení vepředu, čepy, brzdový hadičky,
oleje, filtry, všechny 3 díly vejfuku a já už nevim co ještě (kdyžtak pošlu fakturu) Ale už v době, co bylo auto na servise jsem se rozhodl, že
jedu do Švýcarska pro novější. Říkal jsem si, že to starý alespoň lehce prodám, protože bude komplet po servise a nový STK.
Zařval jsem do toho 30 000kč, vyjedu ze servisu a kdykoli sem prudce sešlápl plyn, na vteřinu problikla na palubnim počítači olejnička.
Volám zpátky do servisu a říkám, že mi palubák hlásí závadu, kterou 4 roky nehlásil a odpověď byla, že je to vadný čidlo, že je auto komplet
zrenovovaný. Po dalších 300km jsem na dálnici přidřel šálu na klice

Musel sem z AV díly koupit náhradní motor, nový rozvody, svíčky, vodní pumpa, obě lambda sondy, protože ty starý si s tim nějak netykaly.
Dalších 35 000kč. Od té doby s autem normálně jezdim. Prvních cca 1500km nebyl motor úplně 100%, sedal si. Byl jsem strašně nasr***.
Teď jezdí už auto úplně v pohodě (denně ho používám na cestu do práce), motor se ustálil na benzín i LPG (zlobily ty lambdy, které jsem koupil taky nové)
Ještě zbývá vyměnit jednu hadičku někde u brzdy, říkal mechanik. Do auta sem narval staršnejch prachů a volaji mi jen překupníci, že si pro něj za
40 000kč přijedou, to fakt ne.
Auto má 248 000km. Bylo několikrát na origo diagnostikách a kilometry sedí. Kupoval jsem to tehdy od asi 30 letýho kluka, který to měl cca 4 roky.
Předtím to byl služebák, který si jeden majitel několikrát za sebou protočil vždycky na konci roku mezi svejma firmama.
Kontrolka motoru svítí kvůli ECM 9400. Dle vyjádření technika je to kvůli nefunkčnímu tempomatu. Takto jsem vůz už tenkrát koupil, nevadilo mi to,
tempomat nepoužívám. Teď mám před domem dvě V70 a jedna by měla (i přes roky věrné služby) zmizet. Bonus je HU-803, špičkové audio. O tom si
v té "nové" V70 můžu nechat jen zdát.
EDIT: jinak ten původní motor je defacto ok. Vůbec nevim proč mě nutili kupovat náhradní motor, když z nich nakonec vylezlo, že motor je čistej, protože
jsem včas zastavil - odnesla to tedy jen ta šála, kterou stačilo vyndat a přebrousit
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 24 říj 2017 11:34, celkem upraveno 3 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je jen to čidlo polohy pedálu na brzdě. Stačí opravit, vyměnit, vyčistit a tempomat pojede jako zamlada.Ejdou Rotacak píše:Kontrolka motoru svítí kvůli ECM 9400. Dle vyjádření technika je to kvůli nefunkčnímu tempomatu. Takto jsem vůz už tenkrát koupil, nevadilo mi to,
tempomat nepoužívám
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jako diagnostika super, ale koho bych na to ukecal? Zavolat do nějaký volvo dílny co má diag a říct jim dobrej nejel by ste se mnou kouknout na auto, to na mě budou asi koukat jako na blázna a že by mi to někdo půjčil to asi neexistuje.
Já se tady u toho bojim filtru pevných částic, sem dost staromilec a nemám moc důvěru v modernější motory a navíc tohle je věc co se ráda zanáší, dělá pak bordel s celým motorem a nestojí pár korun. Možná to mám moc démonizovaný, ale takhle to vnímám.
Já se tady u toho bojim filtru pevných částic, sem dost staromilec a nemám moc důvěru v modernější motory a navíc tohle je věc co se ráda zanáší, dělá pak bordel s celým motorem a nestojí pár korun. Možná to mám moc démonizovaný, ale takhle to vnímám.
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jedině sehnat někoho z okolí a dát mu "na pivo".
Jinak úvahy ohledně DPF jsou správné a když k tomu přičteš rodící se diskriminaci nafťáků obecně, vychází jen jedno - vykašli se na to a kup benzín.
Pokud tedy nepracuješ někde na velkém bagru
Jinak úvahy ohledně DPF jsou správné a když k tomu přičteš rodící se diskriminaci nafťáků obecně, vychází jen jedno - vykašli se na to a kup benzín.
Pokud tedy nepracuješ někde na velkém bagru

-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jeden benzín už mám Audi 2,3 r5 20v, já mám prostě nějak zažito že nafta je takový dospělí palivo, že benzín je na blbnutí atd.Romulusw píše:Jedině sehnat někoho z okolí a dát mu "na pivo".
Jinak úvahy ohledně DPF jsou správné a když k tomu přičteš rodící se diskriminaci nafťáků obecně, vychází jen jedno - vykašli se na to a kup benzín.
Pokud tedy nepracuješ někde na velkém bagru
Tohle bych chtěl spíš na dovolené a delší trasy, budu kombinovat XC90, audi a Yamaha fz6.
Bojim se že moje nejbližší okolí je praha a to za A není moc blízko a za B pražáci nejsou obecně považováni za vstřícné a nezištné lidi, bez urážky.(otec se v praze narodil a velká část rodiny tam žije)
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Už jsem to tu celkem hodněkrát psal: DPF samotné v této generaci motorů funguje nadstandardně spolehlivě. Bohužel může často umřít jako následek nějakého jiného problému případně opotřebení některých částí motoru. Možná to bude vypadat jako strašidelně dlouhý seznam, ale obvykle se to nestane zaráz na jednom autě:Nodi píše:Já se tady u toho bojim filtru pevných částic, sem dost staromilec a nemám moc důvěru v modernější motory a navíc tohle je věc co se ráda zanáší, dělá pak bordel s celým motorem a nestojí pár korun. Možná to mám moc démonizovaný, ale takhle to vnímám.
- opotřebené vstřikovače (motor hulí, časté regenerace)
- celkové opotřebení a/nebo jen ucpané odvětrání PCV klikové skříně (motor žere olej = hulí, DPF to chytá a rychleji zanáší)
- opotřebený nebo vadný katalyzátor (nezahájí se vypalování)
- špatná čidla tlaky (jednotka chudák špatně měří zanesení DPF, pak pálí, kdy nemá)
- vířivé klapky (zanáší se sání, klapky to fyzicky nedají)
- mizerná nafta příp. všelijaké přípravy také mohou mít vliv na kouřivost...
- celkově zanedbaná údržba (někdo kašle na chyby čidel, atp.), ochozené turbo, špatně táhne = hulí
Nutno podotknout, že těchto motorů jezdí tuny a jsou skutečně nadstandardně dobré. Jinými slovy: nějaký servis - jako všechno - vyžadují, za to se odmění velkou porcí km za solidní spotřebou i u 2,3 tunových mastodontů. Po koupi prověřit/vyčisti sání a vířivé klapky (to je prostě slabina), vyčistit PCV, třeba i vyčistit a otestovat vstřiky - dát tomu zkrátka tu preventivní péči. A Euro4 motor najezdí jistě tolik, co starší D5ka.
Je pouze otázkou krátkého času, kdy začnou zelení ekofašisté odbourávat Euro3 motory v různých zónách. Což zase neznamená, že "u nás v regionech" se nedá s Euro3 pohodlně jezdit dalších 10 let?

A ohledně nákupního poradenství můžeš zkusit Martina (kontakt dnes spíše přes http://svedsketanky.cz)...Nodi píše:Tak jako diagnostika super, ale koho bych na to ukecal? Zavolat do nějaký volvo dílny co má diag a říct jim dobrej nejel by ste se mnou kouknout na auto, to na mě budou asi koukat jako na blázna a že by mi to někdo půjčil to asi neexistuje.
I kdyby sis diagnostiku půjčil sám, tak ti pravděpodobně prostý seznam chyb nic moc nepoví.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nodi píše:
Bojim se že moje nejbližší okolí je praha a to za A není moc blízko a za B pražáci nejsou obecně považováni za vstřícné a nezištné lidi, bez urážky.(otec se v praze narodil a velká část rodiny tam žije)
Otázka je, kolik si troufneš do toho investovat. Samozřejmě, že z Prahy ti tam zadara nikdo nepojede. Já mám třeba času hafo, ale abych raizoval po republice za hubičku, tak takový cvok zase nejsem

-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak ještě jedno sem našel:
https://auto.bazos.cz/inzerat/80749759/Volvo-XC90-24-TD-D5.php
VIN: YV1CM796451188758
Snažim se to nějak roztřídit, rád bych věřil tomu že motoru se bát nemusím a mám se zaměřit na diferák, případně na almaru. Těch aut je na prodej celkem dost, resp není to tak že by jednou za čas nějaký bylo a cena je tak 20k rozdíl což na téhle cifře je 10%, tak si to potřebuju nějak zúžit.
https://auto.bazos.cz/inzerat/80749759/Volvo-XC90-24-TD-D5.php
VIN: YV1CM796451188758
Snažim se to nějak roztřídit, rád bych věřil tomu že motoru se bát nemusím a mám se zaměřit na diferák, případně na almaru. Těch aut je na prodej celkem dost, resp není to tak že by jednou za čas nějaký bylo a cena je tak 20k rozdíl což na téhle cifře je 10%, tak si to potřebuju nějak zúžit.
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle je pokaždé sázka do loterie. Buď investuješ - já nevím - 3-5 tis. za službu potenciálně s touto hodnotou:
- buď ti dotyčný rozmluví koupi něčeho, kde bys do toho zjevně zahučel za další klidně 50tis. (ale ty to třeba nepoznáš)
- nebo ti vyjedná adekvátní slevu za věci, které to auto nepochybně čekají, "jsou tam", ty to nevidíš a prodávající to buď také neví, nebo se jen tváří (zcela obecně - tím nemyslím tento konkrétní inzerát ani nic jiného) - ale sám bys podobnou slevu sám neuhádal
- v nejhorším možném případě se nic nenajde, sleva skoro žádná a ty do toho zahučíš těch 50tis. stejně, protože do ojetých aut, melounů a ženských není zkrátka vidět.
Jenže to poslední riziko máš pokaždé, pár tisícovek tě nezabije (když už kupuješ Volvo), na ponákupní servis stejně budeš nějaké nemalé kačky potřebovat.
Pavel
P.S. Jo a zapomněl jsem jen dodat, že 120kW D5 motor je na 2.3 tuny XC90 zoufale slabý. Teda - jako jezdí s tím mnoho lidí, jen abys nebyl zklamán...
- buď ti dotyčný rozmluví koupi něčeho, kde bys do toho zjevně zahučel za další klidně 50tis. (ale ty to třeba nepoznáš)
- nebo ti vyjedná adekvátní slevu za věci, které to auto nepochybně čekají, "jsou tam", ty to nevidíš a prodávající to buď také neví, nebo se jen tváří (zcela obecně - tím nemyslím tento konkrétní inzerát ani nic jiného) - ale sám bys podobnou slevu sám neuhádal
- v nejhorším možném případě se nic nenajde, sleva skoro žádná a ty do toho zahučíš těch 50tis. stejně, protože do ojetých aut, melounů a ženských není zkrátka vidět.
Jenže to poslední riziko máš pokaždé, pár tisícovek tě nezabije (když už kupuješ Volvo), na ponákupní servis stejně budeš nějaké nemalé kačky potřebovat.
Pavel
P.S. Jo a zapomněl jsem jen dodat, že 120kW D5 motor je na 2.3 tuny XC90 zoufale slabý. Teda - jako jezdí s tím mnoho lidí, jen abys nebyl zklamán...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vůbec nepochybuju o tom že je třeba dohled, sám nějaký znalosti mám, stoprocentně vím o dvou lidech který bych bral sebou a který se v tom vyznaj a dokážou ledacos odhalit a oba maj přístup k diagnostice na VW, ale ne Volvo tam je ten problém.
Nečekám od toho žádnýho spurtera na to mám buď druhé auto nebo mašinu, je to pro mě volba rozumu (rozumna) a bezpečnosti pro rodinu.
Do ženských vidíš, jsou na to hned dva typy doktorů.
Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
Nečekám od toho žádnýho spurtera na to mám buď druhé auto nebo mašinu, je to pro mě volba rozumu (rozumna) a bezpečnosti pro rodinu.
Do ženských vidíš, jsou na to hned dva typy doktorů.
Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák)Nodi píše:Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR
- vyčistit PCV
- propláchnout hřeben řízení (servo)
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy
No to je vlastně taková Stage 0, se teď koukám...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé