Na tom mi tolik nezáleží. Spíš jsem chtěl manuál, ale naskytl se ten automat. Teď je to manuál, takže jsem radšiTod2 píše:vždyť jsi chtěl automat...
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Na tom mi tolik nezáleží. Spíš jsem chtěl manuál, ale naskytl se ten automat. Teď je to manuál, takže jsem radšiTod2 píše:vždyť jsi chtěl automat...
Pěkné vozítkoUrvanej píše:Hele potřeboval bych slyšet nějaký strašný věci o tomhle. Nemůžu takhle od klávesnice totiž najít žádnej rozumnej důvod, proč to nekoupit
Díky za kontrolu. Německo píšou i v inzerátu. Právě že mi přišel celkem vyčnívající nad ty běžný auto v inzerci. Je dost možný, že zvolím klasickou taktiku. Tzn. posečkám, rozmyslím, no a mezitim se to prodá a já pak budu řikat, že mi to někdo vyfouknulok2ucx píše:... Kdy jedeš do Brna?
P.
Hele je, volvo číslo 30763522, viz foto. Právě že žádnej průšvih nevidim, kromě chybějící krytky ostřikovače, která mohla být ukradena, nebo umřít při nárazu. Hledej dálRomulusw píše:Mě se nezdá ten přední nárazník. To myslím není originál, aby to nebylo po ráně na předek. No a pak nafta, automat, asi stočené a něco by se určitě našlo
Měl si jít alespoň do nějaké T5ky ,já AWD lehce odolámEjdou Rotacak píše:Pátral jsem po T5 či R, ale když už se objevila nějaká hodně lákavá nabídka, do hodiny to vyfouknou překupníci, původně jsem chtěl T5 či R - ale těm 60 000kč nešlo odolat, proto sem vzal AWD 2006
Ten stav ujetých KM je určitě někde jinde, vsadím boty. Nic méně když někdo o něj pečoval(ta řidičovo sesle je úžasStradlin píše:Ahoj, hledám nějakou čtyřkolku na sever a nakonec jsem začal pokukovat i po Volvu - je to boj. Nebyl jste se náhodou někdo podívat na tohohle fešáka ? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17497051?goFrom=list
Ahoj. Diesel/benzín/automat/manuál?Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
Hezký den i Tobě,Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
Určitě diesel a v řazení se rozhoduju, mám a měl sem vždy manuály nemám s tím problém sem na to zvyklej, automat zvažuju kvůli partnerce, ale byl sem varován že to je dost riziko kupovat, navíc je to náchylnější k poruše, tak bych ho i oželel.hajnej píše:Ahoj. Diesel/benzín/automat/manuál?Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
Schweppes píše:Hezký den i Tobě,Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
když pominu další specifikace - jako palivo, manuál/automat - jak píše "hajnej." Tak platí asi všeobecné pravidlo ohledně AWD, zkontrolovat, jestli se připojuje zadek k předku - nejlépe na mokré trávě - plný rejd a šlápnout na plyn. Celkově jestli vůbec někdo věděl, že tam nějaké AWD je - jestli se třeba měnil olej + jestli se třeba do auta při jízdě nepřenáší nějaké větší vibrace, to ale nemusí být vždycky nutně spojené s AWD. .-) Pokud se rozhodneš pro automat, což prostě k takovému autu podle mě patří, tak jestli se v něm měnil olej, aby při přeřazení z PRND nějakým způsobem nevydával pazvuky, neškubal s autem, jestli funguje manuální řazení + tzv. kickdown a celkově, aby při jízdě hladce řadil, tam je ale potřeba najet více KM, aby se v něm olej pořádně zahřál, nevím přesně kolik, to už uričtě někdo z kolegů upřesní. Ideální je mít s sebou ORIGINÁLNÍ diagnostiku a auto napíchnout. Co se týče nákladů na provoz, z mého pohledu jsou vyšší výdaje - logicky - vzhledem ke gumám, zbytek je tak nějak v "normálu."Pokud ale nejsi pro XCčko rozhodnutý, doporučil bych si ho nejdříve projet, pak zkusit třeba V70, V70XC, aby sis to ujasnil + třeba zafunguje nějaká chemie. Hodně lidí Ti třeba řekne, že ve městě je to s některým Volvem občas náročné kvůli rejdu, navíc třeba u XC90, která je prostě mastodont, ale nenech se odradit, kde je cesta, tam je i vůle.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé