Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Rysatko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4D 93kW MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Rysatko »

Tak zprávy z bojiště. Okoukli jsme, projeli jsme. Vstřiky čistý, hydroštely asi ok (nevím, jestli poznám). Na dvouhmotu jsem nepřišel. Při projížďce nikde neklepe (soutěžil jsem, kolik kanálů dokážu vymést :D ). Ze začátku při knedlíku šel z výfuku bílý kouř, pak to přestalo. Nouzák se nekonal. Několikrát jsem šel z 1000 ot do omezovače.
Kosmetika - vyšisovaná přední světla zvrchu (vypadá to jako prasklinky). Jinak pár ťukanců z parkoviště, nic hrozného. Až na promáčklé pravé zadní dveře a počochněný podběh. Ještě nejspíš nejdou 2 parkovací senzory.

Teď jsme na obědě a pak půjdeme na rampu. Diagnostika bohužel jenom ta v bazaru. Servisy jsem obvolal a nemají místo.. Zkusmo jsem vyvolal zo servisní menu přes read a mlhovky. Některé jednotky psaly, že tam něco mají. Ještě zkusím uhrát tu hadici sání..

Jinak auto čerstvě dovezené, po dovozové STK.
_________________
https://t.me/pump_upp

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

To nezni nijak spatne. Bily dym = studene a stazena para ne?
Tu origo diag bych tadeji vyresil. Vsak v tydnu kdyztak nekdo bude k dispozici.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2818
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

I diagy Bosch, Wurth a další univerzály dokážou vysypat čísla chyb, jen je třeba "vlézt" do všech jednotek, když nic, tak aspoň motor (ECM), centrální (CEM). Čísla chyb (zde čtyřciferná) a typ jednotky opiš, něco se z toho dá vykoumat.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Jinak v Praze ma origo diag DavidJ. Pohledej na foru. Treba bude mit cas a pomuze
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Rysatko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4D 93kW MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Rysatko »

Zatím mám plán to dneska zkouknout, dohodnout cenu a pak se vrátit zítra. Jsem dost nahryznutej, ale nechci udělat nějakou hovadinu. Přeci jen to není lízátko za 5 korun v sámošce.

Mám pak pár fotek. Až se dostanu ke kompu, tak je sem nahodím.

Ještě jedna věc, v motoru je cedulka, že udělat olej a rozvody ve 188k. Když jsem vytáhnul měrku oleje, tak mi přišlo, že ho tam bylo asi půl cenťáku přes max. Je to ok?
_________________
https://t.me/pump_upp

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

To ok neni. Olej musi byt nad maximum. A stitek kdy udelat rozvody? Blbost servisu. Rozvody se delaji ve 160 ci 180. Tak proc 188?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13006
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Olej přes max být nemá, je možný, že se do oleje dostává nafta, tzn. nebyl ještě aktualizovaný SW kvůlivá regeneraci DPF.
Jestli nejsou doklady, že rozvody byly 100% dělané tak je nejlepší si je nechat udělat a máš klid.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Rysatko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4D 93kW MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Rysatko »

Už jsem doma. Už jsem toho po obědě měl dost. Dokonce jsem zapomněl na tu hadici sání a poptat se na servsní knížku. Ráno ale borec říkal, že to auto je fakt čerstvý a že neví, jestli už bude nahraná v systému. Pokud tam pojedu zítra, tak zkouknu. Místní diagnostika neklapla, páč starší Volva prý mají vyzkoušené, že to nevezme.
Z auta jsem nadšený. V podstatě na žádný problém, který jste tu psali jsem neodhalil. Dokonce mám pocit, že jsem ráno slyšel vrčet bufíka, když jsem zdechnul motor. Měl jsem cukání si s nimi plácnout i bez diagnostiky. Naštěstí kamarád mě zachránil :)

Tady nějaké fotky:
https://1drv.ms/f/s!At_rTi_8y9YktYNx8UbaD9gbJw6Bww
_________________
https://t.me/pump_upp

Rysatko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4D 93kW MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Rysatko »

Tak děcka, auto "je doma". V uvozovkách píšu, páč banka mi do toho hodila vidle a nebyla schopná mi včas zvýšit limity na kartě, tudíž čekám, až bazaru přijdou peníze na účet. Jedu si pro něj ve středu :oops:
Ještě jsem narazil na potenciální problém, kdy v německém techničáku nejsou zapsaná kola 225/45/R17, která na autě jsou. Prý to nebude problém a na 99,9% v českém budou, tak jsem zvědav, jak se pochlapí.

Včera se na to se mnou byl podívat DavidJ (tímto mu ještě jednou moc děkuju) a diagnostika nám vyhodila 3 chyby, viz příloha. Můžu poprosit o pomoc s jejich rozklíčováním? Zejména ten imobilizér a palivové čerpadlo (to si myslím, že je bufík, ale nevím).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
https://t.me/pump_upp

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ja se s temito chybama nikdy nepotkal. Signal z imobilizeru bude ve spinaci skrince. Palivova pumpa by mela byt v nadrazi a ten klima modul netusim. Chyby vyskocily znovu i po smazani?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Rysatko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4D 93kW MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Rysatko »

Ještě jsme nemazali. Provedeme snad ve čtvrtek, pokud všechno dopadne.

U toho palivovýho čerpadla píšou "The diagnostic trouble code (DTC) can be diagnosed when the heater is activated." a "Fault symptom: Poor heating in the passenger compartment." Proto myslím, že by to mohla být chyba bufíku..
_________________
https://t.me/pump_upp

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Aha. Ja to necetl cele. Pak by to mohlo byt podavaci k bufiku. Zkus si vzit pytel se zmrazenym hraskem a pridrzet u cidla teploty. Zespodu L nebo P zrcatko. Az bude teplota min jak 4C nastartuj. Mel by sepnout bufik a jet. Po 15 sec pojede jiz z vyfuku bufiku pred LP kolem teply vzduch. Pokud nepojede, bufik nefunguje - spatne cerpadlo nebo tryska, motorek, senzor plamene, upadla vrtulka.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2818
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ať je to, jak je to - podle popisu všechny tři chyby byly "žluté", t.j. v tomto cyklu neaktivní, teoreticky mohou viset v autě už dlouho (u většiny chyb je v detailech uvedeno, v kolika km (nebo před kolika cykly) chyba poprvé nastala).

Chyba immobilizéru často vyskočí, když jsou na jednom kroužku více klíčů s immo kapslí a nepodaří se ani jeden načíst korektně.
Chyba pumpy je asi to nejmenší, kdyby byla špatná pumpa, není to taková raketa.
A chyba krokového motorku klimy je taky celkem častá, i kdyby byl nakonec KO, tak výměna není opět nic likvidačního.

Jinými slovy: pokud má auto skutečně jen tyto 3 chyby (a ještě neaktivní), tak je to malý zázrak a z "elektrického" hlediska je více než v pořádku.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info

Rysatko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4D 93kW MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Rysatko »

No tak paráda. Mám z toho čím dál větší radost :) Ještě jednou moc děkuju. Až bude doma a najdu čas, tak udělám nějaké fotky a hodím ji do galerky. Myslím, že si to zaslouží :)
_________________
https://t.me/pump_upp

Rysatko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4D 93kW MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Rysatko »

Trváš na S80? V Brně jsem měl v merku ještě tuhle 60ku:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/17188884?goFrom=list

Ovšem záleží na tvých finančních možnostech.
_________________
https://t.me/pump_upp

TheKubajs
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 101
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TheKubajs »

Potřeboval bych prosím radu: jak poznám, že u V70 TDI odchází dvouhmotový setrvačník? Včera jsem se byl na jednu V70 podívat a vypadala velmi dobře. Za jízdy ale "něco" hučelo od předních kol. Znělo to jako ložiska, ale raději se ptám. Plus teda po vypnutí motoru se celé auto pěkně zatřáslo. To by prý snad mohl být symptom načaté dvouhmoty. Ale zas při vypnutí motoru se klepe asi každý starší diesel.
Dvouhmota je docela strašák, proto se ptám.

Díky moc
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Soustavne huceni pri jizde tipuji pneu ci loziska.
Ze se auto otrepe extremne pri startu/zdechnuti bych videl na spatne silentbloky motoru. Ono se tdi ci d5 trochu zatrepe, ale ne extremne.
Spatna dvouhmota: na volnobeh ti neco klepe v motoru, seslapnes spojku a ono to prestane
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

TheKubajs
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 101
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TheKubajs »

Děkuju, tohle přesně jsem potřeboval. Volnoběh přede jako kotě a při sešlápnutí spojky není žádný rozdíl.
To jsem potřeboval slyšet :)
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio

Potvor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků
Bydliště: Beroun, Chomutov
Vůz: Volvo S60 D5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Potvor »

Dám to s dovolením i sem...

Aktuálně máme v hledáčku toto:

https://auto.bazos.cz/inzerat/74565098/%20...%20st--CZ.php

Nezná někdo, popř. na co si dát pozor...?

Díky,

P.
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10145
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Možná Romulusw by pomohl s případnou obhlídkou. Je pražák, má stejný vůz a snad dokonce někde kolem těchto končin (Praha 4) se pohybuje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4505
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

To by asi nebyl problem i s diagnostikou. Jen na ty automaty nejsem žádný expert.

Potvor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků
Bydliště: Beroun, Chomutov
Vůz: Volvo S60 D5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Potvor »

Auto je ale bohužel v Kamenici :(
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4505
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

To by nevadilo, dost často tam jezdím, jestli je to ta u Olešovic.

Potvor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků
Bydliště: Beroun, Chomutov
Vůz: Volvo S60 D5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Potvor »

Tak to by bylo super :)

Píši Ti SZ ;)
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98

TheKubajs
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 101
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TheKubajs »

Prosím, potřeboval bych poradit. Jsem domluvený na koupi Volva V70. Vypadá v dobrém stavu, jen při jízdě něco "hučí" někde zepředu, zní to jako ložisko.
Dodnes jsem byl přesvědčen o tom, že to je ložisko na kole, tzn. výměna za "pár korun", ale dneska jsem se shodou okolností svezl Focusem, ve kterém byl vykloktaný diferák a znělo to dost podobně.
Nemáte někdo nějaký tip, jak zjistit, zdali se to hučení ozývá z kola, nebo z diferáku? Ideálně bez nějakých větších servisních zásahů.
Děkuju moc.
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé