
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14287
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jj, špatný palivo, málo válců, blbá barva, málo najeto, moc velký .....

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12944
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Njn, ale to je pohledově jediný negativum...
Když mam požadavek 7 míst + bufík, no a barvu nějakou světlou, tak je výběr dost omezenej a s D5 mam velmi dobrý zkušenosti z Bertíka.
To víš, že bych nejradši V8, ale v mym rozpočtu se moc nevejdu a když, tak to je podezřelej kus. No a V8 s bufíkem je další problém. Mam ještě čas, tak uvidíme co vyplave.
Nicméně tuten konkrétní kus celkem vyčnívá z šedi standardních nabídek, ale to správný vlákno sleduju pečlivě
Navíc, řekněme si upřímně, při nájezdu kolem 30tkm+ je už ta V8 celkem zásek do rozpočtu a plyn kvůli využití zadních sedaček moc nepřichází v úvahu. A ano, mohu si dovolit řešit i spotřebu, protože servisní náklady jsem schopen udržet na rozumné úrovni díky rukám především kolegů z VRZČ.
Když mam požadavek 7 míst + bufík, no a barvu nějakou světlou, tak je výběr dost omezenej a s D5 mam velmi dobrý zkušenosti z Bertíka.
To víš, že bych nejradši V8, ale v mym rozpočtu se moc nevejdu a když, tak to je podezřelej kus. No a V8 s bufíkem je další problém. Mam ještě čas, tak uvidíme co vyplave.
Nicméně tuten konkrétní kus celkem vyčnívá z šedi standardních nabídek, ale to správný vlákno sleduju pečlivě

Navíc, řekněme si upřímně, při nájezdu kolem 30tkm+ je už ta V8 celkem zásek do rozpočtu a plyn kvůli využití zadních sedaček moc nepřichází v úvahu. A ano, mohu si dovolit řešit i spotřebu, protože servisní náklady jsem schopen udržet na rozumné úrovni díky rukám především kolegů z VRZČ.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pěkné vozítkoUrvanej píše:Hele potřeboval bych slyšet nějaký strašný věci o tomhle. Nemůžu takhle od klávesnice totiž najít žádnej rozumnej důvod, proč to nekoupit


_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, teď když se dívám na lepší obrázky na PC, tak to nevypadá zle. km jsou z obligátního rozsahu (FYI: auto je z DE, v 3/2009 to mělo 69tkm - tak možná i jo?)
Je fakt, že bufík v benzínu je vzácné zboží, chtít tento požadavek roubouvat na V8 a ještě v nějaké barvě a slušném stavu, to je asi sci-fi.
Když se na 136kW D5 ošéfujou ty ekofičury v sání, tak to i celkem jede bez další extra údržby. Barva je taky pěkná (má oblíbená), tak by to nemusel být špatný kchár (a až jej budeš ladit, mám tady jeden pár zcela nových natáčecích čočkových xenonů). Ďůva, to má i fabrický BLIS, no to čubrním, u MY06 takřka k nenalezení. Střešní okno, fakt pěkná výbava. MD player
Světý interiér je příjemný, prostorný. Kdy jedeš do Brna?
P.
Je fakt, že bufík v benzínu je vzácné zboží, chtít tento požadavek roubouvat na V8 a ještě v nějaké barvě a slušném stavu, to je asi sci-fi.
Když se na 136kW D5 ošéfujou ty ekofičury v sání, tak to i celkem jede bez další extra údržby. Barva je taky pěkná (má oblíbená), tak by to nemusel být špatný kchár (a až jej budeš ladit, mám tady jeden pár zcela nových natáčecích čočkových xenonů). Ďůva, to má i fabrický BLIS, no to čubrním, u MY06 takřka k nenalezení. Střešní okno, fakt pěkná výbava. MD player

Světý interiér je příjemný, prostorný. Kdy jedeš do Brna?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě se nezdá ten přední nárazník. To myslím není originál, aby to nebylo po ráně na předek. No a pak nafta, automat, asi stočené a něco by se určitě našlo 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12944
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za kontrolu. Německo píšou i v inzerátu. Právě že mi přišel celkem vyčnívající nad ty běžný auto v inzerci. Je dost možný, že zvolím klasickou taktiku. Tzn. posečkám, rozmyslím, no a mezitim se to prodá a já pak budu řikat, že mi to někdo vyfouknulok2ucx píše:... Kdy jedeš do Brna?
P.


Možná zkusim ukecat někoho z okolí Štatlu, aby se jel projet. No jako fakt dilema.
Otázka je, co pak s Bertíkem, páč já nemam kombíky rád, ale když on je nejlepší auto co sem kdy měl ohledně toho, že funguje, na nic se neptá, nic nechce, prostě funguje. (klepity klep)
Hele je, volvo číslo 30763522, viz foto. Právě že žádnej průšvih nevidim, kromě chybějící krytky ostřikovače, která mohla být ukradena, nebo umřít při nárazu. Hledej dálRomulusw píše:Mě se nezdá ten přední nárazník. To myslím není originál, aby to nebylo po ráně na předek. No a pak nafta, automat, asi stočené a něco by se určitě našlo

[img]https://www.parts.com/accessoryimages/1/partImages/5533/SFPLImage76612.jpg[/img]
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já mám v těchto jemných nuancích a hlavně přechodových obdobích "trochu" hockey, tak to ber s rezervou
ale přemýšlým udělat takový přehledový web 90ky s FAQ pro všechny, kteří o ní uvažují. Projekt na zimu. Že by to byla tako povinná četba pro prvotazatele na foru ohledně devadesátek.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12944
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak to by rozhodně byla záslužná činnost. Takové podobné projekty tu už ale byly a skončilo to hromadou nečitelných plků... nicméně pokud tohle urobíš ty nebo kdokoliv jinej, měl bych být schopen to udržet "čisté".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Počítám, že to bude "read only" 

-
Online
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím,
prosím o radu zkušenějších. 4 roky jsem jezdil s V70 II. gen, MY 2001 (atmosféra 125Kw) přestavěnou na LPG. Nemohl jsem si stěžovat - 4 roky bez závad, na plnou nádrž LPG (cca 52-54L) jsem běžně jezdil 480-540km (kupodivu svižně, na dálnicích běžně 180-200km/h, okrsky 120km/h)
Jediné, co mi na autě vadilo byla akcelerace - kombinace LPG a atmosféra byl pro mě mor.
3 měsíce sem projížděl autoscout24.ch + de, mobile.de atd. Pátral jsem po T5 či R, ale když už se objevila nějaká hodně lákavá nabídka, do hodiny to vyfouknou překupníci, vždycky
Automat nechci, hledal jsem manuály a ty si prostě pořád drží cenu okolo 10 000Euro (pokud nechcete rakev s nájezdem 350 000km) Nakonec jsem to vyřešil přes rodinného známého, který žije v Bernu a živí se převozem aut.
Našel mi tam Volvo V70 2.5 T AWD, 154Kw, MY 12/2006, nájezd 195 000km, manuál, šíbr, navigace za 2700franků - 60 000kč (clo a DPH platit nemusím, nějak to zařídil) - což je zadarmo. Auto projel, zkontroloval přes diagnostiku a jen je prý nutné vyměnit přední čep jinak je auto úplně ok, včetně servisní knihy, budu druhý majitel. Auto nechám předělat na LPG a chci ho trochu poladit - rozpočet na to mám (Původně jsem chtěl přivést auto okolo 6 000 franků) Dostávám se konečně k jádru pudla. Dá se tenhle motor nějak rozumně poladit? původně jsem chtěl T5 či R - ale těm 60 000kč nešlo odolat, proto sem vzal AWD 2006
EDIT: jinak všem doporučuju vykašlat se na český bazary - každej druhej čech chce za svojí starou popelnici nesmyslný prachy. Přitom to ve Švýcarsku jde sehnat za úplně jiný peníze. Dlouhodobě dobrá zkušenost. Máme doma ze Švýcarska dva Chryslery Grand Voyagery a stav vozů byl s českými poměry neporovnatelný! holt strávíte dva dny na cestách, ale vyplatí se to
prosím o radu zkušenějších. 4 roky jsem jezdil s V70 II. gen, MY 2001 (atmosféra 125Kw) přestavěnou na LPG. Nemohl jsem si stěžovat - 4 roky bez závad, na plnou nádrž LPG (cca 52-54L) jsem běžně jezdil 480-540km (kupodivu svižně, na dálnicích běžně 180-200km/h, okrsky 120km/h)
Jediné, co mi na autě vadilo byla akcelerace - kombinace LPG a atmosféra byl pro mě mor.
3 měsíce sem projížděl autoscout24.ch + de, mobile.de atd. Pátral jsem po T5 či R, ale když už se objevila nějaká hodně lákavá nabídka, do hodiny to vyfouknou překupníci, vždycky

Našel mi tam Volvo V70 2.5 T AWD, 154Kw, MY 12/2006, nájezd 195 000km, manuál, šíbr, navigace za 2700franků - 60 000kč (clo a DPH platit nemusím, nějak to zařídil) - což je zadarmo. Auto projel, zkontroloval přes diagnostiku a jen je prý nutné vyměnit přední čep jinak je auto úplně ok, včetně servisní knihy, budu druhý majitel. Auto nechám předělat na LPG a chci ho trochu poladit - rozpočet na to mám (Původně jsem chtěl přivést auto okolo 6 000 franků) Dostávám se konečně k jádru pudla. Dá se tenhle motor nějak rozumně poladit? původně jsem chtěl T5 či R - ale těm 60 000kč nešlo odolat, proto sem vzal AWD 2006
EDIT: jinak všem doporučuju vykašlat se na český bazary - každej druhej čech chce za svojí starou popelnici nesmyslný prachy. Přitom to ve Švýcarsku jde sehnat za úplně jiný peníze. Dlouhodobě dobrá zkušenost. Máme doma ze Švýcarska dva Chryslery Grand Voyagery a stav vozů byl s českými poměry neporovnatelný! holt strávíte dva dny na cestách, ale vyplatí se to
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Awd ti vzdycky cast vykonu sebere,muzes zacit chipem od D5T5 na cca 180kw a pak uz je to jen co penezenka a blok vydrzi.
http://atechmotor.com/volvo/v70n/25t/trimpaket/steg-4/
http://atechmotor.com/volvo/v70n/25t/trimpaket/steg-4/

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kolik ta krabička stojí? 48 000 SEK? chápu správně? :-O 31OHP a 450Nm ten motor přece nemůže rozumně a dlouhodobě zvládnout. Vím, že to AWD není vůbec vhodné na dynamickou jízdu, ale vžij se do tý situace - máš ověřený, že je auto v pořádku a dáš za to 60 000kč + poplatky za transport po vlastní ose......... to pak člověk sleví ze svejch snů v podobě T5/R.
Asi není dobrý nápad dávat motoru velký kouř, když ho chci navíc hodit do LPG, ale těch 180kw by ta 154Kw AWD 2006 mohla zvládnout bez úhony ne? Auta už asi 10 let necháváme předělávat na LPG v AUTOGAS Strakonice, u všech Grand Voyagerů nikdy žádný problém, u atmosféry V70 také ne, tak tam odvezu asi i tohle
Asi není dobrý nápad dávat motoru velký kouř, když ho chci navíc hodit do LPG, ale těch 180kw by ta 154Kw AWD 2006 mohla zvládnout bez úhony ne? Auta už asi 10 let necháváme předělávat na LPG v AUTOGAS Strakonice, u všech Grand Voyagerů nikdy žádný problém, u atmosféry V70 také ne, tak tam odvezu asi i tohle
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ono to taky nebude jen o ty krabicce 
Kdyz budu citovat:
19T turbo
* 630 cc spridare
* Aluminium intercooler
* Sportluftfilter
* Mappning
* 3" rostfri downpipe med 100 cells racekatalysator.
* 2,5"/2x2" rostfritt sportavgassystem från katalysatorn och bak.
* Montering.
Tech 180kw tu provozoval na stejny konfiguraci s LPG uzivatel Nousound nebo jak se to pise,takze ti muze dat reference

Kdyz budu citovat:
19T turbo
* 630 cc spridare
* Aluminium intercooler
* Sportluftfilter
* Mappning
* 3" rostfri downpipe med 100 cells racekatalysator.
* 2,5"/2x2" rostfritt sportavgassystem från katalysatorn och bak.
* Montering.
Tech 180kw tu provozoval na stejny konfiguraci s LPG uzivatel Nousound nebo jak se to pise,takze ti muze dat reference

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Měl si jít alespoň do nějaké T5ky ,já AWD lehce odolámEjdou Rotacak píše:Pátral jsem po T5 či R, ale když už se objevila nějaká hodně lákavá nabídka, do hodiny to vyfouknou překupníci, původně jsem chtěl T5 či R - ale těm 60 000kč nešlo odolat, proto sem vzal AWD 2006

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ono ten 154kw ide slušne a keď sa poladi na 180 tak to musi biť velmi slušné
mal som to v pláne a skončil som z D5kou
ale od vtedy je peňaženka plnejšia.


-
Offline
- Příspěvky: 700
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ten stav ujetých KM je určitě někde jinde, vsadím boty. Nic méně když někdo o něj pečoval(ta řidičovo sesle je úžasStradlin píše:Ahoj, hledám nějakou čtyřkolku na sever a nakonec jsem začal pokukovat i po Volvu - je to boj. Nebyl jste se náhodou někdo podívat na tohohle fešáka ? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17497051?goFrom=list

Pro porovnání v stejné +- autobus cenové kategorii, kde se přizná i reální stav auta a nájezd o trochu vyšší.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=61879
A pár rozdílu si najdeš i sám...
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Online
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak včera v noci jsem se vrátil s novym Volvem zpět do ČR. Zatím mám s autem najeto jen 1 000km (byl jsem pro něj dole pod Bernem),
ale je FANTASTICKÝ!!! prostě auto ze Švajcu, vymazlený. Převodovka a spojka se chová jak kdyby auto vyjelo před měsícem z fabriky.
Nechtěl sem s autem na Německejch dálnicích blbnout, tak sem jel jen 200km/h - ale určitě by to šlo ještě nahoru. Jakmile bude auto
přihlášený na český SPZ a po STK, tak udělám pár fotek a postnu to sem. Následně to nechám v T6R upravit na Stage 2.
Kup desetiletí
sice v tom hraje roli to, že to je přes rodinného známého, který se tim ve Švajcu živí, ale když se pak podívám na
tu hnusnou, orajbovanou XC70 za 200 000kč!!! v předchozím příspěvku, tak jdu do mdlob........tyhle auta se na autoscout24.ch prodávaji maximálně za 4 000 franků......XCčka nikdo nechce, ještě v hnusnym dehtu
.
Jediné co mě mrzí, že v autě není stejná audio souprava, jako v mojí starý V70 2.4i - tam mám HU-803 a prostě to hraje perfektně,
včetně tzv "true basu". V té V70 2.5T AWD 2007, kterou jsem včera přivezl z CH je jen HU-650 bez CD changeru a zvuk mi přijde takový sterilní
Nakonec mě ten výlet stál i s palivem 72 000kč - Volvo v podobném stavu by v ČR stálo tak 200 000 - 250 000kč :/
Kdo má zájem pošlu mu přes soukromou zprávu kontakt na známého, který má ve Švýcarsku několik bazarů a servisů. Mluví Česky, francouzky a německy. Stačí mu poslat typ (popřípadě se s ním dohodnout, po čem má koukat) a on se na auto pojede podívat, projede ho, napojí na diagnostiku a připraví dokumentaci pro převoz do ČR. Já měl všechny tyhle úkony ze známosti zadarmo - vy mu budete muset poslat zálohu na účet, ale vyplatí se to, když se pak podíváte na směšné ceny na sauto, yauto, sbazar......
ale je FANTASTICKÝ!!! prostě auto ze Švajcu, vymazlený. Převodovka a spojka se chová jak kdyby auto vyjelo před měsícem z fabriky.
Nechtěl sem s autem na Německejch dálnicích blbnout, tak sem jel jen 200km/h - ale určitě by to šlo ještě nahoru. Jakmile bude auto
přihlášený na český SPZ a po STK, tak udělám pár fotek a postnu to sem. Následně to nechám v T6R upravit na Stage 2.
Kup desetiletí

tu hnusnou, orajbovanou XC70 za 200 000kč!!! v předchozím příspěvku, tak jdu do mdlob........tyhle auta se na autoscout24.ch prodávaji maximálně za 4 000 franků......XCčka nikdo nechce, ještě v hnusnym dehtu

Jediné co mě mrzí, že v autě není stejná audio souprava, jako v mojí starý V70 2.4i - tam mám HU-803 a prostě to hraje perfektně,
včetně tzv "true basu". V té V70 2.5T AWD 2007, kterou jsem včera přivezl z CH je jen HU-650 bez CD changeru a zvuk mi přijde takový sterilní

Kdo má zájem pošlu mu přes soukromou zprávu kontakt na známého, který má ve Švýcarsku několik bazarů a servisů. Mluví Česky, francouzky a německy. Stačí mu poslat typ (popřípadě se s ním dohodnout, po čem má koukat) a on se na auto pojede podívat, projede ho, napojí na diagnostiku a připraví dokumentaci pro převoz do ČR. Já měl všechny tyhle úkony ze známosti zadarmo - vy mu budete muset poslat zálohu na účet, ale vyplatí se to, když se pak podíváte na směšné ceny na sauto, yauto, sbazar......
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Koupě XC90
Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Koupě XC90
Ahoj. Diesel/benzín/automat/manuál?Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
Koupě XC90
Hezký den i Tobě,Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
když pominu další specifikace - jako palivo, manuál/automat - jak píše "hajnej." Tak platí asi všeobecné pravidlo ohledně AWD, zkontrolovat, jestli se připojuje zadek k předku - nejlépe na mokré trávě - plný rejd a šlápnout na plyn. Celkově jestli vůbec někdo věděl, že tam nějaké AWD je - jestli se třeba měnil olej + jestli se třeba do auta při jízdě nepřenáší nějaké větší vibrace, to ale nemusí být vždycky nutně spojené s AWD. .-) Pokud se rozhodneš pro automat, což prostě k takovému autu podle mě patří, tak jestli se v něm měnil olej, aby při přeřazení z PRND nějakým způsobem nevydával pazvuky, neškubal s autem, jestli funguje manuální řazení + tzv. kickdown a celkově, aby při jízdě hladce řadil, tam je ale potřeba najet více KM, aby se v něm olej pořádně zahřál, nevím přesně kolik, to už uričtě někdo z kolegů upřesní. Ideální je mít s sebou ORIGINÁLNÍ diagnostiku a auto napíchnout. Co se týče nákladů na provoz, z mého pohledu jsou vyšší výdaje - logicky - vzhledem ke gumám, zbytek je tak nějak v "normálu."


_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Koupě XC90
Určitě diesel a v řazení se rozhoduju, mám a měl sem vždy manuály nemám s tím problém sem na to zvyklej, automat zvažuju kvůli partnerce, ale byl sem varován že to je dost riziko kupovat, navíc je to náchylnější k poruše, tak bych ho i oželel.hajnej píše:Ahoj. Diesel/benzín/automat/manuál?Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Koupě XC90
Schweppes píše:Hezký den i Tobě,Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
když pominu další specifikace - jako palivo, manuál/automat - jak píše "hajnej." Tak platí asi všeobecné pravidlo ohledně AWD, zkontrolovat, jestli se připojuje zadek k předku - nejlépe na mokré trávě - plný rejd a šlápnout na plyn. Celkově jestli vůbec někdo věděl, že tam nějaké AWD je - jestli se třeba měnil olej + jestli se třeba do auta při jízdě nepřenáší nějaké větší vibrace, to ale nemusí být vždycky nutně spojené s AWD. .-) Pokud se rozhodneš pro automat, což prostě k takovému autu podle mě patří, tak jestli se v něm měnil olej, aby při přeřazení z PRND nějakým způsobem nevydával pazvuky, neškubal s autem, jestli funguje manuální řazení + tzv. kickdown a celkově, aby při jízdě hladce řadil, tam je ale potřeba najet více KM, aby se v něm olej pořádně zahřál, nevím přesně kolik, to už uričtě někdo z kolegů upřesní. Ideální je mít s sebou ORIGINÁLNÍ diagnostiku a auto napíchnout. Co se týče nákladů na provoz, z mého pohledu jsou vyšší výdaje - logicky - vzhledem ke gumám, zbytek je tak nějak v "normálu."Pokud ale nejsi pro XCčko rozhodnutý, doporučil bych si ho nejdříve projet, pak zkusit třeba V70, V70XC, aby sis to ujasnil + třeba zafunguje nějaká chemie. Hodně lidí Ti třeba řekne, že ve městě je to s některým Volvem občas náročné kvůli rejdu, navíc třeba u XC90, která je prostě mastodont, ale nenech se odradit, kde je cesta, tam je i vůle.
Začnu od konce, že to je velké auto chápu proto sem si ho vybral, takže to mě netrápí. Už sem se v tom svezl, ale jen asi dva kilometry, nebylo mi víc přáno a dost mě to uchvátilo, řídil sem dost aut a tohle se řídí pěkně přirozeně a prostě super. To ověření co si popsal už mi přesně popsal i známí. Zajímá mě jestli je to auto co běžně trpí já nevím třeba Felicii reznou zadní vrata a držáky světlometů, prostě podobné bolesti. Auto se mi hrozně líbí kor po projení jen mám obavy co se servisu týče, cena a dostupnost dílů.
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
Koupě XC90
Co se týče dieselu, tak když nakousneme spotřebu, v automatu na kratší trasy kolem 9 litrům, spíš přes, delší trasy jsou na tom samozřejmě lépe, zkrátka diesel.Nodi píše: Určitě diesel a v řazení se rozhoduju, mám a měl sem vždy manuály nemám s tím problém sem na to zvyklej, automat zvažuju kvůli partnerce, ale byl sem varován že to je dost riziko kupovat, navíc je to náchylnější k poruše, tak bych ho i oželel.
Začnu od konce, že to je velké auto chápu proto sem si ho vybral, takže to mě netrápí. Už sem se v tom svezl, ale jen asi dva kilometry, nebylo mi víc přáno a dost mě to uchvátilo, řídil sem dost aut a tohle se řídí pěkně přirozeně a prostě super. To ověření co si popsal už mi přesně popsal i známí. Zajímá mě jestli je to auto co běžně trpí já nevím třeba Felicii reznou zadní vrata a držáky světlometů, prostě podobné bolesti. Auto se mi hrozně líbí kor po projení jen mám obavy co se servisu týče, cena a dostupnost dílů.





_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
Koupě XC90
Schweppes píše:Nodi píše:
Co se týče dieselu, tak když nakousneme spotřebu, v automatu na kratší trasy kolem 9 litrům, spíš přes, delší trasy jsou na tom samozřejmě lépe, zkrátka diesel.Automaty všeobecně, když se o ně člověk stará, si myslím, že jsou celkem spolehlivé, pokud nemají nějakou výrobní vadu, ale to už hodně přeháníme, vůbec bych se toho nebál, v XC90tce je to taky můj první automat, a chtěl jsem ho proto, že mi prostě k pohodovému charakteru auta sedí - po roce můžu říct, že bych už za nic neměnil, moje další auto bude určitě automat.
Nicméně to je pořád jen můj subjektivní návod. Pokud se nepletu, tak V70tka / V70XC mají větší kufr, než XC90, to je jen taková zajímavost, pokud by ti na tom třeba nějak zvlášť záleželo. Co se týče řízení, tak ve většině Volv se člověk prostě cejtí skvěle, je ale pravda, že v XC90 to je ještě o kousek jinde, teda z mého pohledu, pokud to tak je i u Tebe, tak sis pravděpodobně vybral tu správnou cestu.
Co vím, tak - jak jsem uvedl - hlavně to AWD, tam je to potom v případě nějakého problému za nehezký peníz, automat (to se tě ale asi netýká), přední světla ráda "mlhovatí" a praskají - jsou plastová (V70tky do roku výroby 2004 včetně mají třeba skleněná), působení sluníčka a různých vlivů + ostřiků jim nedělá úplně nejlíp, hodně lidí má právě ostřik světel odpojenej, aby prodloužili jejich životnost, u MY 2004 a výš to může být problém s CEM (neplatí to ale 100%), celkově potom podvozek bývá víc namáhaný - motor + auto něco váží, zbytek je asi taková klasika, já zatím neřešil ani jedno z výše zmiňovaného (ťuk ťuk), auto mám ale jen rok - kolegové s 90tkami třeba doplní něco dalšího... Všeobecně platí, že čím víc věnuješ prohlídce při koupi, tím méně starostí tě může (ale taky nemusí, je to zkrátka použité auto) do budoucna čekat.
Nakonec servis - nejezdím teda do autorizáku - ke člověku, který to má jako koníčka + navíc se zajímá hodně o čtyřkolky a nikdy nebyl s ničím problém, ani s dostupností, ani s cenou...možná to ale mám zkreslené, protože už mám několikáté Volvo...
PS: Možná ještě dobrá otázka pro Tebe - skutečně potřebuješ AWD???
Co sem mluvil se známím, tak mi říkal že automat je jistota jako nové auto když víš cos mu dal nebo ne, starší mít doloženou jeho údržbu což si myslím je dost problém, manuál je jistota. Zatím nejsem úplně rozhodnutý spíš to beru tak že se řídím ostatním stavem, kdybych si byl 100% jistý automatem vemu ho a kdybych zas našel super manuál tak beru ten.
Plastová světla sou problém obecně, ale dokážu si s nima celkem slušně poradit, tak to tolik neřeším, navíc sklo už se fakt asi nepoužívám.
Znám dost lidí co nemají problém s VW, Audi a zbytkem koncernu,volvo je trochu horší.
AWD je trochu otázka, mám pocit že konkrétně tady jiný náhon ani není, navíc sám mám Audi 4x4 sice Torsen, ale princip stejný, v okolí je je dost silnic s eko provozem bez soly a sem na to zvyklí, rád jezdím na hory a i docela často. Jezdím hodně služebním vozem a když vidím dost bouraček kde jedno auto je ko a druhý vypadá že tam jen zastavilo pomoct tak robustnost a výška XCčka mě dost uklidňuje s kontrastem dopravy mých dětí.
-
Offline
- Příspěvky: 3483
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taková dvouhmota u manuálu je taky za nemalý peníz.
A taky už manuál nechci.
za tu pohodu to rozhodně stojí...
A taky už manuál nechci.

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: vejusqin