Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi nejlepší rada je, odvézt auto, které se ti víc líbí do nějakého ze známých pražských servisů, kde se specializují na Volva.
Ale takhle od pohledu docela pěkná auta.
Ale takhle od pohledu docela pěkná auta.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 708
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Autobazar dovozauta.cz je známý kauzou podvodů. Vozili kradená i jinak nelegální auta, na kolínském DI to údajně (stále probíhá vyšetřování) legalizovali. Bývalého šéfa inspektorátu z toho trefil šlak (doslova).
Výsledek: Několika lidem, kteří si tam koupili auto, jim ho policajti zabavili. Tam bych si nekoupil ani stromeček s vůní...
Výsledek: Několika lidem, kteří si tam koupili auto, jim ho policajti zabavili. Tam bych si nekoupil ani stromeček s vůní...

_________________
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
BMW M340i xDrive Touring 2020
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
BMW M340i xDrive Touring 2020
Alpina B3 Touring
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
VIN: YV1SW796252502481
v roce 2006 už mělo 140tis km
VIN: YV1SW796952477422, R-line
v roce 2006 83tis km
Pokud by jsi chtěl poskytuji poradenství při koupi a jsme schopen se na auto jet s tebou podívat.
v roce 2006 už mělo 140tis km
VIN: YV1SW796952477422, R-line
v roce 2006 83tis km
Pokud by jsi chtěl poskytuji poradenství při koupi a jsme schopen se na auto jet s tebou podívat.

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Být tebou tak tam auto nekupuju, já tu chybu udělal 2x. Rozepisovat se nebudu, nechci mít problémy.
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To karma: pokud jsou negativni zkusenosti, tak se rozepis. Problemy nemas mit z ceho a usetrit nestesti jinym se ceni
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
S 60
Ahoj chlapi, co na tohle říkáte? Sháním něco pro kolegu, dík.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
nebo na tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/72787737/Volvo-S80-D5.php
dík za názory
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
nebo na tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/72787737/Volvo-S80-D5.php
dík za názory
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 456
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
S 60
Ahoj.
Doporučil bych tuhle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
Původ ČR,nevybydlená a s pěknou výbavou.A pěkný lak.
U té 80-tky bych nevěřil kilometrům,bo ITAL!!!!!
P.S. Nejsem sice odborník,ale názor to je,ne??

Doporučil bych tuhle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
Původ ČR,nevybydlená a s pěknou výbavou.A pěkný lak.
U té 80-tky bych nevěřil kilometrům,bo ITAL!!!!!


P.S. Nejsem sice odborník,ale názor to je,ne??


_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 456
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
[quote="Jarin1980"]Zdravím,
rád bych koupil V70 a váhám jakou zvolit cestu
Ahoj.
V70 I.Generace už není mnoho.A pokud ano,tak vybydlené,protože pěkné máme my doma.
Buď kontaktovat někoho z fora a požádat o individuální dovoz(připrav si šrajtofli)
Nebo koupit nějakou vybydlenou V70.I.Gen a upravit k obrazu svému(Je jedno,jestli benzín,nebo ropa)
Nebo se poohlídnout po V70.II.Gen.,připlatit si a udělat jen běžný servis po koupi a pak se jen vozit.
Je to opravdu těžké rozhodování.
Takže lovu zdar!!!!!

rád bych koupil V70 a váhám jakou zvolit cestu
Ahoj.
V70 I.Generace už není mnoho.A pokud ano,tak vybydlené,protože pěkné máme my doma.


Buď kontaktovat někoho z fora a požádat o individuální dovoz(připrav si šrajtofli)


Nebo koupit nějakou vybydlenou V70.I.Gen a upravit k obrazu svému(Je jedno,jestli benzín,nebo ropa)
Nebo se poohlídnout po V70.II.Gen.,připlatit si a udělat jen běžný servis po koupi a pak se jen vozit.
Je to opravdu těžké rozhodování.


Takže lovu zdar!!!!!


_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
S 60
Jojo, ta šedesátka se mi taky líbí, dneska s nim budu mluvit tak uvidíme, dík.Pepino33 píše:Ahoj.
Doporučil bych tuhle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
Původ ČR,nevybydlená a s pěknou výbavou.A pěkný lak.
U té 80-tky bych nevěřil kilometrům,bo ITAL!!!!!![]()
![]()
P.S. Nejsem sice odborník,ale názor to je,ne??![]()
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na ty kilometry zapomeň, dle inzerátu 2 roky jezdilo v německu, takže 120.000 km jen z německa plus dalších minimálně 110.000 z čech. Ale auto je to pěkný.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim,
Předem se omlouvám, určitě už tu podobny dotaz zazněl mnohokrát, pročetl jsem posledních pár stran a nikde jsem to nenašel tak se zeptám znovu.
Chystám se pořídit nové auto, mé stařičké Astře uz brzy odzvoní a rozhodl jsem se koupit XC90. Chtěl jsem nejaké SUV. Důvody:
1. bezpečnost
2. dost velké pro rodinu
3. +- terení propustnost (jezdím na ryby po polních cestách etc.)
Volvo jsem si vybral podle vzhledu a doufam ze i kvality značky
Rad bych pravděpodobně vybral z roku 2009 až 2012, nicméně pokud bude i starší v dobrém stavu a slušnou cenu nebránil bych se.
Využití:
V tydnu prakticky pouze doprava do prace a zpět (cca 25km denně)
O vikendech pak výlety do 100km
občasné cesty po EU
Moje otázky jsou:
1. Jakou motorizaci vybrat
2. na co si dát pozor při nákupu
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna?
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)?
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO)
pokud jsem dobře hledal tak co se tyče motoru tak možnosti asi budou:
1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Za každou radu budu vděčný
Děkuji,
Jay
Předem se omlouvám, určitě už tu podobny dotaz zazněl mnohokrát, pročetl jsem posledních pár stran a nikde jsem to nenašel tak se zeptám znovu.
Chystám se pořídit nové auto, mé stařičké Astře uz brzy odzvoní a rozhodl jsem se koupit XC90. Chtěl jsem nejaké SUV. Důvody:
1. bezpečnost
2. dost velké pro rodinu
3. +- terení propustnost (jezdím na ryby po polních cestách etc.)
Volvo jsem si vybral podle vzhledu a doufam ze i kvality značky
Rad bych pravděpodobně vybral z roku 2009 až 2012, nicméně pokud bude i starší v dobrém stavu a slušnou cenu nebránil bych se.
Využití:
V tydnu prakticky pouze doprava do prace a zpět (cca 25km denně)
O vikendech pak výlety do 100km
občasné cesty po EU
Moje otázky jsou:
1. Jakou motorizaci vybrat
2. na co si dát pozor při nákupu
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna?
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)?
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO)
pokud jsem dobře hledal tak co se tyče motoru tak možnosti asi budou:
1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Za každou radu budu vděčný
Děkuji,
Jay
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Prakticky vždy s AWD. Pouze individuální dovozy z USA jsou někdy bez AWD a to budou určitě jen benzíny.Onjay píše: 1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Povinné ručení bude v případě nákladů na XC90 ta nejmenší položka.Onjay píše:4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V8 se přestala dodávat od MY12 nahoru. Ale jako motorizace je to nejzajímavější (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=53997). Něco to žere, mix po městě asi takto: https://www.spritmonitor.de/en/detail/619442.htmlOnjay píše:Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Fábku předjedeš až ve 130km/h

3.2 poruchová není, má o 2 válce méně, nejsou do V. Žere stejně, jede malinko méně rychle, ale stačí - když nenajdeš V8, ber 3.2.
136kW D5 (a pak pozdější D5244T18 150kW) - těch jezdí absolutně nejvíce. Se spotřebou kolem 10l počítej raději také, pak také klasiku jako vstřiky/DPF (ale nic fatálního).
Pak se dělaly v benzínu ještě 2.5T, ale těch je také málo. Výkonu taky není nazbyt a ještě byly s 5q automatem (6q je vždy lepší).
XC90 není úsporné auto, to si tady nebudeme nalhávat. Náprava je nadimenzovaná, už tak akorát (čti: je to na hraně), takže jednotlivé díly budeš udržovat častěji (než ty stejné na XC/V70II, atp.).
U 4-kolek - pak budeš standardně šéfovat úhlovku a jednotku DEM (koroze, časem) - pohledej.
A jak bylo řečeno: povinné ručení tě rozhodně nesežere - hlavně když máž bonusy, tak i s V8 se můžeš dostat pod 2500 (tedy pokud nejsi z Prahy, 19 let, svobodný muž s kšiltovkou a 10 body na kontě

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4137
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
AWD = All Wheel Drive (pohon všech kol, prostě čtyřkola)Onjay píše: 1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
_________________
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Odpovíme, i když odpovědi na všechny dotazy tu jsou, ale chápu, že je těch stránek fakt moc.
1. Jakou motorizaci vybrat záleží na profilu trasy, pokud by jsi jezdil jen po městě, pak benzín, ale píšeš, že přes týden 25 km za prací, o víkendu do 100 km a pak cesty po EU. Takže by zde měl vyjyít nejlépe diesel. Ale vezmi si, že v xc90 ten diesel bude jezdit, když dobře, tak za 9, benzín kolem 11. a to není takový rozdíl a předělání na LPG by částky zs PHm dostalo pod úroveň nafty. Diesel máš do cca roku 2005 120 kw bez DPF, od 2006 s DPF 136 kw. Oboum by slušel na danou výhu auta chip, ale raketa to furt nebude. No a u benzínu, buď 2,5T 154 kw a chip, nebo 3, či vrcholná V8. Ale za V8 se prohneš při nákupu. Při jízdě si nevzme o nic více jak 3,2 či 2,5T.
2. na co si dát pozor při nákupu AWD, turbo, DPF, elektrika... zde nejlépe s kvalifikovaným mechanikem a s originální diagnostikou VIDA DICE
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna? https://autoambo.cz/ pan Truksa. Pokud bude mít čas, tak pomůže. Jinak v Brně je pár lidí, co má alespoň origo diagnostku
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)? záleží na motorizaci, D5, 2,5T, 3,2 počítej nad 200 000 Kč u nejnižších ročníků a cena prudce poroste k novějším ročníkům. U V8 počítej tak 350 000 Kč nejméně. A u V8 také ber novější modely, myslím od 2008 výše, kde není problém s vyvažovací hřídelí či čím. A vezmi v potaz, žeauta nejlvěnjší budou vyžadovat investice. Ono stejně vybavená XC90 za 200 000 Kč oproti stejníé XC90 za 280 000 Kč bdue poznat na potřebném servisu
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO) je to jedno, za hezkým autem se vyplatí vyjet klidně 1500 km
EDIT: vidím, že hledáš až od 2009, tak ty ceny budou podstatně vyšší a D5 120 kw bez DPF již nekoupíš.
1. Jakou motorizaci vybrat záleží na profilu trasy, pokud by jsi jezdil jen po městě, pak benzín, ale píšeš, že přes týden 25 km za prací, o víkendu do 100 km a pak cesty po EU. Takže by zde měl vyjyít nejlépe diesel. Ale vezmi si, že v xc90 ten diesel bude jezdit, když dobře, tak za 9, benzín kolem 11. a to není takový rozdíl a předělání na LPG by částky zs PHm dostalo pod úroveň nafty. Diesel máš do cca roku 2005 120 kw bez DPF, od 2006 s DPF 136 kw. Oboum by slušel na danou výhu auta chip, ale raketa to furt nebude. No a u benzínu, buď 2,5T 154 kw a chip, nebo 3, či vrcholná V8. Ale za V8 se prohneš při nákupu. Při jízdě si nevzme o nic více jak 3,2 či 2,5T.
2. na co si dát pozor při nákupu AWD, turbo, DPF, elektrika... zde nejlépe s kvalifikovaným mechanikem a s originální diagnostikou VIDA DICE
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna? https://autoambo.cz/ pan Truksa. Pokud bude mít čas, tak pomůže. Jinak v Brně je pár lidí, co má alespoň origo diagnostku
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)? záleží na motorizaci, D5, 2,5T, 3,2 počítej nad 200 000 Kč u nejnižších ročníků a cena prudce poroste k novějším ročníkům. U V8 počítej tak 350 000 Kč nejméně. A u V8 také ber novější modely, myslím od 2008 výše, kde není problém s vyvažovací hřídelí či čím. A vezmi v potaz, žeauta nejlvěnjší budou vyžadovat investice. Ono stejně vybavená XC90 za 200 000 Kč oproti stejníé XC90 za 280 000 Kč bdue poznat na potřebném servisu
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO) je to jedno, za hezkým autem se vyplatí vyjet klidně 1500 km
EDIT: vidím, že hledáš až od 2009, tak ty ceny budou podstatně vyšší a D5 120 kw bez DPF již nekoupíš.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To mě říká každý. Mam 10 let historie pojištění bez nehod (tedy v 18ti jstem se 120tkou zrušil značku za 3000 a od te doby to tam asi porad smrdi) jezdim s Astrou 2.0 a nejsem schopny sehnat ruceni pod 5000. Asi nejaka magieok2ucx píše:Onjay píše:Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku,
A jak bylo řečeno: povinné ručení tě rozhodně nesežere - hlavně když máž bonusy, tak i s V8 se můžeš dostat pod 2500 (tedy pokud nejsi z Prahy, 19 let, svobodný muž s kšiltovkou a 10 body na kontě)
P.

Je mi 29
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud jezdíš na ryby a chceš se všade dostat, tak nějaké hodně zubaté gumy (jinak po mokré trávě od vody neodjedeš), klidně celoročne zimní, protože na žádné velké závodění to není a při rychlostech nad 130 na dálnici spotřeba stoupá na hodnoty blížící se bžilionu litrů na sto.
Vyhni se sestiválci, protože má jen automat co nevydrží ani zemanovo volební období, protože je poddimenzovaný.
Vyhni se sestiválci, protože má jen automat co nevydrží ani zemanovo volební období, protože je poddimenzovaný.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2398
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Doplním, že je i motorizace T6 a to jest mezi 3.2 a V8
Neboli šestiválec v řadě o objemu 3l + turbo. 


_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To sice ano, ale jak T6, tak D5 120kW tazatel vyloučil požadovaným mládím auta. V uvedeném rozmezí se tyhle motorizace už nevyskytovaly - T6ku (s 4q AT) nahradila V8. A Euro3 diesel (na XC90ku zoufalé slabá 120kW) pak byla nahrazena Euro4 136kW D5 (kde až s čipem to auto konečně trochu ožije).
Za mě: hledat V8 a nebát se - zrovna jsem zkoumal opět po delším čase celkové náklady na provoz - paradoxně je to zatím nejúspornější auto - bez započítání nákladů na pořízení - málo opravuji, jen jezdím a klesl jsem momentálně na 6.02Kč/km - což je dosud nejméně proti ostatním (34tkm za 3 roky - 2/3 nákladů je palivo). Předchozí vozy mám všechny kolem 6.5Kč/km - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=53924. Ten aktuální stav (6.02) je někde na úrovni chyby měření (tím myslím, že stačí koupit nové gumy a zase to uteče).
Zkrátka chci říct, že pro nás málo jezdící není spotřeba (číslo na budíku) zase tak zásadní položka v ceně provozování auta.
Na druhou stranu - chápu, že ne každý má morál jezdit s číslem 15l/100km na budíkách
P.
Za mě: hledat V8 a nebát se - zrovna jsem zkoumal opět po delším čase celkové náklady na provoz - paradoxně je to zatím nejúspornější auto - bez započítání nákladů na pořízení - málo opravuji, jen jezdím a klesl jsem momentálně na 6.02Kč/km - což je dosud nejméně proti ostatním (34tkm za 3 roky - 2/3 nákladů je palivo). Předchozí vozy mám všechny kolem 6.5Kč/km - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=53924. Ten aktuální stav (6.02) je někde na úrovni chyby měření (tím myslím, že stačí koupit nové gumy a zase to uteče).
Zkrátka chci říct, že pro nás málo jezdící není spotřeba (číslo na budíku) zase tak zásadní položka v ceně provozování auta.
Na druhou stranu - chápu, že ne každý má morál jezdit s číslem 15l/100km na budíkách

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V8 delaji i v manualu??? To bude poradna vzacnost, to asi nesezenuRomulusw píše:Pokud jezdíš na ryby a chceš se všade dostat, tak nějaké hodně zubaté gumy (jinak po mokré trávě od vody neodjedeš), klidně celoročne zimní, protože na žádné velké závodění to není a při rychlostech nad 130 na dálnici spotřeba stoupá na hodnoty blížící se bžilionu litrů na sto.
Vyhni se sestiválci, protože má jen automat co nevydrží ani zemanovo volební období, protože je poddimenzovaný.
BTW taky vam reklama napravo blokuje 'odpovedet' tlacitko? :/
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V8 pouze AT. Reklama ti to může blokovat na nějakém mobilním zařízení. Už se to řešilo někde zde: https://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=18
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://auta.yauto.cz/volvo-xc90-4-4-i-v8-232kw-2770380.html
co rikate na toto? vek trochu starsi nez tedy hledam...
co rikate na toto? vek trochu starsi nez tedy hledam...
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tady pozor na to ojnicni lozisko, ktere se pry dokaze zadrit. Problem byl odstranen u novejsich rocniku
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím prosím vas máte někdo zkušenost s 3.2 i v6 v xc90 přemýšlím o koupi předem děkuji za odpověď
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé