Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele Zlin. Ti na to mohu mrknout. Mam stejne auto jen D5 bez DPF
-
Offline
- Příspěvky: 97
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: VK
- Vůz: C70 '99
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ak by si mal čas bol by som ti veľmi vďačný.
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Cas se najde. Napis mi do SZ, co chces omrknout a zjistit
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 2,4 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Není tohle někdo ze zdejšího osazenstva fora? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17423178?goFrom=list Protože ten nájezd za tu cenu je až překvapivě nízký. Má tenhle motor už DPF kurvítko nebo ne?
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tezko rici. Muze to byt 96 kw bez DPF, 120 kw bez DPF, 93 kw s DPF, 120 kw s DPF (nejmene pravdepodobne), 136 kw s DPF. Zalezi kdy ten rok 2005 byl vyrobeny.
Dle koncovky vyfuku bych to ale tipnul na motorizaci bez DPF
Dle koncovky vyfuku bych to ale tipnul na motorizaci bez DPF
-
Offline
- Příspěvky: 3028
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
dle VIN by tam měl být DPF viz zde Pavel (ok2ucx) https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=59821&hilit=lapa%C4%8D+saz%C3%AD+pln%C3%BD&start=0
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý den, asi za hoďku se jedu kouknout na tuhle CNG V70: http://www.autoscout24.ch/5077851.
Snad se ukočíruju a hned to nekoupím, dobře to nafotím, zkusím co můžu, a případně tam zítra pojedu zase. Hodím se tedy odpoledne fotky. Je něco na co bych si měl dát pozor? Vím že 99% z vás CNG nemá, myslím však i na co si dát pozor bez ohledu na to že je to s CNG..
Budu moc vděčný za jakoukoliv radu.
Takže já jdu na věc: pokusím se zkusit co je v mých silách. Držte mi palce.
Snad se ukočíruju a hned to nekoupím, dobře to nafotím, zkusím co můžu, a případně tam zítra pojedu zase. Hodím se tedy odpoledne fotky. Je něco na co bych si měl dát pozor? Vím že 99% z vás CNG nemá, myslím však i na co si dát pozor bez ohledu na to že je to s CNG..
Budu moc vděčný za jakoukoliv radu.
Takže já jdu na věc: pokusím se zkusit co je v mých silách. Držte mi palce.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určitě bych Bifuel nekupoval.Jakákoliv oprava stojí neskutečný balík.gigy píše:Dobrý den, asi za hoďku se jedu kouknout na tuhle CNG V70: http://www.autoscout24.ch/5077851.
Snad se ukočíruju a hned to nekoupím, dobře to nafotím, zkusím co můžu, a případně tam zítra pojedu zase. Hodím se tedy odpoledne fotky. Je něco na co bych si měl dát pozor? Vím že 99% z vás CNG nemá, myslím však i na co si dát pozor bez ohledu na to že je to s CNG..
Budu moc vděčný za jakoukoliv radu.
Takže já jdu na věc: pokusím se zkusit co je v mých silách. Držte mi palce.
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
sakra, tak to jste mi úplně "srazil" moje nadšení a euforii, ono toho na netu moc k dohledání není ale co sem našel tak lidi psali že náklady na údržbu CNG jsou podobný jak LPG..
No co, podívat už se tam pojedu stejně a uvidíme..
No co, podívat už se tam pojedu stejně a uvidíme..
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jde o to ze CNG delalo samo volvo a to si to necha radne zaplatit. Nikdo jiny CNG nebude umet servisovat a nahradni dily opet jen volvo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A ještě jsi zapomněl říct, že české zastoupení Volvo toto stejně neumíHaben píše:Jde o to ze CNG delalo samo volvo a to si to necha radne zaplatit. Nikdo jiny CNG nebude umet servisovat a nahradni dily opet jen volvo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak jsem zpět a už nad tím nemusím přemýšlet, olej pod minimem, to bych ještě přestál, ale pak se objevilo při rychlosti 30+ dunění jakoby z kol, po několika prudších zastaveních to přestalo ( možná byli zavzdušněný a je to normální? nevím), potom se ale ohřál motor ale CNG automaticky necvaklo, potom co jsem ho tam čudlíkem navolil, se začaly od motoru ozývat celkem hlasité pazvuky, vždy když sem šlápl na plyn, přepínání z benzínu na plyn nepomohlo, takže už bylo 100% hotovo
jinak to byl nějaký turek, takže už jsou i ve švajcu... německy neuměl skoro vůbec, hnedka tam narval klimu na max, abych toho co nejmíň slyšel poté co se ozval ten zvuk z motoru při jízdě na CNG a bylo "vymalováno" se přiznal že ještě auto na plyn nikdy neprodával, můžu prej ale přece jezdit na benzín ne? ...
Jinak, ať to jen nehaním, hezký zachovalý interiér, automat chodil hezky, nejsem na něj zvyklej, ale musím říct že je pravda že se zvyká rychle a ta jízda je pak ještě pohodlnější
No nic, takže mě čeká další vyhledávání levnějšího benzínu ( abych mohl do ceny připočíst + 30 000 za LPG ) a nebo nafty, možná se teď ještě zajedu kouknout na V50 2,0 najeto 294k..
jinak to byl nějaký turek, takže už jsou i ve švajcu... německy neuměl skoro vůbec, hnedka tam narval klimu na max, abych toho co nejmíň slyšel poté co se ozval ten zvuk z motoru při jízdě na CNG a bylo "vymalováno" se přiznal že ještě auto na plyn nikdy neprodával, můžu prej ale přece jezdit na benzín ne? ...
Jinak, ať to jen nehaním, hezký zachovalý interiér, automat chodil hezky, nejsem na něj zvyklej, ale musím říct že je pravda že se zvyká rychle a ta jízda je pak ještě pohodlnější
No nic, takže mě čeká další vyhledávání levnějšího benzínu ( abych mohl do ceny připočíst + 30 000 za LPG ) a nebo nafty, možná se teď ještě zajedu kouknout na V50 2,0 najeto 294k..
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13290
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na V50 se vykašli a radši hledej dál V70II.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V50 a tři sta najeto, to nejni dobrá kombinace
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ok, tak na V50 kašlu, kouknout jsem tam ani nebyl, stejně bych radši prostornější a věřím že i jízdě pohodlnější V70.. ( to jen přítelkyni se ta 50ka víc líbí )
Takže my "padla do oka" tahle, není to AWD, což nepotřebuju, a není to 2,5T ani T5, což taky (vzhledem ke spotřebě) nepotřebuju, ještě ideálnější by bylo bez turba ale co už, musím to řešit tenhle týden dokud je tu semnou rodina a mám k dispozici auto.
Auto je zde: https://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/autos/kombi/volvo-v70-2-4t/w/an801382111/
Není tam nic špatného na něm ne? Tenhle motor jde do LPG v celku dobře ne? Že bychom se zítra jeli podívat
A při cestě je rovnou i tohle: http://www.tutti.ch/zuerich/fahrzeuge/autos/angebote/volvo-v70-diesel-mit-mfk_16251431.htm
Nafta, více najeto, ale když už se tam pojede, myslím, že na ní koukneme
No a pak je tu ještě jedno, ale teče mu voda, což je asi nesmyslse tím vůbec zabývat co? ( ikdyž je cena nižší a pán píše že se s tím dá bez problému jezdit) http://www.tutti.ch/thurgau/fahrzeuge/autos/angebote/volvo-v70-kombi_16421407.htm
Takže my "padla do oka" tahle, není to AWD, což nepotřebuju, a není to 2,5T ani T5, což taky (vzhledem ke spotřebě) nepotřebuju, ještě ideálnější by bylo bez turba ale co už, musím to řešit tenhle týden dokud je tu semnou rodina a mám k dispozici auto.
Auto je zde: https://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/autos/kombi/volvo-v70-2-4t/w/an801382111/
Není tam nic špatného na něm ne? Tenhle motor jde do LPG v celku dobře ne? Že bychom se zítra jeli podívat
A při cestě je rovnou i tohle: http://www.tutti.ch/zuerich/fahrzeuge/autos/angebote/volvo-v70-diesel-mit-mfk_16251431.htm
Nafta, více najeto, ale když už se tam pojede, myslím, že na ní koukneme
No a pak je tu ještě jedno, ale teče mu voda, což je asi nesmyslse tím vůbec zabývat co? ( ikdyž je cena nižší a pán píše že se s tím dá bez problému jezdit) http://www.tutti.ch/thurgau/fahrzeuge/autos/angebote/volvo-v70-kombi_16421407.htm
Naposledy upravil(a) gigy dne 22 srp 2017 21:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 1226
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mas tam 2 stejne odkazy
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ajo opraveno:)
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13290
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jo, to je ta co je v tom prvním odkazu, ráno tam zavoláme a uvidíme, pokud tam už pojedeme tak rovnou koukneme i na ten diesel, je to při cestě, dám pak vědět.
Jen se chci zeptat, co všechno může laik jako já zkontrolovat, u motoru jsem dneska kontroloval jen olej
pak samozřejmě lak, jestli to nerezne, prahy a tak, jestli pod tím není nějaká loužička oleje, gumy - jak jsou na tom, uvnitř pak celkový opotřebení a ataková ta elektonika: jestli funguje dvouzónová klima ( jedna strana topí druhá chladí), jestli hřejou oboje sedačky, vyzkoušet stahování všech okýnek, když už to má tu navi, tak vyzkoušet jestli jde ( ne že bych jí tam nějak chtěl, spíš bych na to mohl ukecat slevu, pokud by nešla), koukám že to má ty stěrače na světla, tak jestli jdou, a dál ? víc už mě nenapadá..
tak snad to dopadne líp jak dnes.
Jen se chci zeptat, co všechno může laik jako já zkontrolovat, u motoru jsem dneska kontroloval jen olej
pak samozřejmě lak, jestli to nerezne, prahy a tak, jestli pod tím není nějaká loužička oleje, gumy - jak jsou na tom, uvnitř pak celkový opotřebení a ataková ta elektonika: jestli funguje dvouzónová klima ( jedna strana topí druhá chladí), jestli hřejou oboje sedačky, vyzkoušet stahování všech okýnek, když už to má tu navi, tak vyzkoušet jestli jde ( ne že bych jí tam nějak chtěl, spíš bych na to mohl ukecat slevu, pokud by nešla), koukám že to má ty stěrače na světla, tak jestli jdou, a dál ? víc už mě nenapadá..
tak snad to dopadne líp jak dnes.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13290
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vzít origo diagnostiku a zkouknout výpis závad.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U toho červenýho je divný, že na jedny fotce je telefon a na ty třetí fotce není, nevim. Škoda že to má všechno tři sta tisíc a víc, s menším nájezdem nic nemaj?
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo klidne bych si připlatil za menší nájezd ale teď tu v okolí nic moc není, jen jedna ale je to awd což úplně nepotřebuju a bojím se že když se ten haldex podělá tak se nedoplatím. A nejato 265k.
https://www.autoscout24.ch/5066796
https://www.autoscout24.ch/5066796
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A toho automatu se nebojíš?gigy píše: bojím se že když se ten haldex podělá tak se nedoplatím. A nejato 265k.
https://www.autoscout24.ch/5066796
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No taky, bojím se víc věcí, ale tady je drtivá většina automatů.
Teď jedeme kouknout na tmavě modrého a světle modrého, večer dám vědět.
Teď jedeme kouknout na tmavě modrého a světle modrého, večer dám vědět.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak jsem tu a dopadlo to násleovně:
Tmavě modrou V70 2,5T AWD jsme usmlouvli z 1900 CHF na 1600
Světle modrou V70 2,4T jsme usmlouvali ze 1700 na 1250
Tmavě modrá:
interiér takový více obouchaný, při jízdě to tam docela vrzalo, zřejmě dostalo menší ránu do pravé přední části, kde kapala po jízdě kapalina z posilovače a celkově tam ta karoserie u světla malinko netěsní ( viz foto ) volant táhl doprava, když jsme to rozhoupali tak se ještě docela dlouho pohupovalo, najeto 264 500
Světle modrá:
Interiér docel obouchaný, nejde klima, bůh ví čím to je ( kdyby to byla jen kapalina tak to asi doplní oni ), dál nejde vyhřívání sedačky u spolejezdce na zadku, na zádech jo, jinak se zdá že tlumiče by mohl být lepší, když se to rozhoupalo tak se to hned zastavilo, měli jsem to i zvednutý a taky se zdálo vše na nájezd 303 500 km gut, brzdičky na tom byli hůř jak u toho tmavěmodrého. Pří jízdě to nikam netáhlo a celkově řízení působilo lépe, ale gumy byli na jedné straně ( vždy směrem do středu auta ) dost ojeté, nerovnoměrně se zbytkem pneu, při vyší rychlosti, cc 80+ se ozývají menší vybrace, jakoby z předních kol, ale asi by to mohlo být z toho jak jsou blbě sjetý a vyřešila by to geometrie? jinak ikdyž jeto V70, tak má napsáno MADE IN BELGIUM, což se mi trochu nezdá, potom je tam na motoru přidělaný jakoby hák, který vypadá že měl sloužit k tomu aby mohl motor ven, což se mi taky nelíbí a v neposlední řadě, nám bylo tvrzeno že jezdí celou dobu v CH, ale má tam vyvrtaný díry jakoby po velký SPZ, jo a ještě to mělo kaput baterku, ovšem říkali že tam dají jinou, a ještě se mi nelíbilo že byl teplý motor už když jsme přijeli ( veděli že přijedeme) prý že bli tankovat ale nádrž téměř prázdná
Tmavě modré, kde je vidět jak uniká kapalina http://www.imgup.cz/images/2017/08/23/21100773_1680584111960782_1842254672_n.jpg
Tmavě modré, únik kapaliny, je vidět "opatlané" víčko, mělo by se to át vyřešit otočením těsnění, avšak nemůžu si být jist že to jenom tohle
http://www.imgup.cz/images/2017/08/23/21040868_1680584321960761_423600111_n.jpg
Zde je viět jak to u světla není na této straně úplně přilehlé
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21074168_1680584498627410_1366085048_n.jpg
a teď už světle modrá:
další věc co se mi na ní nezdá je že má po celé délce takovýhle pruh jiné barvy a to na obouch stranách, jak kdyby tam mělo téct nebo co to mže být? velký problém nebo neřešit?
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21040535_1680584601960733_1167406647_n.jpg
dále hák na matoru, nebo to snad má nějaký jiný účel ?
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21076733_1680585061960687_578880876_n.jpg
Potom má ještě zpětný zrdcátko kaput, nebo prostě zůstalo na 80% úplně zatmavený
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21040614_1680585201960673_118596839_n1.jpg
A pak ukázka , jak mo je intereer kaput, respektive tohle je na tom asi to nejhorší
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21039946_1680585331960660_1278010679_n.jpg
Takže pocity jsou takový že jízdně se mi víc líbilo světlé ale má hodně takových nejasností, ten hák na motoru atd... navíc nejde ta klima a i prodejci, nějaký turko-chorvati, moc solidně nevypadali. Za to to tmavé dostalo evidentně nějakou menší ránu do přední pravý strany, má to navíc AWD, prodejci nějácí rusáci, při jízdě to táhlo doprava a zdál se být více vytlučený, zase tomu ale jde klima a ty prodejci vypadají přece jen aspoň trochu solidněji.
A teď babo raď, ani jedno auto není v cajku, ovšem co za tuhle cenovku chci, vždyť to světlý nestojí ani 30k, za to se v čr prodavají slušnější kousky na ND nebo ne? A zase nevypadá tak že by nemělo ujet už ani tisíc km..
tak budu rád za jakýkoliv vaše názory a snad to co vyberu, zvládne v pohodě alespoň tu cestu do ČR
Tmavě modrou V70 2,5T AWD jsme usmlouvli z 1900 CHF na 1600
Světle modrou V70 2,4T jsme usmlouvali ze 1700 na 1250
Tmavě modrá:
interiér takový více obouchaný, při jízdě to tam docela vrzalo, zřejmě dostalo menší ránu do pravé přední části, kde kapala po jízdě kapalina z posilovače a celkově tam ta karoserie u světla malinko netěsní ( viz foto ) volant táhl doprava, když jsme to rozhoupali tak se ještě docela dlouho pohupovalo, najeto 264 500
Světle modrá:
Interiér docel obouchaný, nejde klima, bůh ví čím to je ( kdyby to byla jen kapalina tak to asi doplní oni ), dál nejde vyhřívání sedačky u spolejezdce na zadku, na zádech jo, jinak se zdá že tlumiče by mohl být lepší, když se to rozhoupalo tak se to hned zastavilo, měli jsem to i zvednutý a taky se zdálo vše na nájezd 303 500 km gut, brzdičky na tom byli hůř jak u toho tmavěmodrého. Pří jízdě to nikam netáhlo a celkově řízení působilo lépe, ale gumy byli na jedné straně ( vždy směrem do středu auta ) dost ojeté, nerovnoměrně se zbytkem pneu, při vyší rychlosti, cc 80+ se ozývají menší vybrace, jakoby z předních kol, ale asi by to mohlo být z toho jak jsou blbě sjetý a vyřešila by to geometrie? jinak ikdyž jeto V70, tak má napsáno MADE IN BELGIUM, což se mi trochu nezdá, potom je tam na motoru přidělaný jakoby hák, který vypadá že měl sloužit k tomu aby mohl motor ven, což se mi taky nelíbí a v neposlední řadě, nám bylo tvrzeno že jezdí celou dobu v CH, ale má tam vyvrtaný díry jakoby po velký SPZ, jo a ještě to mělo kaput baterku, ovšem říkali že tam dají jinou, a ještě se mi nelíbilo že byl teplý motor už když jsme přijeli ( veděli že přijedeme) prý že bli tankovat ale nádrž téměř prázdná
Tmavě modré, kde je vidět jak uniká kapalina http://www.imgup.cz/images/2017/08/23/21100773_1680584111960782_1842254672_n.jpg
Tmavě modré, únik kapaliny, je vidět "opatlané" víčko, mělo by se to át vyřešit otočením těsnění, avšak nemůžu si být jist že to jenom tohle
http://www.imgup.cz/images/2017/08/23/21040868_1680584321960761_423600111_n.jpg
Zde je viět jak to u světla není na této straně úplně přilehlé
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21074168_1680584498627410_1366085048_n.jpg
a teď už světle modrá:
další věc co se mi na ní nezdá je že má po celé délce takovýhle pruh jiné barvy a to na obouch stranách, jak kdyby tam mělo téct nebo co to mže být? velký problém nebo neřešit?
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21040535_1680584601960733_1167406647_n.jpg
dále hák na matoru, nebo to snad má nějaký jiný účel ?
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21076733_1680585061960687_578880876_n.jpg
Potom má ještě zpětný zrdcátko kaput, nebo prostě zůstalo na 80% úplně zatmavený
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21040614_1680585201960673_118596839_n1.jpg
A pak ukázka , jak mo je intereer kaput, respektive tohle je na tom asi to nejhorší
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21039946_1680585331960660_1278010679_n.jpg
Takže pocity jsou takový že jízdně se mi víc líbilo světlé ale má hodně takových nejasností, ten hák na motoru atd... navíc nejde ta klima a i prodejci, nějaký turko-chorvati, moc solidně nevypadali. Za to to tmavé dostalo evidentně nějakou menší ránu do přední pravý strany, má to navíc AWD, prodejci nějácí rusáci, při jízdě to táhlo doprava a zdál se být více vytlučený, zase tomu ale jde klima a ty prodejci vypadají přece jen aspoň trochu solidněji.
A teď babo raď, ani jedno auto není v cajku, ovšem co za tuhle cenovku chci, vždyť to světlý nestojí ani 30k, za to se v čr prodavají slušnější kousky na ND nebo ne? A zase nevypadá tak že by nemělo ujet už ani tisíc km..
tak budu rád za jakýkoliv vaše názory a snad to co vyberu, zvládne v pohodě alespoň tu cestu do ČR
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé