mluvil jsem s překupníkem, byl dost upřímný...
- tak prej km asi nesedí, je to jen údaj na tachometru (si myslí, dle stavu)
- bylo to i bourané, je to snadno vidět na fotká...
- prý to jezdí, ale bude to chtít do servisu poladit
takže tak
jestli bylo tohle řečeno už po telefonu, tak to potěš koště
Prý masážní sedačky!!!!
Jinak tam má každý díl kastle jiný odstín barvy,ne??A ta řidičova strana asi dostala dobrý bodyček.
A kde má to dřevěné obložení?? Ví vůbec,co prodává??
Do toho bych asi nešel.
Co se km týče,tak k tomu není vyjádření.Ale podle mně asi ee.
Ahoj chlapy,
chci se zeptat, jestli náhodou někdo neviděl tyto kusy na vlastni oci, jestli ne, tak co na ně pouze podle popisu, fotek a ceny říkáte? Diky moc
sipak píše:Ahoj chlapy,
chci se zeptat, jestli náhodou někdo neviděl tyto kusy na vlastni oci, jestli ne, tak co na ně pouze podle popisu, fotek a ceny říkáte? Diky moc
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47 "GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
No kdybys byl tak zlaty a kouknul na nej, byl bych ti vdecny (samozrejme sem ochotny po zasluze odmenit;) )
Jeste mi napis, jak to chodi, jestli mam kontaktovat prodejce a domluvit se s nim nebo jak. Kupuju auto poprve, tak nevim, jak to funguje:) Diky
Napis mu a zeptej se, zda se mohu v utery stavit mezi 14:00-16:00. Kde ho najdu a co chces proverit mi hod do SZ.
Martin
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47 "GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
karelvolvo píše:Já bych si v první řadě položil otázku chci auto Euro 4 tzn. s DPF ?? Nebylo by lepší o rok starší a s bezproblémovým Euro 3 ???
A je to u Volva tak zavazny problem, aby to melo mit zasadni vliv na me rozhodnuti? Koukal sem v rychlosti po novych "nejspis repas" a je to polozka 5000,- coz neni uplne tak strasidelny.?
karelvolvo píše:Já bych si v první řadě položil otázku chci auto Euro 4 tzn. s DPF ?? Nebylo by lepší o rok starší a s bezproblémovým Euro 3 ???
A je to u Volva tak zavazny problem, aby to melo mit zasadni vliv na me rozhodnuti? Koukal sem v rychlosti po novych "nejspis repas" a je to polozka 5000,- coz neni uplne tak strasidelny.?
S o kolik vyšší spotřebou je potřeba počítat oproti D5 bez DPF předchozí generace?
Ale pochybuji, že zrovna tohle má deklarovaných 262t km. Každopádně je to přece jenom 16-17 let starý kus...takovýho metuzaléma jsem zase nechtěl. Na druhou stranu - nezlomné TDI. No já nevím, nějaký názor?
btw raolsa - neznáš to auto náhodou? Jablonec je kousek...
no nevim, ta sedacka ridice... podle palubaku ital, zkotroluj si, jestli ma vyhrivane sesle
je to 16 let stary diesel, cekal bych standardni najezd +- 30k rocne, tzn. ted to muze byt lehce pod pul mice... sam jedu D5ku s 456000km verim ji to a doufam, ze jeste neco prida
_________________ je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96 bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
sedačka vypadá hrozně, ale mohl to být jen hrozně neopatrný řidič, co usedal agresivně na sedadlo. Tím nechci tohle auto hájit.
K těm ročním kilometrům - nedávno jsem dělal poměrně rozsáhlou statistiku toho, kolik mají auta průběh km v závislosti na věku. Statistika vycházela z údajů, které jsme léty nasbírali z aut připojených do našeho systému.
A jedno jednoduché číslo nestačí. Zprůměrováno přes hodně velký vzorek auto to dopadlo tak, že:
- první 3-4 roky měla Volva najeto skutečně 30-40tis. km / rok.
- potom se to zlomilo a do cca. 10-12 let věku auta už přibývalo jen průměrných 15tis. km / rok
- a pak už kilometry přibývaly opravdu jen pomalu.
Roli v tom samozřejmě hraje houfné stáčení km, nicméně ten use-case prvního majitele s autem, coby služebákem, který jezdí hodně, tu je. Pak se auto změní na soukromé vozidlo s ne až tak velkým nájezdem. A v létech už je to spíše druhé auto do rodiny jen s malým ročním přírůstkem.
Samozřejmě se taková lomená čára dá číst i jinak. Moje zobecňující interpretace je tato, v mnoha konkrétních případech bude jistě kulhat.
Těch 30tis / rok za celý život auta tam ale nikdy není (v průměru).
P.
_________________ .::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk Specializovaný Volvo servis - CarDiag.infohttps://cardiag.info
ok2ucx píše:Ahoj:
K těm ročním kilometrům - nedávno jsem dělal poměrně rozsáhlou statistiku toho, kolik mají auta průběh km v závislosti na věku. A jedno jednoduché číslo nestačí. Zprůměrováno přes hodně velký vzorek auto to dopadlo tak, že:
- první 3-4 roky měla Volva najeto skutečně 30-40tis. km / rok.
- potom se to zlomilo a do cca. 10-12 let věku auta už přibývalo jen průměrných 15tis. km / rok
- a pak už kilometry přibývaly opravdu jen pomalu.
Těch 30tis / rok za celý život auta tam ale nikdy není (v průměru).
P.
diky za zajimave udaje
netvrdim, ze to tak vzdy, ale byt kupujicim, vzdy bych s tim pocital... neni neobvykle, ze Nemec ujede za 4 roky klidne 200k km, samozrejme 10 a vice let stare auto uz nebude zadny hltac km... nizke najezdy bych spis veril benzinovym verzim a ani tam to nemusi byt pravda
_________________ je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96 bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
<offtopic>Kromě toho, ten krásný aritmetický průměr má sám o sobě relativně nízkou vypovídací úroveň bez uvedení statistické odchylky, t.j. rozptylu hodnot. Proto tohle číslo (průměr) mají např. politikové tolik rádi (viz průměrná mzda).
Daleko vhodnější je medián (seřadíš vzorek a podíváš se, jaká je hodnota toho uprostřed), krásně je to vidět, když ve škole vyhodnotí testy byť jen jedné třídy.</offtopic>
Ale to bychom utekli někam mimo téma. km na tacho jsou skutečně jen indikativní číslo. O stavu auta příliš nevypovídá (stáčení), u jetých aut má daleko více vliv to, jakým stylem se auto používá (často? pravidelně? dlouhé trasy nebo mama-car? údržba? garážování? klimatické podmínky? chování pasažérů v autě? a co já vím co ještě).
Už jsem nějaký auta viděl - jsou nádherné vozy, které mají najeto 400tkm (stočené i nestočené) a nikdo by to do nich neřekl. A jsou strašlivé hujdy, které po 160tkm vypadají fakt hrozně. Oboji jsou sice malinko krajní hodnoty, ale jsou. Tady na fóru se hodně pohybujeme mezi ojetými auty. Tedy nájedy mezi 150tkm a klidně 350tkm. Mezi těmito čísly je sice opticky ohromný rozdíl, avšak při výběru ojetého auta bych tomuto číslo věnoval daleko méně pozornosti (to se lehce řekne, že?). Od určitého věku auta (co já vím - >15-20 let?) už tohle číslo skoro nemá žádnou vypovídací hodnotu. Důležité komponenty už jsou stejně 3x vyměněné (rozvody) anebo jsou naopak stářím (nikoli km) sešlé natolik, že výměna je více než užitečná (např. silentbloky?).
Ideálně, když jeden auto vybírá z více kusů, napsat si své priority (např. celkový stav, výbavu, "bouranost auta", prokazatelné budoucí investice, možná i "dojem" z předchozího majitele, a až někde na konci to zpochybnitelné číslo z tacha). K těmto měřítkům pak přidat váhu a nakonec hodnotit a porovnávat. S chladnou hlavou (ideálně nezaujatého přítele), tužkou a papírem v ruce. A nespěchat (oj, jak rychle vždy chci mít "novou" hračku doma)...
P.
_________________ .::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk Specializovaný Volvo servis - CarDiag.infohttps://cardiag.info
hajnej píše:Jezdil jsem s paní, která provozovala 5 aut jako taxi na menším městě. Měla je v civilním vzhledu. Najela na autě 160tis km ročně
Shodou okolností vím o jiné taxikářské partě: jezdí krásně udržované S80/V70 z prvních let výroby (převážně TDI). Krásně zachovalé a udržované vozy, s tacho kolem 1/2 mega...
... pff. Kbyby se tam natočilo 195tis., tak po tom každý druhý BFU skočí (omlouvám se Františkům).
P.
_________________ .::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk Specializovaný Volvo servis - CarDiag.infohttps://cardiag.info
Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
hanz415 píše:Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
hanz415 píše:Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
hanz415 píše:Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
Kdepak jsi slyšel, že manuální 6-ti stupňová převodovka je problémovější jak 5-ti stupňová?