Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 466
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

U V70II vs III ano. XC90 nevim.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2818
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Jakože V/XC70III je větší než V/XC70II? To si nemyslím, žádný zásadní rozdíl v místě tam není.

XC90 je větší (širší) než cokoli jiného, rozhodně se tam vejdou snáze (= rozuměj v pohodě) 3 dětské autosedačky, pokud je otázka míněna tímto směrem.


P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 466
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Na zadních sedadlech je u V/XC70III víc místa na šířku než u V/XC70II. Vyzkoušeno mnohokrát jak bez dětských sedaček tak s nima. Není to o moc, ale dostatečně na to aby to člověk poznal.

Teleke
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 13
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: Volvo XC70II D5 2007
Bydliště: Olomouc

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Teleke »

Díky...ještě vozíme 30kg hafana tak asi teda xc 90, ještě na to mám čas... tak pak asi bude moje xc70II na prodej
_________________
Volvo XC70II D5 2007
Bylo Volvo V70II D5 2002

carlitos13
Offline
Příspěvky: 52
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Ústí n/L
Vůz: v70 09 151kw

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od carlitos13 »

Teleke píše:Díky...ještě vozíme 30kg hafana tak asi teda xc 90, ještě na to mám čas... tak pak asi bude moje xc70II na prodej
Zase xc90 má vyšší nakládací hranu(kvůli tomu hafanovi :oops: )

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 466
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Teleke píše:Díky...ještě vozíme 30kg hafana tak asi teda xc 90, ještě na to mám čas... tak pak asi bude moje xc70II na prodej
S tím kufrem si moc nepomůžeš, je zhruba stejně velkej jako v té tvé XC70.

adam.schrofel
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Škvorec
Vůz: Volvo V70 2.4 103kW 2006, automat

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od adam.schrofel »

Ahoj, prosím o radu při koupi Volva XC70III MY2008 najeto cca 225 tisíc.
Auto dovezl celkem vyzkoušený dovozce (dováží už léta auta celé širší rodině), který se ale příliš na Volvo nezaměřuje. Jedná se o VOC, 136 kW a automat. Zaráží mě barva auta, která je stříbrná - nicméně našel jsem si, že je to možné a auta VOC se dělala i v jiných barvách. Nenapadá mě žádné rozumné vysvětlení, lišty, hagusy, koberce, roleta má logo VOC, předpokládám, že auto by nikdo nepřestříkával, nebo neupravoval na VOC.
Auto vypadá moc pěkně, provozováno v Itálii, takže bez soli, podvozek ve srovnání s bratrancovou XC70 z 2007 absolutně nádherný.
Co automaty, jsou spolehlivé? Předpokládám, že určitě vyměním olej.
Auto mělo (doslova) vyříznutý DPF, je tam daný nový starý, ale funkční, může to být problém?
Nefunguje posilovač serva (čerpadlo), prý je to typický problém, ale ve spojení s automatem je to docela nepříjemné. Prý závada za cca 15k...?
Jak je to s přečipováním auta s automatem? Unese vyšší kW, nebude se převodovka příliš namáhat?
Jakmile budu mít, seženu VIN a dodám fotografie.

Díky moc za názory!

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 3854
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jancho »

adam.schrofel píše:Ahoj, prosím o radu při koupi Volva XC70III MY2008 najeto cca 225 tisíc.
Auto dovezl celkem vyzkoušený dovozce (dováží už léta auta celé širší rodině), který se ale příliš na Volvo nezaměřuje. Jedná se o VOC, 136 kW a automat. Zaráží mě barva auta, která je stříbrná - nicméně našel jsem si, že je to možné a auta VOC se dělala i v jiných barvách. Nenapadá mě žádné rozumné vysvětlení, lišty, hagusy, koberce, roleta má logo VOC, předpokládám, že auto by nikdo nepřestříkával, nebo neupravoval na VOC.
Auto vypadá moc pěkně, provozováno v Itálii, takže bez soli, podvozek ve srovnání s bratrancovou XC70 z 2007 absolutně nádherný.
Co automaty, jsou spolehlivé? Předpokládám, že určitě vyměním olej.
Auto mělo (doslova) vyříznutý DPF, je tam daný nový starý, ale funkční, může to být problém?
Nefunguje posilovač serva (čerpadlo), prý je to typický problém, ale ve spojení s automatem je to docela nepříjemné. Prý závada za cca 15k...?
Jak je to s přečipováním auta s automatem? Unese vyšší kW, nebude se převodovka příliš namáhat?
Jakmile budu mít, seženu VIN a dodám fotografie.

Díky moc za názory!
Ahoj, zřejmě myslíš VOR. Já znám jen tu modrou, ale třeba poradí zkušenější. Ital nebude mit pravděpodobně bufíka, což je v zimě velmi praktická věc. Automat by měl po chipu naopak řadit kultivovaněji.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 3854
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jancho »

Tak jsem projížděl foto na googlu a asi je fakt VOR i ve stříbrné...
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1410
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Arkaz »

VOR boli modre a strieborne. Aj ked nechapem preco robili strieborne ked je to otras k VOR patri len modra :D taliani casto nemaju vyhrrv sedaciek ale xc bolo asi v horach a VOR asi bude mat. Automaty su spolahlive ak sa meni olej. Udajne sa dozivaju rozvadzaceax 250-300tkm no moj prezil krasnych 383000. Po vymene rozvadzaca automat radi krasne olej meneny kazdych 60tkm. Dpf nemuai byt problem tiez mam povodny co ma 400tkm a regeneruje sa pekne. Posilovsc riadenia vies zohnat aj pouzity spravis preplach das novy olej a vydrzi este dlho pokial budes menit v nom servo kvapalinu :) chip ja 136kw je dost overeny uz ak si ho nehas spravit od niekoho kto vie co robi napr volvocesky tak nebudes mat problem. Prevodovka ma dost velku rezervu.

denial
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: BA
Vůz: n/a

Volvo S60 T5 r.v.2002, manual, 2500 €

Příspěvek od denial »

Dobry den,

prosim vas co hovorite na tuto ponuku ?

http://www.autobazar.sk/12539522/volvo-s60-t5/
Volvo S60 T5, 2500 €

r.v. 2002, 324 207 km, benzín, 2 319 cm³ (2.3 l), 184 kW (250 PS), 5-st. manuálna prevodovka, predný pohon, modrá metalíza, sedan / Liftback, 4 - dverové, 5 - miestne, Euro 3

zrychlenie 0-100 kmh co som nasiel udajne 6.8s; spotreba 10.4 l/100km
automaticka klima, dazdovy senzor, tempomat, vyhrievane sedacky, ESP

švehla
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: V50 D4204T 2.0D MMT6

Volvo S60 T5 r.v.2002, manual, 2500 €

Příspěvek od švehla »

denial píše:Dobry den,

prosim vas co hovorite na tuto ponuku ?

http://www.autobazar.sk/12539522/volvo-s60-t5/
Volvo S60 T5, 2500 €

r.v. 2002, 324 207 km, benzín, 2 319 cm³ (2.3 l), 184 kW (250 PS), 5-st. manuálna prevodovka, predný pohon, modrá metalíza, sedan / Liftback, 4 - dverové, 5 - miestne, Euro 3

zrychlenie 0-100 kmh co som nasiel udajne 6.8s; spotreba 10.4 l/100km
automaticka klima, dazdovy senzor, tempomat, vyhrievane sedacky, ESP
Ahoj, na slovenskom fóre niekto predával pred cca 2 mesiacmi rovnaké auto. Modrá metalíza, svetlý interiér, manuál, nájazd okolo 320t. Chlapík spomínal, že potrebuje rýchlo predať, odchádzal do zahraničia - je možné, že ho nakoniec dal do áčiek. Spomínal tam aj nedostatky, nedarí sa mi nájsť ten topic. Skús pohľadať.
_________________
V50 2.0D MY 2009

hanz415
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Železný Brod / Praha
Vůz: bude V70 nebo XC70 II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hanz415 »

Ahoj, kupuji své první auto a hodlám si hned trochu splnit sen Volvem V70 r.v. kolem 2002 cena max. 100k. Narazil jsem na toto, ale vím, že už se auto nabízí podezřele dlouho - nevíte k němu náhodou něco? Budu rád i za jakýkoliv koment... http://www.automodul.cz/volvo-v70-2-4-d5-120-kw-summum-manual-ku-c1017935

Zároveň se trochu obávám světlého interiéru. Přecijen potřebuji tak velké auto, abych v něm mohl tahat velké věci, ne vždy úplně čisté (třeba odvézt část kapely k koncertu i s aparáty apod.) - myslíte, že by tahle béžová trpěla?

Apropo - jsem si skoro jistý, že tu musela proběhnout diskuse na téma D5 vs. TDi. Poradíte, kde k tomu něco najít?

Díky.

EDIT: podle poslední faktury ze servisu má auto pár nedostatků
Únik kapaliny z chladiče AC - nový chladič ca 3000,-
Prasklina v katalyzátoru - nový ca 10000,-
Projevuje se lehká vůle v řízení (steering rack - nevím, jak přeložit do ČJ). Tam vůbec nevím, kolik by mohla oprava stát a zda bude nutná.

Myslíte, že i přesto má auto takovou hodnotu?

sipak
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Vimperk
Vůz: Volvo V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sipak »

Ahoj vsem fanouskum techto krasavcu:)
Shanim Volvo V70 II D5, rok vyroby nejlepe 2005+, 120KW, nejlepe EURO 3, cenove by melo byt do 150tis vcetne pripadnych oprav. Kdybyste vedeli o nejakem peknem kousku, budu moc rad, kdyz mi zde date vedet.

Co rikate napr. na tento kousek, neni ta cena zbytecne premrstena? https://auto.bazos.cz/inzerat/68342269/Volvo-V70-24-D5-120-kW-XENONY-KUZE-VYHREV-NAVI-TAZNE.php

Diky za pripadnou pomoc

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2818
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Pokud je toto auto v dobrém stavu, tak taková cena vůbec není přemrštěná. Stačí se jen podívat do zahraničí a je jasno. Kdyby to byl dovoz, sotva kdo bude auto vozit a slevovat hodně desítek tis. Kč, aby to následně prodal v CZ.

Co se Eura a motorů týká, tak Euro3 120kW (s černým krytem) se po faceliftu (MY05) na evropský trh dodávaly pouze právě jako modelový rok MY2005.

Od MY06 už byla Euro4 (šedý kryt, s DPF), i když některé výkonové verze měly číselně stejný výkon 120kW (to aby se to nepletlo). Toto je i případ tohoto vozu: VIN YV1SW694072622201 je modelový rok dokonce MY07 a kód motoru pak D5244T5 (120kW). Je to identické železo jako ještě slabší verze 93kW (D5244T7) i "standard" 136kW (D5244T4). Všechny tři pak jdou bezpečně poladit na cca. 160kW.

Je-li to auto pěkné, tedy ve slušném stavu, tak bych po něm šel, jedná se o jedny z posledních 70ek v generaci P2.

Pavel
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 30 lis 2016 09:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

hanz415 píše:Ahoj, kupuji své první auto a hodlám si hned trochu splnit sen Volvem V70 r.v. kolem 2002 cena max. 100k. Narazil jsem na toto, ale vím, že už se auto nabízí podezřele dlouho - nevíte k němu náhodou něco? Budu rád i za jakýkoliv koment... http://www.automodul.cz/volvo-v70-2-4-d5-120-kw-summum-manual-ku-c1017935

Zároveň se trochu obávám světlého interiéru. Přecijen potřebuji tak velké auto, abych v něm mohl tahat velké věci, ne vždy úplně čisté (třeba odvézt část kapely k koncertu i s aparáty apod.) - myslíte, že by tahle béžová trpěla?

Apropo - jsem si skoro jistý, že tu musela proběhnout diskuse na téma D5 vs. TDi. Poradíte, kde k tomu něco najít?

Díky.

EDIT: podle poslední faktury ze servisu má auto pár nedostatků
Únik kapaliny z chladiče AC - nový chladič ca 3000,-
Prasklina v katalyzátoru - nový ca 10000,-
Projevuje se lehká vůle v řízení (steering rack - nevím, jak přeložit do ČJ). Tam vůbec nevím, kolik by mohla oprava stát a zda bude nutná.

Myslíte, že i přesto má auto takovou hodnotu?
Pokud je vule v rizeni a je v tom ridicim hydraulickem nesmyslu, tak jety i s opravou cca 10 tis, novy 25 tis + prace.
Svetly interier mam v kuzi a ok. Deti jsou cunata a staci otrit, ale bude-li na nastrojich cerny prach, tak nevim nevim. Do kufru poridis plastovou vanu a je klid, ale na sedadla bych nic spinaveho nedaval.
A rozdil d5 vs tdi. Tdi je nesmrtelne, spolkne i horsi naftu. Ma traktorovy zvuk a drnci to na volnoveh, pri jizde a nebo akceleraci je zvuk pekny. Jede mene jak D5, do 1800 ot je mrtvy, ale tahne slusne az do omezovace. S D5 se da zrychlit i kolem 1500 ot, tahne do cca 4000 ot kontinuelne. Je tady riziko spatnych vstriku, pak cca repas za 3500 tis ci nove za dvojnasobek.
Jinak obe motorizace dokazou jezdit pohodlne mimo mesto za 6-7, mesto o 2-3 l vice. Je to o vyzkouseni, jak ti ktera motorizace sedne
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

outdoor
Offline
Příspěvky: 209
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od outdoor »


yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4095
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od yoby »

Dobrej cirkus :-) a jen manuální klima
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13006
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Socka bez ničeho :%) , ale zase cena je příznivá, teda pokud tam není nějaký zásadní problém. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 8 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Že je majitelka asi trochu mimo :green:

"Volvíno v černé metalíze má všechno kromě tažného zařízení a tempomatu."

Už jen kvůli těm modrejm plechům a dekoru v interiéru bych se o to vůbec nezajímal...

outdoor
Offline
Příspěvky: 209
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od outdoor »


quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 466
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Vzhledem k tomu že píše "Země původu: Česká republika" neměl by být problém si to ověřit.

https://www.kontrolatachometru.cz/

Napiš mu o číslo protokolu poslední TK.

outdoor
Offline
Příspěvky: 209
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od outdoor »

outdoor píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17087225?goFrom=list

kolik tak může mít reálně natočeno?
mluvil jsem s překupníkem, byl dost upřímný...
- tak prej km asi nesedí, je to jen údaj na tachometru (si myslí, dle stavu)
- bylo to i bourané, je to snadno vidět na fotká...
- prý to jezdí, ale bude to chtít do servisu poladit

takže tak

hanz415
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Železný Brod / Praha
Vůz: bude V70 nebo XC70 II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hanz415 »

Haben píše:A rozdil d5 vs tdi. Tdi je nesmrtelne, spolkne i horsi naftu. Ma traktorovy zvuk a drnci to na volnoveh, pri jizde a nebo akceleraci je zvuk pekny. Jede mene jak D5, do 1800 ot je mrtvy, ale tahne slusne az do omezovace. S D5 se da zrychlit i kolem 1500 ot, tahne do cca 4000 ot kontinuelne. Je tady riziko spatnych vstriku, pak cca repas za 3500 tis ci nove za dvojnasobek.
Jinak obe motorizace dokazou jezdit pohodlne mimo mesto za 6-7, mesto o 2-3 l vice. Je to o vyzkouseni, jak ti ktera motorizace sedne
Díky. Pokud bychom nebrali v úvahu ty vstřiky, je tam ještě něco, v čem D5 je oproti TDi slabší ohledně výdrže? Měl jsem D5 taky za nezmara a držáka...

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tdi ma obtokove turbo, D5 "naklapeci" lopatky. To muze byt take teoreticky zdroj problemu
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé