Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U V70II vs III ano. XC90 nevim.
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jakože V/XC70III je větší než V/XC70II? To si nemyslím, žádný zásadní rozdíl v místě tam není.
XC90 je větší (širší) než cokoli jiného, rozhodně se tam vejdou snáze (= rozuměj v pohodě) 3 dětské autosedačky, pokud je otázka míněna tímto směrem.
P.
XC90 je větší (širší) než cokoli jiného, rozhodně se tam vejdou snáze (= rozuměj v pohodě) 3 dětské autosedačky, pokud je otázka míněna tímto směrem.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na zadních sedadlech je u V/XC70III víc místa na šířku než u V/XC70II. Vyzkoušeno mnohokrát jak bez dětských sedaček tak s nima. Není to o moc, ale dostatečně na to aby to člověk poznal.
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: Volvo XC70II D5 2007
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky...ještě vozíme 30kg hafana tak asi teda xc 90, ještě na to mám čas... tak pak asi bude moje xc70II na prodej
_________________
Volvo XC70II D5 2007
Bylo Volvo V70II D5 2002
Volvo XC70II D5 2007
Bylo Volvo V70II D5 2002
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ústí n/L
- Vůz: v70 09 151kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zase xc90 má vyšší nakládací hranu(kvůli tomu hafanoviTeleke píše:Díky...ještě vozíme 30kg hafana tak asi teda xc 90, ještě na to mám čas... tak pak asi bude moje xc70II na prodej

-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S tím kufrem si moc nepomůžeš, je zhruba stejně velkej jako v té tvé XC70.Teleke píše:Díky...ještě vozíme 30kg hafana tak asi teda xc 90, ještě na to mám čas... tak pak asi bude moje xc70II na prodej
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Škvorec
- Vůz: Volvo V70 2.4 103kW 2006, automat
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, prosím o radu při koupi Volva XC70III MY2008 najeto cca 225 tisíc.
Auto dovezl celkem vyzkoušený dovozce (dováží už léta auta celé širší rodině), který se ale příliš na Volvo nezaměřuje. Jedná se o VOC, 136 kW a automat. Zaráží mě barva auta, která je stříbrná - nicméně našel jsem si, že je to možné a auta VOC se dělala i v jiných barvách. Nenapadá mě žádné rozumné vysvětlení, lišty, hagusy, koberce, roleta má logo VOC, předpokládám, že auto by nikdo nepřestříkával, nebo neupravoval na VOC.
Auto vypadá moc pěkně, provozováno v Itálii, takže bez soli, podvozek ve srovnání s bratrancovou XC70 z 2007 absolutně nádherný.
Co automaty, jsou spolehlivé? Předpokládám, že určitě vyměním olej.
Auto mělo (doslova) vyříznutý DPF, je tam daný nový starý, ale funkční, může to být problém?
Nefunguje posilovač serva (čerpadlo), prý je to typický problém, ale ve spojení s automatem je to docela nepříjemné. Prý závada za cca 15k...?
Jak je to s přečipováním auta s automatem? Unese vyšší kW, nebude se převodovka příliš namáhat?
Jakmile budu mít, seženu VIN a dodám fotografie.
Díky moc za názory!
Auto dovezl celkem vyzkoušený dovozce (dováží už léta auta celé širší rodině), který se ale příliš na Volvo nezaměřuje. Jedná se o VOC, 136 kW a automat. Zaráží mě barva auta, která je stříbrná - nicméně našel jsem si, že je to možné a auta VOC se dělala i v jiných barvách. Nenapadá mě žádné rozumné vysvětlení, lišty, hagusy, koberce, roleta má logo VOC, předpokládám, že auto by nikdo nepřestříkával, nebo neupravoval na VOC.
Auto vypadá moc pěkně, provozováno v Itálii, takže bez soli, podvozek ve srovnání s bratrancovou XC70 z 2007 absolutně nádherný.
Co automaty, jsou spolehlivé? Předpokládám, že určitě vyměním olej.
Auto mělo (doslova) vyříznutý DPF, je tam daný nový starý, ale funkční, může to být problém?
Nefunguje posilovač serva (čerpadlo), prý je to typický problém, ale ve spojení s automatem je to docela nepříjemné. Prý závada za cca 15k...?
Jak je to s přečipováním auta s automatem? Unese vyšší kW, nebude se převodovka příliš namáhat?
Jakmile budu mít, seženu VIN a dodám fotografie.
Díky moc za názory!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 3854
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, zřejmě myslíš VOR. Já znám jen tu modrou, ale třeba poradí zkušenější. Ital nebude mit pravděpodobně bufíka, což je v zimě velmi praktická věc. Automat by měl po chipu naopak řadit kultivovaněji.adam.schrofel píše:Ahoj, prosím o radu při koupi Volva XC70III MY2008 najeto cca 225 tisíc.
Auto dovezl celkem vyzkoušený dovozce (dováží už léta auta celé širší rodině), který se ale příliš na Volvo nezaměřuje. Jedná se o VOC, 136 kW a automat. Zaráží mě barva auta, která je stříbrná - nicméně našel jsem si, že je to možné a auta VOC se dělala i v jiných barvách. Nenapadá mě žádné rozumné vysvětlení, lišty, hagusy, koberce, roleta má logo VOC, předpokládám, že auto by nikdo nepřestříkával, nebo neupravoval na VOC.
Auto vypadá moc pěkně, provozováno v Itálii, takže bez soli, podvozek ve srovnání s bratrancovou XC70 z 2007 absolutně nádherný.
Co automaty, jsou spolehlivé? Předpokládám, že určitě vyměním olej.
Auto mělo (doslova) vyříznutý DPF, je tam daný nový starý, ale funkční, může to být problém?
Nefunguje posilovač serva (čerpadlo), prý je to typický problém, ale ve spojení s automatem je to docela nepříjemné. Prý závada za cca 15k...?
Jak je to s přečipováním auta s automatem? Unese vyšší kW, nebude se převodovka příliš namáhat?
Jakmile budu mít, seženu VIN a dodám fotografie.
Díky moc za názory!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 3854
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem projížděl foto na googlu a asi je fakt VOR i ve stříbrné...
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 1410
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
VOR boli modre a strieborne. Aj ked nechapem preco robili strieborne ked je to otras k VOR patri len modra
taliani casto nemaju vyhrrv sedaciek ale xc bolo asi v horach a VOR asi bude mat. Automaty su spolahlive ak sa meni olej. Udajne sa dozivaju rozvadzaceax 250-300tkm no moj prezil krasnych 383000. Po vymene rozvadzaca automat radi krasne olej meneny kazdych 60tkm. Dpf nemuai byt problem tiez mam povodny co ma 400tkm a regeneruje sa pekne. Posilovsc riadenia vies zohnat aj pouzity spravis preplach das novy olej a vydrzi este dlho pokial budes menit v nom servo kvapalinu
chip ja 136kw je dost overeny uz ak si ho nehas spravit od niekoho kto vie co robi napr volvocesky tak nebudes mat problem. Prevodovka ma dost velku rezervu.


-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: BA
- Vůz: n/a
Volvo S60 T5 r.v.2002, manual, 2500 €
Dobry den,
prosim vas co hovorite na tuto ponuku ?
http://www.autobazar.sk/12539522/volvo-s60-t5/
Volvo S60 T5, 2500 €
r.v. 2002, 324 207 km, benzín, 2 319 cm³ (2.3 l), 184 kW (250 PS), 5-st. manuálna prevodovka, predný pohon, modrá metalíza, sedan / Liftback, 4 - dverové, 5 - miestne, Euro 3
zrychlenie 0-100 kmh co som nasiel udajne 6.8s; spotreba 10.4 l/100km
automaticka klima, dazdovy senzor, tempomat, vyhrievane sedacky, ESP
prosim vas co hovorite na tuto ponuku ?
http://www.autobazar.sk/12539522/volvo-s60-t5/
Volvo S60 T5, 2500 €
r.v. 2002, 324 207 km, benzín, 2 319 cm³ (2.3 l), 184 kW (250 PS), 5-st. manuálna prevodovka, predný pohon, modrá metalíza, sedan / Liftback, 4 - dverové, 5 - miestne, Euro 3
zrychlenie 0-100 kmh co som nasiel udajne 6.8s; spotreba 10.4 l/100km
automaticka klima, dazdovy senzor, tempomat, vyhrievane sedacky, ESP
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: V50 D4204T 2.0D MMT6
Volvo S60 T5 r.v.2002, manual, 2500 €
Ahoj, na slovenskom fóre niekto predával pred cca 2 mesiacmi rovnaké auto. Modrá metalíza, svetlý interiér, manuál, nájazd okolo 320t. Chlapík spomínal, že potrebuje rýchlo predať, odchádzal do zahraničia - je možné, že ho nakoniec dal do áčiek. Spomínal tam aj nedostatky, nedarí sa mi nájsť ten topic. Skús pohľadať.denial píše:Dobry den,
prosim vas co hovorite na tuto ponuku ?
http://www.autobazar.sk/12539522/volvo-s60-t5/
Volvo S60 T5, 2500 €
r.v. 2002, 324 207 km, benzín, 2 319 cm³ (2.3 l), 184 kW (250 PS), 5-st. manuálna prevodovka, predný pohon, modrá metalíza, sedan / Liftback, 4 - dverové, 5 - miestne, Euro 3
zrychlenie 0-100 kmh co som nasiel udajne 6.8s; spotreba 10.4 l/100km
automaticka klima, dazdovy senzor, tempomat, vyhrievane sedacky, ESP
_________________
V50 2.0D MY 2009
V50 2.0D MY 2009
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Železný Brod / Praha
- Vůz: bude V70 nebo XC70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, kupuji své první auto a hodlám si hned trochu splnit sen Volvem V70 r.v. kolem 2002 cena max. 100k. Narazil jsem na toto, ale vím, že už se auto nabízí podezřele dlouho - nevíte k němu náhodou něco? Budu rád i za jakýkoliv koment... http://www.automodul.cz/volvo-v70-2-4-d5-120-kw-summum-manual-ku-c1017935
Zároveň se trochu obávám světlého interiéru. Přecijen potřebuji tak velké auto, abych v něm mohl tahat velké věci, ne vždy úplně čisté (třeba odvézt část kapely k koncertu i s aparáty apod.) - myslíte, že by tahle béžová trpěla?
Apropo - jsem si skoro jistý, že tu musela proběhnout diskuse na téma D5 vs. TDi. Poradíte, kde k tomu něco najít?
Díky.
EDIT: podle poslední faktury ze servisu má auto pár nedostatků
Únik kapaliny z chladiče AC - nový chladič ca 3000,-
Prasklina v katalyzátoru - nový ca 10000,-
Projevuje se lehká vůle v řízení (steering rack - nevím, jak přeložit do ČJ). Tam vůbec nevím, kolik by mohla oprava stát a zda bude nutná.
Myslíte, že i přesto má auto takovou hodnotu?
Zároveň se trochu obávám světlého interiéru. Přecijen potřebuji tak velké auto, abych v něm mohl tahat velké věci, ne vždy úplně čisté (třeba odvézt část kapely k koncertu i s aparáty apod.) - myslíte, že by tahle béžová trpěla?
Apropo - jsem si skoro jistý, že tu musela proběhnout diskuse na téma D5 vs. TDi. Poradíte, kde k tomu něco najít?
Díky.
EDIT: podle poslední faktury ze servisu má auto pár nedostatků
Únik kapaliny z chladiče AC - nový chladič ca 3000,-
Prasklina v katalyzátoru - nový ca 10000,-
Projevuje se lehká vůle v řízení (steering rack - nevím, jak přeložit do ČJ). Tam vůbec nevím, kolik by mohla oprava stát a zda bude nutná.
Myslíte, že i přesto má auto takovou hodnotu?
_________________
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vimperk
- Vůz: Volvo V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj vsem fanouskum techto krasavcu:)
Shanim Volvo V70 II D5, rok vyroby nejlepe 2005+, 120KW, nejlepe EURO 3, cenove by melo byt do 150tis vcetne pripadnych oprav. Kdybyste vedeli o nejakem peknem kousku, budu moc rad, kdyz mi zde date vedet.
Co rikate napr. na tento kousek, neni ta cena zbytecne premrstena? https://auto.bazos.cz/inzerat/68342269/Volvo-V70-24-D5-120-kW-XENONY-KUZE-VYHREV-NAVI-TAZNE.php
Diky za pripadnou pomoc
Shanim Volvo V70 II D5, rok vyroby nejlepe 2005+, 120KW, nejlepe EURO 3, cenove by melo byt do 150tis vcetne pripadnych oprav. Kdybyste vedeli o nejakem peknem kousku, budu moc rad, kdyz mi zde date vedet.
Co rikate napr. na tento kousek, neni ta cena zbytecne premrstena? https://auto.bazos.cz/inzerat/68342269/Volvo-V70-24-D5-120-kW-XENONY-KUZE-VYHREV-NAVI-TAZNE.php
Diky za pripadnou pomoc
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud je toto auto v dobrém stavu, tak taková cena vůbec není přemrštěná. Stačí se jen podívat do zahraničí a je jasno. Kdyby to byl dovoz, sotva kdo bude auto vozit a slevovat hodně desítek tis. Kč, aby to následně prodal v CZ.
Co se Eura a motorů týká, tak Euro3 120kW (s černým krytem) se po faceliftu (MY05) na evropský trh dodávaly pouze právě jako modelový rok MY2005.
Od MY06 už byla Euro4 (šedý kryt, s DPF), i když některé výkonové verze měly číselně stejný výkon 120kW (to aby se to nepletlo). Toto je i případ tohoto vozu: VIN YV1SW694072622201 je modelový rok dokonce MY07 a kód motoru pak D5244T5 (120kW). Je to identické železo jako ještě slabší verze 93kW (D5244T7) i "standard" 136kW (D5244T4). Všechny tři pak jdou bezpečně poladit na cca. 160kW.
Je-li to auto pěkné, tedy ve slušném stavu, tak bych po něm šel, jedná se o jedny z posledních 70ek v generaci P2.
Pavel
Co se Eura a motorů týká, tak Euro3 120kW (s černým krytem) se po faceliftu (MY05) na evropský trh dodávaly pouze právě jako modelový rok MY2005.
Od MY06 už byla Euro4 (šedý kryt, s DPF), i když některé výkonové verze měly číselně stejný výkon 120kW (to aby se to nepletlo). Toto je i případ tohoto vozu: VIN YV1SW694072622201 je modelový rok dokonce MY07 a kód motoru pak D5244T5 (120kW). Je to identické železo jako ještě slabší verze 93kW (D5244T7) i "standard" 136kW (D5244T4). Všechny tři pak jdou bezpečně poladit na cca. 160kW.
Je-li to auto pěkné, tedy ve slušném stavu, tak bych po něm šel, jedná se o jedny z posledních 70ek v generaci P2.
Pavel
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 30 lis 2016 09:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud je vule v rizeni a je v tom ridicim hydraulickem nesmyslu, tak jety i s opravou cca 10 tis, novy 25 tis + prace.hanz415 píše:Ahoj, kupuji své první auto a hodlám si hned trochu splnit sen Volvem V70 r.v. kolem 2002 cena max. 100k. Narazil jsem na toto, ale vím, že už se auto nabízí podezřele dlouho - nevíte k němu náhodou něco? Budu rád i za jakýkoliv koment... http://www.automodul.cz/volvo-v70-2-4-d5-120-kw-summum-manual-ku-c1017935
Zároveň se trochu obávám světlého interiéru. Přecijen potřebuji tak velké auto, abych v něm mohl tahat velké věci, ne vždy úplně čisté (třeba odvézt část kapely k koncertu i s aparáty apod.) - myslíte, že by tahle béžová trpěla?
Apropo - jsem si skoro jistý, že tu musela proběhnout diskuse na téma D5 vs. TDi. Poradíte, kde k tomu něco najít?
Díky.
EDIT: podle poslední faktury ze servisu má auto pár nedostatků
Únik kapaliny z chladiče AC - nový chladič ca 3000,-
Prasklina v katalyzátoru - nový ca 10000,-
Projevuje se lehká vůle v řízení (steering rack - nevím, jak přeložit do ČJ). Tam vůbec nevím, kolik by mohla oprava stát a zda bude nutná.
Myslíte, že i přesto má auto takovou hodnotu?
Svetly interier mam v kuzi a ok. Deti jsou cunata a staci otrit, ale bude-li na nastrojich cerny prach, tak nevim nevim. Do kufru poridis plastovou vanu a je klid, ale na sedadla bych nic spinaveho nedaval.
A rozdil d5 vs tdi. Tdi je nesmrtelne, spolkne i horsi naftu. Ma traktorovy zvuk a drnci to na volnoveh, pri jizde a nebo akceleraci je zvuk pekny. Jede mene jak D5, do 1800 ot je mrtvy, ale tahne slusne az do omezovace. S D5 se da zrychlit i kolem 1500 ot, tahne do cca 4000 ot kontinuelne. Je tady riziko spatnych vstriku, pak cca repas za 3500 tis ci nove za dvojnasobek.
Jinak obe motorizace dokazou jezdit pohodlne mimo mesto za 6-7, mesto o 2-3 l vice. Je to o vyzkouseni, jak ti ktera motorizace sedne
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4095
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrej cirkusoutdoor píše:co říkáte?
https://www.sbazar.cz/stepa.simova/detail/18306821-volvo-v70-ii-24-d5-120kw-rv2003

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Socka bez ničeho
, ale zase cena je příznivá, teda pokud tam není nějaký zásadní problém. 


_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Že je majitelka asi trochu mimooutdoor píše:co říkáte?
https://www.sbazar.cz/stepa.simova/detail/18306821-volvo-v70-ii-24-d5-120kw-rv2003

"Volvíno v černé metalíze má všechno kromě tažného zařízení a tempomatu."
Už jen kvůli těm modrejm plechům a dekoru v interiéru bych se o to vůbec nezajímal...
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17087225?goFrom=list
kolik tak může mít reálně natočeno?
kolik tak může mít reálně natočeno?
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vzhledem k tomu že píše "Země původu: Česká republika" neměl by být problém si to ověřit.
https://www.kontrolatachometru.cz/
Napiš mu o číslo protokolu poslední TK.
https://www.kontrolatachometru.cz/
Napiš mu o číslo protokolu poslední TK.
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
mluvil jsem s překupníkem, byl dost upřímný...outdoor píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17087225?goFrom=list
kolik tak může mít reálně natočeno?
- tak prej km asi nesedí, je to jen údaj na tachometru (si myslí, dle stavu)
- bylo to i bourané, je to snadno vidět na fotká...
- prý to jezdí, ale bude to chtít do servisu poladit
takže tak
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Železný Brod / Praha
- Vůz: bude V70 nebo XC70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky. Pokud bychom nebrali v úvahu ty vstřiky, je tam ještě něco, v čem D5 je oproti TDi slabší ohledně výdrže? Měl jsem D5 taky za nezmara a držáka...Haben píše:A rozdil d5 vs tdi. Tdi je nesmrtelne, spolkne i horsi naftu. Ma traktorovy zvuk a drnci to na volnoveh, pri jizde a nebo akceleraci je zvuk pekny. Jede mene jak D5, do 1800 ot je mrtvy, ale tahne slusne az do omezovace. S D5 se da zrychlit i kolem 1500 ot, tahne do cca 4000 ot kontinuelne. Je tady riziko spatnych vstriku, pak cca repas za 3500 tis ci nove za dvojnasobek.
Jinak obe motorizace dokazou jezdit pohodlne mimo mesto za 6-7, mesto o 2-3 l vice. Je to o vyzkouseni, jak ti ktera motorizace sedne
_________________
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tdi ma obtokove turbo, D5 "naklapeci" lopatky. To muze byt take teoreticky zdroj problemu
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé