Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 15
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Vimperk
Vůz: Volvo V70II

#2851 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sipak »

Haben píše:Vyskov bych mohl obkouknout v utery
No kdybys byl tak zlaty a kouknul na nej, byl bych ti vdecny (samozrejme sem ochotny po zasluze odmenit;) )
Jeste mi napis, jak to chodi, jestli mam kontaktovat prodejce a domluvit se s nim nebo jak. Kupuju auto poprve, tak nevim, jak to funguje:) Diky

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5892
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2852 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Napis mu a zeptej se, zda se mohu v utery stavit mezi 14:00-16:00. Kde ho najdu a co chces proverit mi hod do SZ.
Martin
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 435
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#2853 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pepino33 »

Zdarec.
Tak za mně taky Vyškov.Líbí se mi nejvíc. Přeji šťastné pořízení. :good: :good:
Naposledy upravil(a) Pepino33 dne 03 pro 2016 00:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#2854 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od karelvolvo »

Já bych si v první řadě položil otázku chci auto Euro 4 tzn. s DPF ?? Nebylo by lepší o rok starší a s bezproblémovým Euro 3 ???
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 15
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Vimperk
Vůz: Volvo V70II

#2855 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sipak »

karelvolvo píše:Já bych si v první řadě položil otázku chci auto Euro 4 tzn. s DPF ?? Nebylo by lepší o rok starší a s bezproblémovým Euro 3 ???
A je to u Volva tak zavazny problem, aby to melo mit zasadni vliv na me rozhodnuti? Koukal sem v rychlosti po novych "nejspis repas" a je to polozka 5000,- coz neni uplne tak strasidelny.?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 13
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod / Praha
Vůz: bude V70 nebo XC70 II

#2856 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hanz415 »

sipak píše:
karelvolvo píše:Já bych si v první řadě položil otázku chci auto Euro 4 tzn. s DPF ?? Nebylo by lepší o rok starší a s bezproblémovým Euro 3 ???
A je to u Volva tak zavazny problem, aby to melo mit zasadni vliv na me rozhodnuti? Koukal sem v rychlosti po novych "nejspis repas" a je to polozka 5000,- coz neni uplne tak strasidelny.?
S o kolik vyšší spotřebou je potřeba počítat oproti D5 bez DPF předchozí generace?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12940
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2857 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Ono to není jenom o filtru, ale i o té spoustě serepetiček okolo, jako swirl klapky, snímače, atd....
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 13
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod / Praha
Vůz: bude V70 nebo XC70 II

#2858 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hanz415 »

Tak v tomhle ohledu nejlíp asi starý TDI, že? :)

https://auto.bazos.cz/inzerat/68626059/Volvo-V70-II-25-TDI.php

Ale pochybuji, že zrovna tohle má deklarovaných 262t km. Každopádně je to přece jenom 16-17 let starý kus...takovýho metuzaléma jsem zase nechtěl. Na druhou stranu - nezlomné TDI. No já nevím, nějaký názor?

btw raolsa - neznáš to auto náhodou? Jablonec je kousek...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 106
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#2859 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od _geralt »

no nevim, ta sedacka ridice... podle palubaku ital, zkotroluj si, jestli ma vyhrivane sesle
je to 16 let stary diesel, cekal bych standardni najezd +- 30k rocne, tzn. ted to muze byt lehce pod pul mice... sam jedu D5ku s 456000km verim ji to a doufam, ze jeste neco prida :)
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2860 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ahoj:

sedačka vypadá hrozně, ale mohl to být jen hrozně neopatrný řidič, co usedal agresivně na sedadlo. Tím nechci tohle auto hájit.

K těm ročním kilometrům - nedávno jsem dělal poměrně rozsáhlou statistiku toho, kolik mají auta průběh km v závislosti na věku. Statistika vycházela z údajů, které jsme léty nasbírali z aut připojených do našeho systému.

A jedno jednoduché číslo nestačí. Zprůměrováno přes hodně velký vzorek auto to dopadlo tak, že:
- první 3-4 roky měla Volva najeto skutečně 30-40tis. km / rok.
- potom se to zlomilo a do cca. 10-12 let věku auta už přibývalo jen průměrných 15tis. km / rok
- a pak už kilometry přibývaly opravdu jen pomalu.

Roli v tom samozřejmě hraje houfné stáčení km, nicméně ten use-case prvního majitele s autem, coby služebákem, který jezdí hodně, tu je. Pak se auto změní na soukromé vozidlo s ne až tak velkým nájezdem. A v létech už je to spíše druhé auto do rodiny jen s malým ročním přírůstkem.

Samozřejmě se taková lomená čára dá číst i jinak. Moje zobecňující interpretace je tato, v mnoha konkrétních případech bude jistě kulhat.
Těch 30tis / rok za celý život auta tam ale nikdy není (v průměru).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 106
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#2861 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od _geralt »

ok2ucx píše:Ahoj:
K těm ročním kilometrům - nedávno jsem dělal poměrně rozsáhlou statistiku toho, kolik mají auta průběh km v závislosti na věku. A jedno jednoduché číslo nestačí. Zprůměrováno přes hodně velký vzorek auto to dopadlo tak, že:
- první 3-4 roky měla Volva najeto skutečně 30-40tis. km / rok.
- potom se to zlomilo a do cca. 10-12 let věku auta už přibývalo jen průměrných 15tis. km / rok
- a pak už kilometry přibývaly opravdu jen pomalu.
Těch 30tis / rok za celý život auta tam ale nikdy není (v průměru).

P.
diky za zajimave udaje
netvrdim, ze to tak vzdy, ale byt kupujicim, vzdy bych s tim pocital... neni neobvykle, ze Nemec ujede za 4 roky klidne 200k km, samozrejme 10 a vice let stare auto uz nebude zadny hltac km... nizke najezdy bych spis veril benzinovym verzim a ani tam to nemusi byt pravda
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2862 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

_geralt píše:[. neni neobvykle, ze Nemec ujede za 4 roky klidne 200k km, samozrejme 10 a vice
Jezdil jsem s paní, která provozovala 5 aut jako taxi na menším městě. Měla je v civilním vzhledu. Najela na autě 160tis km ročně :wink:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2863 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Přesně tak. Jako pesimistický odhad to stačí.

<offtopic>Kromě toho, ten krásný aritmetický průměr má sám o sobě relativně nízkou vypovídací úroveň bez uvedení statistické odchylky, t.j. rozptylu hodnot. Proto tohle číslo (průměr) mají např. politikové tolik rádi (viz průměrná mzda).

Daleko vhodnější je medián (seřadíš vzorek a podíváš se, jaká je hodnota toho uprostřed), krásně je to vidět, když ve škole vyhodnotí testy byť jen jedné třídy.</offtopic>

Ale to bychom utekli někam mimo téma. km na tacho jsou skutečně jen indikativní číslo. O stavu auta příliš nevypovídá (stáčení), u jetých aut má daleko více vliv to, jakým stylem se auto používá (často? pravidelně? dlouhé trasy nebo mama-car? údržba? garážování? klimatické podmínky? chování pasažérů v autě? a co já vím co ještě).

Už jsem nějaký auta viděl - jsou nádherné vozy, které mají najeto 400tkm (stočené i nestočené) a nikdo by to do nich neřekl. A jsou strašlivé hujdy, které po 160tkm vypadají fakt hrozně. Oboji jsou sice malinko krajní hodnoty, ale jsou. Tady na fóru se hodně pohybujeme mezi ojetými auty. Tedy nájedy mezi 150tkm a klidně 350tkm. Mezi těmito čísly je sice opticky ohromný rozdíl, avšak při výběru ojetého auta bych tomuto číslo věnoval daleko méně pozornosti (to se lehce řekne, že?). Od určitého věku auta (co já vím - >15-20 let?) už tohle číslo skoro nemá žádnou vypovídací hodnotu. Důležité komponenty už jsou stejně 3x vyměněné (rozvody) anebo jsou naopak stářím (nikoli km) sešlé natolik, že výměna je více než užitečná (např. silentbloky?).

Ideálně, když jeden auto vybírá z více kusů, napsat si své priority (např. celkový stav, výbavu, "bouranost auta", prokazatelné budoucí investice, možná i "dojem" z předchozího majitele, a až někde na konci to zpochybnitelné číslo z tacha). K těmto měřítkům pak přidat váhu a nakonec hodnotit a porovnávat. S chladnou hlavou (ideálně nezaujatého přítele), tužkou a papírem v ruce. A nespěchat (oj, jak rychle vždy chci mít "novou" hračku doma)...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2864 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

hajnej píše:Jezdil jsem s paní, která provozovala 5 aut jako taxi na menším městě. Měla je v civilním vzhledu. Najela na autě 160tis km ročně :wink:
Shodou okolností vím o jiné taxikářské partě: jezdí krásně udržované S80/V70 z prvních let výroby (převážně TDI). Krásně zachovalé a udržované vozy, s tacho kolem 1/2 mega...
... pff. Kbyby se tam natočilo 195tis., tak po tom každý druhý BFU skočí (omlouvám se Františkům).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12940
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2865 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Auto nepoznávám.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 13
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod / Praha
Vůz: bude V70 nebo XC70 II

#2866 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hanz415 »

Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2867 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

hanz415 píše:Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
Servus. AWD znamená hodně součástek, které se můžou pokazit :wink:
I 5ti kvalt se dělal https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=36&fuels=DIESEL&minPowerAsArray=120&maxPowerAsArray=120&maxPowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&transmissions=MANUAL_GEAR
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#2868 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

hanz415 píše:Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=57798&p=678477#p678473

Michl
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1304
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#2869 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Michl »

hanz415 píše:Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
Kdepak jsi slyšel, že manuální 6-ti stupňová převodovka je problémovější jak 5-ti stupňová?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#2870 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Tak tvrdí to například Patočka a ten asi ví o čem mluví.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2871 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4885
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2872 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

quaero píše:Tak tvrdí to například Patočka a ten asi ví o čem mluví.
To už se tu taky řešilo. Patočka ty almary opravuje, takže se s těmi pokaženými setkává, ale stále to nedokazuje, že se něco kazí více než něco jiného.
To by musel vést nějakou podrobnou statistiku, nebo ještě lépe odbornou studii, která by to dokázala.

Jinak je to pouze hromada subjektivních keců, bez vypovídací hodnoty.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#2873 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Hele ty odborná studie :D , předpokládám že jeho názor je založenej na tom kolik mu jich prošlo rukama a jak často musí řešit 5q vs 6q.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4885
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2874 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Takže, když bude opravovat budíky, tak podle něj budou všechny převodovky M66 naprosto bezporuchové.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#2875 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Obrázek
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“