Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#2551 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vem to z autorizáku, já to naposled kupoval v Praze u Steiger tuším 550Kč za 4l a specifikace seděla
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#2552 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To Kuko28:tak to se divím,že seděla z autorizáku:-) nemám ho zrovna cestou,tak jsem se ptal co tam... ,jinak bych tam zajel ,david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#2553 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pánové našel jsem na bazose XC 90 2.9, t6-ku, automat sedmi místní amerika, najeto 170000, volal jsem pánovi a řek mi že auto je v naprostém v pořádku převodovka prej řadí bez problémů ne cuka ne kope, motorický to same, jen něco na brzdach, a nefunguje prej šibr(ne teče,) prostě elektrický nejde otevřít. Řekl že to koupil od jakejsi hokejista a jezdila s tím jeho manželka a že bylo jako druhé auto v rodině. Důvod prodeje je to že si našel x-5ku sedmimistnou a že tohle musí prič. Tem km. Moc nevěřím, ale pokud by to bylo pravda což pochybují, tak ta převodovka by mela ještě vydržet. Nenajde se někdo kdo by mi pomohl s tím výběrem a s diagnostikou samozřejmě za to zaplatim. Auto je z teplic , a jel bych tam v sobotu.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2554 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to ti řekne každej na bazoši, že automat je okpaiu píše:Pánové našel jsem na bazose XC 90 2.9, t6-ku, automat sedmi místní amerika, najeto 170000, volal jsem pánovi a řek mi že auto je v naprostém v pořádku převodovka prej řadí bez problémů ne cuka ne kope, motorický to same, jen něco na brzdach, a nefunguje prej šibr(ne teče,) prostě elektrický nejde otevřít. Řekl že to koupil od jakejsi hokejista a jezdila s tím jeho manželka a že bylo jako druhé auto v rodině. Důvod prodeje je to že si našel x-5ku sedmimistnou a že tohle musí prič. Tem km. Moc nevěřím, ale pokud by to bylo pravda což pochybují, tak ta převodovka by mela ještě vydržet. Nenajde se někdo kdo by mi pomohl s tím výběrem a s diagnostikou samozřejmě za to zaplatim. Auto je z teplic , a jel bych tam v sobotu.
Pravdou je, že ti musí říct, kolikrát se v ní prokazatelně měnil olej, to je jenom vodítko k tomu, jestli umře dřív nebo pozdějc. Pokud se olej neměnil, připočítej repasi rovnou.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5934
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2555 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
T6? 170 000 km? Tak se priprav na komplet vymenu prevodovky. Tady je to 100% a prijde to necekane. 4kvaltova GM prevodovka do T6 nevydrzi vykon a odejde. Je to jen otazka casu. Vycteno ze zdejsich zkusenosti. Ale jestli mas na novou prevodovku kacky, tak pak uase 100 000 km bude jezdit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#2556 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak že slévá na repas převodovky odhadují aspoň 30000 nebo prič od toho. Tet si nejsem jisti T6-ka má rozvodovéj řetěz?
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5934
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2557 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rekl bych, ze prevodovka te bude stat cca 70
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#2558 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano, já mislel pul na pul s prodejcem, ale co už..... asi dam od toho ruce prič
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5934
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2559 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jako je krasna, vnitrek fakt super, vcetne rolety zavazadelniku Ocean Race. Zjisti si vice info u aervisaka martinopel. Ten s T6 ma mnoho zkusenosti. Treba poradi, jak laicky diagnostikovat a sdeli ti i cenu opravy AT. Co se tyce ceny, tak 30 000 kc asi tezko stahnes pri cene 135 000 kc. Ale treba uz bude prevodovka nacla a rad se toho majitel zbavi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5934
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2560 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jeste podle SPZ 7U9 to mit dlouho nebude. Max ctvrt pul roku? Tak jestli neprodava kvuli necemu skrytemu. Pokud se pojedes podivat na auto, tak s nim najed alespon 30 km, at je prohraty olej v automatu. Zkus s tim jet razantne, pak pomalu, poskakovat jakoze v kolone. Automat nesmi kopnout
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#2561 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Sam tam nepojedu, musím mit někoho z sebou kdo tomu rozumi.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#2562 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
30je malo... v tomhle pocasi se mi automat pri normalni jizde naplno prohreje nejdrive po 30minutach až pak teprve pocmrndat po meste. imho nejvic poznam pri jizde co nejlehci nohou, pak se ukaze jak sametova ta skrin je. nejvetsi problem byva pribrzdovani a bez zastaveni (na jakykoliv kvalt zkusit lehučko odstartovat) pak pekne poznas jak reaguji solenoidy...Haben píše:Jeste podle SPZ 7U9 to mit dlouho nebude. Max ctvrt pul roku? Tak jestli neprodava kvuli necemu skrytemu. Pokud se pojedes podivat na auto, tak s nim najed alespon 30 km, at je prohraty olej v automatu. Zkus s tim jet razantne, pak pomalu, poskakovat jakoze v kolone. Automat nesmi kopnout
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#2563 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kluci neznáte někoho kdo by byl schopnej jet se mnou do Teplic a zkontrolovat to auto , diagnostikovat, vyskouset pořádně převodovku a vše kolem toho, samozřejmě to nebude zadarmo, mám na mysli v sobotu, stačí někdo kdo bydlí cestou z Jihlavy do Teplic
Naposledy upravil(a) paiu dne 08 bře 2016 17:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5934
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2564 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Z Teplic je hajnej. Muze ti dat v tydnu beznou cumendu a poreferovat. Nicmene neznam jeho zkusenosti s AT. Ale jako prvni obhlidku bez nutnosti vyletu bych zakhle volil. Pokud AT vylozene skubne nebo bude zmateny pozna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#2565 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
na druhou stranu pokud spajzka vykazuje nejaky vady o vetsine z nich se tu ví a jsou odstranitelné a jsou známy i +- částky, takže pokud ti nekdo dá slevu na defektní skříň tak budeš mít s trochou starostí pokoj, a obráceně pokud koupíš funční (nebo aspon takovou která se tak jeví) nikdy nevíš kdy do ní zahučíš...
moje se jevila úplně v pořádku a a po cca 30t najetých se přestala přetvařovat už stála přes 50t.
za sebe bych už to řešil tak že bych si dohledal vady které jsem ochoten řešit (finančně, časově,...) a řekl si jakou kompenzaci potažmo slevu za to chtít a nebo kolik peněz za auto s daným defektem dát. ve výsledku můžeš být spokojený více, v ideálním případě i ušetřit... to už je otázka tvého přístupu a kalkulace.
přeju dobrý lov.
moje se jevila úplně v pořádku a a po cca 30t najetých se přestala přetvařovat už stála přes 50t.
za sebe bych už to řešil tak že bych si dohledal vady které jsem ochoten řešit (finančně, časově,...) a řekl si jakou kompenzaci potažmo slevu za to chtít a nebo kolik peněz za auto s daným defektem dát. ve výsledku můžeš být spokojený více, v ideálním případě i ušetřit... to už je otázka tvého přístupu a kalkulace.
přeju dobrý lov.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#2566 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
[quote="Haben"]Z Teplic je hajnej: psal jsem uživateli HAJNEJ správu do SZ a uvidíme jakou dostanu odpověď, když by neměl čas tak aspoň si udělá třeba nějakém čas o vikendu. Pánové moc vám děkuji za rady, a určité dam vědět jak jsem dopad.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 40
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
#2567 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Aby těch 170tis nebylo mil... když je to z émeriky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2568 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak to je pech... rano mne volal kupec, že passata nebere, že bere někde jinde, že sice klepe naprava předni, ale že ma hezči barvu... to jsem se z toho malem po.ral smíchy... to je masakr.... naštěsti teď volal další kupec, že potřebuje auto nejpozději do pátku... ještě, že jedu pendolínem domů a budu v Ostravě...tak snad to klapne..držte pěsti...pls, ať mohu valit do DE...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2569 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
divím se, že tu ještě není napsáno, jak se kupuje automat... já s tim počítal, a proto jsem nebyl překvapej, ale myslim, že většina kupců je nepříjemně překvapena.
Když jsem kupoval XC90 v Německu, vše bylo ok. Zkušebka několik desítek km, automat normálně automatoval, necukal, nekopal. Pravidelnej servis jen orig. Volvo. Takže jo, a domu. 50 km meziměsto, 100 km na dálnici. Pak najednou se rozsvítil nápis "automat vyžaduje servis", rozsvítil se žlutý vykřičník, a automat spad do nouzáku (řadí jen 1 - 3). Tak jo, jedem dál 800 km, stejně jsem jí chtěl, a ojetý volví automaty se dělí jen na ty před repasí a po ní
Předtím jsem udělal pár telefonátů s prodávajícíma na bazoši. Každej automat vychvaluje. To, že má vadu (při zátěži po zahřátí neudrží tlak, prokluzuje, při řazení kope) se totiž projeví často až po delší jízdě, a je proto velmi jednoduché to zatajit. Dřív to asi odhalí jen opravdovej znalec volvích automatů z nepatrných náznaků. Stejně tak ta chyba automatu se dá (jak omylem udělal muj soused, co měl obyč. diagnostiku) normálně smazat neorigo diagnostikou (nedá se jen smazat "porucha řízení pohonu" nebo tak nějak, ale ta nevyhazuje to varování na přístrojovce a žlutej vykřičník). Neboli když mám takhle zmrvenej automat, nechám si to zadarmo od někoho smazat, a jdu ho normálně prodávat.
Takže jak má laik kupovat automat? Férovej výlet na den, protáhnout na dálnici a vyjet nádrž. Nebo aspoň najet několik set km po dálnici a dát jí zahulit. Pak budete vědět, jak se chová automat, jestli hází chyby. + ideálně orig. diagnostika. Protože ojetých automatek, který dělaj problémy, je tady až moc, a repase stojí moc. Anebo s tim prostě počítat, a nechat si peníze vedle. Podle mne nejlepší varianta, protože pokud to člověk s tim autem myslí vážně, jednou to udělat bude muset.
Automatů, u kterých se přes chybějící doporučení autorizáku dělaly poctivý proplachy jednou za 60.000 km, a který by snad mohly vydržet víc jak 200 tisíc (a o kolik vůbec?), je totiž jak šafránu (ani tady jich takových moc na prodej nebylo).
Tipuju taky, že nekorektně se chovajících automatů je ve volvopopulaci mnohem větší množství, než se tady přiznává.
Když jsem kupoval XC90 v Německu, vše bylo ok. Zkušebka několik desítek km, automat normálně automatoval, necukal, nekopal. Pravidelnej servis jen orig. Volvo. Takže jo, a domu. 50 km meziměsto, 100 km na dálnici. Pak najednou se rozsvítil nápis "automat vyžaduje servis", rozsvítil se žlutý vykřičník, a automat spad do nouzáku (řadí jen 1 - 3). Tak jo, jedem dál 800 km, stejně jsem jí chtěl, a ojetý volví automaty se dělí jen na ty před repasí a po ní
Předtím jsem udělal pár telefonátů s prodávajícíma na bazoši. Každej automat vychvaluje. To, že má vadu (při zátěži po zahřátí neudrží tlak, prokluzuje, při řazení kope) se totiž projeví často až po delší jízdě, a je proto velmi jednoduché to zatajit. Dřív to asi odhalí jen opravdovej znalec volvích automatů z nepatrných náznaků. Stejně tak ta chyba automatu se dá (jak omylem udělal muj soused, co měl obyč. diagnostiku) normálně smazat neorigo diagnostikou (nedá se jen smazat "porucha řízení pohonu" nebo tak nějak, ale ta nevyhazuje to varování na přístrojovce a žlutej vykřičník). Neboli když mám takhle zmrvenej automat, nechám si to zadarmo od někoho smazat, a jdu ho normálně prodávat.
Takže jak má laik kupovat automat? Férovej výlet na den, protáhnout na dálnici a vyjet nádrž. Nebo aspoň najet několik set km po dálnici a dát jí zahulit. Pak budete vědět, jak se chová automat, jestli hází chyby. + ideálně orig. diagnostika. Protože ojetých automatek, který dělaj problémy, je tady až moc, a repase stojí moc. Anebo s tim prostě počítat, a nechat si peníze vedle. Podle mne nejlepší varianta, protože pokud to člověk s tim autem myslí vážně, jednou to udělat bude muset.
Automatů, u kterých se přes chybějící doporučení autorizáku dělaly poctivý proplachy jednou za 60.000 km, a který by snad mohly vydržet víc jak 200 tisíc (a o kolik vůbec?), je totiž jak šafránu (ani tady jich takových moc na prodej nebylo).
Tipuju taky, že nekorektně se chovajících automatů je ve volvopopulaci mnohem větší množství, než se tady přiznává.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#2570 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkus poprosit Standu.Bikerbob píše:tak to je pech... rano mne volal kupec, že passata nebere, že bere někde jinde, že sice klepe naprava předni, ale že ma hezči barvu... to jsem se z toho malem po.ral smíchy... to je masakr.... naštěsti teď volal další kupec, že potřebuje auto nejpozději do pátku... ještě, že jedu pendolínem domů a budu v Ostravě...tak snad to klapne..držte pěsti...pls, ať mohu valit do DE...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2571 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
martinopel píše:Zkus poprosit Standu.Bikerbob píše:tak to je pech... rano mne volal kupec, že passata nebere, že bere někde jinde, že sice klepe naprava předni, ale že ma hezči barvu... to jsem se z toho malem po.ral smíchy... to je masakr.... naštěsti teď volal další kupec, že potřebuje auto nejpozději do pátku... ještě, že jedu pendolínem domů a budu v Ostravě...tak snad to klapne..držte pěsti...pls, ať mohu valit do DE...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
jakého standu??
#2572 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bohužel mnohdy ani avizované proplachy v autorizáku nic neznamenají.Spoustu lidí si myslí,že pokud převodovka nekope,tak je v pořádku,ale ono mnohdy záleží na jednotlivých prokluzech,zamykání měniče a pod.Jinak plně souhlasím s tím ,co napsal old.fashioned
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5934
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2573 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To Bikerbob: umi prodejce v DE anglicky? Pokud jo, kasli na nemcinare. Anglicky se domluvite i zakladni anglictinou.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13106
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2574 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#2575 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tady jedna XC90 2011 Rdesign v drazbe
http://www.extrh.cz/15-4-2016-insolvencni-spravce-nabizi-k-prodeji-automobil-volvo-xc90-r-2011-prodej-nejvyssi-nabidce/?utm_source=wysija&utm_medium=email&utm_campaign=08_03_16
http://www.extrh.cz/15-4-2016-insolvencni-spravce-nabizi-k-prodeji-automobil-volvo-xc90-r-2011-prodej-nejvyssi-nabidce/?utm_source=wysija&utm_medium=email&utm_campaign=08_03_16
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1548 Odpovědi
- 137233 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1416 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3078 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1639 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 830 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous