Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 344
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Nie som si isty, ako je to u novsich T5, ale u T5 z 850/S/V/C 70 bol zmenseny priemer vloziek valcov koli vacsiemu objemu vody v motore (okolo vloziek), mozno aj koli tomu co spominas - tepelna roztaznost. Motor 2,5 T sa od 2,5 20V 125kW v podstate lisi iba olejom chladenymi piestami a turbom - objem vody je maly, vlozky su blizko seba a teda podla mna nema taku rezervu pre navysovanie vykonu. Co sa tyka kluky, ojnic ... to neviem ci je to seriova 2,5 20V alebo su silnejsie, skor odpovie marra.

Co sa tyka rozdielu v jazde 2,5T oproti T5, softturbo (2,5T) je prijemne pruzne od nizkych otacok, na ktorych bezne jazdis povedzme na cestach 1. triedy mimo mesto (90 az 110 km/h), T5 bude v nizsich otackach asi flegmatickejsia, az kym sa nechytia sadze (cca okolo 2500 - 2700 ot/min) a potom pride peklo. Je to prioritach - ci chces auto s charakterom dizlu v nizkych otackach a vykonom slusneho benzinu v strednych a vysokych ot. (2,5T) alebo ti viac vyhovuje dvojstavovy charakter motora: ide slusne (do otacok cca 2700) a potom rakeeeeta.

Co sa servisu tyka, myslim ze v tom rozdiel nebude, spotreba pri slusnom jazdeni bude dost podobna.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10142
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

T5 má stejné díly jako všechna ostatní V70. vyjímkou je to R.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4746
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od dali »

T5 191kW má větší brzdy, což bych si spolu s 6q převodovkou připsal jako plusový body oproti načipovaný 2,5T. Brzdy T5 jsou větší než u všech ostatních motorizací, ale menší než u R. Ta 2,5 T má stejnej objem jako ten R motor, ale 250 koní by mělo bejt co se týče tepelný roztažnosti snad v suchu.

DR_
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno venkov

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od DR_ »

Díky všem za odpovědi. Chrakteristiku motoru až tak neřeším, s výkonem nad 200HP už by to nemělo hrát velkou roli. Těch 37kW navíc u T5 určitě bude poznat, ale přirovnání k raketě beru s rezervou :-). Když se podívám na zrychlení, tak i ta 2.5T dělá 0-100 za 7,4s, to by možná mohlo stačit ;-). Chip je spíš jenom takový "plán B". Šestikvalt nijak zvlášť mít nemusím, zase vzhledem k výkonu by měl 5Q stačit a já řadím spíš nerad, se současnou V6 jezdím obvykle stylem "zařadím pětku a ta to pak bere od 50 do 230km/h" - i když nemám problém jít z pětky na dvojku a vyhnat saze z výfuku, ale to opravdu výjmečně. Navíc vesměs jezdím spíš delší trasy po dálnicích. Spotřeba 10-11 l/100km je pro mě u takového auta přijatelná a co jsem se díval, tak by neměla být nereálná. Takže jsem si hezky zdůvodnil, že radši vrazím prachy do plné výbavy a slušného stavu v obyčejně 2.5T, než za každou cenu trvat na T5. Ještě bych se vrátil k provozu a údržbě.

- Servisní interval by měl být 30000km, je někde dostupný nějaký přehled, co se kdy mění? Jaké jsou zkušenosti s ND z druhovýroby (kvalita a cena ve srovnání s originály).
- kde má V70 "slabá místa", na co se při koupi zaměřit?

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10142
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

jestli půjdeš po AWD tak to je slabé místo
mění se to, co se pokazí...v tomhle nemám přehled
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

DR_
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno venkov

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od DR_ »

hayney: o AWD jsem původně uvažoval, ale o těch problémech s jeho nedlouhou životností jsem četl, takže se bez něj radši obejdu. I když k tomuhle výkonu by se AWD už docela hodilo, tak mi to za to riziko drahé opravy nestojí.

"mění se co se pokazí" - tomu se snažím vyhnout a měnit díly o trochu dřív. Třeba čekat na "pokažení" rozvodů by asi nebyl dobrý nápad ;-). Od auta čekám spolehlivost, s preventivní údržbou podle předpisu výrobce nemám problém. Ten dotaz směřoval na nějakou servisní knížku, nebo plán údržby - jako má třeba ford tady http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do;jsessionid=2A45DC54D6256484AF88DED0B0B52B45.walv0595?tag=1 Abych měl nějakou představu, kolik třeba vydrží svíčky a tak podobně.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10142
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

V70 2,4i 125kw

Příspěvek od hajnej »

zdar.
spotřeby here https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/468-V70.html?constyear_s=2000&power_s=125&power_e=125
motor držák, intervaly přesně nevím, někdo mě doplní
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jerguš
Offline
Příspěvky: 51
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Bechyně

Koupě auta - rada

Příspěvek od jerguš »

Zdravím, kolegové poraďte, výhledově bych vyměnil svého volvíka za ostřejší model a potřeboval bych radu co zvolit. Moje požadavky jsou jasné: 850, kombi, do r 1995, turbo benzín, manuál, pokud možno plná výbava. A teď, co je nejlepší volba, pokud jde o takový ten klasicky český poměr cena - výkon (provozní náklady - jízdní vlastnosti - najezdím s tím ročně cca 36 000 km)? ital 155 kW, Téčko 166 kW a nebo rovnou eRko?
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG

GDPR_user

Koupě auta - rada

Příspěvek od GDPR_user »

jerguš píše:Zdravím, kolegové poraďte, výhledově bych vyměnil svého volvíka za ostřejší model a potřeboval bych radu co zvolit. Moje požadavky jsou jasné: 850, kombi, do r 1995, turbo benzín, manuál, pokud možno plná výbava. A teď, co je nejlepší volba, pokud jde o takový ten klasicky český poměr cena - výkon (provozní náklady - jízdní vlastnosti - najezdím s tím ročně cca 36 000 km)? ital 155 kW, Téčko 166 kW a nebo rovnou eRko?
Myslím že ideálně volvo 940 2,3 turbo :ROFL:

DR_
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno venkov

V70 2,4i 125kw

Příspěvek od DR_ »

sibro: tohle by ti mělo pomoct, ale v češtině moc informací nečekej.
http://www.volvoclub.org.uk/tech/PetrolEngineServiceIntervals.pdf
http://www.volvoclub.org.uk/tech/service/ServiceProgramme-S60.pdf
jedna míle je 1,61km, rozvoďák ve 150000km.

Kdybys někde zakopl o obdobný seznam servisních úkonů pro V70 2.5T 2005, tak to by zase zajímalo mě.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1916
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

V70 2,4i 125kw

Příspěvek od lucki »

DR_ píše:sibro: tohle by ti mělo pomoct, ale v češtině moc informací nečekej.
http://www.volvoclub.org.uk/tech/PetrolEngineServiceIntervals.pdf
http://www.volvoclub.org.uk/tech/service/ServiceProgramme-S60.pdf
jedna míle je 1,61km, rozvoďák ve 150000km.
nie v 120 000 km?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Luk1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 30
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo XC 90 D5 147kW automat 2014

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Luk1 »

Ahoj, chci se zeptat jestli někdo máte zkušenost s xc60 T6. Kolega si ji chce nechat dotáhnout z USA a předělat na LPG -prej tam sou skoro o polovic levnější. Zajímá mě hlavně názor na motor T6, jestli auto z USA má něco jinak než z evropy a co T6 a plyn-snesou se? Díky všem co odpoví. L
_________________
bylo:
S80, 2.0T, B5204T4, 120 kW, man, r.v. 99, LPG Prins VSI, 400 000km+
944, 2.3 (B340FB), 96 kW, man.,r.v. 92, 600 000km
850 Estate 2,0 T-5 , 155 kW,man. r.v.95 , 300 000km (LPG)

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3603
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

Luk1 píše:Ahoj, chci se zeptat jestli někdo máte zkušenost s xc60 T6. Kolega si ji chce nechat dotáhnout z USA a předělat na LPG -prej tam sou skoro o polovic levnější. Zajímá mě hlavně názor na motor T6, jestli auto z USA má něco jinak než z evropy a co T6 a plyn-snesou se? Díky všem co odpoví. L
auto bude podle mě úplně stejné, ale DEKRA si veme 30 litrů za papír o homologaci, t.j . že napíše na papír s razítkem, že je stejné ( respektive, že vyhovuje provozu v ČR).
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4746
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od dali »

Podle mě auto stejný nebude v žádným případě. Například i u nový S60 píšou, že budou 2 verze podvozku: 1)Evropa 2) zbytek světa ... s tím že ve zbytku světa bude volitelnej (evropskej) sportovní podvozek.
Určitý odlišnosti nejspíš budou v osvětlení. Nedivil bych se jinýmu softwaru převodovky a motoru. Bacha taky na rádio.
Prodejny na US základnách v Evropě jste zkoušeli? Možná by byly schopný dodat evropskej model za cenu blížící se té americké.

Luk1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 30
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo XC 90 D5 147kW automat 2014

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Luk1 »

Nezkoušeli, mluvil jen o dovozu z USA. Má někdo zkušenosti s tou T6? Třeba i v S80. Ještě jsem na ni v podstatě neslyšel ani vyloženě pozitivní ani negativní názor.
_________________
bylo:
S80, 2.0T, B5204T4, 120 kW, man, r.v. 99, LPG Prins VSI, 400 000km+
944, 2.3 (B340FB), 96 kW, man.,r.v. 92, 600 000km
850 Estate 2,0 T-5 , 155 kW,man. r.v.95 , 300 000km (LPG)

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4746
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od dali »

Zkušenost s tou T6 nemám, jenom bych dodal že neplést s T6, která se montovala do S80 1.generace.

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4093
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od yoby »

Třeba mě se XC90 nelíbí :) . Spotřeba je čistě individuální věc, ale chceš velké auto a to ti za 5 jezdit nebude. Spolehlivost automatů u Volva.... jsou tu 20 a více letá auta s automatama a fungujou :)
Tady si lidé radí s problémama, proto většina příspěvků je o tom že je něco špatně.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Corek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 213
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Corek »

Garfield píše:Ahoj všem,
už dlouho přemýšlím nad koupí Volva a nejvíc se mi líbí XC90 (komu asi ne, že?), ale klasicky řeším taky spotřebu, servis atd. Možná že někdo to neřeší, ale jak jsem tady někde četl spotřeba při manuálu je 9-10 ltr/100km, v automatu může být 10-11, ale taky jsem tady u někoho zahlédl, že třeba i 15 a to už je sakra rozdíl.
Můžete mi tedy prosím sdělit jak to je? To že automat bude trochu žravější OK-beru, ale nějaký běžný průměr? jak je to se spolehlivostí aut. převodovek? Můj kámoš říkal, že automaty od roku 2005 už jsou dobrý (ale to jsme se bavili o oktávkách) je to u Volva jiné?
A další - servis - nejsem žádnej mechanik a nejraději to prostě nechávám na lidech, kteří tomu rozumí, ale abych platil ročně třeba 20tis. za servis, to se mi moc nechce... většinou si tady lidi stěžují že je něco špatně a tak mě to trochu "děsí"...
Má představa je XC90, 2004-2005, nejspíš 120kW

Díky
Petr


Moje spotreba je do 10l/100. Pocitam ze jak bude teplo, tak se dostanu i pod devet.
Pevne verim, ze kdyz se o to staras, tak musi byt spolehliva 8)
Dej si pozor na AWD, vic o tom najdes tady na foru.
V autorizaku je servis pekelne drahej :evil:

Jinak kara je to suprova :good:
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10142
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Luk1 píše:Nezkoušeli, mluvil jen o dovozu z USA. Má někdo zkušenosti s tou T6? Třeba i v S80. Ještě jsem na ni v podstatě neslyšel ani vyloženě pozitivní ani negativní názor.
před pár měsíci ji koupil kamarád. uživatel Giltar. moc tady není. teda skoro vůbec. v sobotu se s ním uvidím, tak ti můžu poreferovat. jak je zatím spokojenej.
EDIT: koupil první generaci. tak nevim, jestli ti jde o tohle
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

nokunoka
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 13 roků
Bydliště: Plzeň

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od nokunoka »

Zdravím všechny Volváky, jsem zde nový.
Zvažuji koupi Volva V70 roku výroby 2005/2006. Momentálně připadá v úvahu motorizace 2.4 D5 120kW, o které jsem se dočetl snad jen samou chválu. Jenomže do teď jsem měl pouze benzinové motory, se kterými nebyly problémy, takže můj dotaz bude směřovat spíše k určitým věcem týkajících se motoru, respektive přidružené techniky, než na automobil obecně (věřím, že je to celkově povedené auto). Tyto informace jsem zde nenašel, spíše jen obecné rady k vozu jako takovému.
Dotaz první: od kterého roku se montoval filtr pevných částic? Někde jsem četl, že od roku 2006 standartně. Rád bych se totiž této blbině vyhnul, přijde mi spíše na obtíž. Také jak poznám, že ho vůz má/nemá? Byl montovám podle výbavy nebo jen podle přání zákazníka, který ho buď chtěl, nebo nechtěl? Nebo ho snad mají všechny vozy?
Druhá otázka: předpokládám, že tyto vozy jsou všechny vybaveny dvouhmotovým setrvačníkem, je tedy u V70 také tak poruchový, či citlivý na styl jízdy, jako bývá u mnohých značek? Popřípadě jak nákladná je oprava/výměna. Ptám se, protože většina V70 má za sebou řádnou porci kilometrů, takže s nájezdem okolo 200 tisíc lze čekat nějaké problémy s tímto.
Ostatní věcičky, jako turbo a vstřikovače jsou již taková klasika mezi možnými poruchami dnešních turbodieselů, zrovna tak počítám s výměnou rozvodů.
Předem moc děkuji.

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1947
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Harry »

projdi trochu fórum a všechno je tu k nalezení. obecně je pravda, že DPF od 2005/6. záleží ale co jezdíš, já jsem kvůli filtru koupil starší motor, nemám šestikvalt, ale při jízdě po dálnici nad 130km/h jde spotřeba rapidně nahoru. setrvák už tady taky někdo dělal, takže cena se myslím nechá taky dohledat.
pokud můžu radit, vyčkej příchodu Daliho, to je odborník hodný rady ohledně D5.
_________________
XC60 r.v. 2014 D5 158kW (s BSR 181kW) AWD Summum+ Obrázek
V60 r.v. 2015 D4 120kW Business + Obrázek
bylo: do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4746
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od dali »

Noo, já jsem takovej odborník teoretik, kterej tak dlouho vybíral D5 až jsem zjistil, že na moje ježdění mi stačí to co mám.
Dotaz první: filtr pevných částic maj od modelovýho roku 2006 všechny diesely ve V70, je jedno jaká motorizace (D5/2,4D/D) a výbava. Pozná se podle toho, že auto plní Euro 4.

Bez pohledu do papírů je nejsnazší kouknout pod kapotu a černej vrchní kryt motoru = Euro3, nemá DPF
Obrázek
dvoubarevnej kryt motoru = Euro 4 má DPF
Obrázek

Dotaz druhej: všechny V70 mají dvojhmotu, vyhneš se jí jedině tak, že koupíš auto v automatu.
Pár lidí už setrvák měnilo. Možná by se za použití metody pokus- omyl dala vymyslet konfigurace s jednohmotou z 850 a pasující spojkou pro auta s pětikvaltem, u auta s 6kvaltem už bych si jistej nebyl.

nokunoka
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 13 roků
Bydliště: Plzeň

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od nokunoka »

Ok, děkuju za rychlou odpověď :good: nevěděl jsem, že lze motory s DPF a bez tak lehce rozpoznat podle krytu. To Euro 3/4 mě ani nenapadlo. Ještě jednou díky. Jinak ten dvouhmoťák ponechám náhodě, koupě ojetiny stejnak nic jinýho není, než náhoda. Jen načítám co nejvíc informací, abych byl připravenej a něco o autě věděl dopředu... Filtru pevných částic se chci vyhnout, jsou s tím jen problémy. Ještě jednou díky.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10142
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

nokunoka píše:předpokládám, že tyto vozy jsou všechny vybaveny dvouhmotovým setrvačníkem, je tedy u V70 také tak poruchový, či citlivý na styl jízdy, jako bývá u mnohých značek? Popřípadě jak nákladná je oprava/výměna. Ptám se, protože většina V70 má za sebou řádnou porci kilometrů, takže s nájezdem okolo 200 tisíc lze čekat nějaké problémy s tímto
ahoj. máš pravdu. setrvák jde do kytek. já mám najeto přes 300 tis a dával jsem novej. obecně se dá říct že odchází v rozmezí 200 - 300 tis km. Ted k cenám: v čr se pohybuje kolem dvaceti, já nebyl línej a pohledal jsem v cizině. nakonec jsem ho koupil za desítku a k tomu ještě pořídil komplet spojku i s ložiskem, když už se v tom marra měl hrabat tak at mám klid v duši a komplet i s prací jsem to zvládnul za 20 tis.
jinak ten motor je super. jen ta šestka mi chybí no. ale dá se s tím žít. ty už ji tam asi budeš mít
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od karelvolvo »

Ono ta šestka no nenadchla mě jel jsem v takovém autě ale když já mám při 2000ot. rychlost 100kmH šestikvalt tuším 110kmH Představoval bych si nechat svých pět kvaltů a o takový skok jaký je mezi čtyřkou a pětkou pro stě přidat šestku aby bylo při těch 2000ot. tak 130kmH. (včera jsem jen tak na chvíli zkusil 200kmH a pětikvalt točí 4000ot.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé