
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
makaveli: Ahoj, obě jsou z fotek pěkný kusy, jaká bude realita je otázka. Ta první koupená v ČR asi bude menší riziko jak druhá, kde se o původu prodávající vůbec nezmiňuje. Nehledě na to, že pokud sedí všechno co prodávající píše do popisu, zdá se mi to podezřele levný. Na druhou stranu to nemáš daleko, tak vem s sebou někoho zkušenýho a vyražte to omrknout. 

-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jj, to jsem si taky říkal, Kladno (Slaný) je kousek, nicméně po prověření VIN (auto je z roku 2010, koupeno v .de, poslední záznam ve volvo v roce 2011 s 100t km na hrbu) a následném telefonátu s prodávajícím (nikoliv majitelem, auto privezene do .cz v. 2014, nyní se řeší v průhonicích pojistná událost - tukanec zezadu) jsem se rozhodl, si udělat výlet do Brna. Tam auto bylo koupený u palace volvo, nynější majitel to prodává, protože dostal služební a vše co mi o aute řekl, tak sedělo s tím, co mi řekli ve volvo brno.marekl píše:makaveli: Ahoj, obě jsou z fotek pěkný kusy, jaká bude realita je otázka. Ta první koupená v ČR asi bude menší riziko jak druhá, kde se o původu prodávající vůbec nezmiňuje. Nehledě na to, že pokud sedí všechno co prodávající píše do popisu, zdá se mi to podezřele levný. Na druhou stranu to nemáš daleko, tak vem s sebou někoho zkušenýho a vyražte to omrknout.
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli je to všechno pravda, nečekej na nic, vem s sebou mechanika a jeďte to prověřit. 

-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem ráno vyjel vlakem do Brna a domů jsem se vrátil již s vozem. Auto jede pěkně, nikde nic nebouchá a celkově z něho mám pozitivní pocit. Nicméně bych se chtěl zeptat na nějaké věci, tak to asi hodím do samostatného tématu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Koukám, že tu pomoc pěkně flákáme. Už jsi pořídil nebo pořád lovíš?scourge píše:Ahoj, prosím o radu. Podobně jako několik uživatelů přede mnou, bych se rád zeptal na váš názor na konkrétní inzerát prodeje Volva. Úplně upřímně přiznávám, že jsem čistě uživatel auta a příliš toho o nich nevím - věci se učím většinou za pochodu. V současné době vybírám nové auto a jsem z toho už dost unavený, protože trávím hodiny a hodiny čtením informací, zkušeností, inzerátů atd. a pořád z toho nejsem úplně moudrý. Základní požadavek je prostorné a pohodlné auto pro vysokého řidiče, na delší trasy/cestování po Evropě, které je spolehlivé, bezpečné a vyžaduje rozumnou míru údržby. Manuální převodovka, a vzhledem k tomu, že půjde o ojetinu, tak benzín. Přecházím z poděděné felicie 1.6, takže cokoliv, i popelnice na podvozku z kočárku bude lepší, tohle už nejde. Nejvíc se mi líbí modely V70 a XC70, obojích je ale v benzínu a manuálu strašně málo.
Našel jsem jeden inzerát, který mne zaujal, samozřejmě, jsou to jen fotky a tak mám jen první dojem. Podle něj ale auto vypadá docela dobře, nicméně v bazaru stojí určitě od zimy (na netu je několik inzerátů stejného bazaru na různých portálech a jsou tam i fotky se sněhem). Nechápu, proč by ho nikdo nekoupil půl roku. Rád bych se vyhnul nějakým problémům, zvlášť, pokud by byly odhalitelné už takhle na začátku. Na případnou obhlídku bych si rád vzal mechanika ze servisu. Rovněž se snažím prověřit i bazar. Auto pochází údajně z Německa.
http://www.docar.cz/volvo-v70-2-5-t-2/
Budu velmi vděčný za jakýkoliv názor, radu, doporučení, opravdu se v tomto ohledu moc neorientuji, takže i cokoliv k zvolenému modelu/roku, co se týká spolehlivosti, poruchovosti, smysluplnosti oproti jiným atd.
Díky moc.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U tak novýho kousku bych i věřil tomu, že to nějakou dobu vydrží. Samozřejmě záleží na režimu a trasách jízdy auta. DPF ve městě samozřejmě nic moc, převodovka musí pěkně řadit. Jestli má najeto 100tis km, je ještě šance převodovku zachránit výměnou oleje.xjr1 píše:Zdravím kolegové, poprosil bych o radu, či spíš zkušenosti. Mám možnost koupit XC90 2011, cca 100.000km, s motorem D5 147kW. Mám se připravit na nějaké větší investice (dpf, převodovka, nevím co ještě:-)), nebo je reálná šance, že to vydrží jezdit další 3 roky/60tkm pouze s běžnou údržbou?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za reakci, je to služebák od manželky z práce, byl jsem ho okouknout a teď funguje bezvadně. Předpokládané horší zacházení (přeci jen služební není vlastní, že jo) by mohl vyvážit relativně nízký nájezd (co vím, tak bohužel hlavně po městě), pravidelný servis u volva v průhonicích a cena. Tak uvidím, jestli nám ho přiklepnou, stejně bych asi zajel před podpisem smlouvy na kontrolu servisu.hajnej píše:U tak novýho kousku bych i věřil tomu, že to nějakou dobu vydrží. Samozřejmě záleží na režimu a trasách jízdy auta. DPF ve městě samozřejmě nic moc, převodovka musí pěkně řadit. Jestli má najeto 100tis km, je ještě šance převodovku zachránit výměnou oleje.xjr1 píše:Zdravím kolegové, poprosil bych o radu, či spíš zkušenosti. Mám možnost koupit XC90 2011, cca 100.000km, s motorem D5 147kW. Mám se připravit na nějaké větší investice (dpf, převodovka, nevím co ještě:-)), nebo je reálná šance, že to vydrží jezdit další 3 roky/60tkm pouze s běžnou údržbou?
Spíš mi šlo o to, jestli nejsou všeobecně známé nějaké typické závady, leccos jsem se tu dočetl, ale většinou se týká starších modelů s výrazně vyšším nájezdem..
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT
je:V70II, 2003, D5 120kW AT, XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus GS430 2006 202kW AT
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT
je:V70II, 2003, D5 120kW AT, XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus GS430 2006 202kW AT
-
Offline
- Příspěvky: 196
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj ve spolek,
po delším bádání a změně názorů sem a tam jsem přišel požádat o radu. Právě dodělávám řidičák a s tím souvisí i nějaké přibližovadlo. A mám zcela jasnou představu co chci. Jen a pouze kombík a jen a pouze Volvo. V rodině máme 850ku (1995, 746 000km) a S60 (2001, 240 000km). No když se s tím zamíchá výsledek je jasný, V70. A protože peníze jsou až na prvním místě, takže rozpočet 60-70 Palackých, maximálně 80 ale víc ani ťuk. A teď otázka, nabízí se několik řešení jak s tím kapitálem naložit. První co mě napadlo je kouknout po nějaký P80kový V70ce v ceně kolem 40 fialových a za dalších 30-40 jí vymazlit ve zrychleném řízení. Druhá myšlenka byla skočit po nějaký P2kový V70ce mezi 60-70 a pak jí z výplaty pomalu šlechtit. A vůbec jde sehnat slušná V70(P2) v tak nízký ceně nebo všechny v týhle relaci budou ve stylu "Zmačkáno v Itálii o lampu, na české zahradě vyžehleno, stočeno o 200 000km, po důchodci, koupeno v ČR, 1 majitel , nikdy nebouráno"? Jde mi o to, jakou cestou se při koupi V70ky s takovým omezeným rozpočtem vydat. Zda má vůbec cenu řešit P2, kterou preferuji nebo se rovnou zaměřit na P80. Prostě (klišé warning) chci spolehlivou skříň na dlouhé klidné plavby v pravém pruhu pro občasné vyblikávání splašených sekaček na trávu (čti jako Fabia 1.2 HTP) v pruhu levém
a ideálně tomu korábu na tacháči nalítat samé devítky
Takže s tím jezdit dokud se samo nerozloží na prvočinitele....
Mnohé díky za rady kudy kam.
po delším bádání a změně názorů sem a tam jsem přišel požádat o radu. Právě dodělávám řidičák a s tím souvisí i nějaké přibližovadlo. A mám zcela jasnou představu co chci. Jen a pouze kombík a jen a pouze Volvo. V rodině máme 850ku (1995, 746 000km) a S60 (2001, 240 000km). No když se s tím zamíchá výsledek je jasný, V70. A protože peníze jsou až na prvním místě, takže rozpočet 60-70 Palackých, maximálně 80 ale víc ani ťuk. A teď otázka, nabízí se několik řešení jak s tím kapitálem naložit. První co mě napadlo je kouknout po nějaký P80kový V70ce v ceně kolem 40 fialových a za dalších 30-40 jí vymazlit ve zrychleném řízení. Druhá myšlenka byla skočit po nějaký P2kový V70ce mezi 60-70 a pak jí z výplaty pomalu šlechtit. A vůbec jde sehnat slušná V70(P2) v tak nízký ceně nebo všechny v týhle relaci budou ve stylu "Zmačkáno v Itálii o lampu, na české zahradě vyžehleno, stočeno o 200 000km, po důchodci, koupeno v ČR, 1 majitel , nikdy nebouráno"? Jde mi o to, jakou cestou se při koupi V70ky s takovým omezeným rozpočtem vydat. Zda má vůbec cenu řešit P2, kterou preferuji nebo se rovnou zaměřit na P80. Prostě (klišé warning) chci spolehlivou skříň na dlouhé klidné plavby v pravém pruhu pro občasné vyblikávání splašených sekaček na trávu (čti jako Fabia 1.2 HTP) v pruhu levém



Mnohé díky za rady kudy kam.

_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to jednoduche V70 I, vice krabice. Servisne levnejsi, mene elektroniky, mensi nadeje, ze neco odejde, vice ridicsky zajimava nez II. A hlavne vice financne dostupna. Motorizaci neresim. Nejlepe rocnik 00 nebo 99 s MSA 15.8.
Pekne udrzovana V70 I bude moooc hezka a vice "vzacna" na cestach nez V70 II. A je dle mnohych vice poctive udelana.
Pekne udrzovana V70 I bude moooc hezka a vice "vzacna" na cestach nez V70 II. A je dle mnohych vice poctive udelana.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chotiměř
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
a nebo zaject k uhlákovi pro echte silber P2 v tdi chrochtu, dle domluvy do pade a zbytek máš na opravy, páč žádnej echt deutsche soudruh s vymazlenou P80 jí nedá ani za gotttta(scháněl jsem pro star..tada ženu přes rok i S70tku, nic a nakonec todle), ale ž mě s...e, ke všemu nejni platz, tak nastaly nové projekty
-vull austattung=leder, navi, origo koule, atd, černá
-motor+převod top, ve 370TKM slušně zajetý:-)
-mangel: klasika, brzdy, vyměnit oleje, podívat se na rozvody, sem tam nějaká ta hadička, klima atd, prostě to za co řekli mein deutsch freundovi echt zwischen drei bis fünf tausend euronen, tak mi to radši prodal a koupil si vojetýho scénikkkkla=to není normálně možný
záleží jak si šikovnej a podle toho ušetříš
když to dám ž. do kupy, už to nedám za pade ani za gottta
foto musím nacvakat
-vull austattung=leder, navi, origo koule, atd, černá
-motor+převod top, ve 370TKM slušně zajetý:-)
-mangel: klasika, brzdy, vyměnit oleje, podívat se na rozvody, sem tam nějaká ta hadička, klima atd, prostě to za co řekli mein deutsch freundovi echt zwischen drei bis fünf tausend euronen, tak mi to radši prodal a koupil si vojetýho scénikkkkla=to není normálně možný
záleží jak si šikovnej a podle toho ušetříš
když to dám ž. do kupy, už to nedám za pade ani za gottta
foto musím nacvakat
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 196
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky, klucí! Je fakt že P80 má mazlící potenciál, krásný styl a vizuálně se mi moc líbí, ale z technickýho hlediska u mě vede P2 hlavně kvůli bezpečnosti. Ale být po mém tak mám nejraději obě
. No když najdu něco zajímavýho tak se ještě optám. Je jinak něco specifickýho na P80 a P2 co by prásklo něco o tom autě, konkrétně zda bylo bouraný? Jsem totiž v tomhle paranoidní a mám na trhu ojetin politku "Bylo bouráno a stočeno, dokud není jasně prokázan opak."
Pro Uhláka:
To zní zajímavě. 370t km je opravdu akorát zaběhlý.
Můžeš prosím nacvakat fotky a poupřesnit nedostatky, hlavně kolem klimy a hadiček? Brzdy, olej, filtry a rozvody jsou rozhodně nutný nový u čehokoliv a možná že by jsem měnil i tlumiče. Do pade to zní zajímavě ale něměcký odhad oprav 3-5t eur mě trošku děsí, i když.... servis... tak co čekat...
Díky


Pro Uhláka:
To zní zajímavě. 370t km je opravdu akorát zaběhlý.

Díky

_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chotiměř
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
zatím
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chotiměř
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
zatím
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
hledám náhradu za V40 manželky. Nevíte někdo něco o S60 z Brna z Auto-Point/Auto Palace? Auto Palace je autorizák, ale bude Auto Point i tak "důvěryhodný" bazar, nebo prostě bazar jako každý jiný?
http://www.autopalace.cz/cz/vozy-k-prodeji/volvo-s60/o301494.html
Má to sice zbytečně silný motor, hledal jsem spíše 2.4, ale jinak je to, to hledám = benzín, preference po-face, preference automat, ne černá barva, světlý interiér, střední/vyšší výbava (aspoň momentum). Cenový limit mám 150t max, takže zbyde i na nějakou opravu, ale např. repasi automatu bych už do limitu nedal...
Našel jsem i podobnou v Německu (Leipzig), ale je dražší + větší drbačka s dovozem, i když motor je mi sympatičtější
(link)
Pokud byste věděli o nečem podobném, dejte vědět. Dík.
hledám náhradu za V40 manželky. Nevíte někdo něco o S60 z Brna z Auto-Point/Auto Palace? Auto Palace je autorizák, ale bude Auto Point i tak "důvěryhodný" bazar, nebo prostě bazar jako každý jiný?
http://www.autopalace.cz/cz/vozy-k-prodeji/volvo-s60/o301494.html
Má to sice zbytečně silný motor, hledal jsem spíše 2.4, ale jinak je to, to hledám = benzín, preference po-face, preference automat, ne černá barva, světlý interiér, střední/vyšší výbava (aspoň momentum). Cenový limit mám 150t max, takže zbyde i na nějakou opravu, ale např. repasi automatu bych už do limitu nedal...
Našel jsem i podobnou v Německu (Leipzig), ale je dražší + větší drbačka s dovozem, i když motor je mi sympatičtější

Pokud byste věděli o nečem podobném, dejte vědět. Dík.
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
já bych se toho bazaru nebál, když je tzv. pod autorizákem, kór když nabízí nějakou předprodejní službu, kde ti budou garantovat km a že neexistují nároky třetích stran.
Výbava, barva a i vzhled vypadají hodně slušně. Zjistil bych, si jaká je záruka na automat (je-li), případně vzal někoho, kdo stav automatu při jízdě pozná, zamluvil si delší projížďku, 50 km, ať se vše zahřeje a pokud vše ok, tak bych nad koupí uvažoval.
Výbava, barva a i vzhled vypadají hodně slušně. Zjistil bych, si jaká je záruka na automat (je-li), případně vzal někoho, kdo stav automatu při jízdě pozná, zamluvil si delší projížďku, 50 km, ať se vše zahřeje a pokud vše ok, tak bych nad koupí uvažoval.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S80 2000 D 5252 T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jaký je automat v s60 2.4d 120kw? Vydrží ty nájezdy co ty auta maji, nebo je to spis na repas. Chápu ze kus od kusu. Mate někdo zkušenosti s nima? Nebo radši manual.?
_________________
Volvo S80 D5252T 2000
Volvo S80 D5252T 2000
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to stejne jak u v70 ci s80 co maji 5st aisiny. Muze byt ok, muze jej zachranit vymena oleje v prevodovce a proplach, muze byt hned na repas, muze te potkat repas po par tisicich km. Ja se svezl se dvema automaty, jeden v D5, ktery pri dojezdu ke krizovatce pri razeni 1-2 kopl, pri zarazenem D a stani na brzde se trepalo mirne auto, pri prudke akceleraci vytocil otacky na cca 3500 a tam jako by prokluzoval do doby, nez se opravdove otacky motoru srovnali a razeni nebylo tak hladke. Pak jsem se pred tydnem svezl v Rku s automatem a tam jsem pochopil, ze ta prevodovka v D5 nebyla ok. V Rku jsem necitil zadne vibrace, plynule radil, neprokluzoval, necitil jsem kopani. V tom samem Rku jel 5 hod prede mnou Martinopel a ten tam mirne kopnuti obcas citil - holt ma vic automatu najeto. Takze vyber si auto, bude-li se ti libit a bude dle tebe dobre radit, tak si vem s sebou nekoho, kdo dle jizdy objektivne stav automatu zhodnoti. A nebo vem automat pred smrti s odpovidajici cenou a 70 kkc si ho opravis a mas klid
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S80 2000 D 5252 T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jasný to chápu, chce to určitě někoho kdo se v tom vyzná. A je tam teda 5-ti stupeň jen? A vyplatí se vzít model po fl nebo ty rozdíly tam nejsou tak velký a důležitý? Cenově je to od 90 000 a výš.
_________________
Volvo S80 D5252T 2000
Volvo S80 D5252T 2000
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tady by měl být 5 stupeň. 6 stupeň asi až od roku 2005 nebo 2006.
FL nebo před, záleží, co se ti víc líbí. U FL jsou třeba plastová čirá světla, která šednou, u předface je sklo. Pro mne je FL hezčí jak zvenku (přední, zdaní světla), tak i interiér (středový tunel, budíky, panel...). Technicky se toho moc neměnilo. Já chtěl FL a jsem za něj rád.
FL nebo před, záleží, co se ti víc líbí. U FL jsou třeba plastová čirá světla, která šednou, u předface je sklo. Pro mne je FL hezčí jak zvenku (přední, zdaní světla), tak i interiér (středový tunel, budíky, panel...). Technicky se toho moc neměnilo. Já chtěl FL a jsem za něj rád.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
a FL za 90 000 bude dle mne hujda, rok 2000 za 90 kkč nemusí být úplná past.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S80 2000 D 5252 T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takže po fl už 6ti stupeň? Je tam rozdíl v jízdě? Na sautu jsou dvě 03 za 90k a 108k, pak 05-06 od 110k a výš.
S automatem.
A po fl teda 120kw nemá ještě PDF?
S automatem.
A po fl teda 120kw nemá ještě PDF?
_________________
Volvo S80 D5252T 2000
Volvo S80 D5252T 2000
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S80 2000 D 5252 T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co říkáte na tohle? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s60/s60/16294885
_________________
Volvo S80 D5252T 2000
Volvo S80 D5252T 2000
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hm, něco mi tu nehraje. Ale možná už je jen moc pozdě:
- Auto podle VINka je MY03 a původem dodáno do Itálie. Ale prodejce tvrdí Rakousko, no budiž, může být. I návod je italský, Rakušák to mohl koupit v IT.
- Budíky má americké, mohly být vyměněné, protože je to MY03 a tam se kazí. Jestli nejsou repasované, stejně se pokazí taky.
- Měl jsem dojem, že tento typ řadící páky se do S60 montoval jen v prvních rocích výroby, ale už ne MY03 - tu si vážně nejsem jist. Opravte mě.
- Nemělo by dálkové ovládání u MY03 být už "kombi" = t.j. s vystřelovákem? Nebo až 2004?
Zbytek všechno sedí, barva, výbava. Má RTI, bixenony. Nemá vyhřívané sedačky, ani bufík. Ulomený držák (kryt) na pití, klasika.
Co se bazaru týká, kdysi jsem tam byl, tato parta prodává často auta s vysokým nájezdem a domnívám se, že jsou možná jedni z mála, co km nestáčejí. Jestli se ti auto trochu líbí, zavolej martinopel-ovi, ať se na něj jede s tebou podívat, je to relativně kousek... (pro tebe vlakem
)
Pavel
- Auto podle VINka je MY03 a původem dodáno do Itálie. Ale prodejce tvrdí Rakousko, no budiž, může být. I návod je italský, Rakušák to mohl koupit v IT.
- Budíky má americké, mohly být vyměněné, protože je to MY03 a tam se kazí. Jestli nejsou repasované, stejně se pokazí taky.
- Měl jsem dojem, že tento typ řadící páky se do S60 montoval jen v prvních rocích výroby, ale už ne MY03 - tu si vážně nejsem jist. Opravte mě.
- Nemělo by dálkové ovládání u MY03 být už "kombi" = t.j. s vystřelovákem? Nebo až 2004?
Zbytek všechno sedí, barva, výbava. Má RTI, bixenony. Nemá vyhřívané sedačky, ani bufík. Ulomený držák (kryt) na pití, klasika.
Co se bazaru týká, kdysi jsem tam byl, tato parta prodává často auta s vysokým nájezdem a domnívám se, že jsou možná jedni z mála, co km nestáčejí. Jestli se ti auto trochu líbí, zavolej martinopel-ovi, ať se na něj jede s tebou podívat, je to relativně kousek... (pro tebe vlakem

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám V70 MY2003 a klíče mám stejný jako tahle S60, co se týče řadičky - tu mám v koženým pytli...ok2ucx píše:Hm, něco mi tu nehraje. Ale možná už je jen moc pozdě:
- Auto podle VINka je MY03 a původem dodáno do Itálie. Ale prodejce tvrdí Rakousko, no budiž, může být. I návod je italský, Rakušák to mohl koupit v IT.
- Budíky má americké, mohly být vyměněné, protože je to MY03 a tam se kazí. Jestli nejsou repasované, stejně se pokazí taky.
- Měl jsem dojem, že tento typ řadící páky se do S60 montoval jen v prvních rocích výroby, ale už ne MY03 - tu si vážně nejsem jist. Opravte mě.
- Nemělo by dálkové ovládání u MY03 být už "kombi" = t.j. s vystřelovákem? Nebo až 2004?
Zbytek všechno sedí, barva, výbava. Má RTI, bixenony. Nemá vyhřívané sedačky, ani bufík. Ulomený držák (kryt) na pití, klasika.
Co se bazaru týká, kdysi jsem tam byl, tato parta prodává často auta s vysokým nájezdem a domnívám se, že jsou možná jedni z mála, co km nestáčejí. Jestli se ti auto trochu líbí, zavolej martinopel-ovi, ať se na něj jede s tebou podívat, je to relativně kousek... (pro tebe vlakem)
Pavel
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ja myslel, ze tohle je vlastnost hydromenicu. Muj automat si taky nekdy zvysi otacky misto toho, aby podrazoval a drzi je konstatni po nejakou dobu. Jinak radi hladce. Mam se toho bat?Haben píše:pri prudke akceleraci vytocil otacky na cca 3500 a tam jako by prokluzoval do doby, nez se opravdove otacky motoru srovnali
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé