Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, hledám náhradu na svou letitou Primeru a skončil jsem u V70. Chtěl bych benzín, který pak dam na LPG, takže nejspíš atmosféru a s cenou do 100tis. Znáte někdo toto auto https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15953378?goFrom=list připadá mi, že už tam stojí dost dlouho. Pak jsem ještě zahlídnul toto http://auto.bazos.cz/inzerat/45167798/Volvo-V70-24-i-103-kW-TOP-KRASAVEC-.php. Jinak výběr mizerie, asi se spíš podívam do německa.
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, dekuji za odpoved. Ceskym bazarum moc neverim, proto se na ty auta ptam. Dneska jsem sedel v S60 a to auto me uchvatilo. Atmo benal jasna volba, jezdim prevazne trasu 30 km do prace. Zkusim asi neco dotahnout, kamos to dela.
-
Offline
- Příspěvky: 56
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě?
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/

Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
-
Offline
- Příspěvky: 56
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A ještě se zeptám znalců, jakej je rozdíl v nastavování sedačky s tou jednou pákou a kdy tam jsou dva hentý oný...caploně?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12487
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Osek
- Vůz: Škoda Octavia
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, už delší čas vybírám V70 II a několikrát jsem narazil na auta která měla plast na středovém tunelu v místě řadičky totálně poškrábaný a podle odstínu to vypadá jak kdyby byl z jiného auta.
Nevím co si mám o tom myslet, zrovna jsem narazil na jednu V70 II které mě zaujala a tohle mě odrazuje.
Obrázek: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/nLYAAOSwyZ5UowSe/$/$_57.JPG
Nevím co si mám o tom myslet, zrovna jsem narazil na jednu V70 II které mě zaujala a tohle mě odrazuje.
Obrázek: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/nLYAAOSwyZ5UowSe/$/$_57.JPG
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí

Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbíkuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě?![]()
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/

-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já jsem to debilně napsal a ještě jsem se překlepl. Mělo tam být M a Z varianta 5 sedadel nebo 7 sedadelUrvanej píše:Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Jestli každá varianta má svoje vlastní pořadové číslování. Převodovka je v tomto případě 7 a tam by se to mohlo znovu dělit, já myslím, že to pořadové číslování bude jen jedno a zřejmě je to číslování kastlí.
Taky by se podle toho dala snáze identifikovat doba vyrobení.
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Osek
- Vůz: Škoda Octavia
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Aha, díky za info. Bylo mi divný že je poškrábaná pouze tento plast a další jsou jak nový.Haben píše:Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
taky mám poškrábanejA1Ex píše:Aha, díky za info. Bylo mi divný že je poškrábaná pouze tento plast a další jsou jak nový.Haben píše:Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
matný černý sprej, lištu ven, nastříkat 3 vrstvami a vypadá to jako všechny plasty okolo. Tak jsem to řešil na předchozí V70.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
čabas, tak já už mám volviko doma. tak ať vám ostatním to taky klapne a vyberete ke své spokojenosti. Více vizte v galerii nováčků 

-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý den, chtěl bych se stát hrdým majitelem V70-ky. Na internetu jsem našel dva bazarové kousky. Nebyl jste se na ně někdo podívat, nebo o nich nemáte nějaké informace? Zde jsou odkazy: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16273166?goFrom=list a druhý https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16256451?goFrom=list Děkuji za veškeré postřehy.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podívat jsme se na ně nebyl, ale tento bazar nemá zrovna dobrou reputaci. Prakticky vše stočené, s vadami, o kterých prodejce neinformuje. Za sebe bych se podíval jinde. Byl jsem tam cca před 2 lety jednou se podívat a projet V70 T5, auto nejelo, cukalo, bazarista tvrdil, že to je v klidu, že to se rozjede, že dlouho stálo. Auto bylo od pavučin, naprosto vytlouklá baterie, bez vody v ostřikovačích, bez benzínu, dofukoval pneu... Stálo tam, jako kdyby jej ani snad nechtěl prodat. No hrozný přístup.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hm. Škoda. Jsem z Teplic, takže je to do Brna celkem kus cesty. V dnešní době, je už téměř unikát narazit na V70II 2,5TDI v nějakém solidním stavu. Na netu jich právě ani moc není, takže není z čeho vybírat.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
třeba se někdo z Brna ozve a podívá se ti na to, vždy naděje umírá poslední.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve se
Ihned bych letěl do auta a jel bych to omrknout
Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.


_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nebyl náhodou někdo omrknout tuto V70 D5 v Náchodě? Už to tam chvilku visí..
http://auto.bazos.cz/inzerat/44940108/Prodam-Volvo-v70-D5.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/44940108/Prodam-Volvo-v70-D5.php
-
Offline
- Příspěvky: 373
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych měl obavu z poruch spíš u toho TDi.Mára0306 píše:Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve seIhned bych letěl do auta a jel bych to omrknout
Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ferdikf píše:Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbíkuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě?![]()
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Tak jsem si nakonec nechal dotáhnout z německa V70, 2,4 T3. Svezení naprosto úžasný. Teď zrovna je u mechanika na rozvodech, už se těším až bude doma. Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám asi ještě bordel ve značení, myslel jsem, že 147Kw je T3 a 191kw T5. Ale označení motoru je B 5244 T3 , nebo se pletu?hajnej píše:jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
Vypadá to, že to tak je od nova. Levá páčka nemá na sobě tlačítko reset a ani otočnej prstenec. Myslím, že to bez palubního počítače přežiju.ok2ucx píše:I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.
P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé