Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

Ahoj, hledám náhradu na svou letitou Primeru a skončil jsem u V70. Chtěl bych benzín, který pak dam na LPG, takže nejspíš atmosféru a s cenou do 100tis. Znáte někdo toto auto https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15953378?goFrom=list připadá mi, že už tam stojí dost dlouho. Pak jsem ještě zahlídnul toto http://auto.bazos.cz/inzerat/45167798/Volvo-V70-24-i-103-kW-TOP-KRASAVEC-.php. Jinak výběr mizerie, asi se spíš podívam do německa.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2818
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.

Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.

Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.

Vítej.

Pavel

P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče... :D
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

Ahoj, dekuji za odpoved. Ceskym bazarum moc neverim, proto se na ty auta ptam. Dneska jsem sedel v S60 a to auto me uchvatilo. Atmo benal jasna volba, jezdim prevazne trasu 30 km do prace. Zkusim asi neco dotahnout, kamos to dela.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

kuntík
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 56
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80 D5 120kW AT 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kuntík »

hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě? :lol:
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/

kuntík
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 56
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80 D5 120kW AT 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kuntík »

A ještě se zeptám znalců, jakej je rozdíl v nastavování sedačky s tou jednou pákou a kdy tam jsou dva hentý oný...caploně?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12487
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816

Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

A1Ex
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 8 roků
Bydliště: Osek
Vůz: Škoda Octavia

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od A1Ex »

Ahoj, už delší čas vybírám V70 II a několikrát jsem narazil na auta která měla plast na středovém tunelu v místě řadičky totálně poškrábaný a podle odstínu to vypadá jak kdyby byl z jiného auta.
Nevím co si mám o tom myslet, zrovna jsem narazil na jednu V70 II které mě zaujala a tohle mě odrazuje.
Obrázek: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/nLYAAOSwyZ5UowSe/$/$_57.JPG

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.

Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.

Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.

Vítej.

Pavel

P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče... :D
Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí :-)

kuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě? :lol:
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbí :-)
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4505
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Urvanej píše:
Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816

Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.
Já jsem to debilně napsal a ještě jsem se překlepl. Mělo tam být M a Z varianta 5 sedadel nebo 7 sedadel
Jestli každá varianta má svoje vlastní pořadové číslování. Převodovka je v tomto případě 7 a tam by se to mohlo znovu dělit, já myslím, že to pořadové číslování bude jen jedno a zřejmě je to číslování kastlí.
Taky by se podle toho dala snáze identifikovat doba vyrobení.

A1Ex
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 8 roků
Bydliště: Osek
Vůz: Škoda Octavia

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od A1Ex »

Haben píše:Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
Aha, díky za info. Bylo mi divný že je poškrábaná pouze tento plast a další jsou jak nový.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10145
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

A1Ex píše:
Haben píše:Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
Aha, díky za info. Bylo mi divný že je poškrábaná pouze tento plast a další jsou jak nový.
taky mám poškrábanej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

matný černý sprej, lištu ven, nastříkat 3 vrstvami a vypadá to jako všechny plasty okolo. Tak jsem to řešil na předchozí V70.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ondra H.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

čabas, tak já už mám volviko doma. tak ať vám ostatním to taky klapne a vyberete ke své spokojenosti. Více vizte v galerii nováčků :-)

Mára0306
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70 II D5252T

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mára0306 »

Dobrý den, chtěl bych se stát hrdým majitelem V70-ky. Na internetu jsem našel dva bazarové kousky. Nebyl jste se na ně někdo podívat, nebo o nich nemáte nějaké informace? Zde jsou odkazy: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16273166?goFrom=list a druhý https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16256451?goFrom=list Děkuji za veškeré postřehy.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Podívat jsme se na ně nebyl, ale tento bazar nemá zrovna dobrou reputaci. Prakticky vše stočené, s vadami, o kterých prodejce neinformuje. Za sebe bych se podíval jinde. Byl jsem tam cca před 2 lety jednou se podívat a projet V70 T5, auto nejelo, cukalo, bazarista tvrdil, že to je v klidu, že to se rozjede, že dlouho stálo. Auto bylo od pavučin, naprosto vytlouklá baterie, bez vody v ostřikovačích, bez benzínu, dofukoval pneu... Stálo tam, jako kdyby jej ani snad nechtěl prodat. No hrozný přístup.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Mára0306
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70 II D5252T

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mára0306 »

Hm. Škoda. Jsem z Teplic, takže je to do Brna celkem kus cesty. V dnešní době, je už téměř unikát narazit na V70II 2,5TDI v nějakém solidním stavu. Na netu jich právě ani moc není, takže není z čeho vybírat.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

třeba se někdo z Brna ozve a podívá se ti na to, vždy naděje umírá poslední.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Mára0306
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70 II D5252T

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mára0306 »

Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve se :) Ihned bych letěl do auta a jel bych to omrknout :) Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+

relic
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 10
Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od relic »

Nebyl náhodou někdo omrknout tuto V70 D5 v Náchodě? Už to tam chvilku visí..
http://auto.bazos.cz/inzerat/44940108/Prodam-Volvo-v70-D5.php

Jean
Offline
Příspěvky: 373
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jean »

Mára0306 píše:Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve se :) Ihned bych letěl do auta a jel bych to omrknout :) Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
Já bych měl obavu z poruch spíš u toho TDi.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

ferdikf píše:
ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.

Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.

Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.

Vítej.

Pavel

P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče... :D
Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí :-)

kuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě? :lol:
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbí :-)

Tak jsem si nakonec nechal dotáhnout z německa V70, 2,4 T3. Svezení naprosto úžasný. Teď zrovna je u mechanika na rozvodech, už se těším až bude doma. Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10145
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2818
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.

Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

hajnej píše:jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
Mám asi ještě bordel ve značení, myslel jsem, že 147Kw je T3 a 191kw T5. Ale označení motoru je B 5244 T3 , nebo se pletu?
ok2ucx píše:
ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.

Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.

P.
Vypadá to, že to tak je od nova. Levá páčka nemá na sobě tlačítko reset a ani otočnej prstenec. Myslím, že to bez palubního počítače přežiju.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé