Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
#1901 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ufff všem díky moc pár dní sem byl mimo a vidím že reference na V8 i ten "olomócký klenot" za 200 jsou slušné nic tak hledám dál... Potřebuji 7místné a benzín, jelikož to bude spíš na popojíždění ve městě s dětmi a 2x za rok dovolená, předpokládám nájezd tak 5000 za rok (maximálně), bude to druhé auto, takže něco co vydrží cca 4-5 let a nejede 20tisíc aniž by se zásadě vysypalo. Vzhledem k tomu že nebude moc jezdit a bude to druhé auto tak bych se rád vešel do 200 max., ale to bude asi oříšek...
#1902 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je otázka jestli za 200000Kč se 150000investic,nebo za 300000Kč hotové auto.Archaon píše:Ufff všem díky moc pár dní sem byl mimo a vidím že reference na V8 i ten "olomócký klenot" za 200 jsou slušné nic tak hledám dál... Potřebuji 7místné a benzín, jelikož to bude spíš na popojíždění ve městě s dětmi a 2x za rok dovolená, předpokládám nájezd tak 5000 za rok (maximálně), bude to druhé auto, takže něco co vydrží cca 4-5 let a nejede 20tisíc aniž by se zásadě vysypalo. Vzhledem k tomu že nebude moc jezdit a bude to druhé auto tak bych se rád vešel do 200 max., ale to bude asi oříšek...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
#1903 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Až tak?martinopel píše:Je otázka jestli za 200000Kč se 150000investic,nebo za 300000Kč hotové auto.Archaon píše:Ufff všem díky moc pár dní sem byl mimo a vidím že reference na V8 i ten "olomócký klenot" za 200 jsou slušné nic tak hledám dál... Potřebuji 7místné a benzín, jelikož to bude spíš na popojíždění ve městě s dětmi a 2x za rok dovolená, předpokládám nájezd tak 5000 za rok (maximálně), bude to druhé auto, takže něco co vydrží cca 4-5 let a nejede 20tisíc aniž by se zásadě vysypalo. Vzhledem k tomu že nebude moc jezdit a bude to druhé auto tak bych se rád vešel do 200 max., ale to bude asi oříšek...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#1904 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Martinopla nesmíš brát až tak vážně...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1905 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych se moc nesmál - v tomto konkrétním případě: 150.000 = vyvažovací hřídel + převodovka + přestříkat a srovnat plechy + náprava + úhlovka. Otázka, z čeho vznikl v tom víčku oleje ten sušený karbon. Takový krásný hnědý prášek v autě nemám.
Za 10000-12000€ už se asi slušná VéOsma dá pořídit, jak to tak poočku sleduji.
Přeji good luck
P.
Za 10000-12000€ už se asi slušná VéOsma dá pořídit, jak to tak poočku sleduji.
Přeji good luck
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 8
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40 2.0 1998
#1907 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdarec zase znovu.
Nevíte někdo něco o této V40?
Případně není tu někdo z České Třebové, kdo by za úplatu byl ochoten se na to mrknout?
http://www.tipcars.com/volvo-v40/volvo-v40-20140675.html
edit: sorry za offtopic, ale nenacházím tlačítko jak to smazat
Nevíte někdo něco o této V40?
Případně není tu někdo z České Třebové, kdo by za úplatu byl ochoten se na to mrknout?
http://www.tipcars.com/volvo-v40/volvo-v40-20140675.html
edit: sorry za offtopic, ale nenacházím tlačítko jak to smazat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 73
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
#1908 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Netušíte někdo, proč do XC70, V70 a XC90 si lidé dávají Parrot, když už to umí telefon přes bluetooth? A chci se zeptat, umí ty auta přes bluetooth i přehrávat muziku nebo je potřeba jít přes jack?
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1909 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je jednoduché: protože neumí. Tedy přesněji - první ročníky XC90, P3: S80II+V/XC70III, ale ani P1: V50/S40/C30/C70 vůbec neměly možnost BT a/nebo AUX (Jack).
Prostě tak to bylo a je. Kromě toho všechny tyto uvedené modely mají vše, co souvisí s audio, pověšené na optické síti (MOST). Což je technicky krásné, elegantní, zvuk je super kvalitní, dokonce lze na jedné síti poslouchat na více místech více zdrojů hudby (ten panýlek na C-sloupku některých XC90).
Ovšem to celé je na úkor jakékoli rozšířitelnosti, a to také směrem k výrobkům třetích stran. U P1 a XC90 se toho (snad jako jediná) úspěšně zhostila americká firmička GROM, krabička GROM-MST3 se zamění za CD-měnič, do krabičky pak vede USB vstup, AUX, případně i Bluetooth. Z krabičky pak proudí zvuk, ID3 taky, z volantu či rádia lze ovládat přeskakování písniček či adresářů. Tohle všechno funguje. Bluetooth telefonování je (s jistými obstrukcemi) také možné, jen se po příjmutí hovoru musí přepnout rádio právě na CD.
S drobnými 'ale' to tedy funguje, jedno velké 'ALE' je cena, která po importu vystoupá hluboce přes 300€. Nehledě na to, že občas je třeba ještě nějaký další SW na to, aby auto krabičku GROM "příjalo" do své optické sítě + samotná instalace, atp. Těch bláznů, co do tohoto investují, není věru moc.
Takže jde to, ale dře to.
Novější modely pak mohou mít Bluetooth telefon, a/nebo AUX vstup, ale celkově je to bída. Takže ten Parrot není zase tak špatnej.
Anebo pak z jiného konce: vestavěný originál telefon funguje super, jenže potřeba mít druhou SIM kartu to zase trochu kazí. Takže do auta mám ten nejlevnější tarif v rámci rodinné VPN (= jiné číslo). Zase opruz.
SIMka se stejným číslem funguje ještě divněji, nikdy nevíš, který z telefonů zazvoní a který ne. Přípojit dvě telefonní čísla do jedné sítě prostě GSM standard nebo jejich implementátoři také nezvládli. [Třeba ve VoIP žádný problém, ale to už je na jinou diskusi]
Vítejte v 21. století
P.
Prostě tak to bylo a je. Kromě toho všechny tyto uvedené modely mají vše, co souvisí s audio, pověšené na optické síti (MOST). Což je technicky krásné, elegantní, zvuk je super kvalitní, dokonce lze na jedné síti poslouchat na více místech více zdrojů hudby (ten panýlek na C-sloupku některých XC90).
Ovšem to celé je na úkor jakékoli rozšířitelnosti, a to také směrem k výrobkům třetích stran. U P1 a XC90 se toho (snad jako jediná) úspěšně zhostila americká firmička GROM, krabička GROM-MST3 se zamění za CD-měnič, do krabičky pak vede USB vstup, AUX, případně i Bluetooth. Z krabičky pak proudí zvuk, ID3 taky, z volantu či rádia lze ovládat přeskakování písniček či adresářů. Tohle všechno funguje. Bluetooth telefonování je (s jistými obstrukcemi) také možné, jen se po příjmutí hovoru musí přepnout rádio právě na CD.
S drobnými 'ale' to tedy funguje, jedno velké 'ALE' je cena, která po importu vystoupá hluboce přes 300€. Nehledě na to, že občas je třeba ještě nějaký další SW na to, aby auto krabičku GROM "příjalo" do své optické sítě + samotná instalace, atp. Těch bláznů, co do tohoto investují, není věru moc.
Takže jde to, ale dře to.
Novější modely pak mohou mít Bluetooth telefon, a/nebo AUX vstup, ale celkově je to bída. Takže ten Parrot není zase tak špatnej.
Anebo pak z jiného konce: vestavěný originál telefon funguje super, jenže potřeba mít druhou SIM kartu to zase trochu kazí. Takže do auta mám ten nejlevnější tarif v rámci rodinné VPN (= jiné číslo). Zase opruz.
SIMka se stejným číslem funguje ještě divněji, nikdy nevíš, který z telefonů zazvoní a který ne. Přípojit dvě telefonní čísla do jedné sítě prostě GSM standard nebo jejich implementátoři také nezvládli. [Třeba ve VoIP žádný problém, ale to už je na jinou diskusi]
Vítejte v 21. století
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 73
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
#1910 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
NO TEDA!!!
Mě ani nenapadlo testovat, na panelu každé XC70 je tlačítko PHONE a na volantu taky tlačítek dost. Bluetooth to má, tak kde je problém? To co popisuješ je něco na úrovni home-made do Škoda Favorit... Tak to je veliké zklamání!
Mě ani nenapadlo testovat, na panelu každé XC70 je tlačítko PHONE a na volantu taky tlačítek dost. Bluetooth to má, tak kde je problém? To co popisuješ je něco na úrovni home-made do Škoda Favorit... Tak to je veliké zklamání!
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1911 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pánové, mluvíte o stejných ročnících?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1912 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jistě, že ne:
Jedno nebo druhé se ale dá povětšinou dodělat (u P3 skoro určitě).
p.
Ani u novějších aut však není vždy přítomen telefon (PHM) nebo Bluetooth telefon (BPM)...ok2ucx píše:To je jednoduché: protože neumí. Tedy přesněji - první ročníky XC90, P3: S80II+V/XC70III, ale ani P1: V50/S40/C30/C70 vůbec neměly možnost BT a/nebo AUX (Jack).
Jedno nebo druhé se ale dá povětšinou dodělat (u P3 skoro určitě).
p.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1913 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ok. Říkal jsem si, že u P3 už bude BT HF standardem radia.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 73
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
#1914 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A jak poznám, zda je auto P3? Palubka mi připadá stejná od 2009 do 2011, až od konce 2011 je tam změna v zapracování displaye a vůbec celé logiky.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1915 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
abych nekecal...moje auto je P26, další generace P3
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1916 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mam na vas kluci prosbu.
O vikendu jdu juknout na tuhle V70 z 09/2007 pro synatora.
Ackoli vlastnim v poradi me 4 Volvo, doted zadny decht. Vim ze D5 jsou dobre motory, ale to je asi vse. Zvlast o dvoulitru nevim vubec nic. Strucnost inzeratu nereste, s prodavajicim jsem uz pul hodky volal. Prej je vse naprosto v cajku, auto po prvnim majiteli, spojka puvodni, km certifikovany, cenou jde hejbat. Ted me napada, ze jsem se zapomnel zeptat jestli je to 5-6 kvalt...
Co si podle vas zalouzi mimoradnou kontrolu? Diky predem.
O vikendu jdu juknout na tuhle V70 z 09/2007 pro synatora.
Ackoli vlastnim v poradi me 4 Volvo, doted zadny decht. Vim ze D5 jsou dobre motory, ale to je asi vse. Zvlast o dvoulitru nevim vubec nic. Strucnost inzeratu nereste, s prodavajicim jsem uz pul hodky volal. Prej je vse naprosto v cajku, auto po prvnim majiteli, spojka puvodni, km certifikovany, cenou jde hejbat. Ted me napada, ze jsem se zapomnel zeptat jestli je to 5-6 kvalt...
Co si podle vas zalouzi mimoradnou kontrolu? Diky predem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1917 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je nějaký error ne? Tak buď je to D5 nebo 2.0T, že by D5 byla dvoulitrová mi nějak neštymuje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1918 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi jo, i na vratech je videt emblem D5.raolsa píše:To je nějaký error ne? Tak buď je to D5 nebo 2.0T, že by D5 byla dvoulitrová mi nějak neštymuje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 195
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#1919 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proč to má před FL nárazníky? Jestli dobře vidím (koukám na tabletu) tak i madla na dveřích.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1920 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ted opravdu nevim. Havarovany to prej nikdy nebylo.jirkal1 píše:Proč to má před FL nárazníky? Jestli dobře vidím (koukám na tabletu) tak i madla na dveřích.
Nemuze to bejt jak u V40 roky 2000-2001 kdyz se to lamalo, nekery meli uz svetla po FL, ale narazniky jeste stary, s malymi bocnimi pozickami?
V cem je rozdilny madlo pred a po FL?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5908
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1921 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Facelift u V70 II se lamal 2004, 2005. Je-li to rocnik 2007, bude tam 6 kvalt a nafta 100% 2,5 l. Madla naraznik na telefonu nepoznam.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5908
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1922 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co bych zkusil na nafte:
- zda nehuli pri akceleraci - neco vyletet par krat muze, ale ne porad, ikdyz s DPF uz asi nic nelita
- start za tepla / studena. Musi startovat stejne, max 2 prevaleni
- zda je na volnobeh plynuly chod motoru
- zda pri vytoceni motoru a pusteni plynu nezadrnci motor
- zda nejsou potecene vstriky
- zda nepiska turbo
- zda auto tahne kontinuelne od 1700 do 4000 ot a necuka
- zda neklepe dvouhmota
- zda nehuli pri akceleraci - neco vyletet par krat muze, ale ne porad, ikdyz s DPF uz asi nic nelita
- start za tepla / studena. Musi startovat stejne, max 2 prevaleni
- zda je na volnobeh plynuly chod motoru
- zda pri vytoceni motoru a pusteni plynu nezadrnci motor
- zda nejsou potecene vstriky
- zda nepiska turbo
- zda auto tahne kontinuelne od 1700 do 4000 ot a necuka
- zda neklepe dvouhmota
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 195
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#1923 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak píše Haben nárazníky po FL 2004-2005, tohle ma být 2007. Madla ti můžu zítra nafotit, ale třeba jen blbě vidím.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1924 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jelikož v označení platforem hodně lidí plave, vypůjčil jsem si z wikipedie část časové osy (pozor roky ne vždy přesně sedí a navíc se do toho můžou motat modelové roky - MY, které jsou o 1/2 roku posunuté). Tabulku jsem trošku obarvičkoval: Pro škarohlídy ještě dodávam, že:moreplavec píše:A jak poznám, zda je auto P3? Palubka mi připadá stejná od 2009 do 2011, až od konce 2011 je tam změna v zapracování displaye a vůbec celé logiky.
P2 je ještě poctivé bytelné Volvo ze Švédska - většina však smontovaná v Belgii s notnou porcí dílů Made in CZ). Tady se ještě tolik nešetřilo. Osobně mám tuto generaci nejraději, byť logicky nemá všechny výdobytky nových aut. Pohledově nezastarává, zvláště zmíněný facelift 2004-2005 přidal všem modelům šmrnc (bohužel někdy i nějaké mouchy = třeba plastová světla).
P1 je tzv. "malý Ford", společná báze např. s Focusem: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_C1_platform Někdo tvrdí, že Focus má tak dobrý podvozek, protože ho vyvinulo Volvo, jiní zase, že tyhle malé Fordy jsou tak špatná auta, protože je vyvinul Ford. Ironií osudu je, že ve většině P1 jezdí francouzské motory (nafty). Pak si vyberte. Faktem je, že zvláště V50 se spoustě lidí velmi líbí a jako entry-level auto do kategorie Volvo je super.
P3 je "velký Ford" - opět společná báze např. s Mondeem: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform. Opět hromada dílů naprosto identická s Fordy. Jinak tohle je "dnešní" generace = tedy to, co je vidět na salónech.
No a všemi očekávaná XC90II už je nová platforma SPA, údajně čínský majitel masívně nainvestoval do vývoje tak, aby dohnal to technologické manko, co do Volva zařízli předchozí američtí majitelé. Takže brzy by měly následovat další modely jako V90, S90 a kdoví co vlastně ještě. Prý do 5 let mají být kompletně obměněny všechny modely. Tak si to tu třeba ještě v roce 2020 přečteme...
Enjoy.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#1925 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na té italské V70 jsou skutečně předface oba nárazníky a ještě spodní část zadních světel, možná je to důvod k zamyšlení (nebo úpravě ceny).
_________________
V 70 III 2.4 D Momentum MY 2009, S 60 T5 man. MY 2002, BMW R 1200 GS, bylo C 70 2.5 T MY 1998, bylo V 70 II D5, 11/2001, bylo S 60 R, 9/2005
V 70 III 2.4 D Momentum MY 2009, S 60 T5 man. MY 2002, BMW R 1200 GS, bylo C 70 2.5 T MY 1998, bylo V 70 II D5, 11/2001, bylo S 60 R, 9/2005
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136148 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1191 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2936 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1559 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous