Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1601 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

V reálu to dřevo tak hrozný neni.
Koukal sem celkem podrobně a nenašel sem nic, co by mi vyloženě praštilo do očí.
Jen dvě věci mě připadaji divný, a) ten údaj na budíkách, b)
Veškeré zobrazené informace mají pouze informativní charekter a nejsou nabídkou ve smyslu ustanovení § 1732 odst.2 zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku.;
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 16
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

#1602 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

No doprčic, zrovna když hledam auto, tak prostě nejsou :D nebo je to u T5 trvalej stav? Ta stříbřenka v DE bude asi fake, frajer má hlasovku a už dva dny mi nepřišla doručenka. Co bylo v ČR, to zmizelo během minulýho tejdne.. tak já nevim, dvačtyřek je jak nas.ráno, ale to zas nebude taková lahoda, co myslíte? :cry:

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5916
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1603 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

s chipem od D5T5 i ty 2,4T a 2,5T prý jedou velmi pěkně, výrazně lépe oproti sérii
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 16
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

#1604 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Haben píše:s chipem od D5T5 i ty 2,4T a 2,5T prý jedou velmi pěkně, výrazně lépe oproti sérii
No, jedna paní povídala? Co jsem tu ve volnym čase prolejzal fórum, tak prej to není nic moc, navíc přecejen bych radši výkon v základu, než to hned chipovat a pak se klepat, jestli to neod.sere turbo, nebo co já vim, co se to ještě stává po úpravách výkonu :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1605 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

Jenycek7 píše:No doprčic, zrovna když hledam auto, tak prostě nejsou :D nebo je to u T5 trvalej stav? Ta stříbřenka v DE bude asi fake, frajer má hlasovku a už dva dny mi nepřišla doručenka. Co bylo v ČR, to zmizelo během minulýho tejdne.. tak já nevim, dvačtyřek je jak nas.ráno, ale to zas nebude taková lahoda, co myslíte? :cry:
Pokud si dokážeš sám před sebou obhájit spotřebu a provozní náklady benzínovýho turba, tak jdi do T5. 2.4T nebo 2.5T nežere o nic míň, zvlášť pokud je náhodou v AWD nebo (a) automatu. 2.4T a 2.5T jedou jak kdejakej moderní dýzl kterej to samý umí za dvoutřetinovou spotřebu. T5 dokáže kdejakýho dýzla ledatak pěkně nasrat :green: A spotřeba už se dá obhájit, protože těch pár dýzlů co by udrželo krok má pořád sedmimístnou cenovku... a zas tak málo taky nežerou.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5916
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1606 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ne nepovidala :) ok2ucx ma videa pro porovnani, takze je tam znatelny rozdil. Stejne tak Dony mel chip a muze poskytnout realne zkusenosti. V jeho galerii by mohlo byt infi
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 16
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

#1607 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Naposledy upravil(a) Jenycek7 dne 30 led 2015 23:54, celkem upraveno 1 x.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5916
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1608 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ta zlata je napadena nejakym tunerem :)
Pokud nechces automat, z vyberu bych se dal zajimal o tu prvni.
Jinak holandsky umi google. Pokud mas zajem, napis prodejci v anglictine. Odpovi ti.
Co dalsiho potrebujes? V Holandsku jsem kupoval pred necelym rokem.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 16
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

#1609 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Haben píše:Ta zlata je napadena nejakym tunerem :)
Pokud nechces automat, z vyberu bych se dal zajimal o tu prvni.
Jinak holandsky umi google. Pokud mas zajem, napis prodejci v anglictine. Odpovi ti.
Co dalsiho potrebujes? V Holandsku jsem kupoval pred necelym rokem.
Ty google překlady jsou k prdu :D Jinak zkusim tu angličtinu, to mě nenapadlo- jsem tak nějak navyklej od soudruhů z NDR, že se s angličtinou nekámošej :D

Ta zlatá mi nepřipadá nijak moc napadená, já myslim, že čeští tuneři by jí napadli horším způsobem :D ale ta první se mi taky zamlouvá tak nějak nejvíc.

Jak je to s dovozem z NL? Něco speciálního oproti dovozu z DE?

Btw co ty motory? Proč je to někde 2,5 a někde 2,3 obsah?

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5916
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1610 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ta prvni ma mnohem lepsi vybavu, ta zlata napr. jen manualni klimu. S dovozem je to asi takto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=123&t=45117
Ohledne motoru se najdou vetsi odbornici
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1611 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Motor je všude panem kolegou hledaný T5!

To první (manuál) výbavou asi vychází nejlépe, zase je to manuál (dvouhmota dávno na odchodu ve 330tis)
Ta zlatá (č. 2) nemá ani výhřev sedadel a má také slabší audio. Manuální klimu rozhodně nebrat, příšerná pruda, dále na panelu CCM chybí spousta čudlíků.
Poslední kus (č. 3) asi také nemá výhřev, pokud tam špatně vidím chybějící tlačítka. A kola takhle z dálky nepoznám, jsou to R-kové repliky?

Cenovka u všech vychází i s dovozem někdě lehce kolem 100tis., plus nějaký základní podovozní servis (rozvody, oleje, náplně) a jsme v tom za 120-130tis. To jsem se svojí privátní nabídkou byl ještě hodně levnej 8) Budu to muset přehodnotit.

Plus LPG, bum 140-160tis.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#1612 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

nezavidim nikomu ted hleda auto, celkove nejsou na trhu skoro zadne ojetiny. Narazit na neco slusneho s T5 je otazka dlouheho hledani...

Volvo taky neni nic levneho co se tyka provoznich nakladu, rozhodne nepocitej ze te kilometr bude stat to co v aute typu octavia. Za me 2,5T co se vykonu tyka dostatecna, neni to na zadny zavodeni ale kdyz to na dalnici rozjedes tak to pomerne slusne drzi rychlost. Proste takova ta hruba sila zadnej sprinter ale bezec na dlouhe trate. Motor krasne pri zrychlovani zni ale kdyz je vytocenej tak uz pusobi zvuk trosku urvane histericky. Takze celkove je to spise takovej benzin s vlastnostma dieselu. Soucasne sestivalcove diesely maji citelne navrch a i lepsi dieslove ctyrvalce udrzi krok.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Svitavy
Vůz: Volvo V70

#1613 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulinek88 »

Zdravim vas tu vsechny potreboval bych vedet trosku informaci zvazuji koupi meho 1 Volva a celkem se mi zamlouva model tento model je to asi 2 rada V70 pokud se nepletu a tedka neco ohledne motoru jsem zvyklej na benzin takze asi tu 2.4 Turbo benzin z predelanim na LPG jak jsou na tom motory po prestavbe??a jak jsou na tom kombiky z taznim kolik tam maji cca 1.8T na kouli zvladne i benzin ?nebo jen nafta ?foto je z netu aby kazdy vedel jaky model myslim diky za odpovedi a rady
Přílohy
volvo-v70_white_5.jpg

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13061
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1614 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Otázka zní na co to auto budeš používat. 2.4t je spíše na běžnou plavnou jízdu, kde není problém občas někoho předjet, ale žádný zázrak to taky není - po čipu je to údajně lepší, nevím.
Jestli s tím chceš tahat auta, tak bych se asi poohlídl po naftě D5 120kw, nebo spíše jiné auto. :crazy:
Co se týče LPG tak motor to snáší dobře, ale je důležité kdo udělá přestavbu, tady se nevyplatí šetřit, ale dát to někomu kdo Volva dělá.
Taky by jsi mohl nahodit cenový rozptyl, případně konkrétní odkazy na inzeráty. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Svitavy
Vůz: Volvo V70

#1615 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulinek88 »

raolsa píše:Otázka zní na co to auto budeš používat. 2.4t je spíše na běžnou plavnou jízdu, kde není problém občas někoho předjet, ale žádný zázrak to taky není - po čipu je to údajně lepší, nevím.
Jestli s tím chceš tahat auta, tak bych se asi poohlídl po naftě D5 120kw, nebo spíše jiné auto. :crazy:
Co se týče LPG tak motor to snáší dobře, ale je důležité kdo udělá přestavbu, tady se nevyplatí šetřit, ale dát to někomu kdo Volva dělá.
Taky by jsi mohl nahodit cenový rozptyl, případně konkrétní odkazy na inzeráty. :wink:
Nemam vyhlidnuty konkretni vuz necekam ze to bude sportak od toho mam jine auto hledam neco jako rodinne kombi co pojede kdyz bude nalozene a nebude mit problem obcas odves i auto na podvalu treba nevim co jineho bych mel volit za znacku vozu ?

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13061
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1616 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Ono 1800 kg není na tahání aut mnoho :twisted: Motor to zvládne, ale legislativa je na tom hůře. :D
Na to by byla lepší starší devítka. :wink: Tam je 2100 kg
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1617 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Volvo na tahání aut? :shock: To snad jedině XC90 s V8. Ani ta 90ka není natolik těžká, aby mohla (legálně) tahat dnešní auta (já mám v TP 2250kg - což mínus vozík neutáhne ani V70ku). Všechny ostatní modely jsou prostě lehké, tam můžeš možná tahat Felícii.

Na druhou stranu požaduješ LPG (pro levný provoz na 1km / což tedy i do V8 jde). Možná by si to chtělo ujasnit, na co vlastně auto chceš a do od něj *skutečně* očekáváš?

A na Volvo fóru ti asi jinou značku neporadíme...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Svitavy
Vůz: Volvo V70

#1618 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulinek88 »

raolsa píše:Ono 1800 kg není na tahání aut mnoho :twisted: Motor to zvládne, ale legislativa je na tom hůře. :D
Na to by byla lepší starší devítka. :wink: Tam je 2100 kg
no ta xc90 uz zase me moc nelaka :( to je spis takove SUV a neco ve stylu Sharan se mi fakt nelibi jedine 2 rada galaxi od fordu nad tim taky jsem uvazoval

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13061
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1619 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Nemluvil jsem o XC90, ale o devítce, respektive o nástupci. :wink:
https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/v90/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:v90/pg:vipcar/203444867.html
Apropo Galaxi a Sharan je to samé jen s jiným znáčkem. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#1620 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

na tahani aut starsi Kiu Sorento tam je 3000kg
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#1621 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raadjek »

Uvažuju o změně z V40 na S60, mám pár dotazů co se týče motorů (nejen), ale dal jsem to radši bokem. Zatím spíše sbírám info. Mé dotazy zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=48546

Budu rád, pokud mi pomůžete se vyznat v S60 motorech - konkrétně rozdíly mezi 2.4 104kW a 125kW.

Díky.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#1622 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jean »

Rozdíl je ve výkonu.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1623 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Mohu takto upravit, aby to bylo srozumitelné, že si z něj neděláme šoufky?
Jean píše:Rozdíl je jen ve výkonu, čili jen jinej SW.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#1624 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jean »

Samozřejmě. Nebylo to myšlené jako vtip. Psal jsem to v krátké volné chvíli z mobilu.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1625 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

B5244S (125kW) a B5244S2 (103kW) se fyzicky vůbec neliší, jediný rozdíl je v naladění software. Pod stejným typovým označením se ovšem skrývá několik různých variant "železa" Denso, z nichž několik (MY01-02, MY05-) jiź máme podpořených, obě výkonové varianty ladíme na 135kW. Zvláště pak ti zvyklí na 103kW pocítí značné zlepšení...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“