Jestli je na autě prodávaným autorizákem za takovou (nadprůměrnou vzhledem k výbavě/roku/km) cenu něco špatně tak už fakt nelze věřit ničemu. Ten příplatek oproti běžným cenám na trhu by měl odrážet bezrizikovost takový koupě, jasnej a čistej původ a v neposlední řadě záruku, ke který se prodejce v případě jakýhokoli problému bude stavět čelem. Pokud řeknou, že to je komisní prodej, nic z toho neplatí a cena je přemrštěná.Xendrew píše:Čau volváci,
už dlouho se snažím dokopat k nějakému činu a tohle auto mě opravdu zaujalo. Mrkněte na něj zkušenějším okem a napište názor jak na auto, tak na zkušenost s prodejcem. Láká mě představa, že to není jen bazar, jen nevím jestli není špatná.
http://www.tipcars.com/volvo-s60/d5-momentum-aut-7301148.html
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, sic jsem tu uplně novej a do teď jsem si tu maximálně četl....Ale, mám dotaz. Neni tady někdo s diagnostikou z Kutne Hory co by se mnou zajel (samo za úplatu) se podívati na tuhle 70tku? A nebo, neni tam poblíž nějaký odzkoušeny/spolehlivý servis?
Dik Tom
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16162656?goFrom=list
Dik Tom
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16162656?goFrom=list
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak bacha na ten automat...udělej si delší zkušební jízdu, aby se v něm prohřál olejTomB píše:Ahoj, sic jsem tu uplně novej a do teď jsem si tu maximálně četl....Ale, mám dotaz. Neni tady někdo s diagnostikou z Kutne Hory co by se mnou zajel (samo za úplatu) se podívati na tuhle 70tku? A nebo, neni tam poblíž nějaký odzkoušeny/spolehlivý servis?
Dik Tom
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16162656?goFrom=list
je to nějaký až moc levný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1501
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to velký benzín s přiznanou vadou, 300 tis. km a 13 lety na hrbu,kolik bys za to chtěl?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak asi jo, ceny už jsou fakt nízko.selap píše:Je to velký benzín s přiznanou vadou, 300 tis. km a 13 lety na hrbu,kolik bys za to chtěl?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Myslím, že ta cena je adekvátní. Ale aspoň se to rychle prodát.
Je zajímavé sledovat, že když je auto moc levné, je to podezřelé, skoro více, než když je to hodně drahé
Pokud je tam zainvestováno tolik, co je psáno, může to být dobrá koupě. Ventilátor a ložisko jsou prkotiny.
Pavel
Je zajímavé sledovat, že když je auto moc levné, je to podezřelé, skoro více, než když je to hodně drahé

Pokud je tam zainvestováno tolik, co je psáno, může to být dobrá koupě. Ventilátor a ložisko jsou prkotiny.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Přesně tak.. Ceny kulatejch 70tek nezadržitelně klesají.. K vzteku majitelů, k potěšení kupujicích
Jen v70 krabice si podezřele drží cenu.. Připomíná mi to situaci kdy VW T4 z roku 96 lze prodat za 150tis i když T5 lze sehnat už za 100.. Zjevně je zohledněna kvalita výrobků 90tých let 
Jinak stav automatu si asi dokážu laicky pohlídat. Sic jsem jezdil jen v VW koncernovejch automatech, ale pocitově asi poznám když je něco špatně či se právě nějaká nekázeň chystá.. (teda pokud se ten Japonskej automat nechová nějak nezvykle hrubě od výroby). Jde mi spíš o napíchnutí diagnostiky jestli tam není schovanej nějakej špekáček... Stav podvozku a karoserie si troufám říct že dokážu odhadnout ze zvyklostí od jiných značek.
Tom
btw. Docela mne zajímá.....Je nějaká přímá úměrnost opotřebení/poškození automatu a výkonu motoru?Či tedy spíše velikosti točivého momentu.. Aneb dostává obdobně nabudku u benzínu 147kW/285 Nm a naftě 103 kW/290 Nm?


Jinak stav automatu si asi dokážu laicky pohlídat. Sic jsem jezdil jen v VW koncernovejch automatech, ale pocitově asi poznám když je něco špatně či se právě nějaká nekázeň chystá.. (teda pokud se ten Japonskej automat nechová nějak nezvykle hrubě od výroby). Jde mi spíš o napíchnutí diagnostiky jestli tam není schovanej nějakej špekáček... Stav podvozku a karoserie si troufám říct že dokážu odhadnout ze zvyklostí od jiných značek.

Tom
btw. Docela mne zajímá.....Je nějaká přímá úměrnost opotřebení/poškození automatu a výkonu motoru?Či tedy spíše velikosti točivého momentu.. Aneb dostává obdobně nabudku u benzínu 147kW/285 Nm a naftě 103 kW/290 Nm?
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tento 5q Aisin automat těch 147kW nebo 103kW rozhodně neukroutí. Stejně tak v pohodě unese i T5 184kW.TomB píše:Docela mne zajímá.....Je nějaká přímá úměrnost opotřebení/poškození automatu a výkonu motoru?Či tedy spíše velikosti točivého momentu.. Aneb dostává obdobně nabudku u benzínu 147kW/285 Nm a naftě 103 kW/290 Nm?
Co ale neunese, je (Volvem nepředepsaná) pravidelná nevýměna oleje. Repase automatu se dá pořídit za cenu dvojhmotové spojky u manuálu. A pak z toho může být auto eňoňuňo.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak je doma, a uvidíme 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12487
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Tak ať dělá radost.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky.. Zatím jsem z neho uplně vedle... (v tom nejlepším slova smyslu! ) 
(Ten prostor...ten bambilion fičurin...to jak to jede...interiér. .exteriér. ..vubec moje nejoblíbenější činnost v zivote, objevovani a prolejzání všech taju a zákoutí neznámého vozu! )

(Ten prostor...ten bambilion fičurin...to jak to jede...interiér. .exteriér. ..vubec moje nejoblíbenější činnost v zivote, objevovani a prolejzání všech taju a zákoutí neznámého vozu! )
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
máš k tomu manuál? kdyžtak mám...at se pak nedivíš, že v létě se ti spíná sám ventilátor atdTomB píše:Díky.. Zatím jsem z neho uplně vedle... (v tom nejlepším slova smyslu! )
(Ten prostor...ten bambilion fičurin...to jak to jede...interiér. .exteriér. ..vubec moje nejoblíbenější činnost v zivote, objevovani a prolejzání všech taju a zákoutí neznámého vozu! )
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Včera jsem ho zrovna stahnul (ulozto) a celej nastudoval... co jsem si v ramci objevovani hral s celou palubkou tak mi prestala fungovat tlacitka radia na volantu... asi jsem to rozhodil jak jsem šmatal na telefon.. Dneska az se dostanu do auta tak vyzkousim co jsem nacetl.... btw. Když si odpojim baterii treba na minutu lze takhle restartovat nastavení radia? A asi to po mne bude chtit nejaky code žeano.....? (Jsem si vedom ze jsem OT pak se kdyztak smaznu)
EDIT:
Yeah! Laboroval jsem s radiem a nemohl sakra na nic prijit, lehce jsem propadal zoufalstvi..prec jenom telefon byl 100% vypnuty.. a ejhle, tlacitko na ukladani stanic a prehazovac CD zustalo zamacknute a nevratilo se do puvodni polohy...zajimave, blokuje to jen tlacitka na volantu ale na panelu vsechno funguje.. ej! Vsechno slape jak má
EDIT:
Yeah! Laboroval jsem s radiem a nemohl sakra na nic prijit, lehce jsem propadal zoufalstvi..prec jenom telefon byl 100% vypnuty.. a ejhle, tlacitko na ukladani stanic a prehazovac CD zustalo zamacknute a nevratilo se do puvodni polohy...zajimave, blokuje to jen tlacitka na volantu ale na panelu vsechno funguje.. ej! Vsechno slape jak má

Naposledy upravil(a) TomB dne 06 pro 2014 14:11, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
doporučoval bych založit nový vlastní téma, kde ti budeme radit. S baterii opatrně při zapojování. Tak udělej novej topic a jedeme.TomB píše:Včera jsem ho zrovna stahnul (ulozto) a celej nastudoval... co jsem si v ramci objevovani hral s celou palubkou tak mi prestala fungovat tlacitka radia na volantu... asi jsem to rozhodil jak jsem šmatal na telefon.. Dneska az se dostanu do auta tak vyzkousim co jsem nacetl.... btw. Když si odpojim baterii treba na minutu lze takhle restartovat nastavení radia? A asi to po mne bude chtit nejaky code žeano.....? (Jsem si vedom ze jsem OT pak se kdyztak smaznu)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Gratuluji a ať dělá více radosti než starostí.TomB píše:Včera jsem ho zrovna stahnul (ulozto) a celej nastudoval... co jsem si v ramci objevovani hral s celou palubkou tak mi prestala fungovat tlacitka radia na volantu... asi jsem to rozhodil jak jsem šmatal na telefon.. Dneska az se dostanu do auta tak vyzkousim co jsem nacetl.... btw. Když si odpojim baterii treba na minutu lze takhle restartovat nastavení radia? A asi to po mne bude chtit nejaky code žeano.....? (Jsem si vedom ze jsem OT pak se kdyztak smaznu)
Ovládání rádia z volantu ti nefunguje, protože máš zapnutý-aktivní telefon. Vypni telefon pomocí tlačítka ON/OFF na středovém panelu a budeš mít opět funkční ovládání rádia z volantu. Taky jsme na to poprvé čuměl a nevěděl, proč to nejede.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevím v jaké kvalitě je ten z uloz.to , lepší je stáhnout si přímo ze stránek Volvo tvůj MY tady: http://support.volvocars.com/cz/downloads/manuals/Pages/owners-manuals.aspxTomB píše:Včera jsem ho zrovna stahnul (ulozto) a celej nastudoval... co jsem si v ramci objevovani hral s celou palubkou tak mi prestala fungovat tlacitka radia na volantu... asi jsem to rozhodil jak jsem šmatal na telefon.. Dneska az se dostanu do auta tak vyzkousim co jsem nacetl.... btw. Když si odpojim baterii treba na minutu lze takhle restartovat nastavení radia? A asi to po mne bude chtit nejaky code žeano.....? (Jsem si vedom ze jsem OT pak se kdyztak smaznu)
EDIT:
Yeah! Laboroval jsem s radiem a nemohl sakra na nic prijit, lehce jsem propadal zoufalstvi..prec jenom telefon byl 100% vypnuty.. a ejhle, tlacitko na ukladani stanic a prehazovac CD zustalo zamacknute a nevratilo se do puvodni polohy...zajimave, blokuje to jen tlacitka na volantu ale na panelu vsechno funguje.. ej! Vsechno slape jak má
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky, na tyhle stranky jsem se diky tomuhle fóru taky dostal ale včera mi nefungovaly?! Ted ano... stahnuto a je to o dost lepší kvalita než scan z ulozto.... diky! Vytisknu a nechám válet v přihrádcequaero píše:
Nevím v jaké kvalitě.........

-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC 70 2.5T 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím všechny Volváky
jsem novým, šťastným majitelem XC 70 2.5 T AWD, 2007, na toto fórum jsem narazil až po koupi auta takže jsem v podstatě neměl odkud čerpat informace, proto mě překvapila jeho spotřeba , na toto auto jsem čekal cca 10/12 litrů benzínu které jsem vždy četl u inzerátů u informacích o spotřebě, já se dostanu lehkou nohou na cca 14/15 litrů, podotýkám , že mám automat, myslíte si , že je to normální a běžné u této motorizace nebo je tam něco špatně ( jsem laik,prostý uživatel né mechanik, nevyznám se v tom na co se kouknout) počítám časem s přestavbou na LPG, máte někdo zkušenost, poradíte ? děkuji za názory

-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to moc. Já měl před přechodem na LPG dálnice 11, ekonom. okresky 12, město, nebo ostřejší jízda 13.
Kolik to "má mít" najeto ?
Kolik to "má mít" najeto ?
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC 70 2.5T 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Romulusw píše:Je to moc. Já měl před přechodem na LPG dálnice 11, ekonom. okresky 12, město, nebo ostřejší jízda 13.
Kolik to "má mít" najeto ?
No, má najeto 175.000,- dle servisní knížky a dle tachometru, byl sem ve Volvu Olomouc kde sem se chtěl doptat dle spz a winka na historii atd, nechtěli mi nic konkrétního sdělit, nebyla na něm žádná svolávací akce a km prý souhlasí, nejsou mi povinni prý nic říct co se dělo s autem před tím , že by je mohl předchozí majitel zažalovat,

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Napíchnout na origo diagnostiku a uvidí se. Třeba je tam nějaký problém.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Prvně diadnostika, pak vzduchový filtr, svičky (při tom hned zkontrolovat komprese) a vyčistit váhu vzduchu. Pak by se vidělo.
Žárovka lambdy svítí? (při zapnutí zapalování, aby tam vůbec byla
)
Žárovka lambdy svítí? (při zapnutí zapalování, aby tam vůbec byla

-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC 70 2.5T 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
právě že nikde nic nesvítí, žádná chybová zprava, nikde nic necuká, neškube, jede pěkně plynule, řešil sem pouze málo oleje, koupeno v servise, dolito a chyba zmizela, byl proveden servis před 10.tis km, dle servisní knížky, vypadalo , že se předchozí majitel o auto dobře staral, měla ho nějaká firma, bylo s odpočtem DPH. Pro mě je duležitá zpráva , že tahle spotřeba není normální a je někde chyba, na auto jsem si velice rychle zvykl a zamiloval se do něj a proto bych ho nerad nechal zahálet jen kvůli jeho obrovské spotřebě ....... takže navštívím servis, nezná někdo krom Volvo Olomouc nějakého specialistu ? jinak díky za názory.....Romulusw píše:Prvně diadnostika, pak vzduchový filtr, svičky (při tom hned zkontrolovat komprese) a vyčistit váhu vzduchu. Pak by se vidělo.
Žárovka lambdy svítí? (při zapnutí zapalování, aby tam vůbec byla)
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 Super Polar
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdar,
jako první auto mám citroen saxo, ale je mi malé, po městě dobrá bugina, ale přecejenom na delší trasy nepohodlné. Mám okolo sebe známé se volvama, kteří s nimi mají dobrou zkušenost a tak jsem se stala fandou této značky.
Líbí se mi S60/70/80 a klasika 245. Každý den najezdím tak 70 km.
Nevíte o něčem zajímavém? Cena 60 - 70 tisíc nebo 80 tisíc opravdu bez dalších investic.
Co byste řekli na tohle? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/16179670?goFrom=list
jako první auto mám citroen saxo, ale je mi malé, po městě dobrá bugina, ale přecejenom na delší trasy nepohodlné. Mám okolo sebe známé se volvama, kteří s nimi mají dobrou zkušenost a tak jsem se stala fandou této značky.
Líbí se mi S60/70/80 a klasika 245. Každý den najezdím tak 70 km.
Nevíte o něčem zajímavém? Cena 60 - 70 tisíc nebo 80 tisíc opravdu bez dalších investic.
Co byste řekli na tohle? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/16179670?goFrom=list
_________________
245 Superpolar, 1993, B200F, CNG
245 Superpolar, 1993, B200F, CNG
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4095
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To auto možná znám, pokud jezdilo s jihočeskou SPZ. zkus si nechat poslat foto TP a pokud se 2-3 předchozí majitel jmenoval Tomáš, můžu se poptat.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé