Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 28
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

#1776 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

čabas, tak já už mám volviko doma. tak ať vám ostatním to taky klapne a vyberete ke své spokojenosti. Více vizte v galerii nováčků :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 24
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70 II D5252T

#1777 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mára0306 »

Dobrý den, chtěl bych se stát hrdým majitelem V70-ky. Na internetu jsem našel dva bazarové kousky. Nebyl jste se na ně někdo podívat, nebo o nich nemáte nějaké informace? Zde jsou odkazy: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16273166?goFrom=list a druhý https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16256451?goFrom=list Děkuji za veškeré postřehy.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1778 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Podívat jsme se na ně nebyl, ale tento bazar nemá zrovna dobrou reputaci. Prakticky vše stočené, s vadami, o kterých prodejce neinformuje. Za sebe bych se podíval jinde. Byl jsem tam cca před 2 lety jednou se podívat a projet V70 T5, auto nejelo, cukalo, bazarista tvrdil, že to je v klidu, že to se rozjede, že dlouho stálo. Auto bylo od pavučin, naprosto vytlouklá baterie, bez vody v ostřikovačích, bez benzínu, dofukoval pneu... Stálo tam, jako kdyby jej ani snad nechtěl prodat. No hrozný přístup.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 24
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70 II D5252T

#1779 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mára0306 »

Hm. Škoda. Jsem z Teplic, takže je to do Brna celkem kus cesty. V dnešní době, je už téměř unikát narazit na V70II 2,5TDI v nějakém solidním stavu. Na netu jich právě ani moc není, takže není z čeho vybírat.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1780 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

třeba se někdo z Brna ozve a podívá se ti na to, vždy naděje umírá poslední.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 24
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70 II D5252T

#1781 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mára0306 »

Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve se :) Ihned bych letěl do auta a jel bych to omrknout :) Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 38
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10
Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)

#1782 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od relic »

Nebyl náhodou někdo omrknout tuto V70 D5 v Náchodě? Už to tam chvilku visí..
http://auto.bazos.cz/inzerat/44940108/Prodam-Volvo-v70-D5.php

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#1783 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jean »

Mára0306 píše:Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve se :) Ihned bych letěl do auta a jel bych to omrknout :) Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
Já bych měl obavu z poruch spíš u toho TDi.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#1784 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

ferdikf píše:
ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.

Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.

Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.

Vítej.

Pavel

P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče... :D
Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí :-)

kuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě? :lol:
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbí :-)

Tak jsem si nakonec nechal dotáhnout z německa V70, 2,4 T3. Svezení naprosto úžasný. Teď zrovna je u mechanika na rozvodech, už se těším až bude doma. Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1785 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1786 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.

Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#1787 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

hajnej píše:jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
Mám asi ještě bordel ve značení, myslel jsem, že 147Kw je T3 a 191kw T5. Ale označení motoru je B 5244 T3 , nebo se pletu?
ok2ucx píše:
ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.

Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.

P.
Vypadá to, že to tak je od nova. Levá páčka nemá na sobě tlačítko reset a ani otočnej prstenec. Myslím, že to bez palubního počítače přežiju.
Přílohy
volvo3.jpg
volvo3.jpg (100.43 KiB) Zobrazeno 1078 x
volvo2.jpg
volvo1.jpg
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 24
Registrován: 14 roků
Vůz: V70 2.5T AWD 2003
Bydliště: Jihlava

#1788 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od meCZoun »

Mám takovej možná blbej dotaz. Je normální, že je komplet béžovej interiér, a volant je černej. Mám to úplně stejně a už mě napadlo, jestli třeba nebyl důvod měnit volant.
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1789 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Normální to je, ale vyskytují se i světlé volanty. Nebo i kombinace světlá-tmavá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 42
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: South Moravia
Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN

#1790 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od goldzd »

ok2ucx píše:Rádio se dá vyměnit (nebo doplnit o MP3), tempomat dodělat. Vyhřívání je trošku větší operace, ale jde to taky.

Jinak za ty peníze by to mohlo být fajn auto. Je trošku hodně nablýskané a silikonem opečované - otázka - jestli je to trvalá péče stávajícího majitele anebo jen předprodejní ošetření? Při takovém lesku bývám obezřetný.

S tímto rokem a motorem tě tam (z "velkých" závad) může asi potkat jen škrtící klapka Magnetti Maléry. Jinak asi nic, běžná bižu. Když se to čipne, tak to i trochu jede....

Pavel
Mám taky S60 ten samý rok, motor atd.. taky skoro stejně najeto. Ale Trocha blbne zmíněná škrtící klapka (dle diagnostiky Dice a konverzace s panem Kohoutem) prý stačí jen vyčistit. Tak snad to půjde. A vlastně, proč se stává tato závada?

S tím chipnutím, myslím že to je zbytečné. Vždyť to auto trhá silnic. kam se hrabe Šrot Oktávka 1,9TDi. Nesnáším je :-D


A spotřeba je taky pěkná. Původní majitel jezdil prý za 12litrů/100 a že, pokud si myslím že to bude jezdit míň tak prý ať si to ani nekupuju, ale co sem do toho sedl já, tak stabilně držím 8,5l/100 a dokonce i v zimě :-D
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q

(Vlastním diagnostiku)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 14
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

#1791 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

Zdravím vespolek.
Začal jsem se poohlížet po Volvu a co jsem se tu tak dočetl, tak bych uvažoval klasicky o V70 D5 120kW. V autech se ale nevyznám. :)
Co tak koukám po inzerátech, tak mě teď zaujal např. tento: http://auta.yauto.cz/volvo-v70-2-4-d5-120kw-top-stav-2139152.html
Přijde mi ale až podezřelá "voňavka". :D Co na něj říkáte, případně máte někdo zkušenost s prodejcem?
Díky za případné info a rady. Budu moc rád i za doporučení konkrétního auta.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1792 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

nesedí mi rok výroby 2006 a 120kw D5 bez DPF. V té době už byli jen 136kw D5 s DPF. Jinak vypadá hezky, původem asi Itálie = bez výhřevu sedadel.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 14
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

#1793 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

Haben píše:nesedí mi rok výroby 2006 a 120kw D5 bez DPF. V té době už byli jen 136kw D5 s DPF. Jinak vypadá hezky, původem asi Itálie = bez výhřevu sedadel.
A sme doma. :)

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#1794 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Macek2 »

Haben píše:nesedí mi rok výroby 2006 a 120kw D5 bez DPF. V té době už byli jen 136kw D5 s DPF. Jinak vypadá hezky, původem asi Itálie = bez výhřevu sedadel.
Není pravda, 2,4D měla 120 kW a filtr DPF, D5 měla 136 kW a taktéž DPF. To platí od 2006. Zmiňovaná verze je zřejmě 2,4D.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1795 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

aha, tak to se omlouvám, já žil v domnění, že byla buď 136 kw s DPF nebo 93 kw s dpf. A 120 kw bylo vždy bez dpf a skončilo během roku 2005.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1796 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Jenže 2401ccm je skutečně stará dobrá D5 120kW, s černým deklem na motoru, bez DPF.

Rok 2006 může být třeba rok uvedení do provozu, nikoli rok výroby. Pak se do toho ještě plete modelový rok. Nejlepší je si vyžádat VIN a z toho se to dá jednoznačně vydekódovat:

na 6. a 7. pozici je dvojčíslí:
79 - D5244T (120kW)
74 - D5244T2 (96kW)

Navíc tu mám poznačeno, že se tohle ve VINu může vyskytovat mezi MY2001 a MY2006! (včetně). Patrně tohle pro vybrané trhy montovali souběžně s DPF verzí, ta už má objem 2400ccm a mraky různých jiných čísílek v D5244Txx.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1797 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

ještě se dívám, že to má jinak šitá sedadla, než mám v MY 2005 já (vyrobeno 01/2005). Tak nevím, zda to jsou jen jiná sedadla běžně montovaná v průběhu celého životního cyklu V70 II nebo se třeba dodávali až do těch modelů s DPF. Ale jak píše Pavel, VIN je nejjednodušší cestou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 14
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

#1798 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

ok2ucx píše:Jenže 2401ccm je skutečně stará dobrá D5 120kW, s černým deklem na motoru, bez DPF.

Rok 2006 může být třeba rok uvedení do provozu, nikoli rok výroby. Pak se do toho ještě plete modelový rok. Nejlepší je si vyžádat VIN a z toho se to dá jednoznačně vydekódovat:

na 6. a 7. pozici je dvojčíslí:
79 - D5244T (120kW)
74 - D5244T2 (96kW)

Navíc tu mám poznačeno, že se tohle ve VINu může vyskytovat mezi MY2001 a MY2006! (včetně). Patrně tohle pro vybrané trhy montovali souběžně s DPF verzí, ta už má objem 2400ccm a mraky různých jiných čísílek v D5244Txx.

P.
Už jsem si VIN vyžádal, tak pak ho sem hodím.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 14
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

#1799 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »


Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1800 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

škoda, že tam není nikde vyfocený motor, dle deklu by to bylo snad jasné.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“