Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1776 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
čabas, tak já už mám volviko doma. tak ať vám ostatním to taky klapne a vyberete ke své spokojenosti. Více vizte v galerii nováčků
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
#1777 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý den, chtěl bych se stát hrdým majitelem V70-ky. Na internetu jsem našel dva bazarové kousky. Nebyl jste se na ně někdo podívat, nebo o nich nemáte nějaké informace? Zde jsou odkazy: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16273166?goFrom=list a druhý https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16256451?goFrom=list Děkuji za veškeré postřehy.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1778 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podívat jsme se na ně nebyl, ale tento bazar nemá zrovna dobrou reputaci. Prakticky vše stočené, s vadami, o kterých prodejce neinformuje. Za sebe bych se podíval jinde. Byl jsem tam cca před 2 lety jednou se podívat a projet V70 T5, auto nejelo, cukalo, bazarista tvrdil, že to je v klidu, že to se rozjede, že dlouho stálo. Auto bylo od pavučin, naprosto vytlouklá baterie, bez vody v ostřikovačích, bez benzínu, dofukoval pneu... Stálo tam, jako kdyby jej ani snad nechtěl prodat. No hrozný přístup.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
#1779 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hm. Škoda. Jsem z Teplic, takže je to do Brna celkem kus cesty. V dnešní době, je už téměř unikát narazit na V70II 2,5TDI v nějakém solidním stavu. Na netu jich právě ani moc není, takže není z čeho vybírat.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1780 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
třeba se někdo z Brna ozve a podívá se ti na to, vždy naděje umírá poslední.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
#1781 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve se Ihned bych letěl do auta a jel bych to omrknout Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
#1782 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nebyl náhodou někdo omrknout tuto V70 D5 v Náchodě? Už to tam chvilku visí..
http://auto.bazos.cz/inzerat/44940108/Prodam-Volvo-v70-D5.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/44940108/Prodam-Volvo-v70-D5.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#1783 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych měl obavu z poruch spíš u toho TDi.Mára0306 píše:Určitě byl bych vděčný za jakékoliv poznatky. Uvidíme, třeba někdo hodí oko a ozve se Ihned bych letěl do auta a jel bych to omrknout Pokukoval jsem i po D5, ale vzhledem k obavám z poruch jsem tuhle variantu odškrtl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#1784 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ferdikf píše:Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbíkuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě?
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Tak jsem si nakonec nechal dotáhnout z německa V70, 2,4 T3. Svezení naprosto úžasný. Teď zrovna je u mechanika na rozvodech, už se těším až bude doma. Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1785 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1786 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#1787 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám asi ještě bordel ve značení, myslel jsem, že 147Kw je T3 a 191kw T5. Ale označení motoru je B 5244 T3 , nebo se pletu?hajnej píše:jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
Vypadá to, že to tak je od nova. Levá páčka nemá na sobě tlačítko reset a ani otočnej prstenec. Myslím, že to bez palubního počítače přežiju.ok2ucx píše:I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.
P.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
#1788 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám takovej možná blbej dotaz. Je normální, že je komplet béžovej interiér, a volant je černej. Mám to úplně stejně a už mě napadlo, jestli třeba nebyl důvod měnit volant.
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1789 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Normální to je, ale vyskytují se i světlé volanty. Nebo i kombinace světlá-tmavá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: South Moravia
- Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN
#1790 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám taky S60 ten samý rok, motor atd.. taky skoro stejně najeto. Ale Trocha blbne zmíněná škrtící klapka (dle diagnostiky Dice a konverzace s panem Kohoutem) prý stačí jen vyčistit. Tak snad to půjde. A vlastně, proč se stává tato závada?ok2ucx píše:Rádio se dá vyměnit (nebo doplnit o MP3), tempomat dodělat. Vyhřívání je trošku větší operace, ale jde to taky.
Jinak za ty peníze by to mohlo být fajn auto. Je trošku hodně nablýskané a silikonem opečované - otázka - jestli je to trvalá péče stávajícího majitele anebo jen předprodejní ošetření? Při takovém lesku bývám obezřetný.
S tímto rokem a motorem tě tam (z "velkých" závad) může asi potkat jen škrtící klapka Magnetti Maléry. Jinak asi nic, běžná bižu. Když se to čipne, tak to i trochu jede....
Pavel
S tím chipnutím, myslím že to je zbytečné. Vždyť to auto trhá silnic. kam se hrabe Šrot Oktávka 1,9TDi. Nesnáším je
A spotřeba je taky pěkná. Původní majitel jezdil prý za 12litrů/100 a že, pokud si myslím že to bude jezdit míň tak prý ať si to ani nekupuju, ale co sem do toho sedl já, tak stabilně držím 8,5l/100 a dokonce i v zimě
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi
#1791 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím vespolek.
Začal jsem se poohlížet po Volvu a co jsem se tu tak dočetl, tak bych uvažoval klasicky o V70 D5 120kW. V autech se ale nevyznám.
Co tak koukám po inzerátech, tak mě teď zaujal např. tento: http://auta.yauto.cz/volvo-v70-2-4-d5-120kw-top-stav-2139152.html
Přijde mi ale až podezřelá "voňavka". Co na něj říkáte, případně máte někdo zkušenost s prodejcem?
Díky za případné info a rady. Budu moc rád i za doporučení konkrétního auta.
Začal jsem se poohlížet po Volvu a co jsem se tu tak dočetl, tak bych uvažoval klasicky o V70 D5 120kW. V autech se ale nevyznám.
Co tak koukám po inzerátech, tak mě teď zaujal např. tento: http://auta.yauto.cz/volvo-v70-2-4-d5-120kw-top-stav-2139152.html
Přijde mi ale až podezřelá "voňavka". Co na něj říkáte, případně máte někdo zkušenost s prodejcem?
Díky za případné info a rady. Budu moc rád i za doporučení konkrétního auta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1792 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
nesedí mi rok výroby 2006 a 120kw D5 bez DPF. V té době už byli jen 136kw D5 s DPF. Jinak vypadá hezky, původem asi Itálie = bez výhřevu sedadel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi
#1793 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A sme doma.Haben píše:nesedí mi rok výroby 2006 a 120kw D5 bez DPF. V té době už byli jen 136kw D5 s DPF. Jinak vypadá hezky, původem asi Itálie = bez výhřevu sedadel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#1794 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Není pravda, 2,4D měla 120 kW a filtr DPF, D5 měla 136 kW a taktéž DPF. To platí od 2006. Zmiňovaná verze je zřejmě 2,4D.Haben píše:nesedí mi rok výroby 2006 a 120kw D5 bez DPF. V té době už byli jen 136kw D5 s DPF. Jinak vypadá hezky, původem asi Itálie = bez výhřevu sedadel.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1795 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
aha, tak to se omlouvám, já žil v domnění, že byla buď 136 kw s DPF nebo 93 kw s dpf. A 120 kw bylo vždy bez dpf a skončilo během roku 2005.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1796 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jenže 2401ccm je skutečně stará dobrá D5 120kW, s černým deklem na motoru, bez DPF.
Rok 2006 může být třeba rok uvedení do provozu, nikoli rok výroby. Pak se do toho ještě plete modelový rok. Nejlepší je si vyžádat VIN a z toho se to dá jednoznačně vydekódovat:
na 6. a 7. pozici je dvojčíslí:
79 - D5244T (120kW)
74 - D5244T2 (96kW)
Navíc tu mám poznačeno, že se tohle ve VINu může vyskytovat mezi MY2001 a MY2006! (včetně). Patrně tohle pro vybrané trhy montovali souběžně s DPF verzí, ta už má objem 2400ccm a mraky různých jiných čísílek v D5244Txx.
P.
Rok 2006 může být třeba rok uvedení do provozu, nikoli rok výroby. Pak se do toho ještě plete modelový rok. Nejlepší je si vyžádat VIN a z toho se to dá jednoznačně vydekódovat:
na 6. a 7. pozici je dvojčíslí:
79 - D5244T (120kW)
74 - D5244T2 (96kW)
Navíc tu mám poznačeno, že se tohle ve VINu může vyskytovat mezi MY2001 a MY2006! (včetně). Patrně tohle pro vybrané trhy montovali souběžně s DPF verzí, ta už má objem 2400ccm a mraky různých jiných čísílek v D5244Txx.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1797 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ještě se dívám, že to má jinak šitá sedadla, než mám v MY 2005 já (vyrobeno 01/2005). Tak nevím, zda to jsou jen jiná sedadla běžně montovaná v průběhu celého životního cyklu V70 II nebo se třeba dodávali až do těch modelů s DPF. Ale jak píše Pavel, VIN je nejjednodušší cestou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi
#1798 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Už jsem si VIN vyžádal, tak pak ho sem hodím.ok2ucx píše:Jenže 2401ccm je skutečně stará dobrá D5 120kW, s černým deklem na motoru, bez DPF.
Rok 2006 může být třeba rok uvedení do provozu, nikoli rok výroby. Pak se do toho ještě plete modelový rok. Nejlepší je si vyžádat VIN a z toho se to dá jednoznačně vydekódovat:
na 6. a 7. pozici je dvojčíslí:
79 - D5244T (120kW)
74 - D5244T2 (96kW)
Navíc tu mám poznačeno, že se tohle ve VINu může vyskytovat mezi MY2001 a MY2006! (včetně). Patrně tohle pro vybrané trhy montovali souběžně s DPF verzí, ta už má objem 2400ccm a mraky různých jiných čísílek v D5244Txx.
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi
#1799 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Koukám že se objevujou i 2007 s tímhle motorem. Např.: http://www.cars.cz/inzerce/osobni-auto-O/Volvo/V70/V70-2.4-D5-120k-Kombi-14287295019662765.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1800 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
škoda, že tam není nikde vyfocený motor, dle deklu by to bylo snad jasné.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136783 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1370 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3003 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1607 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 763 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous