Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 63
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: XC70 2.5T man. (B5254T2) 2007
Bydliště: Trutnov

#1751 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od addam »

2.5T je myslim uz od r. 2003
_________________
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1752 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

homy píše:
Haben píše:No holt mas vetsi vyber :D
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel

moje 2.5T AWD je předface, ale myslím že jich moc v této konfiguraci nevyjelo, je to rok 04, koupené ČR.
je to možné, ale evoluční nástupce 2,4T to je :)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 57
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80 D5 120kW AT 2005

#1753 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kuntík »

Jakož to nezkušen volvař, už sem několikrát klikl na tento kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.

GDPR_user

#1754 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

kuntík píše:Jakož to nezkušen volvař, už sem několikrát klikl na tento kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.
Podle VIN je v tom 5q AW takže bych se toho nebál.Osobně by mi nejvíce vadilo debilní nastavování sedadel.

mr1
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#1755 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mr1 »

kuntík píše: Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...)
tento FL má ovládání DSTC na palubáku. Čili na tlačítku to nepoznáš. Podle všeho je tam vypnutí parkovacích senzorů (čili khovnu), a vypnutí hlídání interiéru při zamknutém vozidle (necháš psa uvnitř chcípat atd.) Co tam rozhodně chybí - mrtvý úhel, sklápění zrcadel, sklápění hlavových opěrek vzadu, dětská pojistka...
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1756 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

mr1 píše:sklápění hlavových opěrek vzadu
Nikdy jsem se nedopátral, k čemu je vlastně tahle funkce dobrá? [m.j. tohle se ani do V/XC nedávalo, ne? tento krám je snad výsadou Sedanů?] P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1757 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Pavle, co jsem pochopil, tak sklapeni zadnich operek ma 2 funkce:
- zlepsit vyhled vzad pri couvani
- zklidnit otravne cestujici behem jizdy uderenim do hlavy :D

Jen kluci ve volvu nedomysleli elektricky navrat operek do puvodni polohy - musis manualne :(
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1758 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Hmm, umm: tak jedině ten druhý důvod je dobrý. Výhled (z S60, kde jsem to jedině viděl) je přes zadní okno tak mizerný, že opěrky už tomu nijak nepomohou :unknown:

Ale abychom zůstali u tématu:

YV1SW614972633560

- je poslední ročník, kdy se V70 vyráběly na platformě 2 (P2), pak už to byly Fordy :evil:
- 125kW motor je nenáročná atmosféra, rozhodně to není raketa, musíš tomu trošku šlápnout do otáček, aby se ten výkon projevil, zkrátka pro nenáročné rodinné ježdění (potúnit to jde na cca. 135kW, poznat je to však jen na nejvyšších otáčkách, nejvíce však při poladění 103kW verze).
- bufík tam není (v benzínech je to takjaktak poměrně výjimka), dodělat to ale jde
- zadní parkováky jsou fabrické (ze zkušenosti = fungují velmi dobře, u předlouhé V70 jsou velkou výhodou...)
- má dešťový senzor (také funguje dobře, za předpokladu dobrých stěračů)
- zbytek je vidět na fotkách...

T.j. výbava tak nějak normál, tmavý interiér se udržuje snáze, i po létech dobře vypadá.

Takže šup do auta, za krk chytit nezávislou osobu, co se ve Volvech vyzná a hajdy nakupovat.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1759 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Ne, že bych se ve Volvech nějak extra vyznal :oops: , ale mám to kousek, diag taky mám, tak kdyby byl zájem tak pomůžu s asistencí při nákupu. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 57
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80 D5 120kW AT 2005

#1760 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kuntík »

Nooo děkuju za info a názory všem. Auto by šlo určitě do LPG, jen s tím už jsem nějak na limit co jsem do toho chtěl dát, nějakej servis k tomu počítám. Já bych radši ten světlej vnitřek, ikdyž není tak praktický a spíše 2.5T, ale zase nemůžu chtít všechno že? :roll: Ten předehřev by stál jako klasika nezávislý topení tedy 25-30tis? Jo a xenony tam asi nebudou, páš tam vidím kolečko. :cry:
Dík za nabídku spoluprohlídky od raolsa...já to mám safra přes půl CZ, to je na den dovolené. :( NO ale vím na koho se obrátit z toho kraje případně. Diag. před koupí ja fajn. :)
Naposledy upravil(a) kuntík dne 05 bře 2015 23:33, celkem upraveno 1 x.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1761 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

kuntík píše:Nooo děkuju za info a názory všem. Auto by šlo určitě do LPG, jen s tím už jsem nějak na limit co jsem do toho chtěl dát, nějakej servis k tomu počítám. Já bych radši ten světlej vnitřek, ikdyž není tak praktický a spíše 2.5T, ale zase nemůžu chtít všechno že? :roll: Ten předehřev by stál jako klasika nezávislý topení tedy 25-30tis?
Dík za nabídku spoluprohlídky od raolsa...já to mám safra přes půl CZ, to je na den dovolené. :( NO ale vím na koho se obrátit z toho kraje případně. Diag. před koupí ja fajn. :)
Tohle je ale zrovna dosti pěknej kousek, co tak koukám po autech. Ten bufík se dá dodělat z nějakých použitých náhradních dílů. Podle mě by ses mohl pohybovat do 15 tis. Možná i méně, zkus si pozjišťovat. Ale ten benzín se hřeje rychle.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#1762 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

na bufik se vyprdni. tohle ráno za mrazu nastartuji a než oškrábu okna tak už topí. plus to má vyhřívání sedaček, které do 5 minut vypínáš páč máš pocit že sedíš na vařiči :good:

podle fotek vypadá fajnově, za omrknutí by určitě stála
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#1763 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816

Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 57
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80 D5 120kW AT 2005

#1764 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kuntík »

když vono to škrábání nebaví mě, ani ženu...pěkně půlhodinky předem...no a jedem :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#1765 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

Ahoj, hledám náhradu na svou letitou Primeru a skončil jsem u V70. Chtěl bych benzín, který pak dam na LPG, takže nejspíš atmosféru a s cenou do 100tis. Znáte někdo toto auto https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15953378?goFrom=list připadá mi, že už tam stojí dost dlouho. Pak jsem ještě zahlídnul toto http://auto.bazos.cz/inzerat/45167798/Volvo-V70-24-i-103-kW-TOP-KRASAVEC-.php. Jinak výběr mizerie, asi se spíš podívam do německa.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1766 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.

Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.

Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.

Vítej.

Pavel

P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče... :D
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#1767 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

Ahoj, dekuji za odpoved. Ceskym bazarum moc neverim, proto se na ty auta ptam. Dneska jsem sedel v S60 a to auto me uchvatilo. Atmo benal jasna volba, jezdim prevazne trasu 30 km do prace. Zkusim asi neco dotahnout, kamos to dela.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 57
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80 D5 120kW AT 2005

#1768 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kuntík »

hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě? :lol:
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 57
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80 D5 120kW AT 2005

#1769 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kuntík »

A ještě se zeptám znalců, jakej je rozdíl v nastavování sedačky s tou jednou pákou a kdy tam jsou dva hentý oný...caploně?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1770 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816

Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1771 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#1772 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.

Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.

Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.

Vítej.

Pavel

P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče... :D
Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí :-)

kuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě? :lol:
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbí :-)
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#1773 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Urvanej píše:
Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816

Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.
Já jsem to debilně napsal a ještě jsem se překlepl. Mělo tam být M a Z varianta 5 sedadel nebo 7 sedadel
Jestli každá varianta má svoje vlastní pořadové číslování. Převodovka je v tomto případě 7 a tam by se to mohlo znovu dělit, já myslím, že to pořadové číslování bude jen jedno a zřejmě je to číslování kastlí.
Taky by se podle toho dala snáze identifikovat doba vyrobení.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1774 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

A1Ex píše:
Haben píše:Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
Aha, díky za info. Bylo mi divný že je poškrábaná pouze tento plast a další jsou jak nový.
taky mám poškrábanej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1775 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

matný černý sprej, lištu ven, nastříkat 3 vrstvami a vypadá to jako všechny plasty okolo. Tak jsem to řešil na předchozí V70.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“