Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 63
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: XC70 2.5T man. (B5254T2) 2007
- Bydliště: Trutnov
#1751 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
2.5T je myslim uz od r. 2003
_________________
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1752 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
je to možné, ale evoluční nástupce 2,4T to jehomy píše:Haben píše:No holt mas vetsi vyber
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
moje 2.5T AWD je předface, ale myslím že jich moc v této konfiguraci nevyjelo, je to rok 04, koupené ČR.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 57
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
#1753 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jakož to nezkušen volvař, už sem několikrát klikl na tento kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.
#1754 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podle VIN je v tom 5q AW takže bych se toho nebál.Osobně by mi nejvíce vadilo debilní nastavování sedadel.kuntík píše:Jakož to nezkušen volvař, už sem několikrát klikl na tento kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.
#1755 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tento FL má ovládání DSTC na palubáku. Čili na tlačítku to nepoznáš. Podle všeho je tam vypnutí parkovacích senzorů (čili khovnu), a vypnutí hlídání interiéru při zamknutém vozidle (necháš psa uvnitř chcípat atd.) Co tam rozhodně chybí - mrtvý úhel, sklápění zrcadel, sklápění hlavových opěrek vzadu, dětská pojistka...kuntík píše: Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1756 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nikdy jsem se nedopátral, k čemu je vlastně tahle funkce dobrá? [m.j. tohle se ani do V/XC nedávalo, ne? tento krám je snad výsadou Sedanů?] P.mr1 píše:sklápění hlavových opěrek vzadu
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1757 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pavle, co jsem pochopil, tak sklapeni zadnich operek ma 2 funkce:
- zlepsit vyhled vzad pri couvani
- zklidnit otravne cestujici behem jizdy uderenim do hlavy
Jen kluci ve volvu nedomysleli elektricky navrat operek do puvodni polohy - musis manualne
- zlepsit vyhled vzad pri couvani
- zklidnit otravne cestujici behem jizdy uderenim do hlavy
Jen kluci ve volvu nedomysleli elektricky navrat operek do puvodni polohy - musis manualne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1758 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hmm, umm: tak jedině ten druhý důvod je dobrý. Výhled (z S60, kde jsem to jedině viděl) je přes zadní okno tak mizerný, že opěrky už tomu nijak nepomohou
Ale abychom zůstali u tématu:
YV1SW614972633560
- je poslední ročník, kdy se V70 vyráběly na platformě 2 (P2), pak už to byly Fordy
- 125kW motor je nenáročná atmosféra, rozhodně to není raketa, musíš tomu trošku šlápnout do otáček, aby se ten výkon projevil, zkrátka pro nenáročné rodinné ježdění (potúnit to jde na cca. 135kW, poznat je to však jen na nejvyšších otáčkách, nejvíce však při poladění 103kW verze).
- bufík tam není (v benzínech je to takjaktak poměrně výjimka), dodělat to ale jde
- zadní parkováky jsou fabrické (ze zkušenosti = fungují velmi dobře, u předlouhé V70 jsou velkou výhodou...)
- má dešťový senzor (také funguje dobře, za předpokladu dobrých stěračů)
- zbytek je vidět na fotkách...
T.j. výbava tak nějak normál, tmavý interiér se udržuje snáze, i po létech dobře vypadá.
Takže šup do auta, za krk chytit nezávislou osobu, co se ve Volvech vyzná a hajdy nakupovat.
P.
Ale abychom zůstali u tématu:
YV1SW614972633560
- je poslední ročník, kdy se V70 vyráběly na platformě 2 (P2), pak už to byly Fordy
- 125kW motor je nenáročná atmosféra, rozhodně to není raketa, musíš tomu trošku šlápnout do otáček, aby se ten výkon projevil, zkrátka pro nenáročné rodinné ježdění (potúnit to jde na cca. 135kW, poznat je to však jen na nejvyšších otáčkách, nejvíce však při poladění 103kW verze).
- bufík tam není (v benzínech je to takjaktak poměrně výjimka), dodělat to ale jde
- zadní parkováky jsou fabrické (ze zkušenosti = fungují velmi dobře, u předlouhé V70 jsou velkou výhodou...)
- má dešťový senzor (také funguje dobře, za předpokladu dobrých stěračů)
- zbytek je vidět na fotkách...
T.j. výbava tak nějak normál, tmavý interiér se udržuje snáze, i po létech dobře vypadá.
Takže šup do auta, za krk chytit nezávislou osobu, co se ve Volvech vyzná a hajdy nakupovat.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1759 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ne, že bych se ve Volvech nějak extra vyznal , ale mám to kousek, diag taky mám, tak kdyby byl zájem tak pomůžu s asistencí při nákupu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 57
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
#1760 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nooo děkuju za info a názory všem. Auto by šlo určitě do LPG, jen s tím už jsem nějak na limit co jsem do toho chtěl dát, nějakej servis k tomu počítám. Já bych radši ten světlej vnitřek, ikdyž není tak praktický a spíše 2.5T, ale zase nemůžu chtít všechno že? Ten předehřev by stál jako klasika nezávislý topení tedy 25-30tis? Jo a xenony tam asi nebudou, páš tam vidím kolečko.
Dík za nabídku spoluprohlídky od raolsa...já to mám safra přes půl CZ, to je na den dovolené. NO ale vím na koho se obrátit z toho kraje případně. Diag. před koupí ja fajn.
Dík za nabídku spoluprohlídky od raolsa...já to mám safra přes půl CZ, to je na den dovolené. NO ale vím na koho se obrátit z toho kraje případně. Diag. před koupí ja fajn.
Naposledy upravil(a) kuntík dne 05 bře 2015 23:33, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1761 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle je ale zrovna dosti pěknej kousek, co tak koukám po autech. Ten bufík se dá dodělat z nějakých použitých náhradních dílů. Podle mě by ses mohl pohybovat do 15 tis. Možná i méně, zkus si pozjišťovat. Ale ten benzín se hřeje rychle.kuntík píše:Nooo děkuju za info a názory všem. Auto by šlo určitě do LPG, jen s tím už jsem nějak na limit co jsem do toho chtěl dát, nějakej servis k tomu počítám. Já bych radši ten světlej vnitřek, ikdyž není tak praktický a spíše 2.5T, ale zase nemůžu chtít všechno že? Ten předehřev by stál jako klasika nezávislý topení tedy 25-30tis?
Dík za nabídku spoluprohlídky od raolsa...já to mám safra přes půl CZ, to je na den dovolené. NO ale vím na koho se obrátit z toho kraje případně. Diag. před koupí ja fajn.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#1762 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
na bufik se vyprdni. tohle ráno za mrazu nastartuji a než oškrábu okna tak už topí. plus to má vyhřívání sedaček, které do 5 minut vypínáš páč máš pocit že sedíš na vařiči
podle fotek vypadá fajnově, za omrknutí by určitě stála
podle fotek vypadá fajnově, za omrknutí by určitě stála
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1763 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 57
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
#1764 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
když vono to škrábání nebaví mě, ani ženu...pěkně půlhodinky předem...no a jedem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#1765 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, hledám náhradu na svou letitou Primeru a skončil jsem u V70. Chtěl bych benzín, který pak dam na LPG, takže nejspíš atmosféru a s cenou do 100tis. Znáte někdo toto auto https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15953378?goFrom=list připadá mi, že už tam stojí dost dlouho. Pak jsem ještě zahlídnul toto http://auto.bazos.cz/inzerat/45167798/Volvo-V70-24-i-103-kW-TOP-KRASAVEC-.php. Jinak výběr mizerie, asi se spíš podívam do německa.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1766 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#1767 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, dekuji za odpoved. Ceskym bazarum moc neverim, proto se na ty auta ptam. Dneska jsem sedel v S60 a to auto me uchvatilo. Atmo benal jasna volba, jezdim prevazne trasu 30 km do prace. Zkusim asi neco dotahnout, kamos to dela.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 57
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
#1768 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě?
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 57
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
#1769 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A ještě se zeptám znalců, jakej je rozdíl v nastavování sedačky s tou jednou pákou a kdy tam jsou dva hentý oný...caploně?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1770 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1771 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#1772 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.
Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.
Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.
Vítej.
Pavel
P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče...
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbíkuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě?
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1773 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já jsem to debilně napsal a ještě jsem se překlepl. Mělo tam být M a Z varianta 5 sedadel nebo 7 sedadelUrvanej píše:Dekoder by ti poradil vic, ale tahle pozice je označení např převodovky. Jinak poslední trojcisli jde postupně na ostatním nezávisle, proto pak lze oddělovat ND od čísla šasi.Romulusw píše:Kdo ví jak se číslují pořadová čísla u VINů? Příklad YV1CM595751167816 nebo YV1CZ595751167816
Mají Z a C každé písmeno svoji řadu, nebo se to prolíná?
Jestli každá varianta má svoje vlastní pořadové číslování. Převodovka je v tomto případě 7 a tam by se to mohlo znovu dělit, já myslím, že to pořadové číslování bude jen jedno a zřejmě je to číslování kastlí.
Taky by se podle toho dala snáze identifikovat doba vyrobení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1774 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
taky mám poškrábanejA1Ex píše:Aha, díky za info. Bylo mi divný že je poškrábaná pouze tento plast a další jsou jak nový.Haben píše:Je to bezne, i ja mel jednu V70 II, ktera mela doskrabany pouze tento plast. To same x dalsich aut v bazarech. Dle mne je to od sedadla, ktere se o to opira, kdyz na nej sedne mohutnejsi postava. Ze by to byl plast z jineho auta silne pochybuji
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1775 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
matný černý sprej, lištu ven, nastříkat 3 vrstvami a vypadá to jako všechny plasty okolo. Tak jsem to řešil na předchozí V70.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136826 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1380 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3014 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1615 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 771 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous