Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1676 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vyhnout se motoru T6, radeji v8 nebo jine a cipnout. XC90 je tezka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1677 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak tak. Jinak skvělý motor T6 se u S80/XC90 kombinuje s těžce poddimenzovanou 4Q převodovkou od GM. Provozovat se to dá, ale musíš počítat s tím, že typ. každých 100tkm se vysypeš za cca. 70 tis. za repasi AT. Když se tam dá performance kit, mohlo by to vydržet i déle (to ti tady poreferuje martinopel).
Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.
V automatu.
P.
Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.
V automatu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1678 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
OK! Díky chlape za jasnou radu! Ale bude trošku problém sehnat 2,5T ve čtyřkole a se vzhledovejma/funkčníma parametrama.. Zvuk premium, navi, tmavý interier... no, bude to nadlouhook2ucx píše:Tak tak. Jinak skvělý motor T6 se u S80/XC90 kombinuje s těžce poddimenzovanou 4Q převodovkou od GM. Provozovat se to dá, ale musíš počítat s tím, že typ. každých 100tkm se vysypeš za cca. 70 tis. za repasi AT. Když se tam dá performance kit, mohlo by to vydržet i déle (to ti tady poreferuje martinopel).
Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.
V automatu.
P.
Osobně se mi taky 2,5 líbí víc (kvůli spotřebe), ale bál jsem se malého výkonu. že to jde nachipovat, jsem netušil. Btw můžu potom dát do nachipovanýho auta LPG bez obav?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#1679 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak je na tom chipnutá 2.5T v porovnání s 3.2? Co se výkonu a spotřeby týče...?ok2ucx píše: Zjevně hledáš XC90 v benzínu, tam moc možností není: V8 (se spotřebou 10/14/18 není úplně pro každého). Pak 2.5T = a aby to trošku jelo, tak čip. A šmytec.
V automatu.
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1680 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To není auto na závodění a máš tam o 50 koní víc, než nejslabší petrolejky.Ondra H. píše: Osobně se mi taky 2,5 líbí víc (kvůli spotřebe), ale bál jsem se malého výkonu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1681 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/465-XC90.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=154&power_e=199&gearing=2quaero píše:Jak je na tom chipnutá 2.5T v porovnání s 3.2? Co se výkonu a spotřeby týče...?
Výkonově to neumím posoudit, 3.2 byly až v novějších ročnících (proto jsem na tento motor zapomněl).
Výkon je papírově 175kW, takže to nebude úplně marné. Je to atmosféra, takže výsledný dojem může být maličko jiný. Ovšem všechno bude schované za automatem...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1682 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mimochodem z výbavy Momentum to auto nemá jedinej prvek. Je to Kinetic možná s nějakým paketem (jmenovalo se to často Business nebo podobně) obsahujícím navigaci a telefon.
#1683 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Všechny T6 kromě mojí XC90 mají poddimenzovanou převodovku.Ondra H. píše: jak jsem pochopil z tvého odkazu, má tohle auto blbou, poddimenzovanou převodovku? Na co bych se tedy měl při výběru zaměřit? Nějaké konkrétní ročníky nebo označení? Pls nasměruj mě, samo si radši připlatím a pak budu mít klid než naopak.. mám limit tak 8000 eur
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1684 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Kdyby někdo sháněl XC90 3,2 2009, tak v rozmezí 410 - 499 tis. jich mají v http://www.rupexim.cz/cz/bazar-clanky/nabidka-vozidel asi patnáct (solidní výběr). Nevím, kde se jich tam tolik nabralo, ale objevily se tam prakticky ze dne na den. Na internetu jsou asi jen čtyři, ale na ploše jich stojí, jedna vedle druhé, všechno jeden rok.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1685 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Panove, mel byste nekdo cas a zajem zajet se se mnou podivat v sobotu dopoledne na tohohle mazlika?
http://auto.bazos.cz/inzerat/44344033/VOLVO-XC-90-LPG-4-X-4.php
Pan je nejaky rusak asi, prejho ma pul roku, cena mi prijde podezrele nizka.. Nerozumim tem autum a bez rady profika do nej nepujdu..
http://auto.bazos.cz/inzerat/44344033/VOLVO-XC-90-LPG-4-X-4.php
Pan je nejaky rusak asi, prejho ma pul roku, cena mi prijde podezrele nizka.. Nerozumim tem autum a bez rady profika do nej nepujdu..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1686 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle auto už jsem potkal = dělala se v tom čeština, "deamerikanizace" (přepnutí mil na km) a současně s tím i update všech jednotek. Dále je tam zapnutý trippling a vypnuté rádio, které z toho (údajně) předchozí majitel neznámo proč vykostil (vrátit by to asi šlo, pokud tam někdo nezrušil dráty nějak zásadním způsobem).
Čip tam patrně není, ale (jako každá XC90 2,5T) by si to zasloužilo...
V autě jsem jen seděl, pokud si vzpomínám, tak bylo zvenku i zevnitř opravdu velmi zachovalé, rozhodně to není stočená hujda s půlmega.
Stav, co se týká jízdních vlastností, neznám = ale asi to past nebude (to si s sebou vezmi martinopel-a, je to tu kousek, když bys potřeboval znalecký posudek).
Cenovka je - podle mě - zcela OK, zjevně si pán nechce pro 15 tis. Kč vrtat koleno a prodávat to třičtvrtě roku. Pán má jemný ruský přízvuk, ale myslím, že už je tady dlouho... Vždy seriózní jednání.
P.
Čip tam patrně není, ale (jako každá XC90 2,5T) by si to zasloužilo...
V autě jsem jen seděl, pokud si vzpomínám, tak bylo zvenku i zevnitř opravdu velmi zachovalé, rozhodně to není stočená hujda s půlmega.
Stav, co se týká jízdních vlastností, neznám = ale asi to past nebude (to si s sebou vezmi martinopel-a, je to tu kousek, když bys potřeboval znalecký posudek).
Cenovka je - podle mě - zcela OK, zjevně si pán nechce pro 15 tis. Kč vrtat koleno a prodávat to třičtvrtě roku. Pán má jemný ruský přízvuk, ale myslím, že už je tady dlouho... Vždy seriózní jednání.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1687 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Super, diky za tip. Nejake radio tam je i s DVD a navigaci, tak uvidime..
Chip rozhodne chystam. Libi se mi, ze uz tam je plyn, zalezi od koho a jak provedeny..
Ale zatim je to asi nejlepsi, co jsem videl. Jinak cenovka, nato, ze je v lpg, je fakt nizka..
Chip rozhodne chystam. Libi se mi, ze uz tam je plyn, zalezi od koho a jak provedeny..
Ale zatim je to asi nejlepsi, co jsem videl. Jinak cenovka, nato, ze je v lpg, je fakt nizka..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
#1688 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj chlapi,
jsem tu novej. Hledám náhradu za svoje bývalé Subaru Legacy, který jsem zbořil Pomrkávám po S60tce s D5 motorem 120kW 2003+ nebo 136kW kvůli 6tii stupnum a rozhodne manuál. Hledal jsem tu nějaké souhrné info, ale pročítat 30 stránek, kde se kolikrát ani koupě pořádně neřeší, na to nemám moc nervy. Proto chci vědět na co se zaměřit, případně, jestli by mi tu někdo doporučil nějaký konkrétní inzerát, klidně z Německa nebo tady z ČR (níže jsou inzeráty, které mne zaujaly). Rozpočet na auto je cca 150 tisíc s tím, že bych rád do auta nechtěl nějakou dobu absolutně nic sypat, krom klasické údržby... Co jsem se tak dočetl, tak u manuálu, kterej rozhodně chci, tak dvouhmota (klasika novějších aut) a u D5tky zkontrolovat vstřiky někde v servisu. Ještě nějaký info nebo neduhy na co tyhle auta trpí? Hledám něco na provoz úspornějšího než bylo Subaru, budu teď mít v rozpočtu ještě jiné zátěže, tak hledám nafťáka (koncern prozatím odmítám i když vím, že by byl asi nejlevnější na provoz a servis). Rád bych se také dozvěděl, jak je to se spolehlivostí auta a nejčastější závady + přibližné ceny. )
Zde jsou inzeráty, které jsem nalezl, jestli někdo nevíte o daných kouscích, jestli do nich jít nebo to bude jen kasička Díky
Volvo S60 D5, 120 kw, r.v. 2004, najeto 164 tkm, 125.000Kč Tento inzerát mě zaujal asi nejvíc z českých.
Další Dovoz Itálie, S60 D5, r.v. 2005, najeto 183tkm, 139 000Kč Taky na pohled pěkný kousek
Tenhle už je na netu celkem dlouho, tak o něm celkem pochybuji... Ale na pohled taky pěkný S60 D5 Momentum, r.v. 2003, 230tkm, 119 000Kč
Nebo hezčí, ale také dražší s faceliftem 2006, ale r.v.2005. 1.majitel, 129tis.km, 169 000Kč
Odkaz
Děkuju za trpělivost a případný čas )
jsem tu novej. Hledám náhradu za svoje bývalé Subaru Legacy, který jsem zbořil Pomrkávám po S60tce s D5 motorem 120kW 2003+ nebo 136kW kvůli 6tii stupnum a rozhodne manuál. Hledal jsem tu nějaké souhrné info, ale pročítat 30 stránek, kde se kolikrát ani koupě pořádně neřeší, na to nemám moc nervy. Proto chci vědět na co se zaměřit, případně, jestli by mi tu někdo doporučil nějaký konkrétní inzerát, klidně z Německa nebo tady z ČR (níže jsou inzeráty, které mne zaujaly). Rozpočet na auto je cca 150 tisíc s tím, že bych rád do auta nechtěl nějakou dobu absolutně nic sypat, krom klasické údržby... Co jsem se tak dočetl, tak u manuálu, kterej rozhodně chci, tak dvouhmota (klasika novějších aut) a u D5tky zkontrolovat vstřiky někde v servisu. Ještě nějaký info nebo neduhy na co tyhle auta trpí? Hledám něco na provoz úspornějšího než bylo Subaru, budu teď mít v rozpočtu ještě jiné zátěže, tak hledám nafťáka (koncern prozatím odmítám i když vím, že by byl asi nejlevnější na provoz a servis). Rád bych se také dozvěděl, jak je to se spolehlivostí auta a nejčastější závady + přibližné ceny. )
Zde jsou inzeráty, které jsem nalezl, jestli někdo nevíte o daných kouscích, jestli do nich jít nebo to bude jen kasička Díky
Volvo S60 D5, 120 kw, r.v. 2004, najeto 164 tkm, 125.000Kč Tento inzerát mě zaujal asi nejvíc z českých.
Další Dovoz Itálie, S60 D5, r.v. 2005, najeto 183tkm, 139 000Kč Taky na pohled pěkný kousek
Tenhle už je na netu celkem dlouho, tak o něm celkem pochybuji... Ale na pohled taky pěkný S60 D5 Momentum, r.v. 2003, 230tkm, 119 000Kč
Nebo hezčí, ale také dražší s faceliftem 2006, ale r.v.2005. 1.majitel, 129tis.km, 169 000Kč
Odkaz
Děkuju za trpělivost a případný čas )
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1689 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vítej na fóru, právě tomu 6-ti kvaltu je nejlépe se vyhnout. Je špatně kontrukčně řešené ložisko, které se blbě maže a pokud se zanedbá výměna toho ložiska tak je to konečná a běžíš do Volva pro repasovanou převodovku za 70 tisíc.
Jinak hlavní neduhy jsi už napsal dvouhmota a vstřiky. Ostatní věci jsou běžný spotřebák (silentbloky, uložení tlumičů, čepy .....).
Jinak hlavní neduhy jsi už napsal dvouhmota a vstřiky. Ostatní věci jsou běžný spotřebák (silentbloky, uložení tlumičů, čepy .....).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1690 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zaujalo mě tohle:
Ale o to tu nejde. Dvojhmota je u všech kár a je to vlastnost (spotřební díl), pak už jen prokletá 6q převodovka M66, šednoucí plastová "skla" předních lamp a stočené nájezdy, to jsou asi jediné neduhy poslední generace P2 aut.
Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...
Pavel
To by mě zajímalo, odkud plyne tento zakořeněný názor?redlinecz píše:(koncern prozatím odmítám i když vím, že by byl asi nejlevnější na provoz a servis)
Ale o to tu nejde. Dvojhmota je u všech kár a je to vlastnost (spotřební díl), pak už jen prokletá 6q převodovka M66, šednoucí plastová "skla" předních lamp a stočené nájezdy, to jsou asi jediné neduhy poslední generace P2 aut.
Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1691 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale bude, já zkusil a po 3 měsících šel automat z domu. Nesedl mi, aby sám od sebe podřazoval při mírném zrychlení v kopci se mi nelíbilo - na manuálu bych tam nechal na 2000 ot 4ku a je, tady si prostě automat podřadí. To mi vadilo. Stejně tak mi vadil manuální režim u automatu, který měl zpoždění snad sekundu - to bylo nejhorší u předjíždění, kdy se mi občas stalo, že než to přeřadilo, tak už zasáhl omezovač, takže jsem musel řadit s předstihem, což bylo divný. Jinak pohodlí to zase bylo, ne že ne.ok2ucx píše:Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...
Ještě bych podotkl na co si dát pozor, tak na horší provedení kůže, která ráda na levém boku u řidiče praská. Ale to se dá taky řešit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
#1692 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S tím koncernem, měl jsem na mysli, že bych pořídil něco ze starších generací s motorem 1.9TDI 66/81kW Samozřejmě, že ty novější ročníky jsou drahé a až zbytečně ) U toho matu mám právě strach, protože, co jsem pročítal, plno lidí dávalo na jakýsi manuál, kde se lil longlife a nikdo neměnil olej v intervalu ve kterým by se v té převodovce měnit měl. Už jednou jsem řešil trable s olejem, ale v motoru a tam to s cenou opravy vycházelo podobně jako oprava převodovky. Z toho mám právě obavyok2ucx píše:Zaujalo mě tohle:To by mě zajímalo, odkud plyne tento zakořeněný názor?redlinecz píše:(koncern prozatím odmítám i když vím, že by byl asi nejlevnější na provoz a servis)
Ale o to tu nejde. Dvojhmota je u všech kár a je to vlastnost (spotřební díl), pak už jen prokletá 6q převodovka M66, šednoucí plastová "skla" předních lamp a stočené nájezdy, to jsou asi jediné neduhy poslední generace P2 aut.
Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...
Pavel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
#1693 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Super, díkes za info. Dá se to nějak rozpoznat, že už je to ložisko načnuté? + kolik stojí intervalová výměna a po kolika km se to má měnit?raolsa píše:Vítej na fóru, právě tomu 6-ti kvaltu je nejlépe se vyhnout. Je špatně kontrukčně řešené ložisko, které se blbě maže a pokud se zanedbá výměna toho ložiska tak je to konečná a běžíš do Volva pro repasovanou převodovku za 70 tisíc.
Jinak hlavní neduhy jsi už napsal dvouhmota a vstřiky. Ostatní věci jsou běžný spotřebák (silentbloky, uložení tlumičů, čepy .....).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
#1694 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za popis chování matu, to je to co mi na něm taky vadí. Měl jsem dříve možnost se ve firmě vozit s pár automaty jiných značek a když to nebylo vysloveně sportovní auto, tak tam ta prodleva byla vždy a to mě osobně taky vadí, je to o zvyku, dá se tomu přizpůsobit, ale mám radši krátkou odezvu na pokyny řidiče.Haben píše:Ale bude, já zkusil a po 3 měsících šel automat z domu. Nesedl mi, aby sám od sebe podřazoval při mírném zrychlení v kopci se mi nelíbilo - na manuálu bych tam nechal na 2000 ot 4ku a je, tady si prostě automat podřadí. To mi vadilo. Stejně tak mi vadil manuální režim u automatu, který měl zpoždění snad sekundu - to bylo nejhorší u předjíždění, kdy se mi občas stalo, že než to přeřadilo, tak už zasáhl omezovač, takže jsem musel řadit s předstihem, což bylo divný. Jinak pohodlí to zase bylo, ne že ne.
Ještě bych podotkl na co si dát pozor, tak na horší provedení kůže, která ráda na levém boku u řidiče praská. Ale to se dá taky řešit.
Interiér bude náchylnější obzvlášť u řidiče, téměř u všecho, ale to už jsou jen detaily. To mi tolik nevadí a nevytrhne a zatím jsem u Volva neviděl vysloveně roztrženou sedačku, jen popraskanou a jak říkáš, dá se to řešit... )
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1695 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zavolej D. Patočkovi http://www.svedskedily.cz on ti na tvé dotazy odpoví.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#1696 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kdo chce manuál, tomu ať je dán manuál, my automatí víme svoje
každopádně doporučuji vzít sebou někoho, kdo Volvům rozumí, i tady na fóru se pohybují mechanici kteří tuto službu (kontrolu vozu před nákupem) nabízí.
a zase ty nájezdy... jak je to možný, že v Čechách mají nafťáky ze stejného roku menší nájezd než benziny jezdící pár KM ročně tož bacha na to
každopádně doporučuji vzít sebou někoho, kdo Volvům rozumí, i tady na fóru se pohybují mechanici kteří tuto službu (kontrolu vozu před nákupem) nabízí.
a zase ty nájezdy... jak je to možný, že v Čechách mají nafťáky ze stejného roku menší nájezd než benziny jezdící pár KM ročně tož bacha na to
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Domažlice
- Vůz: ex Subaru Legacy
#1697 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo toho bych asi rád využil, samozřejmě za nějakej peníz ) Nejsem mechanik, jen mám auta rád, ale technickej stav pokud to auto není před smrtí sám opravdu nepoznám )Kuko28 píše:kdo chce manuál, tomu ať je dán manuál, my automatí víme svoje
každopádně doporučuji vzít sebou někoho, kdo Volvům rozumí, i tady na fóru se pohybují mechanici kteří tuto službu (kontrolu vozu před nákupem) nabízí.
a zase ty nájezdy... jak je to možný, že v Čechách mají nafťáky ze stejného roku menší nájezd než benziny jezdící pár KM ročně tož bacha na to
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 40
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
#1698 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
s60...v70 si ani nedokážu s manuálem představit Dyť to musí uplně rušit plavbu krajem či křížení městem..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#1699 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to 5-ti místná verze, takže nádrž LPG bude místo rezervy.Ondra H. píše:Super, diky za tip. Nejake radio tam je i s DVD a navigaci, tak uvidime..
Chip rozhodne chystam. Libi se mi, ze uz tam je plyn, zalezi od koho a jak provedeny..
Ale zatim je to asi nejlepsi, co jsem videl. Jinak cenovka, nato, ze je v lpg, je fakt nizka..
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1700 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
plavnost daného automatu si představuji jinak prostě že to řadí, člověk ví... to více plavný je snad každý zlínský trolejbusTomB píše:s60...v70 si ani nedokážu s manuálem představit Dyť to musí uplně rušit plavbu krajem či křížení městem..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136789 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1372 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3004 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1608 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 763 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous