Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2151 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

ZeroCube píše:... jak konkrétně poznám že převodovka u T6 je v posledním tažení
Nepoznáš = jednoho dne prostě klekne a nazdar.

Ten limit je poměrně nízký, auta jsou, ale budou to starší ročníky. XCčka jsou žádaná -> drahá. Jestli to nemusí být SUV (= XC), tak se můžeš dívat i po V70 AWD. Cenovka je přijatelnější, zase se musíš pozorně dívat. XC jsou AWD všechny, V jen některé.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#2152 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raadjek »

Pánové, nezná (nebyl se někdo dívat) na tuto S60 v Brně: http://www.autobazar-autopoint.cz/cz/karta/volvo-s60-2-5-automat-ac-cr/o308903.html
Má vše co bych potřeboval (krom výhřevu sedaček, které bych dodělal). Volal jsem tam a na přímou otázku jak je na tom automat mi řekli, že na displeji je hláška o nutnosti servisu automatu. Prý pomalu řadí.
Je to něco co se dá pořešit výměnou oleje/proplachem, nebo radši ruce pryč? jedná se mi o to, jestli má cenu tam jet se na ni dívat a platit někoho kvalifikovanýho s sebou aby zjistil jestli třeba nekope atd (pak ruce pryč) nebo ne.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2153 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

raadjek píše:Pánové, nezná (nebyl se někdo dívat) na tuto S60 v Brně: http://www.autobazar-autopoint.cz/cz/karta/volvo-s60-2-5-automat-ac-cr/o308903.html
Má vše co bych potřeboval (krom výhřevu sedaček, které bych dodělal). Volal jsem tam a na přímou otázku jak je na tom automat mi řekli, že na displeji je hláška o nutnosti servisu automatu. Prý pomalu řadí.
Je to něco co se dá pořešit výměnou oleje/proplachem, nebo radši ruce pryč? jedná se mi o to, jestli má cenu tam jet se na ni dívat a platit někoho kvalifikovanýho s sebou aby zjistil jestli třeba nekope atd (pak ruce pryč) nebo ne.
Zajeď na prohlídku do Auto Ambo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#2154 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sbelsky »

Ahoj,mám asi blbý dotaz mám první automat,a chci se zeptat když zaparkuju mužu vypnout motor a až potom dát páku z D na P nebo musí běžet motor při změně z D na P.Děkuji
_________________
V8 Executive MY 07.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2155 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Je to fuk, ale osobně jsem preferoval variantu nejdřív P a pak vypnout motor a vyndat klíček, protože jinak sem musel na klíček sahat 2x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2156 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Jen bacha = nehodit tam P, dokud auto ještě jede. Byť to jako teoreticky nejde, tak to jde - stačí za pomalé jízdy stát na brzdě. tak bacha.

1. zastavit do úplného zastavení
2. sáhnout na páku
3. zařadit P
4. vypnout motor
5. vytáhnout klíč

Tohle si zautomatizovat a pak už o tom nepřemýšlet.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Prague
Vůz: Xx

#2157 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Slashcry84 »

Ahoj všem,

potřeboval bych od Vás poradit s nákupem mého nového auta, jímž by se mělo stát Volvo.
Vybírám si mezi 2 kusy, které jsou si sami sobě naprostým opakem.

Jedná se o Volvo S80, detaily v linku - http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=0730&ki=1594&amb=E&odkud=T&ver=1449862215
a Volvo v50 - http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=0730&ki=1549&amb=E&odkud=T&ver=1449862250

Jedno top class Volva, druhy, takovy lepsi Focus. Jedno turbobenzin, druhe turbodiesel :) Prostě tak ...
Obě auta mají plnou servisní historii se vším všudy, ani jedno nebylo bourané. Co se týče S80, tak je těsně po rozvodech a má i vcelku nové brzdy.

A teď k mé situaci. Žiji v Praze a každý den po praze najezdím cca 30km+. Jednu část rodiny máme v Ústí n.L. druhou na východě Slovenska. (ročně cca 4x SVK, cca 8x UnL). Zároveň jsme dost aktivní výletníci, takže rádi vyrazíme autem i někam dál.
Co se spotřeby týče, jsem plátce DPH, takže palivo mám levnější, tudíž spotřeba není úplně údaj pro mě důležitý. (nehledám auto za 5l/100 ale ani nechci jezdit za 15l/100), doteď jsem jezdil turbobenzínem co žral kolem 9ti a chvíli služebním 2.0Tdi z concernu, kterej si po Praze těch 10taky vzal.
Jsme 2, třicátníci, dítě sice plánujeme, ale zatím není :pardon: takže víceméně budeme jezdit v autě převážně ve 2.

Zájímá mě, které auto byste mi poradili. Na co si u daných vozů dát pozor (napadá mě např. kdyby odešlo turbo u té S80). Jinak u obou aut bych měl mít domluvenou nějakou slevu (5-15% - u S80 to bude těch 5% u V50 těch 10-15%).

Předem Vám všem děkuji za cenné rády a doufám, že se brzy stanu hrdým majitelem Volva :)

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 1322
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#2158 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od selap »

Pokud chceš opravdu Volvo,tak běž do 80ky.Nebo se ti může stát, že si koupíš 50ku a pak ti to nedá a koupíš si větší,cesta je na tobě.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2159 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

V50 má super podvozek, prostě focus. S80 je zase trochu jinej kus auta, prostě Volvo.
Obě auta mají malé nájezdy, takže bych se ani jednoho nebál. Do dieselu to chce tankovat kvalitní naftu.
Je pravda, že V50 bude jezdit za poloviční náklady v palivu.

Už jsi s oběma jel?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Prague
Vůz: Xx

#2160 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Slashcry84 »

Ahoj,

díky za odpovědi, no právě to srovnání "je focus" je něco co mě zarazilo už u dealera, a něco co jsem slyšet nechtěl :)
Jel jsem tou S80, táhne to krásně, je cítít, že je to težší auto, ale svezení bylo opravdu pěkné :)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2161 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Ta S80 je zase Mondeo (ale s volvím motorem), takže vem to co ti bude víc vyhovovat :D . S výkonem umí něco udělat https://www.d5t5.com a větší spotřebu by vyřešil třeba plyn.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2162 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Tak se svez ještě s tou V50, ať máš srovnání.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2163 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Ještě ta S80 je super vybavená.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

melcz
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Vitín (České Budějovice)
Vůz: S60 T5

#2164 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od melcz »

Pokud spotřeba není takový problém, tak S80 je dobrá volba. 2.5T je velmi dobrá motorizace. Na 2.0D tu někteří mechanici nemohou přijít na jméno, ikdyž další jí nehaní. Každopádně 2.5T je Volvo pětiválec, kdežto 2.0D je Fordí 4-válcová nafta.

Obecná rada je, se s oběma auty seznámit a svézt. A ideálně vzít někoho, kdo Volvům rozumí (v Praze třeba Marra nebo D. Patočka)
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Prague
Vůz: Xx

#2165 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Slashcry84 »

Plyn urcite neprichazi v uvahu :) vykon nejak extra nehonim, chci silne auto, ale to splnuje i to v50 :)
S V50 se pujdu projet asi zitra. Stavem by vsak obe meli byt naprosto bez problemu.

Jak je to napr. s tim turben u te S80, jak dlouho vydrzi? Je poruchove?

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2166 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

S80 vypada honosneji zvenci i zevnitr. V50 je takovy lepsi stylovejsi bezny povoz. Urcite se projed obema autama. Zkus si parkovani v nakupnich centrech, manevrovani v uzkach ulickach, ostrejsi jizdu po okresce, dalnici. Klasicka Volva (S60, V70, Xc70, S80, Xc90) neoplyvaji dobrym rejdem. Spatne se s nimi otaci, parkuje, jezdi po meste. Pri kazdem rozhezdu, zatacce jde znat vaha auta a rozmery. Na dalnici a neklikate okresce je to zase fajn svezeni. V50 bude urcite agilnejsi ve meste, rezani zatacek ji bude take sedet. Turba bych se nebal. Jak na 2,5T tak na 2,0D muze odejit, pri udavanych najezdech by si z toho jeste alespon 100 000 km hlavu nedelal.
Za seve bych u konkretnich dvou aut volil S80 (motor, vybava, vzhled). V50 bych volil s benzinovou T5, at ten dobry podvozek vyuziju s nejsilnejsim benzinem pod kapotou.
Ke spotrebe, s 2,5T tipuji mesto tak na 11-12 l, dalky na 9-10 l. S 2.0d mesto tak za 8-9 l, dalky 6-7 l.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#2167 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pegos »

V50 s S80 se nedá vůbec srovnávat :lol: měl jsem je oboje a s S80 je uplně jiné svezení než s V50.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Burgendland
Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
Bydliště: Rakousko

#2168 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sigiv »

to mohu jen potvrdit, mel jsem take oboje, a V50 se rozhodne s S80 neda absolutne prirovnat
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Prague
Vůz: Xx

#2169 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Slashcry84 »

Opet diky za nazory ;)
Ke svezeni s v50 jsem se o vikendu nedostal, snad zitra.

Pokud vas jeste cokoliv napadne, vitam kazdy nazor a radu

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Prague
Vůz: Xx

#2170 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Slashcry84 »

Jeste me napadl dotaz, o kolik drazsi je servis a nd u s80?

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5013
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#2171 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od PINĎABC »

zaleží kam budeš na servis jezdit a jak tě kdo natáhne. Jinak myslím, že je to srovnatelné

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 24
Registrován: 14 roků
Vůz: V70 2.5T AWD 2003
Bydliště: Jihlava

#2172 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od meCZoun »

Haben píše: Ke spotrebe, s 2,5T tipuji mesto tak na 11-12 l, dalky na 9-10 l. S 2.0d mesto tak za 8-9 l, dalky 6-7 l.
Moje spotřeba v 2,5T (V70 AWD automat) město cca 12 - 13 l, dálka cca 8 l...
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 73
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Bydliště: Praha

#2173 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od homy »

dálka 8 je nesmysl, pokud nejedeš 70. Reál je 10 minimálně
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#2174 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

Souhlas, S60 2,5T AWD při dálničních 140km/hod dle GPS 10,5-11,5 LPG (benzínu tak o 0,7l méně). Na 8 bych se dostal max když bych jel do těch 80-90km/hod a možná ani to ne...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#2175 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

8l/100km je naprosta hovadina, nebo absolutni economy run
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“