Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 550
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#3326 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bakly »

O tom, jak se mluvilo o zákazu nafty ve městech jsem opravdu vážně (= lidi kvůli tomu prodávali auta) slyšel poprvé snad před 10 lety. A stále nic. Takže bych zatím nestahoval kalhoty...

A co se týče diesel/benzín, tak zde opět vidím generalizaci toho, že "Diesel do práce/do města NE" - bez toho, aby byly známy hlubší podrobnosti takového dojíždění... Řešilo se to dost podrobně TADY, tak doporučuji tazateli přečíst a následně se dle toho rozhodnout.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3327 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Když to tak čtu - předělej to do LPG. Pryč jsou doby 90. let, kdy stály přestavby na LPG za ho*no - když to dáš do renomovaný firmy, neprohloupíš.
Přídavkem pro tebe bude, že v zimě nastartuješ, motor bude mít kultivovanej projev a ne jak traktor na poli. Výkon to taky moc neztrácí.

S 2.4i, 103Kw a Vervou 100 mi to po dlouhý rovině jede tachometrových 215km/h - na LPG tachometrových 205km/h, to neni zas takovej rozdíl.
Navíc je to stejně o papíry - standardně nepojedeš po dálnici víc než 160km/h. Za 700-750kč natankuju plnou nádrž LPG (zhruba 53-55l v závislosti
na síle kompresoru u konkrétní pumpy) Denně jezdim po Praze a na tu nádrž ujedu několik let standardně 490-510km - v Praze!
Když jedu po dálnici k rodičům na Šumavu, tak neni problém ujet na tu nádrž 600km a to nejezdim pomalu.

Jako taxikář najezdíš minimálně 40 000km ročně - to máš cca 2600litrů nafty (počítám ti průměrnejch 6,5l/100km, po Praze za míň jezdit nebudeš)
Pokud budu vycházet z toho, že nafta nebude zdražovat(30kč) nebo nemáš známýho, co to vozí v barelech za 23kč,
tak v tom si za rok jen v palivu za 80 000kč.

Za přestavbu do LPG dáš včetně přímazů ventilů a velké nádrže cca 35 000kč (pokud máš známého ještě o pár tisíc míň)
Pokud ti to bude žrát řekněme 10,5l LPG/100km, tak si v tom za rok při nájezdu 40 000km za cca 57 000kč, + dvě plný
nádrže benzínu.

Pokud chceš jezdit rok, tak si klidně kup diesel a prostě ho ze ten rok po Praze zrasuješ (počítám, že to bude vylítaný už od předchozího majitele)
Diesely nemají bohužel v EU budoucnost - za hranicema to houfně prodávaji za pár tisíc franků/eur. Poměr inzerátů diesel/benzin je snad 8 ku 2.
Benziny si pořád drží cenu a pokud s tim autem chceš jezdit třeba i za dva, tři roky - investice za přestavbu se ti vrátí už v druhém roce.
Nemá cenu to srát do 1.2-2.0 obsahů......to se vždycky divim, když před sebou na benzince vidim Fábku tankovat LPG.....ta dlouho jezdit nebude

2 Bakly

Ve Švajcu už to maji odsouhlasený v referendu, v Německu taky diesely nejpozději v roce 2022 končí, zbytek EU podobný vývoj.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2970
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3328 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

Pokud vím, tak do některých měst nesmí euro 3 už teď.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3329 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Ročný nájazd bude tipujem 10.000km. A keďže auto budem mať možno 3roky plyn nechcem investovať. Bude to 2. auto v rodine. Prvé je dízel 2
5 turbo common rail a aj pri -25 v zime chytlo. Nafta nezamrzla. Pre istotu ale dávam zimný VIF.
Beháme s ním len po meste a v poho.
A to či niekde v Európe za xy rokov zakážu dízle mám na háku. Tak skoro to nebude. Možno nejaké velkomesta ako Paríž Londýn a pod. A tam sa nechystám ani omylom ísť.
Takže ten benzín skôr vylučujem.
Skôr sa chcem zamerať na otázku MT alebo AT. Ale aj tu sa skôr prikláňam pri 300k k manuálu. Totiž ten automat musí byť po 300k už riadne využitý.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3330 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Pokud fakt chces D5 do mesta, tak pocitej, ze to za 6,5 jezdit nebude, pocitej 8-10 dle teploty a profilu trasy. Do mesta bych resil pokud fakt volvo, tak 125 kw atmosferu v lpg. A pokud diesel, tak z roku 2000 S80 se starym tdi
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 550
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

#3331 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bakly »

Haben: Já po městě za 6 real jezdím :) Palubák kolem 5,3. U S60/80 120kW FWD to není problém. Neznám snad nikoho, kdo by jezdil s takovým autem a motorem za 8-10.

milan209: Ani automatu bych se nebál. Vždy záleží na stavu, takže si sebou hlavně vezmi někoho, kdo tomu rozumí. Jestli koupíš KO automat nebo KO manuál je ve výsledku finančně skoro jedno. Jediné, čemu bych se být tebou vyhnul je AWD, které ti na tvé účely bude k ničemu, může tě stát více peněz a taky ti to více sežere.

Ve věci zákazu dieselu to přesto není nic, co by člověk musel aktuálně řešit - tím spíš v CZ. Na Slovensku to přijde o něco dříve, ale i tak. Pochybuji, že někdo s tímto typem aut denně sjíždíte centra evropských měst a ostatní je opravdu budoucnost. Půlka z nás už v té době bude mít druhé/třetí/čtvrté... auto.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3332 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Problém je že do automatu nevidíš. Dnes radí pekne za týždeň začne kopať.
Ja mám teraz tiež automat od nissanu a viem čo píšem.
Dizel aj keby mesto robil za 8 mi nevadí. Ale benzín 10-12 tak to je veľa. Sem tam sa objaví na predaj aj lpg. To je iné. Akurát to môže byť už vydojena krava.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2970
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3333 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

vím, že je to úplně mimo, ale kdybych prodával svoji káru, jakože neprodávám, tak určitě nikomu se jménem Milan...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#3334 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od yoby »

milan209 píše:Dizel aj keby mesto robil za 8 mi nevadí. Ale benzín 10-12 tak to je veľa.
Což při tvém nájezdu dělá rozdíl cca 10 tis ročně :-) V provozu auta naprosto mizivá položka
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#3335 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od IgorS »

Pri tej spotrebe diesela v meste záleží na režime prevádzky v meste, na tom, koľko sa jazdí so studeným motorom, koľko sa stojí atď. V mojom prípade sú jazdy po meste zväčša na veľmi krátke trasy a prevažne so studeným motorom. S TDI sa ale pri tomto režime nedostanem v meste pod 8 l/100 km v lete a pod 10,5 l/100 km v zime. Iné je to, ak už idem v meste so zohriatym motorom po obchvate. Vtedy samozrejme priemerka klesá. TDI je však mestovzdorný diesel, čo potvrdzuje aj z hľadiska dlhodobého, pretože aj pred mojou kúpou takto kombinovane fičal každý deň.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3336 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Pro spotřebu i u dieslu ve městě je důležitý profil trasy. Já jezdím ve Zlíně = z kopce do kopce, žádný obchvat, furt se rozjíždíš a brzdíš, trasy po městě do 5 km. Ano mám D5 AWD a manuál, ale městě to pod 8 nedám nikdy - spíš 9. Rovinatá města s obchvatem spotřebu stáhnou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3337 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Tod2 píše:vím, že je to úplně mimo, ale kdybych prodával svoji káru, jakože neprodávám, tak určitě nikomu se jménem Milan...
:cry: môžeš mi napísať čím som ťa nasral? :sorry:

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2970
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3338 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

Nasraný nejsem, byla to spíš nadsázka, ale nedal bych svůj povoz někomu, kdo by ho takhle trápil po městě a pak se nejspíš divil, že to přestalo jet.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3339 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Tod2 píše:Nasraný nejsem, byla to spíš nadsázka, ale nedal bych svůj povoz někomu, kdo by ho takhle trápil po městě a pak se nejspíš divil, že to přestalo jet.
Chápem Ťa. Zároveň ťa zisťujem že mne podobných sú tisíce. Veď len koľko je predaných octávii tdi a vôbec turbodízlov a šuchtajú sa po mestách.
Auto ber ako spotrebák. Budeš kludnejsie spávať.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#3340 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od IgorS »

Haben píše:Pro spotřebu i u dieslu ve městě je důležitý profil trasy. Já jezdím ve Zlíně = z kopce do kopce, žádný obchvat, furt se rozjíždíš a brzdíš, trasy po městě do 5 km. Ano mám D5 AWD a manuál, ale městě to pod 8 nedám nikdy - spíš 9. Rovinatá města s obchvatem spotřebu stáhnou.
U nás v BB je to obdobné. Bývame na kopci, tak aj vďaka geografii mesta to mám každý deň hore-dole tiež. Len z okrajových častí sa viem presúvať medzi nimi rýchlostným obchvatom 80 km/h alebo štvorprúdovkami 70 km/h. Preto u mňa záleží na podiele jázd po týchto rýchlejších cestách už s teplým motorom v meste. Keď je ich podiel významný, platia tie moje hodnoty mestskej spotreby, ktoré som už uviedol. Ak je ich podiel malý alebo žiadny, tak pri mojich podmienkach jazdy v meste krátkych trás som so spotrebou v lete na hodnote cca 9,5 l/100 km a v zime na 10,5 - 11 l/100 km.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#3341 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jasko »

IgorS píše:
Haben píše:Pro spotřebu i u dieslu ve městě je důležitý profil trasy. Já jezdím ve Zlíně = z kopce do kopce, žádný obchvat, furt se rozjíždíš a brzdíš, trasy po městě do 5 km. Ano mám D5 AWD a manuál, ale městě to pod 8 nedám nikdy - spíš 9. Rovinatá města s obchvatem spotřebu stáhnou.
U nás v BB je to obdobné. Bývame na kopci, tak aj vďaka geografii mesta to mám každý deň hore-dole tiež. Len z okrajových častí sa viem presúvať medzi nimi rýchlostným obchvatom 80 km/h alebo štvorprúdovkami 70 km/h. Preto u mňa záleží na podiele jázd po týchto rýchlejších cestách už s teplým motorom v meste. Keď je ich podiel významný, platia tie moje hodnoty mestskej spotreby, ktoré som už uviedol. Ak je ich podiel malý alebo žiadny, tak pri mojich podmienkach jazdy v meste krátkych trás som so spotrebou v lete na hodnote cca 9,5 l/100 km a v zime na 10,5
- 11 l/100 km.
A to asi maš najlepšiu spotrebu čo som kedy videl u S80 samozrejme nie v meste ale tam kde si postoval z dlhych tras.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#3342 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od IgorS »

To je pravda. Dlhé trasy sú v zime aj v lete spotrebou veľmi efektívne a oproti spotrebe v meste na krátke trasy temer polovičnej spotreby. Bulharsko sme dali za 5,78 l/100 km. Pritom sme prešli 3.157 km a plne naložený a pri maxkách diaľnic 110 - 140 km/h (HU, SRB, BG). Nebolo to spotrebou nič výnimočné a približne takto to pri dlhých trasách dáva.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#3343 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Přesně tak! Já mám nejnižší spotřebu na silnicích 1. a 2. třídy s rychostí 80 - 100 km/h, se stylem nešlapu na brzdu, ale při tom nikoho nebrzdim.

Dálnice nad 120km/h je plus 20% na spotřebě.

Tratě do 30km přes obce, plus 15%,

ale stále dlouhodobě nepřekračuji 7,5l 95okt v přepočtu (jak by řekl Jirka Paroubek - kdo z vás to má? :) )

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80

#3344 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od noobah »

Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3345 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

noobah píše:Čau všem, pročetl jsem forum a přesto si troufám zde položit následující dotaz.. Volvo S80 | 2007 | 167 754 km | Benzín | 3.2 i 4x4 | automat - cenovka 190 000kč. Můj roční nájezd tvoří spíše pohyb ve městě a cca 1x do měsíce 300km dálnice. Roční nájezd cca 15-20 000km celkem. Obavy mám z automatické převodovky a rad bych znal vás aktuální názor na 10let staré vozítko s takovou cenovkou. Z mého pohledu perfektní motorizace s vysokou spotřebou což pro mé ježdění nebude úplně ideální a proto mě napadá přestavba do LPG tudíž počáteční investice 30lpg a 30zakladni servis:/ má to vůbec smysl? Co myslite?
Vítej! Smysl to podle mě má. Olej v převodovce si vyměníš a jedeš dál, těch 162tkm by mohlo být ještě v pohodě. Při rozumném servisu a dobré instalaci LPG tě auto bude ještě dlouho parádně vozit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#3346 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

K tomu automatu nevím, ale jinak nevidím problém a 30litrů počáteční investice se mi zdá moc. LPG 30 je správně a za dva roky je zpátky.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80

#3347 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od noobah »

Co se tyce té převodovky olej je Ok já se bojím servisu toho automatu to je 50 jen to hvizdne..Já s volvy nemám žádnou zkušenost a 30 za základní servis jsem vyčetl z fora. Auto by mělo mít i servisku dle reality nicméně tomu nelze věřit. Auto bych si chtěl nechat tak 4 roky a poslat dal do světa. Znáte někoho ověřeného na tu přestavbu z Prahy a okolí? Stejně tak servis?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3348 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

noobah píše:Co se tyce té převodovky olej je Ok já se bojím servisu toho automatu to je 50 jen to hvizdne..Já s volvy nemám žádnou zkušenost a 30 za základní servis jsem vyčetl z fora. Auto by mělo mít i servisku dle reality nicméně tomu nelze věřit. Auto bych si chtěl nechat tak 4 roky a poslat dal do světa. Znáte někoho ověřeného na tu přestavbu z Prahy a okolí? Stejně tak servis?
30 na start je možná trochu přehnané. Ale záleží, v jakém stavu je podvozek. Pak udělat oleje - motor, automat, úhlovka, haldex, difer. To dáš za ca 15-20tis. Když si to uděláš sám, jde to za výrazně méně.
Automatu se až tak neboj. Udělej olej a jezdi. Tyhle km jsou docela fajn a dá se to zachránit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80

#3349 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od noobah »

hajnej píše:
noobah píše:Co se tyce té převodovky olej je Ok já se bojím servisu toho automatu to je 50 jen to hvizdne..Já s volvy nemám žádnou zkušenost a 30 za základní servis jsem vyčetl z fora. Auto by mělo mít i servisku dle reality nicméně tomu nelze věřit. Auto bych si chtěl nechat tak 4 roky a poslat dal do světa. Znáte někoho ověřeného na tu přestavbu z Prahy a okolí? Stejně tak servis?
30 na start je možná trochu přehnané. Ale záleží, v jakém stavu je podvozek. Pak udělat oleje - motor, automat, úhlovka, haldex, difer. To dáš za ca 15-20tis. Když si to uděláš sám, jde to za výrazně méně.
Automatu se až tak neboj. Udělej olej a jezdi. Tyhle km jsou docela fajn a dá se to zachránit.
tak já to koupím a Prijedu za tebou můžeš si přes víkend hrát v garáži :D já to sám rozhodne nedám na tohle jsem levej..

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3350 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

noobah píše:
tak já to koupím a Prijedu za tebou můžeš si přes víkend hrát v garáži :D já to sám rozhodne nedám na tohle jsem levej..
Jestli nemáš známýho servismana tak v potom AVdíly nebo jestli máš poblíž schopnej autorizák.[/quote]
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“