460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996-sekání plynu,volnoběh,olej..

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#1 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996-sekání plynu,volnoběh,olej..

Příspěvek od tomvee »

Zdravím přátelé. Je tady někdo odborník na tohle Volvo?

1, zasekává se plyn. Vlastně to funguje jako nechtěný tempomat. Vždy při určitých otáčkách motoru - pokud je člověk nevědomky udržuje nohou na plynovém pedálu. Tedy např. jedu 90 km/hod motor točí já nevím třeba 3000 ot/min a v tom se to stane, že plynový pedál drží svou polohu i po sundání nohy z pedálu. Je to celkem nepříjemné a taky vo hubu zvlášť v zimě.
- této anomálie se člověk zbaví tak, že musí vypnout motor alespoň na okamžik.
- dvakrát se mi to povedlo vyrušit vlastně omylem, po projetí nějaké díry na vozovce se pedál, tedy i volnoběh vrátil do normálního stavu

Hledal jsem tady na fóru a tento konkrétní delikítní problém jsem přímo nenašel.

Nevím jestli je to servomotor škrtící klapky ? - taková ta ptákovina co si sama nastavuje polohu škrtící klapky ? Je to vidět na volnoběh se minimálně pohybuje

Nebo nějaký termostat ? Termoventil ? Termosytič ???

- auto má celkem dost vysokou spotřebu cca 10 L / 100 Km(možná víc) a není tam katalizátor.

Pokud někdo pomůže odkrýt tuto záhadu budu vděčný.

2, centrální zamykání vypovědělo službu. Z neznémého důvodu prostě nefunguje. Pojistka je OK. Bude tedy chyba v řídící jednotce centrálního zamykání ? - Ví někdo kde se nachází ? Pokud to bylo do aut dodělávaný, dávala se kolem volantu - někde na spodní část palubní desky. Toto je originál z výroby - tak nevím kde hledat nebo jak to řešit. Jedny zadní dveře jdou tím táhlem ovládat hůř, takže je možné že to může být příčinnou závady.... nevím

THX za věcné postřehy.
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#2 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od lucki »

"Tempomat": skus pozriet skrtiacu klapku. cize dat dole hadicu sania a vicistit. mozno je uz nejaka divna a zasekava sa. druhou moznostou je plynovy kabel (myslim ze 460, nemaly elektronicky plyn), moze byt niekde naprd bovden, alebo takedaco.
este by bolo zaujimave odsledovat, ci ked das nohu dole z plynu tak je zaseknuty pedal (nevrati sa), alebo sa vrati a tvari sa ze sa nevratil. pri tej prvej moznosti ho skus vytiahnut rucne (alebo skor nozne). v druhom pripade to este moze byt zblbnuty volvobezny ventil.

central: blbne ti DO alebo klucik v zamku?

vysoka spotreba, pricinou moze byt vaha vzduchu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#3 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od tomvee »

Plynové lanko to není na 100%. Také jsem si to nejdřív myslel, ale tohle je chyba buď v té škrtící klapce, nebo ten volnoběžný ventil jak píšeš - jen by mě zajímalo kde ho mám hledat a co taková sranda stojí ? Sání jsem měl už dole, pokoušel se prostříkat speciálním sprejem škrtící klpaku a bez efektu. Zapomněl jsem napsat, že auto drží podivný volnoběh hlavně po nastartování v zimě je to takové čudné. Pokud mám sešláplou spojku a je motor studený tak nastartuje hned v pohodě, volnoběh ,,drží,, tak nějak kolem cca 1500 ot/min - což se mi zdá možná na tenhle motor málo a když pustím spojku a motor musí tahat i převodovku (stále na volnoběh bez kvaltu) otáčky ještě o něco poklesnou. Porstě je to takový nejistý.

Ještě k tomu plynovému pedálu. Když se tohle stane, tak drží svou polohu např. 1/3 sešlápnutí a nejde ho vrátit zpět nohou ani nijak jinak. Většinou to řeším tak, že za jízdy vypnu motor a po pár sekundách ho opět zapnu a auto se vrátí do normálního stavu. Nestává se to pravidělně a furt, prostě myslím podle toho jak člověk drží nohu na pedálu. Pokud delší dobu ve stejné poloze tak se to tam zakvákne :)) Ta škrtící klapka si sama nastavuje polohu např. při volnoběhu je tam vidět že se minimálně pohybuje - tzn. že volnoběh nenastavím ručně jako např. u škody favorit karburátor. Tohle má jednobodový vstřikování. V autě je namontováno LPG, tak jestli tohle nemůže mít nějaký špatný vliv ??? Jinak s podivem na plyn to auto chodí líp než na benzín. I co se výkonu týče, volnoběh rovněž bych řekl lepší ...

Ten centrál dálku nemá - nebo jsem ji k autu nedostal - tudíš ovládání klíčkem -
porucha= nefunguje vůbec nereaguje. Fungoval asi rok a půl a teď nejde vůbec.

Díky za pomoc.
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#4 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od lucki »

Volnobezny ventil je taky smiesny valcek pred motorom (blizko pri merke oleja). Zo sania ide k nemu taka mensia hadica a zase vychadza smerom hore a do motora. mam jeden funkcny na predaj, ale skus najpr odpojit a vycistit.
Co sa tyka volno beznych otazok, to moze byt kadeco. najviac sa totiz kazi elektronika. kontakty, cidla...

to ze sa ti plynovy pedal "zakusne" je nejake divne. ak to nie je pedalom, tak potom uz hadam len tym otacatkom na skrtiacej klapke. kedze je to spojene kablom a tam problem nie je, skusil by som pozriet to. pootacat rucne, ci sa niekde nezakusne, alebo co ja viem... popripade rozobrat, premazat, zlozit.

central neviem.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#5 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od Sarkasmic »

No,bud ti to nekde nasava neco co nemá,nebo do toho kecá volnoběžnej ventil,nebo je špatnej potenciometr na skrtící klapce.
Urcite 1500 otacek na volnobeh je moc. V manualu pisou na volnobeh 700-950rpm-podle teploty,zatížení motoru atd. Tzn že pod 700 by ses neměl dostat ani s rozsvíceným vším co na autě máš a zapnutou klimou.

Ten plynovej pedál-určitě to není nic se elektronickýho. Jestli nejde Vrátit zpět ani nohou,tak bych hledal někde nějakej mechanickej zádrhel-pedál,lanko,usazeniny ve škrtící klapce,vychozená hřídelka škrtící klapky...

K centrálu-nejdřív je potřeba změřit jesi tam vubec de proud. Jestli nevyskočilo táhlo ze serva atd. Rozeber dveře a zjisti,jestli je všechno tam kde má,zkus odpojit táhlo a zamknout,odeknout servo ručně a tak...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

ponyvolvo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 128
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Jižní Čechy
Vůz: Volvo S80 2,5T AWD

#6 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od ponyvolvo »

Mě tohle dělalo taky,už je to dávno.
Byl to krokovej motůrek,takovej černej hranatej neřád,je u vstřikování.Vevnitř jsou plastový kolečka,pokud si to dobře pomatuju,vede z něj tyčka a přidává to plyn.Nebo tam je někde k tomu špatná elektrika.Ty motůrky doma mám.Můžu ti to vyfotit.
Honza
603 870 251
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#7 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od tomvee »

Zdravím přátelé. Tak to odhaduji na 99% jak píše Honza krokový motůrek. Prostě ta ptákovina, která si na autě sama přidává plyn, hlídá volnoběh atp. A když se to v něm zasekne, tak je jasný, že ten pedál nemůžu vrátit nohou ani ručně. Honzo ten motorek máš na 100% funkční na 460ku 1,8 ??? Já bych ho asi vzal. Děkuji.
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD

ponyvolvo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 128
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Jižní Čechy
Vůz: Volvo S80 2,5T AWD

#8 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od ponyvolvo »

Ahoj,mám jich určitě víc.Takže nejni problém to vyzkoušet.
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#9 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od tomvee »

Já jsem z Hradce Král. tzn že jedině poštou. Jestli mi je tedy můžeš nafotit a já se pokusím vyfotit moji klapku a vybereme odpovídající typ. Nebo jestli to víš na 100% který to je tak se tomu určitě nebráním. Potřebuji tuhle hurá akci ukončit a jezdit bezpečně. Případně na mail
vitek_tomas@seznam.cz
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD

ponyvolvo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 128
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Jižní Čechy
Vůz: Volvo S80 2,5T AWD

#10 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od ponyvolvo »

Já sem se setkal jenom s jedním typem.Myslel sem to jako že mám víc kusů,ale stejný typ.
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#11 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od tomvee »

Tak mi to prosím nafoť já jej porovnám s tím co je na autě a dohodneme se. Kolik by jsi za to chtěl?
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#12 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od Sarkasmic »

Ahoj,krokovej motorek má ale vliv pouze na volnoběh. Při chodu motoru by neměl dělat nic. Při vypnutí klíčku bys měl slyšet jak zacvaká.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#13 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996. Sekání plynu, centrál a

Příspěvek od tomvee »

Práci čest a rukám klid. Zmínil jsem to už výše, ale v autě je zabudováno LPG. Dnes jsem úplně náhodou koukal na LPG systémy a jejich řídící jednotky a vtip je asi v tom, že do řídící jednotky od LPG systému se pravděpodobně přivádí kablík právě od toho krokového motůrku. To zasekávání (tempomat) se mi vždy podařilo při provozu na LPG - nebudu jezdit na beznín, když je tam plyn a pravdou je, že se mi to při provozu na benzín asi nestalo - ale to je způsobené tím, že se na něj jen startuje a v zimě pár minut jede a pak přepne na LPG.

Já se v tom fakt moc nevyznám, ale pokud mám nějaký krokový motůrek na škrtící klapce, tak i kdyby byl za jízdy mimo činnost možnost zakousnutí toho zařízení tam být musí - no né? Jakože ano není v činnosti, ale může to zapříčinit tu poruchu (tzv. tempomat) ???

Jestli to vyměním zbytečně tak to asi zapálím :)))))
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#14 460ka žere olej - gufera na ventilech???

Příspěvek od tomvee »

Zdravím pány Volvaře. Tak ještě jeden příspěvek. Teď za poslední měsíc si auto vzalo snad litr oleje. Neřeknu vám přesně kolik kilometrů se najelo, ale tisíce to určitě nejsou. Běžný provoz. Sem tam se v minulosti nějaký olej musel dolít, ale tohle je extrém kotel. Takže kde hledat závadu? Jediné co jsem vymyslel a našel tady na fóru by mohlo být guferka na ventilech - tedy pokud je Vovlo 460ka 1,8 (laguna renault) 66kw 1996 na ventilech má?

Kdo to kdy řešil, na co se připravit, dá se někde na netu zjistit rozměr gufer? Lze koupit jinde než v ofiko Volvu?

Další možností by byl totálně vychozený motor na odpis, ale to by se snad nemohlo stát takhle z ničeho nic najednou? Jako že by tam byly v páně ty stírací kroužky na pístech??? - doufám, že ne. Dle tachometru najeto 230 000 - ale věřte tachometrům a minulým majitelům.

Jinak motor chodí naprosto perfektně. Auto má teď otec, ale když jsem ho měl já byla to pěkná lítačka. Občas jsem ho tahal na hranici jeho možností - dle techo 200 při provozu na LPG 100 KW směšovač - tedy větší výkon než na benzín. Motor chodí jak pila i když se víc točí. Asi to bude i možná příčina ztráty oleje. Teď v zimě, když člověk nemůže vyjet z parkoviště, nebo někde uvízne a točí se motor tak to možná právě veme ten olej co chybí. Za běžného provozu nepociťuji nějaké změny ve výfukových plynech. Nejsem chodící analizátor, ale člověk by to možná poznal:)) V autě není kat, takže nějaké měření emisi je mi na ptáka. Na emisích jsem byl s tím, že to na benzín nesplňuje mnohnásobně. Na LPG to bylo téměř na dovolené hranici.
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#15 460ka žere olej - gufera na ventilech???

Příspěvek od Sarkasmic »

No vzhledem k tomu co řešíš o topic vedle-že se to zasekává,volnoběh si dělá co chce-a ted jeste ze to zere kvanta oleje-já bych to viděl abys to odvez někam kde se ti na to kouknou a uvidiš,ten motor nevypadá zrovna moc zdravě,aby se to dalo opravit na dálku....
Můžou to bejt gufera na ventilech,pístní kroužky,těsnění pod hlavou... Seš si stopro jistej že ten olej neteče z motoru ven? Na víčku oleje je nějakej šlem? Voda se neztrácí? Co kompresní tlaky?....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#16 460ka žere olej - gufera na ventilech???

Příspěvek od tomvee »

Já s tím pojedu do dílny k nám na firmu, ale mechanik je taky jenom člověk a jediné co může diagnostikovat je snad ty tlaky ve válcích - jestli na to bude mít ten měřák. Kdybych ho měl změřil bych sám, ale nemám. Ale přivedl jsi mne kombinovaně na to těsnění pod hlavou, protože otec poslední dobou dolejvá také častěji fridex. Před rokem jsem tam nemusel nic dolejvat nikdy a teď se taky ztrácí. Na víčku se nedělá vůbec nic - vím co myslíš tu (cenzurováno: slovník) např u favorita nebo felicie, když se ztrácí voda do oleje atp .... Víčko je vlastně řekl bych perfektní. Takže asi to těsnění pod hlavou. No to bude (cenzurováno: slovník) :( Jinak co se těch tlaků týče, tak pokud by tam byl nějaký zásadní rozdíl, že by jeden válec šel na např 70% provozního tlaku, tak bych to už musel poznat při volnoběhu. Při provozu na LPG je volněběh perfektní. Na benzín taky, ale představoval bych si funkci sytiče při startování mtoru v zimě líp než co teď předvádí. Ale otáčky nekolísají, motor jde pravidelně. A můj tempomat z vedlejšího topiku je kapitola sama pro sebe, ale tu mrchu chci vyřešit. Já jsem s tím už byl za mechanikem a stejně pozná leda víš co. Volvo je ve všem jiný než ostatní auta a oni i mechanici raději dělají jiné značky. Díky za věcnou reakci.

Prosím pozor na slovník
doktor
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#17 460ka žere olej - gufera na ventilech???

Příspěvek od lucki »

z vyfuku ti ide dym akej farby?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#18 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996-sekání plynu,volnoběh,ol

Příspěvek od tomvee »

z výfuku bílý, ale takový podle čichu nezávadný vzhledem k tomu, že tam není kat. Hovořím o provozu na LPG. A teď v zimě ti jde bílý kouř (taková ta pára) snad ze všech aut i těch nových ? Nekouří to nějak moc
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD

ponyvolvo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 128
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Jižní Čechy
Vůz: Volvo S80 2,5T AWD

#19 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996-sekání plynu,volnoběh,ol

Příspěvek od ponyvolvo »

Nechci o toho kecat,ale asi by bylo fakt lepší zkouknout ten motor,a pak řešit elektriku.Ale je to na tobě.
Honza
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové

#20 460 1,8 (renault) 66 Kw, rv1996-sekání plynu,volnoběh,ol

Příspěvek od tomvee »

Auto se průběžně opravuje. Tento týden budu dělat přední brzdy, kotouče, třmeny, destičky. Motor teď momentálně nemůžu rozdělat, když je auto každý den potřeba. Ten rozdělám tak do měsíce až koupím pro sebe jiné auto. Koukal jsem v elitu gufera na ventily sada za 3 kila, těsnění pod hlavou od 700 snad do 2000,-. Chci si nechat časovou rozervu - předpokládám, že odvezu hlavu do Bosch servisu na srovnání. Tu elektriku vyřešit chci ta mi snad auto mimo provoz nepostaví. Já jsem na to dnes koukal a ten motorek škrtící klpaky bude tady u toho volva asi na pravo - když stojím normálně před motorem a vede do něj takový ten (větší) konektor ? Kolik za něj budeš chtít?
_________________
TomVee HK / 760 2,4 TD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“