MOTOR: S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: S40 1.8F DRIVe
MOTOR: S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
Zdravím zkušené uživatele. Problém je takový, že pokud je teplota vzduchu při startování nižší než +10°C projevují se potíže se startování. Otáčky při startu vyskočí na 1600 ot/min, pak klesnou na 400 ot/min, kde trochu zakolísají a pak motor zhasne. Pokud se nastartuje na 1. pokus pak se stejně stane (motor částečně ohřátý, 40-50°C), že na volnoběh kolísají otáčky 500-800 ot/min a někdy také zhasne. Je to nový 7 měsíců. Díky za info.
_________________
Volvítko S40 KINETIC manual 1.8F DRIVe 125k 2009
Volvítko S40 KINETIC manual 1.8F DRIVe 125k 2009
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
Reklamace !
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
Jednoznacne...doktor píše:Reklamace !
-
Offline
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
VOLVÍTKO S40 píše:Zdravím zkušené uživatele. Problém je takový, že pokud je teplota vzduchu při startování nižší než +10°C projevují se potíže se startování. Otáčky při startu vyskočí na 1600 ot/min, pak klesnou na 400 ot/min, kde trochu zakolísají a pak motor zhasne. Pokud se nastartuje na 1. pokus pak se stejně stane (motor částečně ohřátý, 40-50°C), že na volnoběh kolísají otáčky 500-800 ot/min a někdy také zhasne. Je to nový 7 měsíců. Díky za info.
nic ineho nezostava len fakt vyssie uvedena reklamacia. akykolvek zasah a mas po zaruke. je mozne ze tam blbne ten DRIVe rezim alebo co to je. Inac 2x dobre to neprospieva motoru co ma turbo ale to tvoj pripad nieje
P.s.: vypln si profil
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: S40 1.8F DRIVe
S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
Dlužím informaci o pokračování problému, takže ... samozřejmě jsem to reklamoval, při první návštěvě vyčistili klapku sání a nahráli nový SW, je to docela logická cesta pokusu nápravy jenže ouha, ono to tím nebylo. Takže jsem asi 14 dní pravidelně startoval s tužkou a papírem v ruce a zapisoval otáčky, teploty a chování motoru tedy, jestli drží nebo chcípne. Stav byl více - či méně náhodný, někdy běžel, někdy chcípnul (potvora). Takto vyzbrojen zápisem jsem opět vyrazil do autoservisu a zanechal jim volvítko ke zkoumání. Druhý den volali, že se jim to také stalo (motor totiž musí totálně vychladnout aby se závada projevila což není hned). Měnili klapku (čert nikdy nespí), mohla být špatná z výroby ale nepomohlo to. Takže ten můj zápis chování motoru při staru poslali Švédům aby měli nějaký podklady pro řešení. Co mě utěšuje, že v tom "nejedu" sám a stejný problémek se vyskytuje i u jiných "FlexiFuel" motorů. Tak snad švédi poladí SW včas, aby se to dalo vyzkoušet ještě když je zima, v létě to bohužel (bohu dík) nedělá. Jinak v serisu byli na mě hodní i když to mám dovozový a ne koupený v ČR. To bych měl napsat který servis to byl, že jo ?
Prozatím jsme se shodli na tom, že jak jeto motor Flexi, tak si může myslet, že při studeným startu s BA95 má moc bohatou směs a prostě ji přiškrtí ale bohužel moc. Dneska jsem natankoval Etanol85 tak uvidím jestli to bude mít nějaký vliv. Kouknu jestli tu je nějaké téma o Etanolu a když tak podám info jak to jezdí na Etanol.
Prozatím jsme se shodli na tom, že jak jeto motor Flexi, tak si může myslet, že při studeným startu s BA95 má moc bohatou směs a prostě ji přiškrtí ale bohužel moc. Dneska jsem natankoval Etanol85 tak uvidím jestli to bude mít nějaký vliv. Kouknu jestli tu je nějaké téma o Etanolu a když tak podám info jak to jezdí na Etanol.
_________________
Volvítko S40 KINETIC manual 1.8F DRIVe 125k 2009
Volvítko S40 KINETIC manual 1.8F DRIVe 125k 2009
-
Offline
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
ten flexi sa mi zda skor taky testovaci. urco skor benzin alebo naftu ako flexi. to len vtedy ak budu vychytane muchy
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
No jo to je jasny. Dovoz novyho auta ze zahranici, ale u nas je benzin redeny, to nemuze nikdy poradne fungovat tyhle novy ficury na tom nasem paskvilu.
Kazdopadne, ja by jsme po takovehle srasti, asi auto vratil a koupil si to samy ale jiny. Rikam nikdy nevis, v automobilce ty auta se montujou za provozu! Ten pas jede konstantni rychlosti a mechanici to musi stihnout, je to kvuli tomu aby z nich vytriskali co nejvic prace a pneze, zadny ulejvacky. takze se klidne muze stat ze se nekde stane chyba a ejhle.
taky to muzou rozebirat do nekonecna, cely a to uz neni. ono, je to facka to takhle rict, ale novy auto a aby me to rozebirali, kaslat na to. Nechci dejte me novi tohle si nechte a opravte.
Jako dosti mozny ze fakt tim nasim srackojidnim benzinem se to mohlo trochu obelhat. Me jednou odtahoval kdyz sem natankoval Carreru 100 a taky sem si rikal ze to toho leju zlato a ono hovec.
Kazdopadne, ja by jsme po takovehle srasti, asi auto vratil a koupil si to samy ale jiny. Rikam nikdy nevis, v automobilce ty auta se montujou za provozu! Ten pas jede konstantni rychlosti a mechanici to musi stihnout, je to kvuli tomu aby z nich vytriskali co nejvic prace a pneze, zadny ulejvacky. takze se klidne muze stat ze se nekde stane chyba a ejhle.
taky to muzou rozebirat do nekonecna, cely a to uz neni. ono, je to facka to takhle rict, ale novy auto a aby me to rozebirali, kaslat na to. Nechci dejte me novi tohle si nechte a opravte.
Jako dosti mozny ze fakt tim nasim srackojidnim benzinem se to mohlo trochu obelhat. Me jednou odtahoval kdyz sem natankoval Carreru 100 a taky sem si rikal ze to toho leju zlato a ono hovec.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
jako ked na slovensku robili test benzinu a nafty...nasli stopy vody...a nafta Shell V-power Diesel rovnaky ako lacnejsia verzia naftyjogin3 píše:No jo to je jasny. Dovoz novyho auta ze zahranici, ale u nas je benzin redeny, to nemuze nikdy poradne fungovat tyhle novy ficury na tom nasem paskvilu.
Kazdopadne, ja by jsme po takovehle srasti, asi auto vratil a koupil si to samy ale jiny. Rikam nikdy nevis, v automobilce ty auta se montujou za provozu! Ten pas jede konstantni rychlosti a mechanici to musi stihnout, je to kvuli tomu aby z nich vytriskali co nejvic prace a pneze, zadny ulejvacky. takze se klidne muze stat ze se nekde stane chyba a ejhle.
taky to muzou rozebirat do nekonecna, cely a to uz neni. ono, je to facka to takhle rict, ale novy auto a aby me to rozebirali, kaslat na to. Nechci dejte me novi tohle si nechte a opravte.
Jako dosti mozny ze fakt tim nasim srackojidnim benzinem se to mohlo trochu obelhat. Me jednou odtahoval kdyz sem natankoval Carreru 100 a taky sem si rikal ze to toho leju zlato a ono hovec.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: S40 1.8F DRIVe
S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
Při tankování E85 (ethanol) startuje dobře (ne jako na BA85 předtím) ale pořád to není OK, někdy kolísají otáčky na volnoběh. Uvidíme jestli na to bude mít vliv výměna oleje a filtru, ale byla by to asi divná spojitost.
_________________
Volvítko S40 KINETIC manual 1.8F DRIVe 125k 2009
Volvítko S40 KINETIC manual 1.8F DRIVe 125k 2009
-
Offline
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
S40 1,8F DRIVe - špatně startuje, zhasne
je mozne ze to robi aj teplotne cidlo. moze byt vadne. alebo SW.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé