Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
Ahoj,
mam S60 2.4T 12/2001 a jsem velmi spokojeny, najeto 200k prakticky bez zavad. 200 koni mi v principu staci, ale hledam neco trochu sviznejsiho, ovladatelnejsiho s podobnym prostorem, interierem, nenapadnou image.
V techto dnech mam moznost koupit S60R 12/2005 (model 2006 - s 6-kvaltem) automat, najeto 120k za cca. 260 000, odprodej z leasingu, jasny puvod, prvni majitel.
Zajima me vas nazor:
* Mam v pripade, ze jsem spokojeny se svym Volvem ho vymenit za novejsi R-ko?
* Jsou R-ka poruchovejsi/problematictejsi nez normalni S60?
* Poznam a ocenim rozdil 100koni a non-permanent AWD?
* Na co bych si mel dat pri koupi R-ka specialni pozor?
* Je realne ocekavat ze za cca. 100-120 CZK je moje puvodni Volvo prodejne prakticky okamzite?
Diky moc za radu/pomoc.
David
mam S60 2.4T 12/2001 a jsem velmi spokojeny, najeto 200k prakticky bez zavad. 200 koni mi v principu staci, ale hledam neco trochu sviznejsiho, ovladatelnejsiho s podobnym prostorem, interierem, nenapadnou image.
V techto dnech mam moznost koupit S60R 12/2005 (model 2006 - s 6-kvaltem) automat, najeto 120k za cca. 260 000, odprodej z leasingu, jasny puvod, prvni majitel.
Zajima me vas nazor:
* Mam v pripade, ze jsem spokojeny se svym Volvem ho vymenit za novejsi R-ko?
* Jsou R-ka poruchovejsi/problematictejsi nez normalni S60?
* Poznam a ocenim rozdil 100koni a non-permanent AWD?
* Na co bych si mel dat pri koupi R-ka specialni pozor?
* Je realne ocekavat ze za cca. 100-120 CZK je moje puvodni Volvo prodejne prakticky okamzite?
Diky moc za radu/pomoc.
David
-
Offline
- Příspěvky: 1345
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
super cena ale tak super že je podezřelá.Klidně by mohl prodávat za 400.Buď opatrnej.Co se týče okamžitého prodeje to je dost individuál ale spíš myslím že budeš mít trošku problém.eRkoje vrcholem volvích motorů,spotřeba je individuální,počítej tak minimálně 11 litrů.Pokud budeš řešit výměny náplní včas,dáš mu lásku a budeš dobře chladit turbo,budeš v pohodě.Záleží jak dost mu budeš šlapat na paty.Jako rodinný sedan vydrží dlouho,pokud ho pojmeš závodně a tedy extrémně budeš zatěžovat bude náchylnější k opravám.Pokud ale je jistej původ,stav a papíry,šel bych do něj hned.Radil bych ti nechat si to napíchnout na diagnostiku ve Volvu a nechat si zkontrolovat i stav.Asi tě to vyjde na nějáky děngy ale budeš mít jasno a můžeš si ušetřit spousty starostí.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
Jinak, je to primy nakup z leasingovky a nemuzu to ani projet, natoz napichnout v servisu.
Na druhou stranu to ma servisni knizku, je to auto LeasePlanu a vsechny datumy i najezdy svedci o solidnosti. Dovnitr ovsem nevidim a musim pripadne koupit jak to je.
Jsou nejake specificke veci, kterych bych si mel vsimat pri vizualnim ohledani? Predpokladam, ze stav turba asi neodhadnu
Na druhou stranu to ma servisni knizku, je to auto LeasePlanu a vsechny datumy i najezdy svedci o solidnosti. Dovnitr ovsem nevidim a musim pripadne koupit jak to je.
Jsou nejake specificke veci, kterych bych si mel vsimat pri vizualnim ohledani? Predpokladam, ze stav turba asi neodhadnu

-
Offline
- Příspěvky: 1345
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
Pro mě by to byla srdcová záležitost,šel bych do toho po hlavě ale s opatrností.Nech to nastarovaný,všechny hlučný elementy vypni a poslechi jak to přede.Musí to bejt krasnej zvuk pětiválce bez převalovaní se.Dbej zvýšenou pozornost při řazení jak zabírá spojka zda je to hlučnější jestli jde hezky nebo kope.Podle mechaniků asi musí trochu kopat (zdůvodněno jakousi vůlé kvůli vysokému výkonu) ne ale přískoky.Všímej si maličkostí.oděrky na sedačce řidiče,jestli je poškrábaná přístrojovka,koukni na tapecírunk,jak lícujou dveře,kapota.Zacloumej si s B sloupkama (mě osobně se stalo že se mi auto líbilo ale ty B sloupky byly nějak podezřele volný)tak jsem odstupil od nákupu.Myslím ale že bych to u toho eRka oželel.Ono při takový nabídce se na zuby moc nekouká za předpokladu že sedí papírový stav se skutečností.Koukni určitě na okýnka zda jsou ze stejného roku a stejné série.To se mi už taky vyplatilo.Banalita ale dost napoví.Koukej na to za denního světla a zaměř se na odstíny jednotlivých dílů.Volant při 120000 by neměl bejt ošahanej,podle toho jak to auto vypadá uvnitř,dá se trochu posodit stav celýho auta.Tím nemyslím to že bude umytý a navoněný.SPíše by nikde nemělo bejt nějaký orejpání,škrábance,potrhané sedačky nebo jinak poškozená kůže.Tož asi takhle.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
zkontroluj si i výrobní štítky na pásech- logicky, nesmí tam být datum po uvedení do provozu
dále jestli lícuje palubovka na 100%, v motoru si odkryj gumová těsnění a podívej na svary motorové stěny a kolem štítků VIN, to samé na prazích dveří a v kufru pod kobercem.
Dále mě napadá kromě volantu i ošlapání plynového pedálu, ošoupání tlačítek klimy, ovladačů oken - to vše bych u takového nájezdu očekával jako nové.
Zkontroluj si , jestli svítí při poloze I všechny kontrolky na palubce - když ne, je to podezřelé. V extrému se můžeš třeba podávat na hlavičky šroubů v palubce ) snad býcají pod větrákama a nad přístrojovkou -ale u S60 nevím jistě), jestli se s nima neco nedělo.
Zkontroluj si typ skel na světlometech - tam je taky snad i rok výroby.
jo a tloušťka laku se dá změřit pomocí nějakého ručního přístroje - napoví o stříkání.
A to nejdůležitejší: oprosti se od euforie. Nekteří lidi ( já bohužel asi taky) vidí nadupanou navoněnou káru a hnedka mají zatmění mozku a přestanou myslet a už jenom snívají jak se v ní povezou a jdou za ní jak slepice po flusu. To je hned polovina neštěstí.
Velký pozor na kupní smlouvu a slovičkaření. ( např. je rozdíl a)stav tachometru : ... a b)počet ujetých kilometrů: .... )
dále jestli lícuje palubovka na 100%, v motoru si odkryj gumová těsnění a podívej na svary motorové stěny a kolem štítků VIN, to samé na prazích dveří a v kufru pod kobercem.
Dále mě napadá kromě volantu i ošlapání plynového pedálu, ošoupání tlačítek klimy, ovladačů oken - to vše bych u takového nájezdu očekával jako nové.
Zkontroluj si , jestli svítí při poloze I všechny kontrolky na palubce - když ne, je to podezřelé. V extrému se můžeš třeba podávat na hlavičky šroubů v palubce ) snad býcají pod větrákama a nad přístrojovkou -ale u S60 nevím jistě), jestli se s nima neco nedělo.
Zkontroluj si typ skel na světlometech - tam je taky snad i rok výroby.
jo a tloušťka laku se dá změřit pomocí nějakého ručního přístroje - napoví o stříkání.
A to nejdůležitejší: oprosti se od euforie. Nekteří lidi ( já bohužel asi taky) vidí nadupanou navoněnou káru a hnedka mají zatmění mozku a přestanou myslet a už jenom snívají jak se v ní povezou a jdou za ní jak slepice po flusu. To je hned polovina neštěstí.
Velký pozor na kupní smlouvu a slovičkaření. ( např. je rozdíl a)stav tachometru : ... a b)počet ujetých kilometrů: .... )
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 832
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
Na mojem eRku (123tis. km) už je teda trochu na volantu opotřebení znát, ne, že by byl nějakej vydřenej nebo tak něco, ale na jistých místech už je trochu hladší. Zřejmě švédští inženýří kvalitu kůže příliš nepředimenzovalimartines píše:Volant při 120000 by neměl bejt ošahanej,

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 4372
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
to je pot od potu..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4104
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
a na rukou prsteny a volant jde k šípku 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 832
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
prsteny nemám a že bych se nějak extra potil se taky říct nedá.....ten volant má hlavně nevýhodu, že neni z hladký kůže, ale, že je taková hrbolatá a právě ty hrbolky už se na některých místech vyhladily..... ale spíš jsem tím myslel, že ani podle volantu se nemusí poznat kolik má auto cca najeto.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
Tak sorry Brkase ...
je to takmer neuveritelne, ale myslim ze sa od konca decembra vozim v "tvojom" Volve S60R.
Ked som ho zbadal, nerozmyslal som ani minutu a rano cestoval 400 km. Nazad som uz isiel
R-kom. Za tych par dni mam za sebou asi 1200 km a som viac nez nadseny. "Prestupil" som
z BMW 525d (rovnaky rocnik a pocet km, kupovane nove) a nechapem, preco som to neurobil
uz davno
je to takmer neuveritelne, ale myslim ze sa od konca decembra vozim v "tvojom" Volve S60R.
Ked som ho zbadal, nerozmyslal som ani minutu a rano cestoval 400 km. Nazad som uz isiel
R-kom. Za tych par dni mam za sebou asi 1200 km a som viac nez nadseny. "Prestupil" som
z BMW 525d (rovnaky rocnik a pocet km, kupovane nove) a nechapem, preco som to neurobil
uz davno

_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
-
Offline
- Příspěvky: 1345
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
to Jozo- tak nám postni foto.kujujem
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 509
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
Jozo píše:Tak sorry Brkase ...
je to takmer neuveritelne, ale myslim ze sa od konca decembra vozim v "tvojom" Volve S60R.
Ked som ho zbadal, nerozmyslal som ani minutu a rano cestoval 400 km. Nazad som uz isiel
R-kom. Za tych par dni mam za sebou asi 1200 km a som viac nez nadseny. "Prestupil" som
z BMW 525d (rovnaky rocnik a pocet km, kupovane nove) a nechapem, preco som to neurobil
uz davno
Jozo - GRATULUJI, užij si to, já to řídil a od té doby jsem z eRka posraný.
Brkase - nevěš hlavu , vím o dalších dvou S60 R na prodej, ale cena je trochu vyšší.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 T-5 R-Design MY2020
- Bydliště: Praha
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
moje S60 je taky původem z leasplanu...pokud to kupuješ jako ukončený operativní leasing tak bych se fakt ničeho nebál...auto sice nemůžeš projet, max tak nastartovat na místě, ale zase máš jistotu, že auto jezdilo jen do autorizáku, máš jasný původ a hlavně stav vozu je naprosto přesně popsán v předávacím protokolu ( samo že i v popisu auta ) včetně všech technických a kosmetických nedostatků...fakt bych se toho nebál...a ceny jsou prostě takové, kupují tam bazaristi, kdo si koupí S60R na kšeft....?!
svojí S60 jsem koupil před půl rokem taky za podobně směšnou částku...
L

L
_________________
S60 T-5 R-Design MY2020
S60 T-5 R-Design MY2020
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
martines: foto urcite urobim, ale az bude trosku lepsie pocasie
Viking: Dik, je to fakt pecka. Pred 9-timi rokmi som mal Imprezu Sti
a toto je takmer to iste, ale viac primerane mojmu veku
Lukaso: presne tak, ma to SGS certifikat, takze na strach nie je dovod.
Naviac som mal v LeasePlane znameho, takze som si eRko
pred kupou mohol i vyskusat a podrobne prezriet s odbornikom.
Viking: Dik, je to fakt pecka. Pred 9-timi rokmi som mal Imprezu Sti
a toto je takmer to iste, ale viac primerane mojmu veku

Lukaso: presne tak, ma to SGS certifikat, takze na strach nie je dovod.
Naviac som mal v LeasePlane znameho, takze som si eRko
pred kupou mohol i vyskusat a podrobne prezriet s odbornikom.
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
-
Offline
- Příspěvky: 1345
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
TAK BY SI EVENTUÁLNĚ MOHL DÁVAT NĚJAKÝ ECHA NA VOLVÍKYJozo píše:Naviac som mal v LeasePlane znameho,

_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
Vymenit S60R (2005) za moji S60 2.4T (2001)?
OK
Tak v Bratislave by mala este stat V70 D5 v blede modrej.

_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.