Po zhasnuti motoru jeste cca 1s sviti dobijeni

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 235
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 Po zhasnuti motoru jeste cca 1s sviti dobijeni

Příspěvek od kubavlc »

Ahoj, menil jsem baterku, neb moje se odebrala do vecnych lovist (celkem zniceho nic-byla ale stara).Koupil jsem novou a zaregistroval jsem zajimavou vec.Po vypnuti motoru sviti dobijeni jeste cca 1-2s (jak kdy).Znaci to neco?Jinak problemy se startovanim nemam-zatim.Zajimalo by mne, zda to neznamena nizsi napeti na baterce, nebo neco podobneho.Jestli se treba nejak pomalu nevybiji.Kuba
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#2 Po zhasnuti motoru jeste cca 1s sviti dobijeni

Příspěvek od Jirrka »

Uplne stejny problem mam taky, ale po víc jak roce se nic nedeje, tak to asi zase tolik neva.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#3 Po zhasnuti motoru jeste cca 1s sviti dobijeni

Příspěvek od Tom85 »

Nevím, ale asi to není nic zvláštního vzhledem ke konstrukci obvodu kde je kontrolka v sérii, který se uzavírá přes alternátor, spínačku a startér může při vypnutí motor nastat stav, kdy se alternátor zastavuje a nedobíjí již v požadovaném rozsahu. Tudíž dojde k rozsvícení kontrolky.

Řekl bych tedy, že to je standardní stav - mně to dělá taky.

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 235
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#4 Po zhasnuti motoru jeste cca 1s sviti dobijeni

Příspěvek od kubavlc »

Je to tak, sledoval jsem to a dokud se alternator dotaci, kontrolka se rozsviti....takze v pohode
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“