Aka S60?
- Autor
- Zpráva
#1 Aka S60?
Zdravim vsetkych. Som na tejto stranke registroany novacik, ale vase prispevky sledujem uz dlhsiu dobu. Vidim ze Takmer vsetci viete o com hovorite a vase prispevky su v skutku zaujmave a motivujuce k dalsej diskusii. Mam otazocku. Zvazujem kupu S60, no neviem sa rozhodnut pre konkretny motor a dalsou nezodpovedanou otazkou je, ci kupit manual alebo automat. Zaujmaju ma S60-ky po roku 2005. Kazda rada ci nazor bude velkym plus. DAKUJEM
_________________
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Lancer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#2 Aka S60?
Jsi zastance rychlejsiho silnejsiho a mene penezite narocneho auta? Pak jdi do benzinu 2.0T pri jeste mensich narocich na opravu se da rict je 2.4i , pak lepsi silnejsi 2.4T 2.5T a moje oblibena a stavajici T5.
pokud najezdis apson 30 000Km za rok a jsi setrilek na paliva pak di do nafty. Nejlepe D5 at to aspon trochu jede. Zase pak co se tyce udrzby je o malinko drazsi, ale zalezi co koupis za kus.
Vybava uz zalezi na tobe.
Kazdopadne doporucuji koupit vuz jedine s radne vedenou historii a servisni knihou. Pred koupi si poradne auto nechat projet od znaleho mechanika, projet to urcite mericem laku, to hodne napovi. V neposledni rade se vyhnout autobazaru.
pokud najezdis apson 30 000Km za rok a jsi setrilek na paliva pak di do nafty. Nejlepe D5 at to aspon trochu jede. Zase pak co se tyce udrzby je o malinko drazsi, ale zalezi co koupis za kus.
Vybava uz zalezi na tobe.
Kazdopadne doporucuji koupit vuz jedine s radne vedenou historii a servisni knihou. Pred koupi si poradne auto nechat projet od znaleho mechanika, projet to urcite mericem laku, to hodne napovi. V neposledni rade se vyhnout autobazaru.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
#3 Aka S60?
Ja urcite premyslam o naftovej verzii, aj ked som poskuloval aj po Bi-fuel. Tu ich je malo avsak svedi maju slusnu ponuku, aj ked za vyssiu cenu.
Este by som chcel poznat tvoj nazor na manual a automat. A je ohrev motora seriova vybava S60?
...a este si neodpustim poslednu otazocku. Preco nie bazar? Mas zlu skusenost? Mne sa obcas nezdaju niektore ceny, ale zdokladovane VIN cislo je dost silny argument. Vdaka za info
Este by som chcel poznat tvoj nazor na manual a automat. A je ohrev motora seriova vybava S60?
...a este si neodpustim poslednu otazocku. Preco nie bazar? Mas zlu skusenost? Mne sa obcas nezdaju niektore ceny, ale zdokladovane VIN cislo je dost silny argument. Vdaka za info
_________________
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Lancer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#4 Aka S60?
Ohřev motoru pokud myslíš nezávislé topení tak sériová výbava není. Buď tam ten hardware nemáš vůbec, obvykle u aut z itálie, a pokud ho tam máš, může buď sloužit jako automatický pomocný ohřev motoru PO nastartování, a nebo nejvyšší meta - může mít možnost naprogramování dvou časů. Pokud to funguje jen jako pomocný přitápěč, tak "časovací" SW stojí cca 11tis a dá se nahrát jen v autorizovaném servise.
A výběr motoru záleží na tom co preferuješ, zda se neštítíš naty a kolik KM najedeš. Já najedu cca 50 tis km ročně a benzínové auto bych s tímhle nájezdem nechtěl, D5 je docela hbitá a běžně najedu na nádrž víc jak 1000km. O to víc mi ale od nafty smrdí ruce Pokud ale najedeš pár kilometrů, ber benzín a naftu neřeš.
A výběr motoru záleží na tom co preferuješ, zda se neštítíš naty a kolik KM najedeš. Já najedu cca 50 tis km ročně a benzínové auto bych s tímhle nájezdem nechtěl, D5 je docela hbitá a běžně najedu na nádrž víc jak 1000km. O to víc mi ale od nafty smrdí ruce Pokud ale najedeš pár kilometrů, ber benzín a naftu neřeš.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
#5 Aka S60?
Co manual vs. automat?
A preco nemozem otvorit tvoje foto?
A preco nemozem otvorit tvoje foto?
_________________
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Lancer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#6 Aka S60?
Nevím proč nemůžeš otevřít moje foto - přímý odkaz http://svedsketanky.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=279
Automat vs. manuál, nemám zkušenost, automat jsem řídil jen jednou, v T5, a popravdě ten výkon mě nenadchnul, nevím jestli je to chyba toho automatu, to by musel říct majitel, já to řídil tak 5 minut
Automat vs. manuál, nemám zkušenost, automat jsem řídil jen jednou, v T5, a popravdě ten výkon mě nenadchnul, nevím jestli je to chyba toho automatu, to by musel říct majitel, já to řídil tak 5 minut
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
#7 Aka S60?
Jestli manuál, nebo automat záleží čistě jen na tobě. Automat bude určitě drašší na údržbu i na případnou opravu , ale pokud se dělá pravidelný servis tak není co řešit. Automat je jistá část komfortu a hodně záleží co od auta očekáváš.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Aka S60?
jestli budeš brát manuál. může se ti stát že někde mezi 200-300tis km budeš dělat setrvačník a k tomu rovnou spojku, když už se v tom hrabeš. investice 20 tis včetně práce, když si dokážeš sehnat díly z venku. Jinak počítej 30-40 tis v závislosti na servisu. V tom vidím jediný náklad spojený s manuální převodovkou, když nepočítám výměnu oleje po nějakejch 200tis km, ale to jsou opravdu drobné.
Automat je poměrně náročnější na výměny oleje, ale zase to pohodlíčko stojí za to a když se o to někdo stará, neměl by být problém s poruchama.
Motor určitě D5, 136kW, protože každej koník dobrej
Automat je poměrně náročnější na výměny oleje, ale zase to pohodlíčko stojí za to a když se o to někdo stará, neměl by být problém s poruchama.
Motor určitě D5, 136kW, protože každej koník dobrej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Aka S60?
to co jsem napsal byla moje zkušenost s D5 120kW
a jinak jsem rád, že zas někdo rozumnej jako patch se ptá až potom, co stráví nějakej čas na foru, za to ti snad i patří dík, protože začínám bejt hotovej z frajerů, co sem nahážou odkazy na různý auta a chtěj podle fotky říct na co si maj dát pozor a přitom ani nemaj jasno co vlastně za auto chtěj a neobtěžujou se něco si pozjišťovat dopředu. Takže takhle by nováčci mohli fungovat a zaručeně se jim dostane hodně odpovědí.
a jinak jsem rád, že zas někdo rozumnej jako patch se ptá až potom, co stráví nějakej čas na foru, za to ti snad i patří dík, protože začínám bejt hotovej z frajerů, co sem nahážou odkazy na různý auta a chtěj podle fotky říct na co si maj dát pozor a přitom ani nemaj jasno co vlastně za auto chtěj a neobtěžujou se něco si pozjišťovat dopředu. Takže takhle by nováčci mohli fungovat a zaručeně se jim dostane hodně odpovědí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#10 Aka S60?
já bych doporučil raděj 120kw je podstatně jednodušší , případně načipovat. Ale v S60 si myslím že tahá jak bejk já s ní v kombajnu nemám problém
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Aka S60?
já s ní taky nemám problém, tahá suprově, ale ono když koupíš T5 tak zase chceš R atd...
asi je pravda, že 120kW bude už tak promáklej, že není co řešit, navíc myslím nemá filtr pevných částic, což může být také plus....teda ne vzhledem ke zdraví a přírodě ale poruchovosti
asi je pravda, že 120kW bude už tak promáklej, že není co řešit, navíc myslím nemá filtr pevných částic, což může být také plus....teda ne vzhledem ke zdraví a přírodě ale poruchovosti
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#12 Aka S60?
120 kW má DPF,závisí to od roku výroby(viď ja), 136 vs 120 kW - na jednej strane viac koníkov,chladenie turba,na druhej menšia náročnosť na kvalitu nafty a 120 kW je dlhšie vo výrobe,tak snáď sú všetky muchy vychytané,do 2005 vrátane chladenie turba chýba,novšie to už majú...
automat vs manuál:som za automat, je to paráda,keď sa niečo pokecá tak to je tiež paráda(€),ale je to japonský Aisin a tie sú celkom v pohode,ja to vidím tak,že manuál je pre mladých a automat pre starších,ktorí si dajú "klobouka" a vychutnávajú si jazdu a krajinu okolo.To neznamená,že s automatom nepodkúrim nejednej ochcávke v tédéíčku ,ktorá by ma chcela oprasiť
automat vs manuál:som za automat, je to paráda,keď sa niečo pokecá tak to je tiež paráda(€),ale je to japonský Aisin a tie sú celkom v pohode,ja to vidím tak,že manuál je pre mladých a automat pre starších,ktorí si dajú "klobouka" a vychutnávajú si jazdu a krajinu okolo.To neznamená,že s automatom nepodkúrim nejednej ochcávke v tédéíčku ,ktorá by ma chcela oprasiť
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#13 Aka S60?
S těmi náklady na opravu to už dneska taky není tak jednoduché. Spojka se mění vždy komplet. Tzn. ložisko s integrovanou hydraulikou, přítlačný talíř s anti-hop, spojková lamela a dvouhmotový setrvačník. Zjisti si ceny těch dílů, přičti práci, která s tím je (a je jí hodně) a počítej s tím, že při vyndávání agregátů se s takovouto opravou prakticky vždy ještě něco sveze - nějaký silentblok, hadice a podobně. Pak to porovnej s opravou automatu. Mimochodem nejlevnější KVALITNÍ materiál na spojku je originál od Volva. A to dokonce i v českých cenách. My máme pak zdroj ještě lepší. Ale to není odrazování od manuálu. Sám ho mám radši, i když teď jezdím s automatem a má to své výhody. Jen uvedení některých souvislostí. Ano dříve platilo automat = potenciálně drahá oprava, ale pohodlí, manuál = téměř bezporuchový provoz a spojka spotřebák. U aut po roce 99 už to není tak úplně pravda. Kolegové konstruktéři si na nás umí vždy něco zajímavého, ale zbytečného vymyslet.PecaTu píše:Jestli manuál, nebo automat záleží čistě jen na tobě. Automat bude určitě drašší na údržbu i na případnou opravu , ale pokud se dělá pravidelný servis tak není co řešit. Automat je jistá část komfortu a hodně záleží co od auta očekáváš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#14 Aka S60?
No spojkova sada bez loziska stoji cca 16 000Kc original. Lozisko je kolem 8000Kc a setrvak 32 000Kc. Je to ranec. Da se sehnat trea z elitu za lepsi penize.
Ale zase je na 200-300 000Km vystarano. Za to nevim kdyz se podela automat jaka castka to je. Ja jsem automat nikdy nemel. Me vyhovuje manual a pekne si tam ty rychlosti solit kdy chci. Za to dnesni automaty urco maji i sekvencni razeni, kdy vlastne prdnes rychlost taky sam kdy chces. Ale ja se bojim toho aby jsme si nezvyknul moc na 2pedaly a pak mel problem se 3ma Jinak jednou se me stalo kdyz sem ridil automat, ze sem v zapalu rizeni, jakozto spojku pekne seslapnul brzdu tady je videt verny manualnik, kde jsem proste nevim proc, si myslel ze mam 3pedaly a oni ejhle byly dva no. Ale to byla asi nahoda, nevim jestli se to nekomu stalo, proste ja ridil jenom manual a pak jsem zkousel automat a stalo se to.
Ale zase je na 200-300 000Km vystarano. Za to nevim kdyz se podela automat jaka castka to je. Ja jsem automat nikdy nemel. Me vyhovuje manual a pekne si tam ty rychlosti solit kdy chci. Za to dnesni automaty urco maji i sekvencni razeni, kdy vlastne prdnes rychlost taky sam kdy chces. Ale ja se bojim toho aby jsme si nezvyknul moc na 2pedaly a pak mel problem se 3ma Jinak jednou se me stalo kdyz sem ridil automat, ze sem v zapalu rizeni, jakozto spojku pekne seslapnul brzdu tady je videt verny manualnik, kde jsem proste nevim proc, si myslel ze mam 3pedaly a oni ejhle byly dva no. Ale to byla asi nahoda, nevim jestli se to nekomu stalo, proste ja ridil jenom manual a pak jsem zkousel automat a stalo se to.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 137
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
#15 Aka S60?
rekl bych, ze se to stava lidem s manualem casto, ze zabrzdi dvounoz a obesi zbytek posadky na pasech. Mam automat a problem s presednutim do tri pedaloveho auta nemam. Jen mi prijde, ze mam najednou plne ruce razeni, ale tak hrozne to neni, oboji ma neco do sebe, automat pro me znamena vetsi pohodli a zpravidla tissi jizdu vzhledem k tomu, ze tam kazdou chvili kopne petku.. Co se opravy automatu tyka, tak ja uz kasicce rikal, ze az to prijde, tak at pocita cca s 50tis Kc plus neco malo navic, ale pravdou je, ze se na to netesim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#16 Aka S60?
A za kolik se pohybují automaty z rozborek?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#17 Aka S60?
za moc ne, ale tam mas prd zaruku ze nekoupis stejne pred smrti jak byl tvuj..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#18 Aka S60?
Nemystifikuj, ty ceny už dáááávno neplatíjogin3 píše:No spojkova sada bez loziska stoji cca 16 000Kc original. Lozisko je kolem 8000Kc a setrvak 32 000Kc. Je to ranec.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#19 Aka S60?
No ja bral ceny z elitu a neco malo sem na to soupnul nahoru na origo. Nechce se me to ted hledat v katalogu, ale myslim ze nebudu daleko od pravdy. S60 spojka je jeste porad ranec draha.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1657
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#20 Aka S60?
to bude ta chyba...např. setrvák z elitu na D5 je 30.000,- , originál ve volvu 20.000,- nesmysl ale je to tak...Komplet spojku na D5 jsem kupoval asi za 11...ale nevím co to bylo zač...jogin3 píše:No ja bral ceny z elitu a neco malo sem na to soupnul nahoru na origo. Nechce se me to ted hledat v katalogu, ale myslim ze nebudu daleko od pravdy. S60 spojka je jeste porad ranec draha.
L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Aka S60?
mě se kompletní akce na D5 i s prací povedla za 20tis Kč. kupoval jsem v cizině a všechno LuK, samozřejmě nové se zárukou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#22 Aka S60?
Coece je to tak chyba, ale az bude vic casu. Tak si sednu a dle katalogu jsi najdu svoji sadu. sem na to moc zvedavej
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
#23 Aka S60?
Co poviete na model S60 96kw, automat? Spotreba a vykon pri tejto motorizacii?
Napr. http://www.autovia.sk/autobazar/volvo-s60-2-4-d-momentum-759323
alebo radsej 120kw a manual http://www.autovia.sk/autobazar/volvo-s60-2-4-d-momentum-729540
Napr. http://www.autovia.sk/autobazar/volvo-s60-2-4-d-momentum-759323
alebo radsej 120kw a manual http://www.autovia.sk/autobazar/volvo-s60-2-4-d-momentum-729540
_________________
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Lancer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#24 Aka S60?
A co něco trochu levnějšího, ale zas tady odsud z fóra (myslím, že by mohla být jistota kvalitního zacházení a ještě ti zústane něco v kapse na opravy): https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=20662&start=0
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#25 Aka S60?
Tahle se me moc libi. Sedacky jsou super, ta kuze s tou latkou je vyborna mam to i ted.
Jinak D5 je to slusny motor. Na me trochu slaby, ale pokud chces usetrit na palivu , tak je to sviznejsi motor s dobrou spotrebou. Cena na to jaky je to rok a vybava je dobra. Takze pokud mas penize. Ja by jsem se toho rozhodne nebal. Jenom pocitej stim, ze D ma trochu vetsi naklady nez benzin, ale pokud bylo o auto pecovano. Rekl by jsem , ze naky velke opravy by byt nemeli. Ale i tak klasicka udrzba, vymena oleje, filtrů, rozvodu apod. vyjde o malinko draz. Ale tohle jsou spotrebni veci, takze stim se musi jako zacatecnicka investice do auta pocitat.
Preju dobrou ruku pri koupi.
Jinak D5 je to slusny motor. Na me trochu slaby, ale pokud chces usetrit na palivu , tak je to sviznejsi motor s dobrou spotrebou. Cena na to jaky je to rok a vybava je dobra. Takze pokud mas penize. Ja by jsem se toho rozhodne nebal. Jenom pocitej stim, ze D ma trochu vetsi naklady nez benzin, ale pokud bylo o auto pecovano. Rekl by jsem , ze naky velke opravy by byt nemeli. Ale i tak klasicka udrzba, vymena oleje, filtrů, rozvodu apod. vyjde o malinko draz. Ale tohle jsou spotrebni veci, takze stim se musi jako zacatecnicka investice do auta pocitat.
Preju dobrou ruku pri koupi.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 304 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Humplis
-
- 10 Odpovědi
- 2071 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Schweppes
-
- 7 Odpovědi
- 219 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lakio
-
- 56 Odpovědi
- 7085 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cronicle
-
- 1 Odpovědi
- 532 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky