kolísání otáček 760

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
zoid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

kolísání otáček 760

Příspěvek od zoid »

hledám hledám radu či pomoc...
Motor jde bez problému nastartovat, na neutrálu nemá problém s otáčkama, vrčí jak novej. Ale v momentě pokusu o rozjezd jdou otáčky okamžitě dolů a je absolutně bez výkonu. po sérii měnení, odpojování, připojování, přemosťování atd. je výsledek nula. Zbývá už jenom pokusit se vyměnit jednotku, kterou ale nikdo v okolí nemá. Jedná se o malý druhý počítač, který řídí zapalování. Tímto bych poprosil zdejší fooristy, jestli někdo takovou krabičku má (viz foto), aby mi jí zapůjčil, případně prodal. Nejsem si jist, jestli je opravdu chybka v této krabici, ale jinak už opravdu nevím.... Auto rád odtáhnu kamkoliv ke komukoliv kdo ho zachrání
Volvo 760, motor B230FT, 134kW, 1984 (asi)

tel.: 603536306
upsport@seznam.cz
icq: 353427980
volvo1.jpg
volvo2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

kolísání otáček 760

Příspěvek od tomasss »

Mas na osciloskopu zmereny ze ti pri rozjezdu zacne davat spatnou jiskru?
Jinak ja bejt na tvym miste a mit podezreni na tu jednotku, tak to aspon rozeberu, prohlidnu a komplet preletuju...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

zoid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

kolísání otáček 760

Příspěvek od zoid »

tomasss píše:Mas na osciloskopu zmereny ze ti pri rozjezdu zacne davat spatnou jiskru?
Jinak ja bejt na tvym miste a mit podezreni na tu jednotku, tak to aspon rozeberu, prohlidnu a komplet preletuju...
Jednotka pravděpodobně dostala ránu. Svez se nepochopitelně svazek kabelů na vejfuk, a vše se speklo do jednoho nerozebratelnýho slepence, tam to asi šluslo do jednotky. Kabely jsou opraveny, ale přišel problém s kolísáním otáček a ztráty výkonu. někde je problém a netuším kde...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

kolísání otáček 760

Příspěvek od tomasss »

Je na tom bosch cislo? Neco jako 0280.......
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

zoid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

kolísání otáček 760

Příspěvek od zoid »

tomasss píše:Je na tom bosch cislo? Neco jako 0280.......
Jen to co je na fotce

Volvo
1346329
1033
Sweden
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 740
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

kolísání otáček 760

Příspěvek od HonzaA »

Zatím tady ještě nepadla oprava prvního příspěvku, ale je to B230ET, nikoli FT.....
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

kolísání otáček 760

Příspěvek od tomasss »

zoid píše:Jednotka pravděpodobně dostala ránu.
Mozna Sergej by to vedel opravit... :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1793
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

kolísání otáček 760

Příspěvek od standa »

Zoide, výměna jednotky přichází do úvahy až po sérii měření, které ještě nebyly provedeny - zvlášť, když ji nemáš :) . Navíc je ještě jedna krabice, daleko chytřejší, v kabině.

Co se stane, když při volnoběhu teplého motoru velmi prudce dupneš na plyn? Vynechávání, neochota jít do otáček, střílení do sání,...?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Fery
Offline
Příspěvky: 274
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

kolísání otáček 760

Příspěvek od Fery »

Jinak ET má samostatnou řídící jednotku pro otáčky volnoběhu. Je to černá krabice na levém podběhu u řidiče(nad strunou otevírání kapoty) a má dva 8-pinový konektory. Jestli je vadná, tak ji v Česku neseženeš, jedině na severu. To co máš za baterkou, je jen blok řízení zapalování. Mám to samý auto ...

GDPR_user

kolísání otáček 760

Příspěvek od GDPR_user »

Jak se auto chová,když mu odpojíš váhu vzduchu??

zoid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

kolísání otáček 760

Příspěvek od zoid »

standa píše:Co se stane, když při volnoběhu teplého motoru velmi prudce dupneš na plyn? Vynechávání, neochota jít do otáček, střílení do sání,...?
Při teplém motoru se to zbírá velice svižně, žádný problém, krásný zvuk...ale...při pokusu o rozhejbání stroje vpřed nastává zlom, otáčky padaj, občas to střelí do sání, nejede to, výkon je směšný. Když už jsou otáčky takřka na chcípnutí a mám již opět neutrál, nastává opět zlom a na volnoběh motor běží jako by se nic nestalo. co je tam kde za čidlo, které by toto mohlo způsobovat?
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

zoid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

kolísání otáček 760

Příspěvek od zoid »

martinopel píše:Jak se auto chová,když mu odpojíš váhu vzduchu??
Stejně, žádná změna
Odpojovalo a připojovalo se kde co, ale bez výsledku, problém přetrvává
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

kolísání otáček 760

Příspěvek od tomasss »

zoid píše:
martinopel píše:Jak se auto chová,když mu odpojíš váhu vzduchu??
Stejně, žádná změna
tomasss píše:
dali píše:Když váhu vzduchu odpojím, žádná změna.
To je ale trochu divny ne? Pokud je vaha ok, tak by po odpojeni melo dojit ke zhorseni kultury chodu motoru...

:D :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 740
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

kolísání otáček 760

Příspěvek od HonzaA »

Jestli máš na ETčku váhu zvduchu, mohlo by být špatně třeba tohle :ROFL:
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé