benzin motory bez turba V70I

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od hajnej »

čus. hledal jsem a nějak nemohl najít tak prosím o komentář k benzinovým motorům bez turba, které se dávaly do V70I. Konkrétně 2,4 a 2,5 jsou zde i odlišné výkonové varianty. Jde mi o to, jaký motor vzhledem ke spolehlivosti a kvalitě si vybrat (případně i spotřebě, ale ta bude předpokládám zhruba stejná).
Díky případně i za odkaz do nějakého topicu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od hajnej »

fakt nikdo?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od lucki »

no ja mam 2,435 l. vykon 125 kw. a podla toho co som sa bavil tak je to jednoduchy 20 vetil. a pokial ho nemalo nejake prasa tak vela vydrzi. bohuzial je trosku lenivy, treba ho vytacat, ale potom slape. pri stalej rychlosti okolo 120kmph, si vypyta tych 7,5 az 8l.

2,5ka je sa mi zda len 10V.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od hroch32 »

Koukni na wiki, tam je soupis motorů: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70
A spoustu informací najdeš ve starých příspěvcích, fakt je jich tu poměrně hodně. Většinou platí pro V70I to samé, co pro 850 – jsou to skoro stejná auta. Jsou tam ale i nějaké rozdíly.

Atmosféry x turba, 2.0 x 2.3 x 2.5 – všechno jsou to víceméně stejné motory, respektive jsou odvozené od jednoho základu. Atmosférické verse jsou spolehlivější díky tomu, že jim chybí turbo, takže je míň věcí, co se může pohnojit. Zasejc turba o poznání líp jezdí :) Pokud nebyl předchozí majitel ma*or nebo škudlil, jsou to obecně docela spolehlivé motory. Všechny žerou při klidné jízdě +- stejně (teda aspoň to tvrdí ti, co mají turbo... ale třeba chtějí v jen duchu sami sebe přesvědčit, že nebyl důvod, proč nejít do silnější varianty :twisted: ). Pokud se osolí, tak samozřejmě turbo žere i trávu kolem silnice ;-)
lucki píše:...2,5ka je sa mi zda len 10V.
Nee, je 20V i 10V, závisí na tom výkon – 125kW a 106kW. Až motor, který se označen 2.4 měl vždycky 20V a výkon se lišil díky ECU (tuším).
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od hajnej »

díky. wikinu jsem už projel. o starý příspěvky jsem se snažil, ale je to křížová výprava....takže po několika stránkách jsem to musel vzdát....
to turbo mě holt straší no...jdu po spolehlivosti...teda poohlížím se :oops:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od lucki »

hayney píše:díky. wikinu jsem už projel. o starý příspěvky jsem se snažil, ale je to křížová výprava....takže po několika stránkách jsem to musel vzdát....
to turbo mě holt straší no...jdu po spolehlivosti...teda poohlížím se :oops:
zalezi na co to chces. pokial na jazdu 130 po dialnici, tak turbo nepotrebujes. pokial na okresky, kde treba aj obiehat, tak to turbo (a zvlast do nalozenej v70) je celkom vhodna vec. co sa tyka poruchovosti, tak to fakt zalezi na predchadzajucom majitelovi. poznam ludi co maju turbo na aute dlhsie ako ventily a stale v dobrom stave.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od ..::Philip::.. »

hayney píše:díky. wikinu jsem už projel. o starý příspěvky jsem se snažil, ale je to křížová výprava....takže po několika stránkách jsem to musel vzdát....
to turbo mě holt straší no...jdu po spolehlivosti...teda poohlížím se :oops:
turbo neni takova polozka. horsi by byly vstriky na D5, ale i tomu se da predejit kvalitni naftou. ve firme mame na common railu jiz 330tis km na ceskou naftu a menel se jeden vstrik z vrakace.
dalsi auta maji od 150 do 335tis km a take bez problemu. na zadnem jeste nebylo delane turbo.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od hroch32 »

hayney píše:... starý příspěvky jsem se snažil, ale je to křížová výprava....takže po několika stránkách jsem to musel vzdát....
Njn, máš pravdu, chtělo by to nějak hodit do jednoho tématu, ale to je prakticky neproveditelné. Ale dost pokupě toho najdeš v článku na stránkách Volvoklubu.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

selap
Offline
Příspěvky: 1302
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od selap »

Spolehlivost nadevše,to chápu,ale proč je tu takový strach turba...za tu dobu co to tu sleduju se turba řeší spíš v teoretické rovině,opravdu hyn jich bylo malo a u ropáka se tu snad žádný neřešilo,nebo mi to uniklo.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od hajnej »

je pravda, že kolaps turba jsem tady ještě neregistroval
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

selap
Offline
Příspěvky: 1302
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od selap »

hayney píše:je pravda, že kolaps turba jsem tady ještě neregistroval
jeden jo,derekovi odešlo,ale i tak.......jedno na to množství aut zde a to nikdo přesně nevi kolik mělo nalítáno.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od David Patočka »

Když Volvo a benzína,tak s turbem.Měl jsem V 70 II 2.4 bez turba,a byl jsem nešťastnej.Spráská tě i 1.6 Felicie,navíc jsem měl průměrnou spotřebu 9,5 a to většinou okresky do práce,občas dálnice.Kamarád má 2.5 T a průměr stejnej.Ovšem když on chce předjet kamion,tak se nemusí modlit aby to vyšlo,zatímco já jsem musel čekat na půl kilometrovou rovinu a včas podřadit.Samozřejmě to chce se svézt v T5,nebo R a už nic jinýho chtít nebudeš,ale tam to padá teda po kýblech,když chceš letět.
Jinak turba jsou u benzínů ve Volvu asi dobrý,alespoň jsem tady o tom nic zásadního nenašel,i po 300 000km furt pracují,ale pak to už žere více olej.Jinak kompletní repase turba v našich končinách se dá pořídit za 8000.-se zárukou,a to mi tam zůstal původní jen ten obal,vše ostatní je nové a profesionálně vyvážené.
Takže je to na tobě,přeji hodně štěstí při výběru.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od hroch32 »

David Patočka píše:Když Volvo a benzína,tak s turbem.Měl jsem V 70 II 2.4 bez turba,a byl jsem nešťastnej.Spráská tě i 1.6 Felicie,navíc jsem měl průměrnou spotřebu 9,5 a to většinou okresky do práce,občas dálnice.Kamarád má 2.5 T a průměr stejnej.Ovšem když on chce předjet kamion,tak se nemusí modlit aby to vyšlo,zatímco já jsem musel čekat na půl kilometrovou rovinu a včas podřadit.Samozřejmě to chce se svézt v T5,nebo R a už nic jinýho chtít nebudeš,ale tam to padá teda po kýblech,když chceš letět....
Jenže 850 s 2.5 20V se 125kW jede ouuuuplně jinak než V70II 2.4 20V se 125kW. A to tak že podstatně líp a asi i s nižší spotřebou. Jednak je to auto o poznání lehčí, druhak je ten motor jinak naladěnej (asi kvůli emisím). Musí se samozřejmě víc řadit, bo motor má rád vyšší otáčky. Ale že by mě spráskala Felície? To se mi stalo jednou. A podle toho, jak mu to jelo, tam měl asi 1.8T 8) Rozhodně na předjetí kamionu nepotřebuju půl kilometru.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od David Patočka »

Yo,možný to je,ale turbo,je holt turbo.Svezl jsem se v 850 R a to je auto jak má být.Pokud jedeš v klidu s rodinkou,tak do 10 l /100 ,ale pokud tě někdo provokuje,tak mu ta hranatá krabice ukáže záda,že si nestihne přečíst značku :ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

mates
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 373
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

benzin motory bez turba V70I

Příspěvek od mates »

selap píše:
hayney píše:je pravda, že kolaps turba jsem tady ještě neregistroval
jeden jo,derekovi odešlo,ale i tak.......jedno na to množství aut zde a to nikdo přesně nevi kolik mělo nalítáno.
Derekovi sice turbo odešlo, ale taky si nedávno "vyblikal", že má jeho autí najeto 430 tis. km! (tedy stočeno cca. 200 tis. km). Myslím, že při tomto počtu km na to už to turbí mělo i nárok (a to nemluvě o tom, kolik lidí mělo auto před ním a jak se o to starali...). Tož tak..
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé