čus. hledal jsem a nějak nemohl najít tak prosím o komentář k benzinovým motorům bez turba, které se dávaly do V70I. Konkrétně 2,4 a 2,5 jsou zde i odlišné výkonové varianty. Jde mi o to, jaký motor vzhledem ke spolehlivosti a kvalitě si vybrat (případně i spotřebě, ale ta bude předpokládám zhruba stejná).
Díky případně i za odkaz do nějakého topicu.
benzin motory bez turba V70I
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
benzin motory bez turba V70I
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
benzin motory bez turba V70I
fakt nikdo?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
benzin motory bez turba V70I
no ja mam 2,435 l. vykon 125 kw. a podla toho co som sa bavil tak je to jednoduchy 20 vetil. a pokial ho nemalo nejake prasa tak vela vydrzi. bohuzial je trosku lenivy, treba ho vytacat, ale potom slape. pri stalej rychlosti okolo 120kmph, si vypyta tych 7,5 az 8l.
2,5ka je sa mi zda len 10V.
2,5ka je sa mi zda len 10V.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 767
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
benzin motory bez turba V70I
Koukni na wiki, tam je soupis motorů: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70
A spoustu informací najdeš ve starých příspěvcích, fakt je jich tu poměrně hodně. Většinou platí pro V70I to samé, co pro 850 – jsou to skoro stejná auta. Jsou tam ale i nějaké rozdíly.
Atmosféry x turba, 2.0 x 2.3 x 2.5 – všechno jsou to víceméně stejné motory, respektive jsou odvozené od jednoho základu. Atmosférické verse jsou spolehlivější díky tomu, že jim chybí turbo, takže je míň věcí, co se může pohnojit. Zasejc turba o poznání líp jezdí
Pokud nebyl předchozí majitel ma*or nebo škudlil, jsou to obecně docela spolehlivé motory. Všechny žerou při klidné jízdě +- stejně (teda aspoň to tvrdí ti, co mají turbo... ale třeba chtějí v jen duchu sami sebe přesvědčit, že nebyl důvod, proč nejít do silnější varianty
). Pokud se osolí, tak samozřejmě turbo žere i trávu kolem silnice 
A spoustu informací najdeš ve starých příspěvcích, fakt je jich tu poměrně hodně. Většinou platí pro V70I to samé, co pro 850 – jsou to skoro stejná auta. Jsou tam ale i nějaké rozdíly.
Atmosféry x turba, 2.0 x 2.3 x 2.5 – všechno jsou to víceméně stejné motory, respektive jsou odvozené od jednoho základu. Atmosférické verse jsou spolehlivější díky tomu, že jim chybí turbo, takže je míň věcí, co se může pohnojit. Zasejc turba o poznání líp jezdí



Nee, je 20V i 10V, závisí na tom výkon – 125kW a 106kW. Až motor, který se označen 2.4 měl vždycky 20V a výkon se lišil díky ECU (tuším).lucki píše:...2,5ka je sa mi zda len 10V.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
benzin motory bez turba V70I
díky. wikinu jsem už projel. o starý příspěvky jsem se snažil, ale je to křížová výprava....takže po několika stránkách jsem to musel vzdát....
to turbo mě holt straší no...jdu po spolehlivosti...teda poohlížím se
to turbo mě holt straší no...jdu po spolehlivosti...teda poohlížím se

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
benzin motory bez turba V70I
zalezi na co to chces. pokial na jazdu 130 po dialnici, tak turbo nepotrebujes. pokial na okresky, kde treba aj obiehat, tak to turbo (a zvlast do nalozenej v70) je celkom vhodna vec. co sa tyka poruchovosti, tak to fakt zalezi na predchadzajucom majitelovi. poznam ludi co maju turbo na aute dlhsie ako ventily a stale v dobrom stave.hayney píše:díky. wikinu jsem už projel. o starý příspěvky jsem se snažil, ale je to křížová výprava....takže po několika stránkách jsem to musel vzdát....
to turbo mě holt straší no...jdu po spolehlivosti...teda poohlížím se
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
benzin motory bez turba V70I
turbo neni takova polozka. horsi by byly vstriky na D5, ale i tomu se da predejit kvalitni naftou. ve firme mame na common railu jiz 330tis km na ceskou naftu a menel se jeden vstrik z vrakace.hayney píše:díky. wikinu jsem už projel. o starý příspěvky jsem se snažil, ale je to křížová výprava....takže po několika stránkách jsem to musel vzdát....
to turbo mě holt straší no...jdu po spolehlivosti...teda poohlížím se
dalsi auta maji od 150 do 335tis km a take bez problemu. na zadnem jeste nebylo delane turbo.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 767
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
benzin motory bez turba V70I
Njn, máš pravdu, chtělo by to nějak hodit do jednoho tématu, ale to je prakticky neproveditelné. Ale dost pokupě toho najdeš v článku na stránkách Volvoklubu.hayney píše:... starý příspěvky jsem se snažil, ale je to křížová výprava....takže po několika stránkách jsem to musel vzdát....
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
benzin motory bez turba V70I
Spolehlivost nadevše,to chápu,ale proč je tu takový strach turba...za tu dobu co to tu sleduju se turba řeší spíš v teoretické rovině,opravdu hyn jich bylo malo a u ropáka se tu snad žádný neřešilo,nebo mi to uniklo.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
benzin motory bez turba V70I
je pravda, že kolaps turba jsem tady ještě neregistroval
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
benzin motory bez turba V70I
jeden jo,derekovi odešlo,ale i tak.......jedno na to množství aut zde a to nikdo přesně nevi kolik mělo nalítáno.hayney píše:je pravda, že kolaps turba jsem tady ještě neregistroval
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
benzin motory bez turba V70I
Když Volvo a benzína,tak s turbem.Měl jsem V 70 II 2.4 bez turba,a byl jsem nešťastnej.Spráská tě i 1.6 Felicie,navíc jsem měl průměrnou spotřebu 9,5 a to většinou okresky do práce,občas dálnice.Kamarád má 2.5 T a průměr stejnej.Ovšem když on chce předjet kamion,tak se nemusí modlit aby to vyšlo,zatímco já jsem musel čekat na půl kilometrovou rovinu a včas podřadit.Samozřejmě to chce se svézt v T5,nebo R a už nic jinýho chtít nebudeš,ale tam to padá teda po kýblech,když chceš letět.
Jinak turba jsou u benzínů ve Volvu asi dobrý,alespoň jsem tady o tom nic zásadního nenašel,i po 300 000km furt pracují,ale pak to už žere více olej.Jinak kompletní repase turba v našich končinách se dá pořídit za 8000.-se zárukou,a to mi tam zůstal původní jen ten obal,vše ostatní je nové a profesionálně vyvážené.
Takže je to na tobě,přeji hodně štěstí při výběru.
Jinak turba jsou u benzínů ve Volvu asi dobrý,alespoň jsem tady o tom nic zásadního nenašel,i po 300 000km furt pracují,ale pak to už žere více olej.Jinak kompletní repase turba v našich končinách se dá pořídit za 8000.-se zárukou,a to mi tam zůstal původní jen ten obal,vše ostatní je nové a profesionálně vyvážené.
Takže je to na tobě,přeji hodně štěstí při výběru.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 767
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
benzin motory bez turba V70I
Jenže 850 s 2.5 20V se 125kW jede ouuuuplně jinak než V70II 2.4 20V se 125kW. A to tak že podstatně líp a asi i s nižší spotřebou. Jednak je to auto o poznání lehčí, druhak je ten motor jinak naladěnej (asi kvůli emisím). Musí se samozřejmě víc řadit, bo motor má rád vyšší otáčky. Ale že by mě spráskala Felície? To se mi stalo jednou. A podle toho, jak mu to jelo, tam měl asi 1.8TDavid Patočka píše:Když Volvo a benzína,tak s turbem.Měl jsem V 70 II 2.4 bez turba,a byl jsem nešťastnej.Spráská tě i 1.6 Felicie,navíc jsem měl průměrnou spotřebu 9,5 a to většinou okresky do práce,občas dálnice.Kamarád má 2.5 T a průměr stejnej.Ovšem když on chce předjet kamion,tak se nemusí modlit aby to vyšlo,zatímco já jsem musel čekat na půl kilometrovou rovinu a včas podřadit.Samozřejmě to chce se svézt v T5,nebo R a už nic jinýho chtít nebudeš,ale tam to padá teda po kýblech,když chceš letět....

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
benzin motory bez turba V70I
Yo,možný to je,ale turbo,je holt turbo.Svezl jsem se v 850 R a to je auto jak má být.Pokud jedeš v klidu s rodinkou,tak do 10 l /100 ,ale pokud tě někdo provokuje,tak mu ta hranatá krabice ukáže záda,že si nestihne přečíst značku




_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 373
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
benzin motory bez turba V70I
Derekovi sice turbo odešlo, ale taky si nedávno "vyblikal", že má jeho autí najeto 430 tis. km! (tedy stočeno cca. 200 tis. km). Myslím, že při tomto počtu km na to už to turbí mělo i nárok (a to nemluvě o tom, kolik lidí mělo auto před ním a jak se o to starali...). Tož tak..selap píše:jeden jo,derekovi odešlo,ale i tak.......jedno na to množství aut zde a to nikdo přesně nevi kolik mělo nalítáno.hayney píše:je pravda, že kolaps turba jsem tady ještě neregistroval
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé