Dobry den, stojim pred porizovanim auta a nejradeji bych koupil Volvo 850 kombi, muzete prosim poradit a pomoci zvazit pro a proti co se tyce dieselovych a benzinovych motoru (s hotovou ci planovanou prestavbou na LPG)?
Rocne najezdim tak v rozmezi 5-10.000km
Tez by me zajimalo do kolika najetych tkm jsou ktere motory jeste bratelne s vyhlidkou alespon na 2, 3 roky provozu (ted jsem napr. objevil krasny kus s 320.000, coz nevim, zda me uz ma spis odradit nebo je to treba uplne v pohode)
preferuji manual pred automatem, pokud to ma eventuelne co docineni s celkovym stavem ojeteho vozu
pocitam s cenou tak do 50.000,-
Dekuji mnohokrat
850 kombi v dieselu ci benzinu?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: citroen cx 20
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
850 kombi v dieselu ci benzinu?
Jednoznačně benzín 2.4 20V 125kW a máš hotovo. Na LPG kašli pokud nebude již v autě, ale spíš bych raději perfektní auto ( resp. perfektní stav ) a zvýšené náklady na provoz, které se ale v případě 5 - 10t km ročně výrazněji nepromítnou. Když koupíš 2.5TDI rozhodně také nešlápneš vedle, ale myslím že v Tvém případě je benzín víceméně jasná volba.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
850 kombi v dieselu ci benzinu?
presne tak. jedine atmosfericky benzin.
5tis rocne, jak to lidi delate, to ujedu za mesic
5tis rocne, jak to lidi delate, to ujedu za mesic

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: citroen cx 20
850 kombi v dieselu ci benzinu?
Diky moc za rady, v soucasne dobe mam moznost poridit Volvo 850 2.5-20V s LPG z Nemecka, rok vyroby 94, najeto 334.000km, je to tedy pravdepodobne nejlepsi volba, mohu vas jeste pozadat, zda se u techto modelu vyskytuji nejake castejsi zavady na ktere si dat pozor? dekuji
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: citroen cx 20
850 kombi v dieselu ci benzinu?
tez moznost 850TDI najeto 330.000km z roku 96 

-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
850 kombi v dieselu ci benzinu?
myslím že TDI jsou při tvým nájezdu akorát zbytečný potencionální problémy navíc...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
850 kombi v dieselu ci benzinu?
přesně tak. ber benzín
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 767
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
850 kombi v dieselu ci benzinu?
Při tomhle nájezdu fakt radši benzín. Pokud bude mít LPG, budeš jezdit za míň než diesel. Jenom s tou nevýhodou, že nebudeš moct parkovat v podzemních garážích.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
850 kombi v dieselu ci benzinu?
sem viděl nějakou reportáž, kde říkali, že tenhle zákaz prý snad zruší....od novýho roku? nevím jestli to nebude mít nějaký omezení..hroch32 píše:Při tomhle nájezdu fakt radši benzín. Pokud bude mít LPG, budeš jezdit za míň než diesel. Jenom s tou nevýhodou, že nebudeš moct parkovat v podzemních garážích.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 739
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
850 kombi v dieselu ci benzinu?
Zajímaly by mě podrobnější informace, příliš tomu zrušení zákazu nevěřím. Jinak jednoznačně benzín, vždyť ty diesely už jsou většinou výrazně odježděné a při Tvém nájezdu stejně postrádají smysl.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 767
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
850 kombi v dieselu ci benzinu?
S tím LPG si hlavně nejsem jistý, jestli to není i záležitost provozovatele té garáže. Takže je klidně také možné, že sice to bude povoleno celkově, ale jednotlivé garáže to budou zakazovat individuálně.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
850 kombi v dieselu ci benzinu?
Taky si u lpg zkontroluj platnost tlakové zkoušky,aby jsi nebyl překvapen nutností hned investovat do nové nádrže.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
850 kombi v dieselu ci benzinu?
Obecně řečeno, zákaz parkování v garage s LPG je pouze tady v Čr. Ostatní státy to už tak nemají...osobně vím, že třeba v Anglii to není vůbec žádný problém.
Zde v Čr se ohánějí odvětráváním garáží, LPG je těžší než vzduch a proto kdyby náhodou unikal tak je průšvih. Jenomže každá garáž ( podzemky atp. ) má nucené odvětrávání kvůli výfukovým splodinám, takže tady v Čr to máme jenom jako bonus za to, že lidi co to teď řídí pamatují kdy se jezdilo se 120 na propanbutanovou bombu ze sporáku, dávkovalo se to sklepanou trubičkou přímo do karburátoru přičemž se nesmělo motoru ubrat ( nesměl mít menší nároky na palivo než stihla dodávat trubička ), protože pak to občas bouchlo. Tak to je, to je naše minulost a té se jen tak nezbavíme, bohužel. Jinak to nebezpečné není.
Zde v Čr se ohánějí odvětráváním garáží, LPG je těžší než vzduch a proto kdyby náhodou unikal tak je průšvih. Jenomže každá garáž ( podzemky atp. ) má nucené odvětrávání kvůli výfukovým splodinám, takže tady v Čr to máme jenom jako bonus za to, že lidi co to teď řídí pamatují kdy se jezdilo se 120 na propanbutanovou bombu ze sporáku, dávkovalo se to sklepanou trubičkou přímo do karburátoru přičemž se nesmělo motoru ubrat ( nesměl mít menší nároky na palivo než stihla dodávat trubička ), protože pak to občas bouchlo. Tak to je, to je naše minulost a té se jen tak nezbavíme, bohužel. Jinak to nebezpečné není.
_________________
V60 D4
V60 D4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé