v 850 sedanu mám mokro v kufru. Zkontroloval jsem všechny odtoky, hadičky a kanálky, vše je ok.
Viníkem je guma která je po obvodu nakládacího otvoru a těsní víko kufru, mezi gumou a víkem vzlíná tekutina, uvnitř kondenzuje a dělají se kapky. Guma je na omak normální, není spuchřelá, nemá díry ani praskliny. Když otevřu víko, tak vidím mokrej lem na plechu v místech doteku s gumou.
Mám mokrý celý tapec kufru, zespodu orosený celý plechový dekl za zadními sedačkami a smrdí to jak hadr na podlahu, zatím kupodivu nekvete mechem ale i tak jsem z toho taknějak roztrpčelej.
Zatím jsem vyndal tapec a vypral jej ve vaně, ale potřebuji trvalé řešení. Poraďte, co s tím.
vzlínaní vody kolem gumených těsnění
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#1 vzlínaní vody kolem gumených těsnění
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 vzlínaní vody kolem gumených těsnění
není to čistě zkondenzovaná vlhkost ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 vzlínaní vody kolem gumených těsnění
Co zkusit víc přitáhnout zámek, aby více těsnila guma? Třeba by to z venku nevypadalo ok, ale na vyzkoušení bych to zkusil. p.s. Nějak mi to kecá
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 617 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nitty
-
- 11 Odpovědi
- 2086 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sarkasmic
-
- 57 Odpovědi
- 6148 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od OndraH
-
- 34 Odpovědi
- 3422 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dopi
-
- 2 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoczech